Forum Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl Newsy Star Trek Online Starożytni Wrogowie - Sezon drugi już dostępny

Starożytni Wrogowie - Sezon drugi już dostępny

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • Dr Bobaz
    Participant
    #5716

    Dołączona grafika

    Już od wczoraj na serwer Star Trek Online trafił Sezon Drugi: Starożytni Wrogowie (Season Two: Ancient Enemies). Wystarczy się zalogować, pobrać najnowszą łatkę i można się pogrążyć w nowościach. I, co równie ważne... awansować na stopień Wiceadmirała! Kilka najważniejszych zmian prezentujemy w dalszej części newsa.

    Tymczasem z przyjemnością informujemy o nowej, niższej cenie klienta Star Trek Online! Już od dziś cena klienta STO została obniżona do 19,99$. Ponadto zapowiedziano kilka niezłych promocji na najważniejszych portalach dystrybucyjnych (Steam, D2D, GameStop, Stardock).

    Jeśli jeszcze nie grałaś/grałeś - to najlepszy moment by zacząć!

    [more]Oto najważniejsze nowości i zmiany w sezonie drugim.

    Podniesiony limit punktów umiejętności i poziomu do 51, co oznacza nową rangę - Wiceadmirała (Vice Admiral), a w praktyce:

    • Nowe specjalne zdolności, w zależności od klasy dowódcy
    • Uzyskanie możliwości szybszej podróży na ekranie sektorów dzięki napędowi "Slip Space"
    • Dostęp do nowych udoskonalonych okrętów (refit, w przypadku Federacji) lub przechwyconego okrętu Fek'ihri (Klingoni)
    • Dostęp do nowego poziomu przedmiotów Mark XI
    • Odblokowanie dziennych misji Wiceadmirała, w tym PvP, eksploracja, STF i Fleet Action

    Na uwagę zasługują nowe okręty, będące usprawnionymi okrętami z poziomu 4:

    • Zmodernizowana klasa Galaxy - z możliwością oddzielenia sekcji Spodka od sekcji maszynowni (Gracz kontroluje sekcje napędową, która staje się odpowiednikiem eskortowca. Komputer kontroluje spodek)
    • Zmodernizowana klasa Intrepid z generatorami pancerza ablacyjnego (na 30 sekund znacznie większa odporność na obrażenia, jednak kosztem broni energetycznej i osłon)
    • Zmodernizowana klasa Defiant z możliwością maskowania (cloak)
    • Lotniskowiec Klasy Kar'Fi (Klingoński)

    A poza tym w grze pojawiły się:

    • Dabo - pierwsza minigra w Star Trek Online, dostępna u Quarka i na stacji Drozana. Za wygrane latinum można kupić wyjątkowe i niepowtarzalne nagrody!
    • Skanowanie - minigra pozwalająca na zwiększenie jakości lub ilości zbieranych przedmiotów. Polega na dopasowaniu dwóch fal nośnych (niebieskiej i czerwonej) w określonym czasie.
    • Emblematy flot - można umieszczać je na kadłubach okrętów
    • Federacyjny Korpus Dyplomatyczny - system nagradzania graczy za stosowanie pokojowych rozwiązań. Awansowanie w nowym systemie dyplomatycznym gwarantuje nowe tytuły, zdolności, trasy transwarp, oficerów przeciwnych frakcji i nowe stroje. I oczywiście - kolejne zadania dyplomatyczne.
    • Misje pierwszego kontaktu
    • Nagrody za staż w Star Trek Online - za 200 dni abonamentu
    • Wnętrza okrętów graczy, w tym sala odpraw (ready room), maszynownia, mesa i... rozsuwane drzwi - takie jak w... Star Treku!
    • Oraz wiele poprawek, usprawnień i ulepszeń.

    Zawartość drugiego sezonu wygląda znacznie bardziej interesująco, niż poprzedniego. Czyżby seria się rozwijała? Oby tak dalej.

    Ale czy przekonuje to tych, którzy odeszli? Mnie - jeszcze nie... Ale wszystko jest na najlepszej drodze.

    Pełna lista zmian znajduje się na oficjalnej stronie.[/more]

    Zuza
    Participant
    #91675

    Czy po wprowadzeniu zmian serwery wróciły już do stabilności?

    Piotr
    Keymaster
    #91681

    Póki co codziennie jest patch. Ja wiedziałem, że tak będzie. ;>Pierwsze wrażenia z sezonu 2 - jest dobrze. W kwestii kierunku rozwoju gry. Wreszcie jest po co lecieć na DS9 (Dabooo! 😉 ) i miło od czasu tutorialu usłyszeć aktora czytającego rolę. Fakt, że póki co za latinum można kupić tylko holoemitery dla okrętu, ale to się zmieni. Druga minigra też jest fajna i króciutka - przy skanowaniu anomalii pojawia się okienko z wykresami dwóch fal - jak je dopasujemy, to dostajemy więcej lub lepsze próbki, jak nie chcemy, to zamykamy i wszystko jest po staremu. Spróbowałem też misji dyplomatycznej - jest ich kilka, ja zrobiłem tę na Wolkanie. Po raz pierwszy poczułem jakieś elementy RPG. Pamiętacie łopatologiczną misję z górnikami? Tu jest lepiej. W sumie też trzeba obiegać i pogadać, ale jak nie będziemy uważni przy rozmowach i wykonamy zły ruch, to misja się nie uda. Owszem, można zaraz powtórzyć, ale... Widać, że ktoś tam w ekipie myśli i chce, by gracze też trochę pomyśleli.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram