Forum Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl Newsy Star Trek Online [Spoiler Alert] wywiad Priority One z Alem Rivera

[Spoiler Alert] wywiad Priority One z Alem Rivera

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • Diensdale
    Participant
    #7742

    Dołączona grafika

    - Działonowy Kozodój do mnie. - Zakomenderował Pułkownik Katiusza

    - Na rozkaz.

    - Gdzie obecnie znajduje się nasz łącznościowiec?

    - Melduję, że nie doszedł jeszcze do siebie po imprezie w mesie.

    - Ach taaaaak. No dobrze w takim razie sternik, kurs na najbliższą mgławicę, Chyćka spolaryzujcie z łaski swojej kadłub. Jak pył dobrze przywrze obudźcie łącznościowca niech wyjdzie na zewnątrz ze szczoteczką i wyczyści kadłub.

    - Ale co z oczekującym komunikatem Priority One?

    - Odsłuchajcie go Kozodój i podajcie mi konspekt. Wiecie co to? To takie trudne słowo, które jest wystarczająco trudne żeby nikt nie zapytał o co chodzi. No już do roboty.

    [more]Priority one przepytał kapitana Geko na okoliczności aktualizacji. Całość możecie odsłuchać tutaj. Członkowie Reddit Alert zadali sobie trud by wyłowić co ciekawsze fakty.

    - Klient na maca uważany jest za nie betę,

    - Tuvok jako dowódca Voyagera ma rangę Rear Admiral, będzie się on pojawiał w sezonie 9, a także w kolejnych rozszerzeniach,

    - Intrepid zostanie wizualnie poprawiony, ale nadal będzie standardowym Intrepidem. Otrzyma Ablative Armor i photonic shockwave. Co do pozostałych możliwości dyskusje jeszcze się toczą, pojawi się również prom typu 9 znany z serialu Voyager,

    - Geko chce wprowadzenie Aeroshuttle z możliwością wystrzeliwania go z Voyagera,

    - Robert PIcardo był niezadowolony z faktu, że Zachary Quinto zagrał EMH w misji tutorialowej,

    - Udział w STO zarówno Kate Mulgrew jak i Jeri Ryan kosztowałby 4 razy tyle, ile zażyczył sobie Tim Rus. Wychodzi na to, że Vulkanie są mniej pazerni 😉

    - Undine będą wiodącym antagonistą podczas najbliższych sezonów, stare misje z ich udziałem, a także z udziałem Borg są obecnie w trakcie przeróbki,

    - Bardzo możliwe, że ujrzymy Sisko w starych misjach DS9,

    - Przeróbka pojedynczej misji FED trwała 3 dni, z kolei przeróbka misji Undine i Borg trwa 4 razy dłużej,

    - Na razie w sprawie przeróbek skilli nic się nie dzieje. Deweloperzy chcą zebrać dane na forum i wtedy podjąć decyzję. Dla przykładu Abandon ship jest przewidziane do usunięcia jako nie używane. Geko chce zmiany drzewka skilli na bardziej tradycyjne i podobne do RPG, obciąć punkty skilli z 9 do trzech, a dodanie w zamian nowych umiejętności i umożliwienie zakupu niektórych mocy (jak manewrów unikowych),

    - Geko przyznaje, że postacie naukowe nie wykorzystują w pełni swojego potencjału, chciałby to zmienić przede wszystkim minimalizując wpływ konsol i deflektorów na umiejętności. Nowe konsole mają dodawać poziomy do umiejętności, a nie procentowo modyfikować ich efektywność. Poza tym chciałby dodać dla skilli nowe możliwości wraz z ich rozwojem. Dla przykładu dodać do wyższego poziomu Alpha pattern możliwość oszołomienia wroga,

    - W sezonie 9 gruntownej przebudowie mają ulec Kity i to jest już prawie zrobione. Mianowicie otrzymamy tzw. Kit Bags z uniwersalnymi kieszeniami. Każdy poziom Kitu będzie miał ich więcej, a MK XII ma mieć ich 5. Dodatki wkładane do kieszeni będą modyfikowały umiejętności wbudowane (np granaty), ale pozwolą też na mieszanie zdolności. Dla przykładu dodanie fabrykacji moździerzy dla postaci taktycznych. Shard of possibilities i Cane również zostaną przerobione na wkłady do kieszeni. Niestety jak to często bywa system wystartuje niedopracowany i mieszanie mocy jak również dodawanie umiejek z innych klas postaci zostanie dodane później,

