Forum Fandom Kluby i grupy Kujawskie Forum Treka Trek w Bydgoszczy

Trek w Bydgoszczy

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • Author
    Participant

Witam... Muszę powiedzieć, że kiedy umieśćiłem na forum post o tym żeby zacząć coś robić w Gdańsku nie spodziewałem się wiele. No a prosze - udało się - było spotkanie - niezwykle udane- co więcej mają się one odbywać regularnie. Kto wie co się jeszcze z tego rozwinie 🙂 No właśnie - jako że Gdańsk to miasto w którym studiuję, postanowiłem spróbować też w mieście, w którym mieszkam - w Bydgoszczy.Tak więc trekerzy Bydgoszczy, zróbmy coś!! Na początek możemy się spotkać. Zgłaszajcie się więc - natychmiast!!!

CoBrah
    Participant

Jasne,jestem jak najbardziej za! 😀 Juz nawet z Kalehem rozmawialismy niedawno na temat urzadzenia takiego spotkania w Bydgoszczy.Pozostaje wiec ustalic jakis termin,zeby odpowiadalo to jak najwiekszej liczbie ludzi. Ja jestem wlasciwie caly czas w Bydgoszczy od drugiej polowy maja,wiec moja obecnosc wtedy bedzie pewna 🙂

Kaleh
    Participant

No cóż, ja w związku ze studiami w Bydgoszczy jestem rzadko ale z Torunia nie jest daleko więc też bym się zjawił 🙂 Obstawiam też że jakby znlazała czas to i niezawodna Romulanka się zjawi - trzeba dać jej znać PMem :DPS Trzeba znaleźć dobre miejsce na mesę 🙂 Bodejrzewam że Barka będzie idealna jako Shuttlecraft 😀

I. Thorne
    Participant

A ja będę miał szansę odebrać mojego Enrique Muniza.A może CoBrah chce dostać manto od Federacji?

Antikan
    Participant

Ja mam podobny problem co Kaleh- w związku ze studiami w Gdańsku, też tak często w Bydzi nie bywam- ale w drugiej połowie maja na weekend jakiś na pewno będę. Myślę że 20-21 maj lub 27-28 - to te daty, które wchodzą ewentalnie w rachubę - przynajmniej jeśli o mnie chodzi.

Vashar
    Participant

Dla Rrromulan najlepsze tez by byly dwa weekendy maja 20-21 lub 28-29... jesli dojade ;>

Romulanka
    Participant