SFera

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 61 total)
  • Author
    Participant

W najnowszym numerze jest konkurs, ale czy ktoś wie gdzie jest ten kupon konkursowy potrzebny do wzięcia w nim udziału?

Q
    Participant

Hej, Hej...Jaki konkurs???O czym?

Liranna
    Participant

Kup SFere, a będziesz wiedział.

Q
    Participant

Jestem tylko biednym studentem i nie stać mnie na zakup czegos takiego bez powodu 😕

A tak przy okazji jeszcze jakiś kumpel z instytutu by się przyczaił no i...

😈 😈

Czy przystoi fizykowi czytać fantasy ???

😉

Slawek
    Moderator

Ja też nie moge tego kuponu znaleźć. Nawet nie wiem czy taki istnieje...

Liranna
    Participant

Napisałam do SFery i dostałam odpowiedź. Otóż początkowo miał być kupon, ale później z niego zrezygnowano. Tak więc można wysyłać odpowiedzi i nie jest potrzebny żaden kupon.

mnemen
    Participant

Jestem tylko biednym studentem i nie stać mnie na zakup czegos takiego bez powodu 😕

A tak przy okazji jeszcze jakiś kumpel z instytutu by się przyczaił no i...

😈  😈

😉

Fantastyka jest dla małych dzieci prawda? A jak jakiś kolega ze studiów zobaczy to będą się wszyscy śmiać, że ty bajeczki czytasz:P Czy ważne jest co mówią o tobie inni?

Trzmielu
    Participant

nie, wiec zrezygnuj z fizyki i oddaj sie fantastyce 😛

faloks
    Participant

😉

czytaj , może będziesz dzięki temu fantastycznym fizykiem 😛

Xalein
    Participant

A czy np. poloniscie przystoi czytac kryminaly czy harlekiny??

Anonymous
    Guest

Mam pytanie. Co dokładnie znajduje się w tej gazecie? Czy są to OPO czy tylko artykuły, a może jeszcze coś innego. Zanim kupię chciałbym się upewnić czy nie wrzucam pieniedzy w błoto. Pozdrawiam Adahl.

Seldon
    Participant

No więc, kilka stronic zajmują same opowiadania, jest też kilka opisów książek, filmów i komiksów (również mangowych, Ejdaalu), ale główną część gazety zajmują róźnorakie artykuły. Są też tzw. "kąciki", z których najważniejsze są oczywiście o ST i grach fabularnych...

Coen