Zmiany w mechanice traitów

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • Smiecho
    Participant
    #7330

    Dołączona grafika

    Traity to zestaw cech określających postać oraz oficerów mostka z których każda pozwala odrobinę modyfikować statystyki postaci. Mechanika działania traitów ma być zmieniona wraz z nadejściem dodatku "Legacy of Romulus", a wczoraj twórcy Star Trek Online udostępnili kilka informacji o tym, jak będą wyglądać zmiany.

    [more]

    Dołączona grafika

    Najważniejsza zmiana będzie dotyczyć sposobu wyboru traitów. Do tej pory gracze wybierali tylko 4 cechy podczas tworzenia postaci. Po zmianie dalej będzie można wybrać 4 cechy na początku gry, ale potem - w miarę rozwoju postaci - co 10 poziomów będzie udostępniany nowy slot, który będzie można wykorzystać na nowy trait. W ten sposób postać na poziomie pięćdziesiątym będzie określona za pomocą 9 traitów.

    Dołączona grafika

    Istniejące traity zostaną przeprojektowane, a ich działanie może być zmienione. Ponadto twórcy zapowiadają dodanie 12 nowych cech, z których część będzie działała nie jako stały modyfikator atrybutu gracza, ale będzie włączana w momencie wystąpienia jakiejś akcji/sytuacji w grze. Jako przykład można podać cechę "Grace Under Fire", która wyzeruje cooldown na umiejętność "Miracle Worker", jeśli gracz znajdzie się pod ostrzałem.

    Dołączona grafika

    Na zakończenie warto dodać kilka informacji:

    • traity specyficzne dla ras będą zajmować nie dwa sloty (jak obecnie), ale jeden,
    • przewidywane jest dodanie kilku traitów specyficznych dla specjalizacji postaci (inżynieryjna, taktyczna, naukowa),
    • istniejące postacie otrzymają darmowy token uprawniający do przeredagowania swoich cech,
    • w C-Store pojawią się oferty na tokeny do edycji wybranych traitów.

    Źródło: Legacy of Romulus Dev Blog #6[/more]

    Ugand
    Participant
    #111497

    nowy system bardzo mi się podoba, chociaż nie ma co ukrywać, wydaje się być sporym ułatwieniem. do tej pory najbardziej uniwersalną rasą był "Alien"; teraz tracą swoją przewagę, chociażby względem XYZ i ich "dziedzictwa", które było przymusowe. niebawem "zaplecze genetyczne" dostawać się będzie niejako "ponad cechami", np. Physical Strength dla Vulcan (oraz jakąś umiejkę), które nie zajmują żadnego z 9 okienek na cechy. bez problemu można złożyć 2-3 modyfikatory dla kosmosu, 2-3 dla walki naziemnej, a i zostanie jeszcze miejsce dla RPGowych/"własnego widzimisie", np. Nerve Pinch czy Mind Meld... i tak dalej. Podobnie pozytywnie nastawiony jestem do "kształcenia specjalistycznego", czyli zdolności przysługujących danej dywizji oficerskiej.chciałbym również, by wszelkiego typu "Leadership" czy "efficient" były albo dla wszystkich, bez wyjątku, albo wyłącznie dla ras za Zen/Lifetime. co jak co, ale Scotty czy LaForge zdecydowanie byli "Efficient", zaś Kira drylowała pod względem "Leadership".

    V'Las
    Participant
    #111500

    Ale jak rozumiem nadal nie będzie możliwości (wielokrotnie praktykowanej w serialach i filmach) przechodzenia z sekcji dowodzenia do operacyjnej lub naukowej? IMO to by się przydało. Np. moja główna postać to oficer taktyczny i chętnie bym zmienił go na inżyniera, bo lepiej pasuje do krążowników które okazały się najlepszymi dla mojego stylu gry okrętami.

    Uchi
    Participant
    #111502

    Fajoska zmiana! Jestem jak najbardziej za. Robi się jeszcze bardziej RPGowo :-)Choć zgodzę się z V'Lasem, chciałbym więcej. Przydał by się 'duży' respac pozwalający zmienić kompletnie postać (zachowując oczywiście to co juz na niej jest: okręty, ekwipunek itp). Znudził mi się mój andorianin, zmieniłbym np na klingona lub aliena. Możliwość zmiany rasy, klasy(tac, eng, sci) była by czymś fajnym, nawet jeśli taki respac był by drogi. Zen łatwo uzbierać 🙂

    #112388

    Jeśli ktoś kto testuje Star Trek Online na Tribble lub z innych powodów coś wie i to czyta to proszę odpowiedźcie na pytanie ...Orientuję się mniej więcej czego się spodziewać po nowym systemie traits dla postaci graczy ale co z trait'ami bridge officer'ów ? Bez zmian ... To znaczy, że nowy trait na przykład "Gorn" będzie miał tylko Gorn będący postacią gracza, a Gorn'owie boffy będą miały po staremu trait'y ??Dzięki za jakiekolwiek odpowiedzi na to pytanie. Dla mnie boffy są istotną częścią zarówno gry, jak i "zabawy w STO", bo lubię dopieszczać moje boffy i robić z nimi misje po prostu dla zabawy a nie zysków jakiś w grze ...W grze jako:KDF Rereg / FED Re'Reg / ROM Rer'Eg@markeaton53

    MnICH
    Participant
    #112425

    Traity boff-ow nie podlegaja modyfikacjom przez graczy, a z tego co przed chwila zobaczylem na tribblu to wyglada iz traity oficerow w ogole nie zostaly pozmieniane i np. rasowe klingonow sa nadal 2 zamiast jednego wspolnego.

    #112428

    Dziękuję za odpowiedź.Wiem już czego się dokładnie spodziewać !Z tego co pisesz wynika jasno, że nowy system traits, ze wszystkimi tego konsekwencjami czyli na przykład "zebraniem rasowych obowiązkowych charakterystyk" do jednego traitu z dwóch traitów (czy trzech - Gorn), odnosi się wyłącznie do postaci graczy, a traity boffów pozostają całkiem po staremu,a można się co najwyżej spodziewać że na przykład trait Efficient pojawi się jako trait przy nowym boff'ie z rasy, która dotychczas nie mogła mieć "trait Efficient" czyli na przykład jako czwarty, po trzech obowiązkowych, w przypadku Gorn.W grze jako:KDF Rereg / FED Re'Reg / ROM Rer'Eg@markeaton53

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram