Krążowniki / Cruisers

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 114 total)
  • Author
    Posts
  • Doro
    Participant
    #116551

    Grywam tylko pve

    Damc
    Participant
    #116559

    Zamień omegę na betę i wywal torpedy. Możesz też spróbować A2B build.

    domirex
    Participant
    #116661

    Mam problem z wyborem krążownika fed. Nie wiem który wybrać, wacham się pomiędzy całą paczką galaxy (latać będę głównie pancernikiem jeśli go zakupię) a battle crouserem klasy Avenger. Który lepiej się z prawuje? Cena tutaj nie gra roli.

    LIBERTO
    Participant
    #116662

    no to musisz się mocno zastanowić, pozwól że podzielę się swoimi opiniami ;-):galaxy ( standard ) to taka wielka latająca stacja naprawcza, typowy tank, bez wsparcia walka nim trwa długo, bardzo długo wreczgalaxy X ( dread ) tu z damagem jest znacznie lepiej, zwrotność pełnego okrętu jednak jest pożal się boże i ciężko się ustawić do przeciwnika, o ściganiu się z czymkolwiek poza kostkami można w zasadzie zapomnieć ;-). nie wiem jak się sprawuje po rozdzieleniu, które będziesz miał dostępne od razu z bundla, ale z tego co widziałm jest nieźleavenger to typowy battle cruiser- zwiększony damage kosztem przeżywalności, dobry do każdego rodzaju buildu, zarówno jako beam boat jak i tzw "młotek" z canonami i turetami, dość zwrotny i mimo wszystko wytarczająco wytrzymały by sporo znieśćjest jeszcze jeden statek nad którym powinieneś się zastanowić: fleet asault cruser retrofit- pod względem dps nie ustępuje wiele avengerowi, przeżywalność ma lepszą i jest trochę bardziej uniwersalny: może być ustawiony zarówno jako tank jak krążownik liniowy

    Uchi
    Participant
    #116664

    Ja przytaknę LIBERTO. Sam latając na Odysei i Avangerze mam podobne odczucia. Avanger jest jak dla mnie najprzyjemniejszym rozwiązaniem, zwinny, twardy i można z niego zrobić otyłego escorta.Do rozważenia podrzucę jeszcze jeden okręt: Fleet Advanced Heavy Cruiser Retrofitet, czyli topową wersje Excelsior'a. Pełno wymiarowy cruiser ale z zakusami na Battlecruisera.

    Slawek
    Moderator
    #116665

    Bierz ten, który bardziej Ci się podoba z wyglądu. Mówię poważnie. W kontekście PvE różnic znaczących nie odczujesz, a solidny DPS wyciągniesz nawet z komedii zwanej Galaxy-R jak się postarasz. Albo w drugą stronę - z kiepskim buildem żaden Avenger Ci nie pomoże.Jedno co można obiektywnie stwierdzić, to że po zmianach wprowadzonych do Gal-X oryginalny Gal-R stał się jeszcze większym pośmiewiskiem niż był dotychczas i w kwestii samych statystyk brać go się po prostu nie opłaca.

    domirex
    Participant
    #116668

    Galxy R nie biorę pod uwagę mam oddysy więc tank już jest (nawet lepszy). Potrzebna mi jakaś fajna zabawka która jak przy dzwoni to zetrze sporo hp takiej, kosteczce i jeszcze da radę trochę przetrzymać a nie pękać jak niektóre escorty kiedy z nienacka podleci torpeda plazmowa ( nie mówię o torpedach z "cygar")

    Uchi
    Participant
    #116678

    To bierz Avangera.

    Stefan01
    Participant
    #116793

    Szukam sensowny build na emissary star cruiser pod PVE oczywiście bo do PVP ten statek się chyba nie nada. Mój to 4x plasma turrets + 3x plasma beams 270 + photon torpedo + 2x plasma infuser. Regenerative shield i inne pierdoły. Jak ktoś ma lepszy pomysł to niech pisze. Umiejętności oficerów zrobione wg. http://stoplanner.com/blog/recommended-bo-space-abilities/

    Uzbieraną na warzonach kasę chcę przeznaczyć na full komplet mkX bardzo rzadkich modułów i broni, więc chciałbym trafiony wybór zrobić.

    LIBERTO
    Participant
    #116795

    shield i inne elementy dobierzesz według uznania ale co do broni to sugeruję wywalić te turety, wsadż lepiej komplet beam arrayów- masz zamiar grać krążownikiem, niezbyt zwrotnym do tego, wiec jak sama nazwa wskazuje będziesz krążył- dosłownie- wokół przeciwnika. dzieki temu wszyskie beamy będą miały ostrzał na przciwnika do którego będziesz ładował, a jak wiadomo beam jest sporo mocniejszy od wieżyczek

    Stefan01
    Participant
    #116796

    Dzięki! A co z energią do broni. Starczy na 8 beamów? Czy więkrze zużycie mocy nie obniży DMG na tyle, że nie będzie widac różnicy? Jakie moduły można do tego dorzucić, żeby to rekompensować?

    domirex
    Participant
    #116798

    Możesz suwakami dać większą moc do broni kosztem silników tryb podglądu nr 4 (zablokuj pozostałe suwaki) dodaj konsolę zwiększającą moc broni i nie zaszkodzi Emergency Power to Wepons wystarczy na I poziomie. Przede wszystkim daj taktyczne konsole zwiększające obrażenia do twoich beamów. Pamiętaj nie mieszaj rodzajów broni energetycznej.Zawsze możesz dać torpedy jedną do przodu drugą do tyłu. Star cruiser ma tylko jednego oficera taktycznego a jeden slot warto aby zajmował Tactical Team więc nie będziesz mial obu skilli do torped. Jednak 6 beamów ma nieco większego dps niż 8 przy, identycznych poziomach mocy początkowej.Różnica jest bardzo niewielka, lecz torpedy niszczą szybciej kadłub niż beamy.

    Stefan01
    Participant
    #116800

    "6 beamów ma nieco większego dps niż 8". Poważnie?Zdążyłem w międzyczasie złozyć statek z 8x tetryon beams. Jako bonus do weapons power dałem odpowiedni Warp Core + 2x Plasma Distribution Manifold w E. Conole. Do tego weapons batteries komplet, Emergency power to Weapons II, EPS Manifold Efficiency i Warp Theorist do power.Jak zbiorę kasę to zamienię na torpedy....... ehh..... 😀

    domirex
    Participant
    #116802

    Nie chodziło mi o skille dodatkowe chodzi o to że 6 beamów ma więcej do dyspozycji mocy niż 8.Napisałem początkowej mocy czyli bez skillow itp tylko sama moc w systemie to 6 beamów ma chyba średnio o 2 większy dps. Na 50 mocy miałem 6x482 vs 8x350. Oczywiście jak masz na obu full to 8 beamów mocniej wali ale gdy poprostu strzelasz nie używasz skilli i polegasz tylko na samej mocy którą masz to 6 beamów ma większego dps niewiele ale jednak jeśli idziesz w same beamy to idziesz również w full energię w broń gdy masz dodatkowo torpedy nie jest to aż tak ważne gdyż torpedy nie zużywają energii broni.Oczywiście im więcej energii w broni tym lepiej ale przy 6 beamach nie potrzebujesz tyle energii i to co zaoszczedzisz dasz np. w osłonyWszystko zależy od stylu gry. Albo zjadacz pól (8) albo tank/healer(6).

    Stefan01
    Participant
    #116804

    Więc po ustawieniu suwaka power to weapons na max - tak latam zazwyczaj - nie udaje mi się power obniżyć poniżej 105, gdy mam bonusy (bez baterii) włączone. Poza bonusami rzadko schodzi do 80, więc chyba nie ma problemu z 8x beams 😛 DPS z bonusami (bez baterii) jest nieco ponad 350 x 8beams = 2800. Trochę słabawo :/ Cholera :/Apropo. Gdzie sprawdzasz DPS?? Manipuluję suwakami i zdejmuję, zakładam beamy i wskaźnik DPS się nie zmienia. Zmienia się tylko po włączeniu bonusów.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 114 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram