Forum › Fandom › Sesje RPG, PBF i inne › Sesja RPG › zmiany w nowej bitwie
Co do gwiazd i ciezkich cial - w TNG E-D strzelala bedac wewnatrz gwiazdy i nic sie z promieniem fazera nie dzialo
Bo strzelał w gwiazde.
Zaś co do
W Voy, w ktoryms odcinku walka (fakt, ze w warp) toczyla sie na odleglosciach dziesiatkow milionow kilometrow, i pociski trafialy
Tyle że w Warp dziesiątki miljonów kilometrow to chyba kilkaset metrów jakby bezpośrednio przenieśc na zwykłą przestrzeń.
ale cel i tak trzeba namierzyc - a tu akurat odleglosc jest realna, nawet jezeli dla broni (torped) jest krotsza
Namierzyć...tia: ognia w 36 na 322. W przestrzeni pociski nie lecą po parabolach spowodowanych grawitacją a więc tak jak z kursem lecącego okrętu wystarczy określić kierunek 🙂
Prosze bardzo, przy tempie z jakimi sieto robi może je robić nawet do jutra.
Ja mam jeszcze jedną propozycję odnośnie wszelkich napraw, przeróbek i innych rzeczy z tym związanych. A mianowicie dobrze by było aby ustalić ile tur trwa taka akcja bo z tego co zauważyłem to przeróbki np. torped postepowały w czasie walki w przeciągu jednej tury ( 1 minuta ). Jeśli ludzie nie sa automatami to chyba to jest ciut za szybko. Takich kwiatków zauważyłem jak do tej pory sporo i nikt się tym nie przejmował ale trochę realizmu nigdy nie zawadzi. Nie chodzi mi tu również do dokładne spisanie czasów wszystkich czynności możliwych do spełnienia na okręcie ale przynajmniej tych które występują najczęściej np. naprawa zasilania, wymiana komponentów, przezbrojenie głowic w torpedach, oraz dotyczących tylko i wyłacznie kluczowych lokacji mostek, maszynownia, kontrola transportu, ewentualnie mesa, hangar.
jakos promek, entek (ze o sulibanach nie wspomne) nie mieli problemow z manewrami w warp. Nawet E-D zasowal calkiem zgrabnie. dopiero w voy sie popier... wszystko z tym genialnym stwierdzeniem parisa ze w warp sie nie manewruje. najlepszy sternik GF - tez cos 🙂
Promek nie manewruje, rozchodzi sie tylko na trzy przepuszczając Nebule do przodu jesli dobrze pamietam odcinek.Entek skreca w Warp tylko raz a i to robi w tempie kilku stopni na sekundę, Sulibanie zaś leca za nim w podobnym tempie jak on.W TNG w Warp skecał tylko Phoenix a i on za szybko tego nie robił.
No i stwierdzenie Parisa padło na ekranie jest więc... Kanoniczne.
no jest. nie mowie ze nie. tylko jak sie gryzie z reszta kanonu to jest problem 😀
Ja odnośnie nowej bitwy.Co z transporterami Dominium? Czy moge w trakcie bitwy teleportować na inna jednostkę swoich szturmowców (w celach towarzyskich oczywiście 😀 ), gdy tamten okręt ma włączone osłony?
W trakcie wojny było to już niewykonywalne niestety lub i stety...
Ech, szkoda. Nie ma to przejmowanie wrogich okrętów.
Wybaczcie, ale nie moge sie powstrzymac, a bardziej pasujacego tematu niz ten nie znalazlem. Jak zwykle pomarudze 😀 i jak zwykle w gestii uzbrojenia. I wiem Coen, ze kiedys mowielm inaczej, jak czlowiek starzeje i wiecej oglada, to robi sie ciut madrzejszy w sprawach serialowej techniki.chodzi rzecz jasna o rewelacje dotyczace torped i wyrzutni. I nie chodzi mi o moc.Od czego by tu... ok, od Federacji, na tym znam sie najlepiej. Do wyrzutni nieseryjnych nie mam zastrzezen ;)Za to do seryjnych jak najbardziej. Wiem, ze fanon i dane oficjalne (ksiazki i slowa autorow okretow etc) mowia inaczej ale... skad tyle typow wyrzutni 'seryjnych'? W serialu jest tylko jeden - ten z E-D strzelajacy maksymalnie 6 torped naraz. Co 3 sekundy chyba. co pi razy oko sekunde - tez 6 torped, chciaz tu moge sie mylic. Pozostalych nigdy ni bylo widac (E-C nie strzelal torpedami, a E-E tylko w trybie pulsacyjnym). Ta wersje miedzy E-C a E-D to wziela sie z... DITL? zgaduje :DKlingonie to samo - skad nagle potrojna wyrzutnia? Niech mnie ktos skoryguje, ale o ile pamietam zaden klingonski okret wyprodukowany w czsach TNG i wyzej nie strzelal torpedami? Ze juz nie wspomne seria?To samo (seria) w stosunku do Romulan. Owszem Warbirdy wala torpedami w Die is Cast, ale pojedynczo. W TNG to samo. A w Voyagerze chyba ich nie bylo.No, to sie naprodukowalem, ludie mnie zignoruja albo zmieszaja z blotem i bedzie git 😀