Sposób na EC!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • Author
    Posts
  • FAB
    Participant
    #114108

    "Drop misje" służą do tego, by postrzelać do bezbronnych (z reguły) statków NPC, z których wypada różnej jakości loot, który służy tylko do opchnięcia. W czasie jednej takiej misji można zarobić ponad 300 tys EC.

    LIBERTO
    Participant
    #114109

    ale jak czytam można taką "na bogato" misję zrobić raz na dobę? czy dana, konkretna, misja daje tylko raz na dobę dość dropu by się to opłacało, ale można zrobić ich kilka i z każdej leci sporo lootu?

    Melnikor
    Participant
    #114110

    Nie, tak jak napisałem wcześniej ogranicznik dropu jest na całe foundry, więc raz osiągnięty blokuje drop ze wszystkich misji.

    FAB
    Participant
    #114111

    Misję możesz robić i 100 razy w ciągu doby, ale żeby powyższe misje nie były totalnym besensem, jest nałożony ogranicznik na drop z misji. Dlatego graty wypadają tylko do pewnego momentu (oczywiście podczas pierwszej misji). Rekordowo udało mi się uzbierać około 1 mln z takiej misji, licząc drop sprzedany od ręki u vendora oraz cenniejsze rzeczy na exchange.

    Slawek
    Moderator
    #114112

    Teoretycznie można te misje wykonywać kilka razy dziennie jeśli się posiada więcej postaci.A to czy jest to opłacalne zależy wyłącznie od własnej oceny. Jak już zostało wspomniane, wartość dropów waha się od ~300k do 800k z samych rzeczy sprzedawanych vendorom. Dużo zależy od szczęścia, tj. ile wypadnie nam deflektorów, silników itp. a ile jakichś bzdetów typu konsole. Mnie osobiście nawet w przypadku misji, z którymi idzie się uwinąć w mniej niż 5min już cały ten "exploit" zbrzydł.

    LIBERTO
    Participant
    #114113

    czyli do momentu aż zobaczę że drop wyraźnie zmalał warto to stukać. jak przestaną itemy lecieć to doba przerwy. a czy ustawiona trudność misji ma jakiś wpływ na jakość lub ilość dropu?

    FAB
    Participant
    #114114

    Drop nie zmaleje, po prostu przestanie wypadać.

    Melnikor
    Participant
    #114115

    a czy ustawiona trudność misji ma jakiś wpływ na jakość lub ilość dropu?

    Tak, ma wpływ i to negatywny. Zwiększony poziom trudności oznacza większą ilość EXP z pojedynczego moba co przekłada się na szybsze osiągnięcie limitu (limit foundry jest na exp, mob nie dający exp nie dropi) i mniejszą ilość lootu. Co do jakości największe szanse na dobry loot w takich misjach są na poziomie Normal, wynika to ze zmiany wprowadzonej jeszcze przed LoR zwiększającej szanse na zielony i niebieski drop z Battleship'ów (a na nich opierają się misje loot'erskie), zmiany której Cryptic zapomniał przenieść również na poziomy Advance i Elite.

    Odan
    Participant
    #116669

    zrobiłem prostąstronkę do przeliczania zen, dilithium i kluczy na ec na podstawie dilithium z kontrabandy (misja doff)

    I. Thorne
    Participant
    #119761

    Mamy teraz event zimowy i bardzo latwy, choc dlugotrwaly sposob na zarobienei gory pieniedzy (czyli dzieki kontrabandzie tez dilitu).

     

    Nie trzeba nigdzie chodzic czy cos brac, wiec jest szybki. Wydaje sie, ze napisalem przed chwila cos innego? Otoz nie, zobaczcie...

     

    Eventowe smieci jak swieczki, bombki, nauszniki itd. sa teraz warte coraz mniej EC. Dzis kosztowaly po 3,2k EC za sztuke, a nie minal nawet tydzien eventu. Rok temu kupowalem je za kwote ponizej tysiaca. Szkopul w tym, ze te same smieci sprzedalem miesiac przed eventem na rynku po 15-50k za sztuke. Przebitka jest nawet 5 000%.

     

    Wiec jak ktos bedzie gral w ta gre za rok (a ja zamierzam) to musi nakupowac smieciuszki gdzies po Wigilii, trzymac je w schowku 9 miesiecy i poszukac tych co musza miec te rzeczy ZARAZ. Ja w tym roku zarobilem na tym ponad 100 EC.