    - Wszystkie statki posiadające Comm arrays zostaną zaktualizowane wraz z wprowadzenie podwójnych deflektorów,

    - Klingońskie Bird of Prey otrzymają bonus do flankowania... kiedyś, bo jest teraz kupa roboty,

    - 5 tierowe Raidery otrzymają nieznaczny buff. Trochę więcej HP i ulepszenie osłon,

    - Planowane jest przerobienie systemu craftingu. Ilość anomalii ma zostać zmniejszona, zmianie ulegnie również metoda ich pozyskiwania. Więcej szczegółów na razie brak,

    - System PvP również będzie zmieniony, ale nie teraz, a przeróbka Territory control również wtedy zostanie wykonana,

    - Na razie brak konkretnych pomysłów na modyfikację systemu Doff,

    - Planowana jest modyfikacja systemu szkoleń Boff na coś podobnego do zmienionego systemu skilli, ale najpierw musi on wejść w życie,

    - Geko optuje mocno za wykonaniem pełnego mostka Voyagera. Ma on wejść w kolejnej aktualizacji.

    Źródło: Priority one i RedditAlert[/more]

    FAB
    Participant
    #116145

    Z jednej strony bardzo mnie cieszą te ruchy, bo coś się będzie działo, coś się będzie rozwijało. Martwi mnie tylko, że część tych "nowych" rzeczy to odświeżenie starych pomysłów, a pomysły typu kity z kieszeniami to świetna przygrywka do nowych nieruchomosci (armory albo coś w tym guście). Czyli kolejny grind.Nowy-stary Intrepid. Po co zmieniać coś co wygląda dobrze skoro nie zmieniamy bebechów? Sztuka dla sztuki, statek klasyk, który w grze jest maksymalnie zabiedzony przejdzie lifting. To tak jakby zrobić lifting 50-latce, w sumie nic to nie zmieni. Btw Szanowny Panie, Intrepid ma Ablative Armor...

    Tom6ek
    Participant
    #116146

    Geko chce wprowadzenie Aeroshuttle z możliwością wystrzeliwania go z Voyagera,

    hura nareszcie mam nadzieje ze będzie dostępny jako prom a nie tylko do hangaru

    I. Thorne
    Participant
    #116147

    Panowie, grind byl, jest i bedzie. Bo przynosi kase. narzekanie na niego nie ma sensu. To taka sama czesc gry jak strzelanie do Borga.Mi w wiekszosci pomysly sie podobaja. Brakuje mi jednak tylko jednej rzeczy, wciaz brak kilku klas okretow, wciaz nie ma rozwoju sektorow. Czy naprawde jest takie trudne zrobic sektor z Trillem i Betazedem? Wrzucamy kilkanascie planet, w rogu nowa mglawice i juz ludzie sie ciesza. Nowe rasy do doffow to tez nie jest sztuke, wystarczy kilkanscie rysunkow i po sprawie. A milosnicy klasyki by sie cieszyli.Zreszta tworcy gry nie wykorzystuja holodekow. Wyobrazacie sobie potencjal tych urzadzen? Od glupich przygod po powtorke Wolf 359, gdzie walka z Borgiem co po prostu gniecie federavyjne statki bylaby najlepszym STFem. I nie trzeba wprowadzac nowego wroga by gracze mogliby sobie bezkarnie postrzelac.

    Diensdale
    Participant
    #116149

    FAB cenna uwaga, zagapiłem się. Ja widzę, że przenikanie się klas staje się rzeczywistością. Niby dobrze, ale wszystkie zmiany idą w kierunku upraszczania i minimalizowania konieczności myślenia. Trochę to nie fajne, bo jakbym chciał prostej gry to zostałbym przy tetrisie. Borg jest za łatwy. Samodzielne rozwalenie sześcianu nie powinno mieć miejsca. W realiach filmu takie coś było nie do pomyślenia.

    Odan
    Participant
    #116153

    -przy obecnym systemie doffow nie ma mowy o wprowadzeniu go na gateway (jest za skomplikowany)-stare kity znikną ze sklepów/dropów (te w naszym posiadaniu pozostaną)

    Diensdale
    Participant
    #116154

    Ogólnie Gateway jest mało przydatne. System doffów i opcje zarządzanie projektami reputacji byłyby fajnym dodatkiem.

    Beret
    Participant
    #116156

    Oni często biorą się najpierw za to czego nie potrzeba no ale... Uważam priorytetem powinno być wbudowanie systemu doffow i ich misji, reputacji etc. do gateway. W Neverwinter funkcjonuje system rozwoju towarzyszy czy też profesji w ramach gateway i jest to bardzo przydatne. Oni zwyczajnie muszą dostosować doff systemy by dało się je obsługiwać i koniec! To jest konieczne by gateway miało sens istnienia!!! (Nie ma czasu siedzieć 2h przy kompie w grze i puszczać doffy na kilku postaciach szukając jeszcze dobrych zadań! Chce pograć!!! Na tablet czy smartfon mógłbym to robić przy okazji po za domem jak mam czas!)Co do boffów zobaczymy jak to w praniu będzie wyglądać z tym ichi mocami. Ja bym jedno chciał widzieć czyli możliwość podniesienia klasy boffa (z common do uncommon do rare i vrare co za tym idzie ulepszanie ich osobistych traitów), tak jak to można robić z Towarzyszami w Neverwinter. Jest to tam kosztowne to i w STO by było ale przynajmniej nie miał bym problemu z dobraniem i ulepszaniem oficerów zamiast kopać po exchange czy kombinować jakieś misję doff z nagroda w postaci boffa.Generalnie z tego co widzę znów chcą wywrócić grę do góry nogami. O ile kombinowanie z kitami wspominane już wcześniej od razu przypadło mi do gustu i czekam na tą zmianę z niecierpliwością o tyle wywrócenie drzewka skilli ponownie przyprawia mnie o bliżej nieokreślone acz silne negatywne emocje. Dadzą 1 resp i myslą, że będzie ok.Okaże się w praniu jak to się wszystko będzie miało z doborem skilli i drzewkiem do nich ale na pewno będzie to rewolucja. Może nowszemu graczowi będzie łatwiej ale reszta znów będzie musiała kombinować, przerabiać i trawić liczne bugi!!! :[ Oczywiście to co leży 3 lata odłogiem to crafting, a raczej jego brak i oczywiście na to non-stop nie mają pomysłu, mimo że ostro starają się implementować rozwiązania i pomysły z innych gier. (w sumie ze spire zabili "craft" z artefaktów, zobaczymy co dadzą w zamian).Liczę jako tako na rozwój PVP, czy zone z "przeciąganiem liny" jak battlezone ponieważ uważam że to także przyciągnie ludzi.Reasumując to generalnie pozytywnie odbieram to, że STO się rozwija i chodź czasem leży mi to na wątrobie to wciąż mam z kim grać i ostatnimi czasy rozwój historii, misji, wątków gry jednak mi się podoba. Mam nadzieję, że wprowadzając kolejne sezony czy całe rozszerzenia gry będą starali się pamiętać o wszystkich graczach i wciąż być F2P (mam nadzieję wiecie o co mi chodzi 🙂 ).Pozdrawiam Beret

    Diensdale
    Participant
    #116157

    Z f2p zawsze jest jeden problem. Jakoś trzeba zarabiać, a podstawową walutą, której ludzie nie mają jest czas. Stąd szereg grindów z opcją ich przyspieszenia. Dla mnie obecny rozwój postaci jest o tyle fajny, że trzeba faktycznie pomyśleć, poczytać i starannie dobrać punkty pod to co ma postać. Przenikanie się klas to tak trochę jak mag bitewny etc. Bo i fireballa rzuci i jak trzeba to siekierką przyłoży.

    I. Thorne
    Participant
    #116160

    Zmiana skilli leci tylko na to by gracze probowali po kilka razy zrobic sie the best. Niedobrze, bardzo niedobrze.Czy naprawde jest trudno znalezc kompromis miedzy zarabianiem a tworzeniem czegos fajnego? Przypomne tylko, ze polityka szybkiego zysku zapoczatkowala kryzys w gospodarce, ale jaks ludzie nie wyciagaja wnioskow...

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram