Forum › Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl › Newsy Star Trek Online › Priority One odpytuje D'Angelo
USS Nie Ma Mowy podchodzicie za stromo do dokowania. Powtarzam podchodzicie zbyt stromo do lądowania. Odejdźcie na drugi krąg.
- Komandorze, Nie Ma Mowy nas wywołuje.
- Na ekran.
Oczom obsługi stacji kosmicznej ukazało się zapijaczone oblicze Pułkownika Katiuszy, Rozchełstany mundur nie był federacyjny. Przypominał szaty, które nosiły grupy rekonstrukcyjne wydarzeń z wielkiej wojny ojczyźnianej z początków XX wieku.
- CZEGO? - Zagadnął zirytowany Katiusza
- Kapitanie wasze zachowanie jest nie do przyjęcia. Swoimi działaniami narażacie bezpieczeństwo swojej załogi i całej stacji kosmicznej "Zefirek trzy"
- WIESZ GDZIE JA MAM TWOJE ZEFIRKI?
- Proszę sobie nie pozwalać na takie impertynencje.
- TO CO PAN ROBI W WOLNYM CZASIE I Z KIM W OGÓLE MNIE NIE INTERESUJE. KONIEC TRANSMISJI...
[more]Priority One przepytało Stephena D'Angelo na okoliczność sezonu 8.5 i nie tylko. Oto co udało się ustalić.
- D'Angelo uważa, że PvP ma wielki potencjał,
- Zmiany w systemie craftingu według niego powinny nastąpić jak najszybciej i na pewno zostaną wykonane w tym roku,
- ESD wymaga odświeżenia. Dotyczy to wnętrz, jak i samego układu mapy, jest to lokacja niezmieniona od czterech lat,
- Planowane jest przyjrzenie się Demorecordowi, ale brak dalszych szczegółów,
- Propozycja wprowadzenia w C-Store zakładki z towarami, które zostały zakupione i można je odebrać jest rozważana i ma szanse na wprowadzenie,
- D'Andelo chciałby dodać stronę o nazwie "Landing Page" dla graczy, którzy byli nieobecni w grze przez długi czas,
- Rozmowy nad ulepszeniem sector space są w toku,
- Wariantowe przebiegi misji mają być upowszechniane,
- W sezonie 9 zmianie mają ulec również kolejki PvE, ale brak dalszych szczegółów,
- W kolejnej aktualizacji możemy spodziewać się dalszego ciągu "A step between stars",
- W marcu będzie event, ale nie ma na razie szczegółów jaki,
- 9 zobaczymy w kwietniu,
- Weekend ze zwiększonymi przychodami xp w systemach reputacji zostanie przemyślany,
- Twórcy gry przyglądają się systemowi reputacji Dysona. Według ich obserwacji jest on za łatwy i grind idzie za szybko. Należy spodziewać się dalszych zmian w samym Dysonie zanim pod niego ustawione zostaną pozostałe systemy reputacji,
- Kolejny system reputacji zostanie wprowadzony za kilka miesięcy,
- Brak na razie konkretnego rozwiązania dla małych flot. Jest chęć zmiany, ale brak sensownych pomysłów,
- Kolejne duże rozszerzenie na miarę "Legacy of Romulus" jest w fazie rozwoju. Twórcy chcieliby je wprowadzić jeszcze w 2014 roku, ale brak dalszych szczegółów,
- Gateway nie radzi sobie. Trwają dyskusje nad tym czy zamknąć je definitywnie czy też zainwestować w rozwój tego rozwiązania.
Źródła: Priority One i Reddit STO[/more]
- Twórcy gry przyglądają się systemowi reputacji Dysona. Według ich obserwacji jest on za łatwy i grind idzie za szybko. Należy spodziewać się dalszych zmian w samym Dysonie zanim pod niego ustawione zostaną pozostałe systemy reputacji
Wiadomo od razu, że to nie jest dobry znak, kiedy osoby odpowiedzialne za grę mówią graczom wprost, że czeka ich więcej "pracy" w medium, które z założenia powinno sprawiać frajdę. Powiedziano nam tak przy okazji eventu rocznicowego, powtarza się i teraz.
Pewnie chodzi o to, że gracze nabili sobie tych tokenów i tylko raz dziennie puszczali projekt, w ogóle nie grając w misje Voth. Szczegół, że żadna misja poza Breach oraz Battlezone nie jest warta robienia dla marków...
Ech, Cryptic, sam swojej gry nie rozumie.
- Gateway nie radzi sobie. Trwają dyskusje nad tym czy zamknąć je definitywnie czy też zainwestować w rozwój tego rozwiązania
Herp derp, coś co na chwilę obecną jest w fazie beta i nie posiada ŻADNEGO praktycznego zastosowania (choć miało OBIECANE doffy, crafting i wiele innych potencjalnych zastosowań) sobie nie radzi. No cóż za błyskotliwe spostrzeżenie nowego CEO...
"That's why we can't have nice things"
Dla mnie reputacja Dysona to bajka. Pewnie nie tylko dla mnie i jest tak jak mówisz, nabiłem sobie tokenów i raz dziennie puszczałem projekt, a na koniec zostało mi 6 sztuk na górkę. Pytanie tylko czy to znaczy, że Dyson jest za łatwy czy też pozostałe za trudne? Generalnie Omega jest elitarna bo trudna i wymagająca, marki same nie wpadają i trochę trzeba się postarać. Co tego części setu są drogie, a nagrody za zrobienie 5 tieru raczej marne. Tylko czy to źle? Wydaje mi się, że zróżnicowanie trudności w systemach reputacji może być wartością dodaną. Gateway to jest wielkie rozczarowanie. Miałem nadzieje, że sobie w pracy doffy poustawiam na misje czasem itp, niestety para idzie w gwizdek. Ja gram od niedawna i już widzę, że system się spłyca coraz bardziej. Szkoda.
Gateway ma duży potencjał, szkoda że nie jest rozwijany i szkoda, że pewnie zostanie zabity 🙁
Ja nie mogę się od dłuższego czasu do tego nawet zalogować, ale w sumie po co jak nawet nie idzie odświeżyć sensownie projektów flotowych i dodać do nich materiałów.
Reputacja Dysona była pierwszą którą ukończyłem pomimo tego że inne miałem zaczęte już wcześniej. Od tego czasu podejrzewałem że zaczną grzebać przy Battlezone. Co tu dużo mówić, w 40 minut robisz dniówkę dill a w godzinę to i na dwa dni starczy, Marki to znowu liczy się w setkach. Porównując to z Reputacja Nowego Romulusa gdzie Epoh są jedynym „łatwym” źródłem dużych ilości Marek to jak porównywać Trabanta do Mercedesa klasy S. Ale ma to też wiele zalet. Dla graczy którzy nie przesiadują zbyt długo przy tej grze to możliwość jednoczesnego zrobienia dniówki dill i stałych postępów w systemie reputacji. Mam tylko cicha nadzieje że nie przesadzą ze zmianami.