Warbird Singularity Powers

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • Smiecho
    Participant
    #7353

    Dołączona grafika

    "Legacy of Romulus" oraz możliwość kierowania statkami Romulan zbliżają się nieubłaganie. Oznacza to między innymi zmiany w mechanice gry i twórcy Star Trek Online od czasu do czasu dostarczają nowych wiadomości na ten temat. Od wczoraj znane są zasady posługiwania się napędem romulańskich jednostek, które dość mocno różnią się od tych stosowanych w okrętach Federacji i Klingonów. Zastosowanie osobliwości w miejsce silnika napędzanego materią i antymaterią otwiera kilka nowych możliwości.

    [more]

    Dołączona grafika

    Statki wykorzystujące osobliwość będą miały nowy miernik energii oraz powiązane z nim kilka umiejętności. Pięciostopniowy pasek energii będzie się ładował w trakcie walki i rozładowywał poza nią. Naładowanie go (nawet do pierwszego stopnia) będzie umożliwiało wykorzystanie kilku umiejętności, przy czym będą one miały tym większą siłę, im bardziej będzie naładowany miernik. Warto pamiętać o kilku rzeczach:

    • energia nie będzie ładowana, jeśli statek będzie się maskował,
    • użycie umiejętności opróżni miernik, który po pewnym czasie zacznie się ponownie ładować,
    • wszystkie umiejętności związane z paskiem energii będą miały współdzielony cooldown,
    • liczba umiejętności będzie zależeć od okrętu - będzie to określać poziom (Tier) statku.

    Dołączona grafika

    Plasma Shockwave

    • Plasma Shockwave
    • Okręty: poziom 1 (T'liss Light Warbird, T?varo Light Warbird), poziom 2 (Dhelan Warbird, Dhael Warbird), poziom 3 (Mogai Heavy Warbird, Valdore Heavy Warbird), poziom 4 (D'deridex Warbird Battle Cruiser, D'ridthau Warbird Battle Cruiser), poziom 5 (Ha'apax Advanced Warbird, T'varo Light Warbird Retrofit, Dhelan Warbird Retrofit, Mogai Heavy Warbird Retrofit, D'deridex Warbird Battle Cruiser Retrofit),
    • Opis: użycie umiejętności oznacza wypuszczenie podmuchu plazmy, która zada obrażenia wrogom w promieniu 5km, jak również da im plazmowego DoT. Siła umiejętności będzie powiązana z cechą Particle Generator.

    Dołączona grafika

    Quantum Absorption

    • Quantum Absorption
    • Okręty: poziom 2 (Dhelan Warbird, Dhael Warbird), poziom 3 (Mogai Heavy Warbird, Valdore Heavy Warbird), poziom 4 (D'deridex Warbird Battle Cruiser, D'ridthau Warbird Battle Cruiser), poziom 5 (Ha'apax Advanced Warbird, T'varo Light Warbird Retrofit, Dhelan Warbird Retrofit, Mogai Heavy Warbird Retrofit, D'deridex Warbird Battle Cruiser Retrofit), prom Kestrel
    • Opis: ta umiejętność będzie dawać graczowi czasowe wzmocnienie poszycia kadłuba (hull), naprawę tarcz, jak również ich wzmocnienie przez pewien okres czasu.

    Dołączona grafika

    Warp Shadow

    • Warp Shadow
    • Okręty: poziom 3 (Mogai Heavy Warbird, Valdore Heavy Warbird), poziom 4 (D'deridex Warbird Battle Cruiser, D'ridthau Warbird Battle Cruiser), poziom 5 (Ha'apax Advanced Warbird, T'varo Light Warbird Retrofit, Dhelan Warbird Retrofit, Mogai Heavy Warbird Retrofit, D'deridex Warbird Battle Cruiser Retrofit),
    • Opis: utworzenie kilku petów wyglądających jak statek gracza. Pety nie będą zadawać obrażeń i będą niezniszczalne, a ich obecność pozwoli na odwrócenie uwagi przeciwników. Po zniknięciu petów gracz automatycznie wejdzie w maskowanie.

    Dołączona grafika

    Singularity Jump

    • Singularity Jump
    • Okręty: poziom 4 (D'deridex Warbird Battle Cruiser, D'ridthau Warbird Battle Cruiser), poziom 5 (Ha'apax Advanced Warbird, T'varo Light Warbird Retrofit, Dhelan Warbird Retrofit, Mogai Heavy Warbird Retrofit, D'deridex Warbird Battle Cruiser Retrofit),
    • Opis: użycie umiejętności teleportuje statek gracza na odległość 5 kilometrów, a w miejscu poprzedniego miejsca gracza umieści osobliwość kwantową, która będzie przyciągać wrogów, a także osłabiać ich celność (accuracy), siłę zadawanych obrażeń oraz percepcję. Dodatkowo uniemożliwi im stosowanie maskowania.

    Dołączona grafika

    Energy Weapons: Singularity Overcharge

    • Energy Weapons: Singularity Overcharge
    • Okręty: poziom 5 (Ha'apax Advanced Warbird, T'varo Light Warbird Retrofit, Dhelan Warbird Retrofit, Mogai Heavy Warbird Retrofit, D'deridex Warbird Battle Cruiser Retrofit), myśliwiec Scorpion,
    • Opis: umiejętność pozwalająca na krótkotrwałe, ale znaczne wzmocnienie siły zadawanych obrażeń.

    Źródło: Legacy of Romulus Dev Blog #10[/more]

    FAB
    Participant
    #111697

    Ciekawe, czy liczba komentarzy pod tym temat ma jakieś korelacje z zainteresowaniem tą frakcją 🙂

    V'Las
    Participant
    #111698

    Nie wiem jak inni, ale ja czekam prawie z wypiekami na twarzy. Pograłem chwilę w betę i na tyle mi się podobała, że przestałem by nie psuć sobie zabawy i przejść całość jak już wszystko będzie gotowe.

    Smiecho
    Participant
    #111699

    Wrócisz do Tribbla, gdy będą nagrody za testy... 🙂

    LIBERTO
    Participant
    #111700

    Ciekawe, czy liczba komentarzy pod tym temat ma jakieś korelacje z zainteresowaniem tą frakcją 🙂

    nie ma. jest podana kolejna informacja, o ktorej większość graczy przekona się dopiero po premierze rozszerzenia, więc nie bardzo jest co komentować. ale chetnie bym poczytał wpisów osób którym było dane zagrać romkami ( buuu mi nie dali ;((( ) jak toto w grze się sprowadza

    Asoka
    Participant
    #111704

    Ja podobnie jak V'Las czekam na ta frakcje i nie mogę się już doczekać premiery dodatku, by grać dalej, na tribblu pograłem z godzinke i poprostu zakochałem się w historii, statkach i wogóle w Romulaninach. Nie jest to wprawdzie to na co czekam od premiery STO ale i tak wystarczy bo wkońcu będe mógł pokierować Romulaninem.

    Slawek
    Moderator
    #111705

    Sprawdza się tak jak zostało podane w newsie, a w dodatku ciągle podlega zmianom. Na początku było tak, że pasek rósł wraz z kolejnymi atakami, ale w przypadku eskorty naładowanie całości trwało raptem kilka sekund. Teraz zmienili to tak, że pasek ładuje się cyklicznie w trakcie walki, ale nie jest uzależniony od DPSu. Ale i to może ulec zmianie w kolejnym patchu.Całość ciężko ocenić. Tak jak masz dodatkowe opcje u okrętów naukowych albo lotniskowców, tak tutaj masz zupełnie odrębną ramkę z tymi zdolnościami. Póki co przetestowałem pierwsze trzy i nie mogę powiedzieć aby były one jakieś szałowe. No ale z drugiej strony nie powinny - to nie ma być "I win", tylko dodatek, który przychodzi kosztem zredukowanego poziomu mocy wszystkich Warbirdów.Shockwave to taki delikatny AOE z rzekomo potężnym DOT. Jak potężnym nie wiem, gdyż zazwyczaj i tak wszystko wokół zdycha w parę sekund od zwykłych broni... Absorption to zwykły buff i leczenie. Coś czytałem o planowanym nerfie. Tymczasem Warp Shadows to kolejny wariant confuse, z tą różnicą, że żywy gracz od razu rozpozna różnicę między npc a drugim graczem. Sprawdziło się na NPC, ale osobiście uważam to za najmniej ciekawą zdolność.Nie wiem jak pozostałe. Singularity Jump byłby fajny, gdyby działał podobnie do konsoli Subspace Jump, a tymczasem skok ma miejsce tylko do przodu, a nie za plecy wroga. Overcharge natomiast brzmi jak wbudowany rapid/overload, co może trochę pomóc takiemu mizernemu pod względem ofensywy d'deridexowi.Test weekend pewnie będzie miał miejsce na przestrzeni kolejnych dwóch tygodni, jeśli wierzyć informacjom z wywiadów. No chyba, że ktoś się pomylił i mieli na myśli kolejną grupę osób z przywilejem stworzenia romulaka, podczas gdy test weekend będzie na tydzień przed premierą.

    LIBERTO
    Participant
    #111751

    dzięki za info. ten test weekend to znaczy że całość będzie dostępna dla wszystkich i za to będą nagrody?

    Slawek
    Moderator
    #111757

    Tak samo jak przed każdym sezonem.

    Asoka
    Participant
    #111758

    Jesteś pewny ? W końcu LOR nie jest oczekiwanym 8 sezonem, stąd mam troche obawy że może tym razem nic takiego nie będzie, chociaż wole się mylić 🙂

    Slawek
    Moderator
    #111762

    Była mowa w przynajmniej jednym wywiadzie o otwartych testach przed premierą. Zresztą, jak komuś nie zależy na Romulakach, to resztę zmian może w każdej chwili sprawdzić importując postać FED lub KDF. Wkrótce powinni udostępnić np. Nimbus Adventure Zone, który dostępny będzie dla wszystkich frakcji.I szczerze? Nie macie czego żałować, ci co nie dostali dostępu do Romulan. W sensie, uważam, że historia/kampania Romulan jest na tyle ciekawa, że lepiej by jednak było ją sobie dawkować na spokojnie i na bieżąco w miarę normalnej gry, aniżeli wariować podczas testów na tribblu. Ja w pewnym momencie zacząłem już pomijać dialogi, aby zachować sobie całość "wrażeń" na oficjalny start. Jeśli coś mogę przyznać, to że Cryptic w tej kwestii się wreszcie postarał i nowe epizody potrafią wciągnąć zarówno historią, jak i rozgrywką. Jasne, będzie to rozgrywka na jeden raz, po czym znowu wrócimy do oklepanych STFów, ale i tak śmiem twierdzić, że majowy update będzie naprawdę godny uwagi (nawet nastawiając się na nieuniknione błędy, bugi i lagi serwera).

    Beret
    Participant
    #111767

    Generalnie Romulanie to kolejny krok w STO i co jak co zarobienie kasy na nich!Czytając to słucham podcastugc 109 i właśnie taki między innymi ww. wniosek narzuca mi się na "klawiature"!Generalnie zmiany o których rozmawiają są cieakawe ale jak że niewiadome w realizacji ostatecznej czy czasie w którym można by je zobaczyć.Ale wracając do Romków; po przejrzeniu tych umiejetności z rdzenia osobliwości jestem pod wrażeniem, dlatego że są to umiejętności, które dobrze użyte w rękach gracza, który wie co robi mogą zrobić ogromną różnicę. Dla PVP heh "a spróbuj sobie ustrzelić Romka" w pve jeśli pogadamy o STF-ach i to dla gracza traktująć go egoistycznie także może mieć przewagę nad resztą.Prawdę mówiać cieżko będzie obejść Romka + flotowe uzbrojenie i zabawki Klinków hmmm bedzie ciekawie (chodź i tak swojego wciagne w FED)Nie chce pisać kąkretnie o umiejętnościach pochodzących z osobliwości po porostu w komentarzu ale każda z nich jest ciekawa i mądrze użyta będzie dawać przewage, chodz niewielką ale jednak przewagę a to często ważna rzecz w STO która odróżnia respawn od latania :)P.S. Test weekend myślę weekend przed wypuszczeniem LoR, zwyczajnie dlatego że potestują to w zamknietym granonie a jak podciągną pod ostateczną wersję rzucą to na morze i zobaczą jakie będą efekty, ale efekty muszą wymagać już tylko "muśnieć" (na tyle na ile można rozumieć muśniecia w przypadku Criptic :D)

    FAB
    Participant
    #111768

    Jeżeli mówimy o testach, to mam nadzieję na tribla, który będzie dawał tholianskie czy jak one się tam będą zwały marki 😉

    Slawek
    Moderator
    #111772

    Nukara Tribble to raczej pewniak, aczkolwiek mając na uwadze ilość nowości zapewne będzie kilka "tierów" nagród, tak jak w przypadku Season 5. Co prawda wtedy było więcej czasu na otwarte testy, ale nie zdziwię się jeśli raz jeszcze zrobią coś w stylu "osiągnij poziom X Romulaninem", oprócz standardowego "spędź 1h na tribblu".

    LIBERTO
    Participant
    #111794

    mnie akurat chodziło o pobawienie się kreatorem romulan. ciekwym jakie postaci bedzie można wykreować i jak je przebierać. chyba odzywa się we mnie kobiecy pierwiastek- mała dziewczynka co to lubi przebierać laleczki ;-DDD

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram