Forum Fantastyka Gry Gry Star Trek Starfleet Command III - problemy, pytania, dyskusje

Starfleet Command III - problemy, pytania, dyskusje

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 96 total)
  • Author
    Posts
  • Qbah
    Participant
    #1767

    Tak jak w tytule. Ostatnio kupilem karte S3 Savage4 32MB (wczesniej mialem Ati 4MB, do d**y taka). Teraz za kazdym razem, jak sie gra wczytuje (napis "Loading"), to po chwili system sie wiesza i resetuje. ZA KAZDYM RAZEM. Raz mi sie walka uruchomila, ale po chwili bylo to samo (reset). Mam Windows 2000 i najnowsze sterowniki (sciagnalem wczoraj). DX8.1. Standardowe stery z Win2k nie maja obslugi D3D, wiec ich nie moge uzyc 👿 Czy ktos sie spotkal z takim problemem (np. tez ma taka grafike). A moze zna ktos juz rozwiazanie tego problemu?? Plizzz... POMOCY!!

    EddieGcT
    Participant
    #9663

    Hmmmm ciezka sprawa, kieds sam mialem taka karte ale jakis czas temy wymienilem na inna wiec u siebie nie sprawdze, jednak moj qmpel caly czas jej uzywa wiec wezme gierke i zobacze jak to wyglada, tylko nie wiem kiedy to by moglo nastapic, przez maturke mam troche malo czasu ostatnio ale ewentualnie dam gierke qmplowi i zobaczymy co da sie zrobic

    Acer
    Participant
    #9674

    Twoja karta jest stara i się przyzwyczajaj lepiej do tego że nowsze gry ci nie będą działać ❗ Wiem że kumpel ma karte tej samej generacji - Riva TNT2 i też ma problemy z grą, wywala mu bez powodu do windowsa.Ja bym spróbował zainstalować Win9x bo szczerze mówiąc karty S3 mają problemy na Win2k i XP.

    Qbah
    Participant
    #9675

    Do Acer'a:Hmmm... pozyczlem od qmpla Rive TNT2 m64 i gierka pomyka na Win2k i WinXP spoko (tyle, ze mam 128RAM, wiec na XP stasznie doczytywala). Dlatego jest to wg mnie wina sterownikow... 👿 Do Eddie'go:Dzieki Eddie! Jakbys mogl, to sprawdz na Win2k, ok? Jeszcze raz dzieki.I jeszcze jedno. Przyuwazylem, ze walka sie wczytuje, jak jest malo statkow na planszy (tak 2-3 gora). Jak np. atakuje planete, to jest ok, dopoki nie pojawia sie w zasiegu "wzroku" platformy obronne. Tak samo na Skirmish. Jak ustawie dwa-trzy statki to ok, ale jak wezme wiecej, to sie komp resetuje...I mam jeszcze pytanko: Czy w tej grze mozna wlaczyc wyswietlanie swiatel jako Vertex (czy jakos tak), bo ten S3 to nie obsluguje inaczej! Sa rozne artefakty na ekranie, jak np. trafia w oslony, to takie dziwne kwadraty zamiast rozblysku sie pojawiaja...Qrde, moglem Rivke jakas kupic, a nie bawic sie w jakies S3... 👿

    Qbah
    Participant
    #10475

    Problem z S3 juz rozwiazalem (kupilem GF-ka :D)Mam inne pytanko :)Sfc3 czasami STRASZNIE wolno chodzi. Jak np. tylko frachtowce atakuje, to luz. Walka sie szybko wczytuje, po walce tez luz, wszystko chodzi ladnie. Ale jak sie np. przezuce i zaatakuje jakis inny statek, to jest tak: walka sie szybko wczytuje, sama walka tez luz chodzi, ale po walce - ZGROZA. Czasami to musze z 4-5 minut poczekac, az jakis guzik moge wcisnac... Po czekaniu jest luz, wszystko dobrze chodzi, DOPOKI nie zmienie "rodzaju" walki... Mam 128 RAM'u, PII-333, GF256 DDR 32MB, DX8.1a, Win98SE. Najgorsze jest to, ze podobnie mialem na Sfc2... Tam tez takie akcje byly 🙁 W Sfc1 nie gralem, wiec nie wiem... Ktos sie z takim czyms spotkal ❓

    Tazman
    Participant
    #10487

    Problem z S3 juz rozwiazalem (kupilem GF-ka :D)

    Mam inne pytanko 🙂

    Sfc3 czasami STRASZNIE wolno chodzi. Jak np. tylko frachtowce atakuje, to luz. Walka sie szybko wczytuje, po walce tez luz, wszystko chodzi ladnie. Ale jak sie np. przezuce i zaatakuje jakis inny statek, to jest tak: walka sie szybko wczytuje, sama walka tez luz chodzi, ale po walce - ZGROZA. Czasami to musze z 4-5 minut poczekac, az jakis guzik moge wcisnac... Po czekaniu jest luz, wszystko dobrze chodzi, DOPOKI nie zmienie "rodzaju" walki... Mam 128 RAM'u, PII-333, GF256 DDR 32MB, DX8.1a, Win98SE. Najgorsze jest to, ze podobnie mialem na Sfc2... Tam tez takie akcje byly 🙁 W Sfc1 nie gralem, wiec nie wiem... Ktos sie z takim czyms spotkal ❓

    SFC chodził brzytew na sprzętach dużo ale to dużo mniej wydajnych od twojego. Pamiętam iPentium 90 mhz ( 75 podkręcony ) / 40 MB SIMM / S3 Virge 4MB. nawet dało się pograć 🙂 ( choć eksplozje kaszana

    z powodu słabej karty )

    No to tak ja testować SFC III na:

    iCeleron 766 Mhz / 384 MB SDRAM / GF 4 MX 440 64 MB DDR. i wiesz co może 4-5 minut nie czekałem ale 3-4 napewno. ( Win ME / Win 2000 Pr. )

    iPentium III 500 Mhz / 256 MB SDRAM / GF 4 MX 420 64 MB SDR. Nie powiem zdarzało się ale dużo rzadziej. ( Win 98SE / Win XP Profesional )

    AMD Athlon 1Ghz / 512 MB SDRAM / GF 2 MX 400 32 SDR . Byłem całkiem zaskoczony nie ładowało się dłużej niż 2 minuty. ( Win 98SE )

    iPentium II 400 Mhz / 128 MB SDRAM / S3 Trio 3D/2X + 3DFX 4MB

    ( nie obsługiwany) uuuuuuu tu ruszyło ale więcej niż 10 latek na sekundę nie wyrabiało ( i to w porywach a tekstury zanikały lub były nieczytelne.

    Jak nie wywaliło w czasie misji czekało się około 4 minut na wczytanie mapy. ( Win 98SE )

    iPentium III 450 Mhz / 256 MB SDRAM / ATI Rage 128+ 32 MB SDR.

    Nie za ciekawie grać się dało bez większych zgrzytów ale sytuacja podobna jak u ciebie 4-5 minut. ( Win 98SE )

    AMD Duron 750 Mhz / 256 MB DDR / GF 2 MX 250 32 SDR.

    Gra chodziła płynnie i widocznie szybciej od reszty ładowala się mapa po misji. ( Win 98SE / Win XP Profesional )

    Ale wynik: numero uno testowania AMD Athlon 1 Ghz + 512 MB ram

    To jest według mnie wada kodu gry. dzieje się tak przeważnie podczas autozapisu po misji. I nie zawsze ale z mniejszą lub większą częstotliwością zdarzało się to na każdym sprzęcie i systemie operacyjnym na którym testowałem. Sporo czekałem na pacza ale jak sobie jednego ściągłem to nie udało mi się zainstalować ( ale poza tym i tak nic tam nie pisalo o poprawkach tej natury )

    Qbah
    Participant
    #10488

    U mnie sama walka smiga, ze hej (az sie zdziwilem, ze przy takim procku gra tak bedzie chodzila... GF-ek pomogl :D). Przed walka tez luz. Tylko, tak jak napisales, jak sie auto-save po walce robi, to sie czesto zarzyna (choc dzieje sie to tak co 4-5 walk). Chociaz czasami sie tak dzieje, jak chce zapisac, badz w REFIT. Ale duzo rzadziej 🙂 Mozna jakos tego auto-save'a wylaczyc ❓ To by chyba znaczaco polepszylo sytuacje... Pewnie RAM'u by mi sie przydalo ze 128 wiecej...

    Reyden
    Participant
    #10530

    AMD Duron 750 Mhz / 256 MB DDR / GF 2 MX 250 32 SDR.

    Gra chodziła płynnie i widocznie szybciej od reszty ładowala się mapa po misji. ( Win 98SE / Win XP Profesional ) 

    To u mnie na duronie 700 Mhz /320 MB SDR/GF 2 MX powinno płynnie chodzić

    Gorzej jak bede miał 196 mb RAM SDR 🙁

    Merkav
    Participant
    #10532

    U mnie na Cel 1Ghz@1,2 GF2MX i 128SDRAM chodzila plynnie jak zmienilem na 256SDRAM to juz z warpowa smigala 🙂

    Acer
    Participant
    #10573

    U mnie na: AthlonXP 1800, 256MB DDR i GF3Ti200 gra chodzi płynnie, nic sie wiesza ani nie doczytuje 😀

    Qbah
    Participant
    #10580

    O czym my tu gadamy ❓ WY sie nie chwalcie sprzetem, tylko powiedzcie, czy znacie jakis sposob, zeby to auto-save wylaczyc... Bo u mnie na :!::!: PII-333 + GF256DDR 32MB + 128MB RAM (bedzie 256) + Win98SE :!::!: to sie odechciewa grac, jak tak po prawie kazdej akcji doczytuje... 🙁 Tak sie zastanawiam, dlaczego to w ogole na glownej mapce tak wolno chodzi... Ani grafy nie ma szczegolnej, ani obliczen tez za duzo (ruchy okretow na mapce + czesc gospodarcza "krajow") i TYLE. Nic wiecej... Wiec ❓ Szukalem w plikach .ini i .cfg, ale nic nie ma (przynajmniej nie znalazlem :)). Help, people ❗ H-E-L-P 😕

    Krusty
    Participant
    #10615

    Mam mały problem a mianowicie zainstalowałem DirectX 9.0 ponieważ jest on wymagany prze GTA: Vice City i niestety nie chce mi teraz chodzić SFC III. Dlatego prosze was o pomoc lub porade, kiedyś czytałem że jest jakaś łatka czy to prawda a jeśli tak to z skąd ją wziąć?

    ivan
    Participant
    #10619

    Mam mały problem a mianowicie zainstalowałem DirectX 9.0 ponieważ jest on wymagany prze GTA: Vice City i niestety nie chce mi teraz chodzić SFC III. Dlatego prosze was o pomoc lub porade, kiedyś czytałem że jest jakaś łatka czy to prawda a jeśli tak to z skąd ją wziąć?

    Heh zmarałeś bo niema zadnego mi znanego narzędzia do deinstalacji direxa 9.0 a GTA voic city chodzi nawet na direcx 8.1-wiem bo tak gram . 🙂 Ja znam jeden skuteczny sposób-format c: i instalacja windy .

    Qbah
    Participant
    #10623

    Zle mowisz, ivan. To jest blad gry. Jest tego proste rozwiazanie:www.sfc3files.com (np. :))Tam w dziale downloads znajdziesz takie cos, jak DX9 Fix. To usunie Twoj problem, Krusty. Na stronce Taldren'a tez ten pliczek jest 🙂

    Krusty
    Participant
    #10627

    Ivan nie wiem jak ty ale u mnie Direct instalował się razem z grą i nic na to nie mogłem poradzić dopiero ostatnio się zorientowałe że się zainstalował. Dzięki Qbach troche się spóżniłeś bo już ściągnołem z Taldrena wczoraj, ale dzięki za zainteresowanie. A tak na marginesie ivan jeśli twoim jedynym sposobem na rozwiązywanie problemów jest foramatowanie to żal mi twojego kompa 😉 , a tak przy okazji to DirectX 9.0 da się odinstalować.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 96 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram