Forum › Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl › Newsy Star Trek Online › Zmiany BOff już na Tribble
Na serwer testowy Tribble trawiły właśnie opisywane niedawno zmiany w systemie treningu Bridge Officer jak również nowe drzewko specjalizacji kapitana - Command. Aby skopiować naszą postać na serwer testowy należy skorzystać ze strony ARC Character Trasfer.
Zmianą kosmetycznym ulegną również niektóre ikony umiejętności zarówno naszego kapitana jak i oficerów. Zestawienie w dalszej części tekstu.[more]
[/more]
A po co to zmieniać? Jaki to ma sens? Jaką nową jakość to wprowadzi, poza bałaganem?
A po co to zmieniać? Jaki to ma sens? Jaką nową jakość to wprowadzi, poza bałaganem?
Czy zadawanie pytań, na które odpowiedź jest subiektywna, wnosi cokolwiek?
byłem, widziałem, grałem:
- zmiany kosmetyczne w zdolnościach oceniam jako pozytywne. piktogramy znacznie lepiej odwzorowują to, co dzieje się w okolicy gracza, okrętu lub co robi postać.
- specjalizacja Command jest dobrą alternatywą dla Intel. jak nazwa wskazuje stawia większy nacisk na wzmocnienie drużyny, niż gracza.
- trenowanie oficerów przez Kapitana to bajka jest bajecznie fenomenalne - projekt R&D jest dość krótki, kosztuje 500 dilitu i można wyszkolić masę zdolności Lvl 3, nie tylko ze swojej działki, ale i pozostałych dwóch, o ile w drzewku zdolności wypełniona jest odpowiednia ilość pkt. w danej dziedzinie (np. taktyk może uczyć Emergency Power to Shields 3 itp)
- specjalizacje Bridge Officerów to coś fenomenalnego. można wytrenować oficera we wszystkich zdolnościach, a później tylko wybierać aktywne. tabun podkomendnych nie jest już niezbędny, by obsłużyć kilka okrętów z różnymi build-ami
- wyboru specjalizacji BOff-ow "ich domyślna"/Intel nie sprawdzałem, bo uruchomienie zdaje się wymaga jakiegoś postępu w kapitańskim Command.
generalnie wszystkie zmiany uważam za bardzo pozytywne. jedyny niuans to zdolności typu EPtX, gdzie nowe są trochę zbyt podobne do siebie
- trenowanie oficerów przez Kapitana to bajka - projekt R&D jest dość krótki, kosztuje 500 dilitu i można wyszkolić masę zdolności Lvl 3, nie tylko ze swojej działki, ale i pozostałych dwóch, o ile w drzewku zdolności wypełniona jest odpowiednia ilość pkt. w danej dziedzinie (np. taktyk może uczyć Emergency Power to Shields 3 itp)
To akurat jak wynika z wypowiedzi na oficjalnym forum jest prawdopodobnie bugiem. Zakres możliwych umiejętności do szkolenia powinien wyglądać tak jak w obecnej chwili, czyli być uzależnionym od klasy postaci.
A po co to zmieniać? Jaki to ma sens? Jaką nową jakość to wprowadzi, poza bałaganem?
Po to, by ikony wreszcie symbolizowały coś sensownego, a nie stanowiły zlepek przypadkowych, bądź umownych kształtów, nijak odpowiadających faktycznemu zastosowaniu zdolności.
W większości przypadków Cryptic się udało, moim zdaniem. Jedyne zastrzeżenia mam do zdolności EPtX, które są do siebie zbyt podobne. To, plus zdolności Sci mogą być ciężkie w wyuczeniu, gdyż co druga zdaje się być jakimś okręgiem (czyli w sumie tak samo jak w chwili obecnej).
A z bałaganem bez przesady - wyuczysz się jak wszystkiego innego. Poza tym nie mów, że po tylu latach gry nadal patrzysz na ikony, a nie wciskasz po prostu samodzielnie ustawionych pozycji traya?
Jasne, jak zalogowałem się na Tribbla to też nie rozpoznawałem na pierwszy rzut oka zdolności, ale to akurat kwestia czasu, a tymczasem całość będzie nieco bardziej estetyczna.
Czy zadawanie pytań, na które odpowiedź jest subiektywna, wnosi cokolwiek?
[..]
A czy komentowanie pytań, na które odpowiedź jest sybiektywna wnosi cokolwiek? ...
A czy komentowanie pytań, na które odpowiedź jest sybiektywna wnosi cokolwiek? ...
A czy odpowiadanie na komentarz o zadawaniu pytań, na które odpowiedź jest subiektywna wnosi cokolwiek? 😛
Wnosi bałagan większy, niż zmiana ikonek w STO. ;>
Orientuje się ktoś, czy będzie można teraz jakoś zdobyć A2ID 3 ?
Orientuje się ktoś, czy będzie można teraz jakoś zdobyć A2ID 3 ?
Tego nie wiem, ale skoro na poziomach I i II najważniejsze korzyści oferowane przez tę zdolność (immunity to disable, bonus do flight speed i turn rate oraz czasy trwania tych bonusów) są identyczne, to takie same byłyby pewnie te korzyści na poziomie III. Zaś ewentualna, dodatkowa odporność na obrażenia kinetyczne i tak prawdopodobnie byłaby niezauważalna.