Już tylko kilka godzin dzieli nas od sezonu 10, w którym akcja będzie się skupiała głównie na wojnie z Ikonianami. Poniżej podsumowanie wszystkich nowości, które zostaną nam udostępnione.
[more]
Przed nami:
Źródło: Release notes STO
[/more]
A co z rozważanymi zmianami w pozostałych misjach PvE? Były wcześniej sygnały, ze od 10 sezonu mogą zniknąć "obowiązkowe optionale" w niektórych z nich.
Wczoraj zalogowałem się i oczekiwałem jakiejś zachęty do rozpoczęcia nowego sezonu - nic się nie pojawiło? Czy to normalna sytuacja w tym sezonie? Samemu trzeba wybrać pierwszą misję?
Na zachętę masz codzinenne wyłączanie serwerów po kilka godzin. Bo chyba coś naprawiają, akurat w godzinach w których mogę pograć i zobaczyć co się zmieniło.
Ja chwilowo nie mam czasu na grę. Udało mi się normalnie zalogować w dniu update i zdziwiło mnie, że nie otrzymałem "sygnału" do rozpoczęcia nowych misji. Gra działała, lekkie lagi jak zawsze były. Puściłem misje Doff i tyle. Co prawda chyba coś się stało z bankiem floty, ale to się sprawdzi przy okazji.
Może dziś zajrzę co słychać w grze.
ja zaś nie mogę się doczekać, kiedy otworzą Foundry; aż palę się, by odtworzyć w STO
tyle że z sześciookimi zamiast CATS
Jestem po uruchomieniu i w ogle nie zauwazylem sezonu 10. Bo i po co mi farmienie nowej reputacji, nowych przedmiotow, misji PvE, kiedy CCA i ISA sa szybsze i prostsze itd.
Jedyne co zauwazylem to dalsze dzialania Crypticu by zredukowac ilosc dilitu w grze. Bo kiedy farmiac kontrabande przelatywales 4 sector blocki, teraz musisz dokladnie przeczesac ponad 10 sektorow. Ale i tak to nie pomaga, ZENy coraz bardziej drozeja, zdaje sie ze czas na jakis nowy budynek flotowy bo niedlugo ZENy beda po 500. I wynik finansowy Cryptica bedzie zle wygladal.
Póki co, to ZEN tanieją. Przez ostatnią dobę około 17 jednostek.
spokojnie pojawi się nowy statek to pójdą w góre
Jedyne co zauwazylem to dalsze dzialania Crypticu by zredukowac ilosc dilitu w grze. Bo kiedy farmiac kontrabande przelatywales 4 sector blocki, teraz musisz dokladnie przeczesac ponad 10 sektorow..
Osobiscie mi sie teraz latwiej zbiera kontrabande jak i wiezniow. Oficialnie nic sie nie zmienilo z dostepnoscia misji DOFF, ale jest wiele bledow, ktore ponoc byly zglaszane jak s10 byl jeszcze na testowym serwerze. Blad, ktory sam znalazlem w 2ch miejscach polega na tym, ze przelatujac przez granice sektora zmienaija sie misje od razu, ale jak odlecisz jeszcze kawalek to przeskakuja na zupelnie inne -- tak jakby ogolne, ktore sa dostepne we wszystkich sektorach.
Przykaldy:
http://img.prntscr.com/img?url=http://i.imgur.com/0NnB7Ps.jpg
http://img.prntscr.com/img?url=http://i.imgur.com/8eirwsO.jpg
http://img.prntscr.com/img?url=http://i.imgur.com/elKtMi7.png
http://img.prntscr.com/img?url=http://i.imgur.com/oji1xIh.png
Wydaje mi sie tez, ze podobne bledy sa z misjami z department heads, ale to zbyt czasochlonne by sprwadzac. ;p
Misje robią się coraz ciekawsze. Ciekawe co będzie dalej z Selą?
Chyba dzis "dopadlo" mnie to co I. Thorne. Podczas codziennej rundy w poszukiwaniu kontrabandy we wszystkich sektorach mialem chyba dokladnie ten sam zestaw misji doff oraz ten sam zestaw w department heads i to na kazdej postaci kdf jednej kdf-rom. Patent w lataniu kolo granicy sektorow dawal mozliwosc pobrania roznych misji, ale w wiekszosci bylo to bardzo uciazliwe -- ten problem dzis zaobserowalem z kazdym sektorem na nowej mapie... W takim stanie misji doff porzucam "aktywne" farmienie kontrabandy, jak na jakias trafie to fajnie, ale specialnie za nia latac nie bede. 🙂
Jest cos co zdecydowani bardziej mnie drazni w "zmianach" s10. Chodzi o dosc mocny spadek FPS w grze oraz czeste wysypywanie sie gry do pulpitu... Sadze, ze oba problemy maja to sama przyczyne. Powaznie zastanawiam sie czy nie zaczac latac kolejkowych misji z wylaczonym UI i oczywiscie stworzyc do tego odpowiedni build... a i jeszcze lagi, ale sadze ze one nie maja jako takiego zwiazku z s10.
Ja też zauważyłem częstszy wysp z gry. Grałem wczoraj sezon of Breen i Deferi i w jednej misji co chwilę mi się gra sypała w trakcie intensywnych walk.
A ja chciałem zwrócić uwagę na ciekawostki na nowej mapie Galaktyki. Jest ogromna przestrzeń, można się zagubić, czuje się jej ogrom w końcu. Przy okazji odkrywam ciekawostki typu spotkać z przeciwnikami - proste strzelanki na kilka fal odpowiedniego przeciwnika nagradzane dilitem. A najciekawsze były nebule i komety - źródło R&D materials. Można sobie pozwiedzać sektory 🙂 Natomiast nie spotkałem kupców, którzy latali w Sirius Block - zniknęli, czy się z nimi minąłem?
Macie jakieś ciekawe doświadczenia z "nowej" Galaktyki?
Zrobiłem reinstalację gry chwilę przed S10, od tamtej pory nie wywaliła mi się ani razu.
A cała ta powiększona przestrzeń jest genialna, dopiero teraz czuć namiastkę co znaczy kosmos i mała łódeczka w tym ogromie. Może jeszcze doczekamy się pełnego 3d?