Forum › Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl › Uniwersum Gry, porady i taktyka › Kilka pytań nowicjusza
Broń plazmowa oferuje 2,5% szans na zadanie dodatkowych (tzw. proc) obrażeń plazmowych przenikających tarcze. Konsola, o której wspomniałeś oferuje identyczny bonus dla dowolnej broni energetycznej (przynajmniej według wiki, nie mam teraz dostępu do gry). Domyślam się zatem, że w przypadku założenia np. plazmowej wiązki oraz wspomnianej konsoli oba bonusy zsumują się i uzyskasz ostatecznie proc o wartości 5%. W przypadku pozostałych rodzajów obrażeń (tetrionowych, polaronowych, fazerowych itp.) bonus będzie wynosił 2,5%. Podrzuć dokładny opis tej konsoli, bo informacje na wiki mogą być przestarzałe lub niekompletne. Cryptic lubi nieprecyzyjne opisy, więc może się okazać, że konsola oferuje bonus jedynie dla broni nieplazmowych. 😀
Plasma Generating Weapon Signature Nullifer Mk XII (ShHeal).
Decrease threat by 63%.
+31.9 % Starship Shield Restoration
+9,6% Plasma Based Exotic Damage
PLASMA Expolosion
2,5% chance 545,8 Plasam damage (Ignores Shields).
Nie wiem jak to policzyć czy opłaca mi się kupić taką konsolę i zamienić z konsolą Plasma Wave:
+20% Plasma Weapon Damage
+1,8 Weapon Power Setting
PLASMA Wave: 10,236 Plasma Damage.2min. recharge. Kto widział jak to strzela ten zna mankamenty tej broni. 🙂
Tam wcześniej w gruncie rzeczy powinienem był napisać, że będziesz miał dwie szanse po 2,5% a nie jedną 5%. To nie to samo. 😉
Z dołączonego opisu nie wynika, by wspomniany proc dotyczył wyłącznie uzbrojenia nieplazmowego, więc konsola powinna być tak samo efektywna dla plazmy jak innych obrażeń. W tym wypadku pozbawionym sensu byłoby twierdzenie, że bardziej opłaca się ją łączyć z uzbrojeniem nieplazmowym.
Tego nie da się policzyć bez znajomości stosowanych przez Cryptica formuł. Możesz to sprawdzić wyłącznie empirycznie.
W DPS Guide napisano,że dla broni plasmowej :
"MK XI Embassy Science Consoles adds +9,6 % Plasma Energy Weapon Damage". Zapewne lekko ją odradzano bo nie da efektu plasma burn, bo takowy sama broń plazmowa już posiada. Tylko chodzi mi o to czy warto zamienić konsolę Plasma Wave na właśnie tę. Nie mam już miejsca na nic innego.
Engineering: Bioneural Infusion Circuits- Enhanced Neutronium Alloy- Enhanced Neutronium Alloy- Assimilated Module,
Science: Zero Poit Energy Conduit-Plasmonic Leech- Plasma Wave.
Tactical: 4xVulnerability Locators.
No nic, wydam kasę i się zobaczy, tak jak piszesz empirycznie.
P.S.
Tak sobie oglądam te buildy dpsowców i w większości przypadku całkowicie zrezygnowali z konsol ochronnych typu Alojki.
Bo w momencie jak wykręcasz w okolicach 20k to niszczysz 99% celi zanim one zdążą Ci cokolwiek zrobić.
Ok. A co jeśli jestem Taktykiem, ale lubię korzystać z różnorodnych broni, dla zabawy, nie dla DPS.Co prawda nie mam dostępu do skutecznej Gravity Well,ale dysponuję Violent Dempening Field oraz Subspace Vortex II. Moje Sience skills są mizerne, nastawione tylko na ochronę. Czy jeżeli przed uruchomieniem VDF lub Subsp.Vortex II odpalę baterię Auxilliary to czy w jakiś sposób zwiększę skuteczność obu tych umiejętności??
Z tego co pamiętam to te umiejętności bazują na Aux więc tak, bateria odpalona przed nimi wzmacnia ich skuteczność.
Kwestia osiągnięcia tych 20k wcale nie oznacza nastawienia na DPS. To pułap spokojnie osiągalny na każdym przemyślanym (czytaj wiesz co chcesz osiągnąć, a nie ładujesz co akurat się nawinie) buildzie. Sam latam eskortą nastawioną na maksymalne wysysanie energii i wzmocnienie Plasmonic Leach i robię teraz jakieś 35k+.
A mnie się zdaje, że poziom mocy w Auxiliary Subsystem nie ma wpływu na efektywność Subspace Vortex. Przynajmniej wikipedia milczy w tym temacie. Zresztą łatwo to sprawdzić. Skorzystaj z baterii a zaraz potem wyświetl statystyki skilla. Sam będziesz mógł wówczas ocenić ewentualne różnice. Zaś ten cały Violent Dampening Field to chyba z Console - Universal - Dampening Wave Emitter. W jej opisie o ewentualnym wpływie poziomu Auxiliary Power też nie wspomniano. Najlepiej samemu sprawdzić wykonując eksperyment z baterią.
Rozpocznę eksperymenty. Ale jak wywali cząsteczkę Omega nie miejcie do mnie pretensji. 🙄
Mnie już wtedy nie będzie. Do Ciebie drogi Snowmanie połowa Galaktyki się przyczepi,żeś mi podsunął pomysła. 😀
A mnie się zdaje, że poziom mocy w Auxiliary Subsystem nie ma wpływu na efektywność Subspace Vortex. Przynajmniej wikipedia milczy w tym temacie.
Dopisek na koniec linkowanego opisu zdolności:
- Listed damage is based on ability with 99 particle generator points. Your captain skills, traits, consoles, aux levels etc will heavily affect the damage output of this ability.
Kochani, czy jeżeli zrobię upgrade Ultra Rare Iconian Resistance Hyper Injection Warp Core Mk XIV do Epic to czy traci się Mod AMP a otrzymuje w zamian [W->S] czy ma się je oba? 😮 Na STO wiki jest napisane "additional" czyli dodatkowy, lecz wolę się upewnić.
Już znalazłem odpowiedź, a nie mogę usunąć posta.