Forum › Fandom › Sesje RPG, PBF i inne › Sesja RPG › zmiany w nowej bitwie
P.S. co daje automodulacja? Zwikesza jakos wytrzymałosc oslon?
W sumie oprócz tego, że nie można dostroić częstotliwości broni do osłon aby wtedy mogły być praktycznie nieskuteczne to nic.
Co do modyfikacji Ludzie bez żartów
INTREPID
DANE PODSTAWOWE
Typ: Intrepid
Podtyp: Podstawowy
Przeznaczenie: Lekki Eksploracyjny / Zwiadowczy
Data Rozpoczęcia Projektu: 2370 – Do chwili obecnej
Długość: 343 m
Szerokość: 133 m
Wysokość: 66 m
Masa: 750,000 ton
Ilość pokładów: 15
Poziom Statusu Dyplomatycznego : 3
Załoga: 150
Hangar: ?
Przewidywalna żywotność kadłuba: 80 Lat
UZBROJENIE
Fazery Typ VIII ( Skrócone Pasy Fazerów ) X 13
Całkowita wydajność 10,000 Tera Watów
Standardowe wyrzutnie torped fotonowych / kwantowych X 4
Ilość torped: 38 sztuk MK III / kwantowych ( W zależności od zapotrzebowania MAX 38 )
System osłon o całkowitej wydajności 729,000 Tera Juli
Standardowy kadłub Duranium / Tritanium + 3 cm. Pancerz wysokiej jakościStandardowe Pola Integracyjne
OSIĄGI
Prędkość kursowa Warp 8
Prędkość maksymalna Warp 9,975
Prędkość awaryjna Warp 9,985 / 1h
SKALA TNG ( 1000 = Galaxy )
Siła Broni Promienistej ( Fazery, Promień Trakcyjny ) : 200
Siła Torped : 500 / 2,700 ( Załadowane torpedy Kwantowe )
Zasięg i celność broni : 440
Moc osłon : 300
Wytrzymałość kadłuba : 100
Prędkość : 3,526
Zdolność manewrowa : 7000
Wartość ogólna : 555 / 910 ( Załadowane torpedy Kwantowe )
NIESTANDARDOWE WYPOSAŻENIE
( Opcjonalnie 38 Torped Kwantowych )
Pokrycie 3 cm. warstwą pancerza wysokiej jakości
Zwiększona wydajność generatorów osłon
Dane Taktyczne Uzbrojenia
Pasy Fazerów MK VIII Siła 4.800 ( 40% Mocy Standardowych Pasów Fazerów )
Dziobowe X 4 sztuki Siła 19.200
Prawa Burta X 3 sztuki Siła 14.400
Lewa Burta X 3 sztuki Siła 14.400
Rufowe X 3 sztuki Siła 14.400
Ogółem X 13 sztuk Siła 62.400
Torpedy Fotonowe MK II Siła 220.000 / 110.000
Wyrzutnie dziobowe X 2 sztuki Siła 440.000 / 220.000
Wyrzutnie rufowe X 2 sztuki Siła 440.000 / 220.000
Ilość Torped: 38 sztuk
Torpedy Kwantowe Siła 729.000 / 364.500
Wyrzutnie dziobowe X 2 sztuki Siła 1.458.000 / 729.000
Wyrzutnie rufowe X 2 sztuki Siła 1.458.000 / 729.000
Ilość Torped: 38 sztuk ( Jeśli załadowane )
Dane techniczne Systemów Obronnych
Wytrzymałość Kadłuba 135.000 Stan 100%
Wytrzymałość Osłon 810.000 Stan 100%
Standardowe Pola Integracyjne 66.500 Stan 100%
Załoga 150 osób 10 Oficerów 30 Podoficerów 110 Kadetów
Ale co wam szkodzi taki mały interpid, zwykły to wam nawet nie drasnie, a ten ulepszony to może troche zadrapie a po za tym ja juz pisałem że się wogle na tym nieznam i żebyście mi pomogli go jakoś zrobić. A jakie ma uzbrojenie Valdore u czy jest wiekszy od Interpida bo ze zdjecia wyglada jak by jednak był wiekszy z trzy razy wiec jak to jest który jest silniejszy??????
Hym to rzeczywiście może nie jest najlepszy pomysł z tym liczeniem to może ustalmy że torpeda polaronowa zadaje ogólnie 50.000 uszkodzeń kadłuba czyli :2. Polaronowe - 648.000 vs osłony/324.000 vs pancerz - trafiony system nie działa przez dwie tury, dodatkowo uszkodzenie 50.000 kadłubaCo wy na to ;)Automodulacja Coen to przyda się tylko do walki z Borg, miała zapobiec aby Borg nie dostosował swoich transporterów i wiązek holowniczych do osłon statków federacji dzięki niej trudniej było pochwycić okręt wiązką lub się na niego przesłać
Ale co wam szkodzi taki mały interpid, zwykły to wam nawet nie drasnie, a ten ulepszony to może troche zadrapie a po za tym ja juz pisałem że się wogle na tym nieznam i żebyście mi pomogli go jakoś zrobić. A jakie ma uzbrojenie Valdore u czy jest wiekszy od Interpida bo ze zdjecia wyglada jak by jednak był wiekszy z trzy razy wiec jak to jest który jest silniejszy??????
Słuchaj trochę intrepida można podbajerować ale bez przesady Zaraz wyedytuje posta na górze i zobaczymy czy ci się spodoba, ale musisz wiedziec, że cudów nie będzie i zawsze jest coś za coś.
Ja np. w swoim Corsairze mam po modyfikacjach już tylko 50 kwantówek.
Hym to rzeczywiście może nie jest najlepszy pomysł z tym liczeniem to może ustalmy że torpeda polaronowa zadaje ogólnie 50.000 uszkodzeń kadłuba czyli :
2. Polaronowe - 648.000 vs osłony/324.000 vs pancerz - trafiony system nie działa przez dwie tury, dodatkowo uszkodzenie 50.000 kadłuba
Co wy na to
Od bulu może być.
Wiesz Tazmaz chyba zostane przy tym Valdore on przynajmnie bedzie miał chyba szanse w walce z Vor'Cha a interpid jest i tak nadal słabszy i by miał problemy z pokananiem Bird of Prey.
Wiesz Tazmaz chyba zostane przy tym Valdore on przynajmnie bedzie miał chyba szanse w walce z Vor'Cha a interpid jest i tak nadal słabszy i by miał problemy z pokananiem Bird of Prey.
Nie zmuszam cię do Intrepida ale gramy wedle kanonu Jak mi Corsaira cwaniaki z KSO Wykończą to się na Intrepida przesiadam 😉
Bo jednak trzeba zauważyć, że trochę nas będzie i tu pytanie.
Czy po zniszczeniu jednego okrętu wlatujemy innym czy czekamy na rezultat ❓
Kasyno PILNE !!!!!!!!
Twoja historia może być coś ala:
Leciałeś strasznie wpieniony swoim Valdorem po tym jak ochrzaniła cię pani Admirał bo nie spełniłeś jej oczekiwań, tzn. nie umyłeś zębów po kolacji 😉 co skończyło się naganą.
Więc lecisz sobie wpieniony i myślisz jakby tu komuś dokopać i się wyrzyć. Nagle twoje czujniki wykrywają starcie dwuch flot. Jako, że masz z Klingonami na pieńku postanawiasz sobie coś dla siebi skubnąć i zaspokoić gniew. Potrzebuję zestawienia okrętu i to wedle kanonu.
Potrzebne będzie zestawienie broni Romulańskiej prosiłbym o konsultacje ze mną albo z Kronosem w tej sprawie ponieważ ja się na Romulanach prawie wcale nie znam ale zestawienie musi być zatwierdzone do bitwy co najmniej przez samego MG.
Dobry pomysł może byc tak, mam nadzieję że nie sprawi wam to kłopotu.
Hmmm..sądziłem ze mial obyc ograniczenie do klingońskich i federacyjnych, bo ot miała bys symulacja, ale skoro nie to ja podejme sie zrobienia histori tej walki, przynajmniej raz to fedzie zaatakuja 8)
Hmmm..sądziłem ze mial obyc ograniczenie do klingońskich i federacyjnych, bo ot miała bys symulacja, ale skoro nie to ja podejme sie zrobienia histori tej walki, przynajmniej raz to fedzie zaatakuja 8)
Potraktujemy to jako świetnie zorganizowane manewry w celu wyłonienia minusów i plusów wszystkich stron. Manewry te są bardzo realistycznie zaplanoane włącznie z wzięciem pod uwagę śmierci poszczególnych osobników. Cholograficznym odtworzeniem uszkodzeń i zniszczeń okrętów. Pokonany ginie z czujników wszystkich jednostek i odlatuje z pola bitwy na browara. W celu podniesienia realności zaplanowana jest zawiła historia zdarzenia stworzona przez świetnych strategów i analityków Klingońskich w osobie Coena. Może być ❓
I jak z tym wracaniem na pole bitwy ?
cmdr Wolf, Krusty: Co do uniwersalności okrętów Federacji, to sprawdzają się one po prostu w każdej sytuacji. Prawda, że taka Nebula nie ma najmniejszych szans pokonać Negh'Var'a, ale może się bronić i uciec. Klingonie po prostu robią same okręty wojenne, więc oczywistym jest, że naukowe okręty Federacji nie mają dużych szans w bezpośrednim starciu, ale może się wycofać z małymi stratami. Jednak jak klingoński okręt wojenny spotyka anomalię, to leci dalej, bo raczej 10E17 dizruptorów w tykim przypadku jest mało przydatne, zaś każdy okręt Federacji może zbadać coś "dziwnego", co niedawno spotkał. Podobnie, klingońskie okręty nie są wyposarzone w usprzęt dyplomatyczny, więc przeworzenie dyplomatów czy jakiekolwiek rozmowy są na tych okrętach mocno utrudnione (chyba że ambasadorowie polubią targhi z wzajemnością).Kasyno: Intrepid jest okrętem zwiadowczym dalekiego zasięgu, więc nie żądaj, aby teraz przerobić go na okręt wojenny, bo to jest nie możliwe. Od początku projektu był przeznaczony jako okręt zwiadowczy, więc jak nie chcesz go, bo jest za słaby, to po prostu wybierz inny, a nie szukaj refitów, bo klingoni się denerwują. Zabierz po prostu okręt wojenny. Jedyny problem to fakt, że Federacja nie ma okrętów wojennych (nawet Defiant jest eskortowcem tylko). Pozatym, romulańskie piwo jest w Federacji nielegalne, więc jakbyś chciał je sprzedawać... Do ciebie też to się tyczy, Taz. :)Coen, Kronos: Co do pytania o regenerację kadłuba, to jestem za tym, żeby pola integrujące mogły zwiększyć jego wartość, ale właśnie w sposób ograniczony. Jestem za, w końcu w ST też tak robili. I dodałbym, żeby ekipy naprawcze mogły w ograniczonym stopniu (powiedzmy 10%) połatać kadłub, ale jednakże w długim czasie i tylko właśnie te 10% na całą bitwę.Co do przechwytywania torped, to jestem za tym, żeby Excelsior'y Beta i Delta mogły przechwytywać torpedy, ale tylko one, a to ponieważ Excelsior Beta może to kanonicznie, a Delta to przecież refity, więc też powinny mieć tą możliwość.Tazman: Jestem za tym pomysłem z manewrami. To mi się bardzo podoba. Tylko po mojej analizie dochodzę do wniosku, że zawiła historia stworzona przez świetnych strategów i analityków Klingońskich w osobie Coena dojdzie do wniosku, że zła Federacja widząc rosnącą petęgę Imperium postanowi zniszczyć flotę klingońską i dobrzy i szlachetni Klingoni będą musieli się bronić przed niesprowokowanym atakiem najeźccy. Tak więc wolałbym, żeby po prostu tłem działania manewrów była eskalacja działań w sektorze Archanis, o który Klingonie miałi od dawna pretensję do Federacji. Separatyści z obywdu stron spowodowali ataki, w które włączyła się flota klingońska i federacyjna, w wyniku czego powstał w tamtym rejonie konflikt, który został wstrzymany w wyniku zagrożenia Dominium. Trzeba podkreślić, że kiedy Klingoni złamali traktat z Khitomer, to tam właśnie toczyły się najcięższe walki, a kanclerz Martok sam powiedział, że Klingonie nie przestaną walczyć, dopóki nie przeglają albo zwyciężą (to było w 5 sezonie DS9, następnych nie oglądałem, więc nie wiem czy tą groźbę utrzymał).
Wolf ale uzbrojenie jescze o ni czym nie świadczy, ja nadal uważam że okręty federacyjnie są świetnie wyważone mają nie tylko dobre silniki, osłony, czujniki, komputery, broń więc sumująć to daje to naprawde niezłego kopa dam ci przykład jak dobrze wiesz nasze komputery są szybsze co przekłada się na szybsze przekzywanie decyzji czyli szybszą reakcje połącz to z czujnikam a da to lepsze amary lepszą celność czyli większe uszkodzenia. Zresztą nasze okręty oprócz kilku nielicznych klas nie są jednostkami czysto bojowymi...........Tazman to co do tej historyjki to ona niezbyt się klei. Ja proponuje coś takiego: "Mineły dwa lata od wydarzeń z Nemesis. Federacjia i Imperium Romulańskie oficjalnie ogłosiły pokój. Każda z trzech wielkich potęg kwadrantu nadal odbudowuje się po zniszczeniach po Wojnie z Dominium. Federacja dzięki swojej potędze ekonomicznej odbudowuje się najszybciej powoli wyrastając na największą potęge kwadrantu. Troche gorzej proces ten przebiega u klingonów którym trudniej wrócić do potęgi przed wojny. Nieliczni rody klingońskie nie mogą zaakceptować tego że Imperium musi się zmienić aby przetrwać, chcą oni zachowania starego porządku pragną nowej wojny. Coraz częsciej dochodzi do starć pomiędzy nimi a romulanami którzy ucierpieli najbardziej podczas wcześniejszych działań wojennych. Slabość Romulańkiego Imperium probują wykorzystać owe Klingońskie Rody, okręty Federacji zmuszone są do udzielania coraz częściej pomocy romulanom, jedna iskra może spowodować wybuch nowej wojny..."I co wy na to?
Seldon co przecież żadnego piwa romulańskiego broń Boże nie rozprowadzam 😯 😉 No jakbym śmiał 🙄 Co do okrętów wojennych to jednak nie tylko defianta mamyAkira, Sabre .....Krusty ja lubię się utożsamiać z rolą a więc nadal w stosunkach przyjacielskich z Kilngonami chciałbym zostać, upieram się przy manewrach. A jeśli chcesz swoje grosze w historię wrzucić to z Coenem się zgadajcie.JUŻ TO WIDZĘ 😀 😀 😀 😀 😀
Jak Promek jeszcze nie jest zajety to ja rezerwuje go nazwa USS Arduria NX59651Dane:Armament, Docked Mode 12 x Type XII Phaser arrays 2 x Pulse fire quantum torpedo tubes + 290 torpedoes Armament, Separated Mode Primary Hull : 6 x Type XII Phaser arrays 2 x Pulse fire quantum torpedo tubes + 115 torpedoes Secondary Hull : 4 x Type XII Phaser arrays 3 x Pulse fire quantum torpedo tubes + 175 torpedoes Tertiary Hull : 8 x Type XII Phaser arrays Total : 18 x Type XII Phaser arrays, total output 90,000 TeraWatts 5 x Pulse fire quantum torpedo tubes + 290 torpedoes Defence Systems :Auto-modulated high capacity regenerative shield system, total capacity 3,915,000 TeraJoules Heavy Duranium/Tritanium double hull plus 18 cm Ablative armour. High level Structural Integrity Field Multi Vector (all) (Galaxy class = 1,000) Beam firepower : 1,800 Torpedo Firepower : 3,375 Weapon Range and Accuracy : 1,175 Shield Strength : 1,450 Hull Armour : 3,100 Speed : 4,125 Combat Manoeuvrability : 12,500 Docked Mode(Galaxy class = 1,000) Beam firepower : 1,200 Torpedo Firepower : 1,350 Weapon Range and Accuracy : 1,175 Shield Strength : 1,450 Hull Armour : 3,100 Speed : 4,125 Combat Manoeuvrability : 8,500 Proponuje nstepujące zmiany :po pierwsze : Co do auto regenreracjii , to proponuje zeby po 2 turach każde trafienie z disrutorów doładowywało osłony o 10 % ( z tego co weim takie osłony dostosowuja sie do bronii przeciwkika, potem bron zamaist osłabiac to wzmacnia osłony ) [ mozna zastosowac w sovkach i Promku ]Po drugie :Boost regeneracjii wszystkiego o 10 % kiedy okręt jest połaczony [ tylko promek, okręt musibyc całkowicie połaczony ]aha , system MVAM jest w uzyciu
Tazman: A to romulańskie piwo, co kryjesz przed nami w swojej kwaterze i chcesz je wypić z pewnym pół-romulaninem? :wink:A Akira to średni krążownik przeznaczony do misji obronno/eskortowych, zaś Sabre lekki okręt zwiadowczy.Pozatym nie wiem czy zauważyłeś, ale ja też popieram pomysł manewrów, ale nie chcę, żeby Coen w swojej historii demonizował Federację.Reyden: Jestem przeciwny temu, żeby w wyniku strzału osłony się regenerowały. Czy w ogóle osłony Prometheus'a tak się regenerują? Wystrzelisz z fazera (w tym przypadku z dezruptora) i osłony skaczą w górę? Pomysł wydaje mnie się dziwny, chociaż nie wiem, ale gdzieś się z tym spotkałem, jednak na pewno nie przy Promku. Jestem przeciwny takiemu rozwiązaniu. Można po prostu wprowadzić, że osłony tego okrętu będą miały większą ilość % regeneracji/turę.
Seldon te osłony rzeczywiście pochłaniają określną część energi z ataku wzmacniająć moc osłon tylko nie pamiętam jak to wypada procentowo.Co do waszego pomysły to ja wole moją historie a to dlatego że ma rpg-owy charakter ale dostosuje sie do wiekszości.