     

     

    Drugim sposobem, choc juz mnie oplacalnym to sprzedaz materialow do craftu. Jest to bardzo dobre dla tych co nie maja za wysokiego poziomu w crafcie (ja uruchamiajc darmowy projekt expowy mam 13-15 poziom w szkolach). Szybko mozna obliczyc ze skladniki na Superior xxx upgrade sa drozsze niz sam upgrade. Dlaczego? Tajemnica tkwi w krytyku. Jak projekt stworzenia upgrade zaliczy krytyk (tak samo projekty tworzace substraty) daje 2 razy wiecej produktu koncowego. I dlatego warto sprzedawac materialy i kupowac na rynku upgrady bo jest to bardziej oplacalne.

    Uchi
    Participant
    #119764

    Ja zarabiam sprzedajac Craft Materials z Bug Hunt (Elite). Mam 3 postacie na 60lvl, na zamianę robiąc Hunta i sprzedajac Salvege Tech. i to co wpadnie z paczki (np 5-7 Rubidium) wychodze, dziennie ~4-5 mln EC bedac moze 2h w grze. Dorzucając inne zarobki to 40mln w tydzień. Czyli np okret z lobi store na exchange w 2 tygodnie (nie oszałamia, ale grajac zupelnie na ludzie). Chyba dobry wynik?

    pol00
    Participant
    #120116

    Nowy rok już mamy 2015. Event zimowy się skończył. Może również i nowe sposoby na zarobienie EC się pojawiły?  Mało jakoś osób pisze w tym temacie. Chyba mało ( bardzo mało ) jest takich którzy chcą się podzielić sposobem na zarobek, albo poprostu takowych sposobów nie ma. Dziękuję również tym którzy napisali swoje posty wcześniej. Napewno pomogły wielu osobom.

     

    PS: jak ktoś chce dodać nowy sposób niech go również wyjaśni dość dokładnie, opisowo, a nie tylko wspomni w jednym zdaniu.

    Slawek
    Moderator
    #120119

    Dwa sposoby, którymi się ostatnio wzbogaciłem grając tyle, co nic.

    Pierwszy:
    1. Wspieramy bazę floty zarabiając FC
    2. Kupujemy za FC paczki z Very Rare doffami
    3. Otwieramy paczki i liczymy na szczęście (np. Technician, Research Lab, Fabrication)
    4. Wystawiamy doffy na exchange
    5. ???
    6. Profit

    Drugi:
    1. W R&D masowo tworzymy bronie Mk II
    2. Liczymy na szczęście w postaci modyfikatorów [Crtd]x3 lub [Crtd]x2 [Pen]
    3a. Wystawiamy Mk II z powyższymi modyfikatorami na exchange za kwoty od kilkuset tysięcy, do kilku milionów EC.
    3b. Inwestujemy lub zdobywamy Superior Experimental Tech Upgrade + Accelerator z 2x Quality Improvement Chance.
    4. Liczymy na dalsze szczęście i ulepszamy bronie Mk II. Wydając jednorazowo niecałe 2k dilithu + powyższe itemy powinniśmy móc ulepszyć item do Mk VII/VIII z 20% szans na poprawę jakości.
    5. Wystawiamy zdobyte Ultra Rare/Epic Mk VII/VIII na exchange za kilka-kilkadziesiąt milionów EC.
    6. ???
    7. Profit.

    Slawek
    Moderator
    #120422

    Dołączona grafika

    Jeśli ktoś jest zdesperowany na EC i nie interesują go upgrade'y Omega, to ze sprzedaży materiałów Omega można wyciągnąć przyzwoite kwoty. Dobrze zrobiona minigierka daje 1 Silver i 3 Trace i trwa 50 sekund. Silver na chwilę obecną jest wart 90k EC a Trace ~20-25k EC. Kto cierpliwy, ten się może ładnie dorobić.

    snowman
    Participant
    #120424

    Sposób rzeczywiście bardzo dobry, bo pewny i całkiem szybki. A po zakończeniu eventu zyski zapewne będą jeszcze większe. Jedną mam tylko uwagę. Wspomniany uncommon material nazywa się Sliver (co można tłumaczyć jako odłamek) a nie Silver 🙂 

    Tak sobie myślę, że zyski z minigry Omega można znacząco zwiększyć produkując, ulepszając i sprzedając różne przedmioty (patrz jedna z wcześniejszych porad). Pojedynczy Omega Particle Tech Upgrade świetnie się w tej sytuacji powinien sprawdzać, zwłaszcza w połączeniu z Major Technology Boost. Jednak w tym wypadku niezbędna będzie odrobina szczęścia.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram