Okręty Wywiadu

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • gordian76
    Participant
    #8010

    Dołączona grafika

    Pojawiło się nieco więcej informacje na temat cech wyróżniających okręty Intel, o których już nieco wspominaliśmy. Dla przypomnienia to okręty Tier 6, które będą dostępne w nowym dodatku dla kapitanów na poziomie 50+. Będą one odmianą istniejących już klas. Poniżej podaję cechy odróżniające je od "zwykłych" (np. Intel Cruiser od Cruiser):

    • szybsze i bardziej zwrotne,
    • niższe HP,
    • wyposażone w urządzenie maskujące: Cloak (Federacja), Battle Cloak (KDF) oraz Ehanced Romunlan Battle Cloak (Romulanie),
    • mogą zostać wyposażone w Dual Cannons,
    • podlegają zasadom okrętów T6: skalowanie HP, System Starship Mastery, Sharship Trait,
    • posiadają hybrydowe stanowisko Komandora Wywiadu oraz co najmniej jedno stanowisko hybrydowe Oficera Wywiadu w niższej randze,
    • wykorzystują mechanikę Gather Intelligence.

    [more]Mechanika Gather Intelligence

     

    Polega ona na wykorzystaniu sond, wystrzeliwanych przez okręt Intel, skanujących przeciwnika (Penetrating Scan), do momentu ich wyłączenia lub zniszczenia celu. W wyniku serii skanów okręt przeciwnika staje się podatny przez krótki czas na jedną z trzech specjalnych zdolności Expose Vulnerability okrętów Intel:

    • Expose Vulnerability: Defense - osłabienie odporności na uszkodzenia pancerza, obniżenie siły osłon oraz usunięcie wszystkich buffów inżynierskich,
    • Expose Vulnerability: Weapon Systems - obniża celność i skuteczność broni celu oraz usuwa wszelkie buffów taktycznych,
    • Expose Vulnerability: Critical Systems - unieruchamia cel (Hold) oraz pozbawia go buffów naukowych.

    Dołączona grafika

    Po ustaniu efektów przeciwnik kompensuje odkryte słabości, przez co przez krótki czas jest niewrażliwy na Penetrating Scan.

     

    Oficerowie Wywiadu

    To specjalna grupa oficerów, którzy oprócz swej profesji (taktyk, inżynier, naukowiec) posiadają specjalizację Wywiadowców. Stanowiska hybrydowe mogą być obsadzone oficerami o danej profesji niezależnie od tego czy posiadają oni specjalizację, np. Tactical/Intel Hybrid Seat może być obsadzone zarówno przez oficera Taktycznego jak również Tactical/Intelligence Bridge Officer. Ten ostatni może być obsadzony na zwykłym stanowisku taktyka, lecz wtedy nie będzie mógł użyć umiejętności wynikających ze specjalizacji. Istniejące obecnie stanowiska uniwersalne dotyczą jedynie profesji, nie jest możliwe użycie na nich umiejętności wywiadowczych.

     

    Pełen tekst artykułu wraz z szczegółowymi charakterystykami nowych okrętów tutaj.[/more]

    Slawek
    Moderator
    #118582

    OP jak cholera, szczególnie, że otwarcie ujawnili dodanie wersji flotowych. Całe te gadki o okrętach T5U pozostających pożądanymi można sobie między pośladki wsadzić.

    Innymi słowy, cały Cryptic.

    bdzigost
    Participant
    #118585

     

    Gather Intelligence

    All Intel ships are capable of deploying an Intel sensor drone with the Gather Intelligence ability. Once deployed, this sensor drone will scan your target until you disable it or the target is destroyed. The target of your Gather Intelligence ability will periodically receive a Penetrating Scan debuff that will stack. Once enough Penetrating Scans have stacked on your target they become Vulnerable for a short time.

    While the target is Vulnerable, Intel ships can use one of the three Expose Vulnerability abilities on this target. These powerful abilities find a critical weakness in the target starship and then allow you and your teammates to briefly exploit it. This comes in the form of a crippling debuff or control effect. After a target has been afflicted by an Expose Vulnerability effect, the affected foe quickly compensates for its discovered weakness and thus become immune to Penetrating Scan debuffs for a short period of time.

     

    Czy to zdobywanie informacji będzie OP czy nie, zależy od tego, czy tego drona będzie mozna ustrzelić, jaki będzie czas trwania tej potężnej umiejętności i jaki CD będzie miało ponowne użycie tego drona. Z oryginalnego tekstu wynika, że dron musi co najmniej kilka razy wykonać skan penetujący, aby zaskoczyła ta specjalna zdolność. Jeśli dron będzie namierzalny to: "fire at will Mr. Worf" ... i tyle go było.

    Ja ze swojego Galaxy-X T5FU (... cryptic) na pewno nie zrezygnuję. Będę miał tylko dylemat, czy wstawić piątą konsolę res all + turn, czy konsolę rozdzielenia.

     

    Natomiast OP to jest ta konsola z Eclipse - działa na wileu wrogów na raz.

     

     

    Q: How does Gather Intelligence work when in a team with multiple Intel ships using Gather Intelligence on the same target?
    A: There is a certain number of Penetrating Scan debuffs to stack up on the target before they are considered Vulnerable. Multiple Intel ships can more quickly build up the stack of Penetrating Scans on the target allowing them to be rendered Vulnerable more quickly.

     

    Q: Does using an Expose Vulnerability ability remove the Vulnerable state from the target?
    A: No. The Vulnerable state has a duration in which Expose Vulnerability abilities can be used.

     

    Q: Do Expose Vulnerability debuffs from multiple Intel ships stack?
    A: Unlike most effects, Expose Vulnerability debuffs have their duration stack, instead of their effect.

    Example: Player A uses Expose Vulnerability: Weapon Systems on an enemy. This places a debuff on that enemy for 10 seconds. 3 seconds later Player B uses Expose Vulnerability: Weapon Systems on them. This will add 10 seconds to the duration of the effect for a total of 17 remaining seconds.

    In essence, multiple Intel starships can stack the same effect multiple times for a long lasting effect.

     

    Q: Is Gather Intelligence useable while Cloaked?
    A: Gather Intelligence requires that you are not cloaked in order to be used.

     

    Q: Will Fleet variants of the Intel ships be available at Delta Rising launch?
    A: Fleet Intel starships will be released sometime after Delta Rising launch.

     

    No i mamy czas trwania tego OP debuffu - 10s (od jednego statku). Wiele statków wywiadu używając dronów szybciej uzyska wymaganą ilość skanów penetrujących. Po uzyskaniu wrażliwości jest określony czas na użycie debuffu. Efekty debuffów nie sumują się, ale czas trwania tak. Nie wiadomo czy jeden statek może być zaatakowanym więcej niż jednym debuffem.

    Jamjumetley
    Participant
    #118588

    Problem mogą mieć jedynie grający w PvP. Jeżeli chodzi o PvE, żadnej rewolucji nie ma. Do tego, nowe okręty może nie są brzydkie, ale z Trekiem mają mało wspólnego (zarzut głownie do zabawek Gwiezdnej Floty). T6 zupełnie sobie odpuszczam.

    FAB
    Participant
    #118590

    w PVP będzie "śmiesznie"... szperanie poukrywanych okrętów i jak tylko który zapędzi się za daleko, to 5 okrętów przeciwnika się ujawni i go zdewastuje bez mrugnięcia okiem.

    bdzigost
    Participant
    #118593

    Wszelkie dywagacje na temat OP okrętów/umiejętności dotyczą tylko i wyłącznie PvP, w PvE nie ma to żadnego znaczenia. Ot taka ciekawostka i nowe sposoby jeszcze szybszego niszczenia i tak juz żałosnego Borg.

     

    W PvP statki federacji mogą zyskać jednak przewagę - ten nowy sci ma ciekawą konsolę, jeśli będzie wykrywać już zamaskowane statki, to połączenie debuffa z konsoli plus Expose Vulnerability: Defense plus konsola Phantom Intel Cruiser ...

    bdzigost
    Participant
    #118619

    Właśnie znalazłem ciekawą wypowiedź Gecko:

     

    http://sto-forum.perfectworld.com/showpost.php?p=18829041&postcount=155

     

    Note that although only T6 ships will come with a Ship Trait (not T5-U), ships are not the only way to acquire Ship Traits. Ship Traits are not restricted to the ship. It’s something you unlock for you captain and you can use on any ship. There will be other ways to unlock Ship Traits. More details on this soon.

     

    Może ktoś wie coś więcej na ten temat?

    Melnikor
    Participant
    #118621

    Obstawiam tak jak do tej pory LockBox'y. Skoro można wylosować traity dla postaci to czemu nie dołożyć tych dla okrętów.

    snowman
    Participant
    #118622

    Właśnie znalazłem ciekawą wypowiedź Gecko:

     

    http://sto-forum.perfectworld.com/showpost.php?p=18829041&postcount=155

     

    Może ktoś wie coś więcej na ten temat?

     Kto wie? Być może prócz lockboxów będzie można zobyć jakiegoś traita z misji, chociażby nowego FE. Na razie to jedynie spekulacje. Nie przypominam sobie, by padła jakakolwiek oficjalna wypowiedź rozwijająca ten temat. W ostatnim odcinku Priority One Podcast gospodarze przepytują Geko na okoliczność nadchodzącego rozszerzenia. Może tam znajdziesz stosowną informację?

    Slawek
    Moderator
    #118629

    Info o traitach jest stare. Sam zdaje się pisałem, że traity T6 będzie można używać na T5-U.

    Nie wiem tylko jak to jest z pozostałymi. Czy to tak, że np. jak się odblokuje traity eskorty, to można używać je na krążowniku, czy też każdy okręt ma swoją sztywną pulę traitów i można je zmieniać tylko na te specjalne/zdobyte?

    Niemniej jednak ładnie krypta sobie kolejny grind zorganizowała - levelowanie altów, levelowanie okrętów, reputacje, pewnie nowe R&D tudzież upgrade itemów, a i nie zdziwię się jak się kolejna placówka flotowa pojawi.

    A wracając do samych okrętów, to nawet nie grając PvP mimo wszystko jestem zniesmaczony faktem, że T6 są absurdalnie przepakowane na tle T5U. I nie chodzi tu tylko o dodatkowe skille. Z początku jeszcze liczyłem, że różnica nie będzie aż tak ogromna, a tu mamy unikatową zdolność, trzynastą umiejętność boff (w dodatku na poziomie lt.cmdr.), podwójne stanowiska boff (czyli dostęp do skilów intelligence), a także same statsy, które w niczym nie ustępują dotychczasowym okrętom.

    Zaś wczoraj na forum pojawiła się informacja, że WCIĄŻ nie ma planów dodania Fleet Guramby... Tradycyjna śpiewka - "bardzo byśmy chcieli, ale nie teraz...". Nóż się w kieszeni otwiera.

    domirex
    Participant
    #118630

    Mnie dowala że Taki  Oddysy itd. ( Entereprise F do tej klasy należy) nie dostanie ulepszenia z oficerem wywiadu na poziomie chociaż by na ltl. lub nawet marnym esign. podobno ulepszasz okręt by był bliżej T6, a tu, tylko 1 krok przy 1km do pokonania.

    Edit: jeśli dadzą takie ulepszenie to niech będzie darmowe dla wszystkich (Dalej oznaczenie T5 ale ulepszenie jak teraz na T5_u, T5_u natomiast dostanie podwójne miejsce boof na niższym stanowisku i słabego traita aktywnego (coś jak attack Alfa I lub Omega I))

    bdzigost
    Participant
    #118647

    Sławek, chodziło mi dokładnie o te fragmenty z wypowiedzi:

     

     

    [...] ships are not the only way to acquire Ship Traits [...] There will be other ways to unlock Ship Traits. More details on this soon.

     

    Snowman zasugerował lockoboxy, co wydaje się zgodne z dotychczasową polityką krypty. Początkowo mówili o 4 traitach dostępnych po skończeniu (reputacji) każdej z dostępnych klas statków (mieli dodać jedną nową klasę), ale widać może być ich więcej.

     

    Domirex, czy i o ile t6 będą lepsze od t5u zależy od tych nowych umiejętności wywiadu, czy będą znacząco lepsze od zwykłych umiejętności i od tego, czy te drony skanujące będzie można zestrzelić. Te aktyne traity z t6 nie są aż tak potężne - mały (jak mały?) buff do wytrzymałości / obrażeń egzotycznych / cd umiejętności taktycznych - z pewnością daleko im do APO1. T5U będą za to miały +1 konsolę, też znaczący bonus.

     

    Odnośnie RnD i upgradu przedmiotów - jak to ma wyglądać, o jeden poziom na raz, czy od razu do maksymalnego poziomu?

    Gdzieś czytałem, że mają też dodać nową gałąź - Kits.

    FAB
    Participant
    #118649

    Żeby było sprawiedliwie, to powinni zrobić reputację dla wszystkich przedmiotów. Niech każdy może kupić tylko przedmiot biały MK1, a żeby go doprowadzić do MK12 fioletowego, to musi prowadzić na nim badania i go unowocześniać. Ktoś przy kasie zrobi to szybciej, ktoś bez kasy wolniej. Wtedy będzie wszystko jasne, że to pay2win, a nie jakieś hocki klocki z graczami.

    Melnikor
    Participant
    #118650

    Snowman zasugerował lockoboxy, co wydaje się zgodne z dotychczasową polityką krypty.

    Na litość martwych bogów Imperium, proszę mnie nie mylić ze Snowman'em.

    bdzigost
    Participant
    #118651

    Żeby było sprawiedliwie, to powinni zrobić reputację dla wszystkich przedmiotów. Niech każdy może kupić tylko przedmiot biały MK1, a żeby go doprowadzić do MK12 fioletowego, to musi prowadzić na nim badania i go unowocześniać. Ktoś przy kasie zrobi to szybciej, ktoś bez kasy wolniej. Wtedy będzie wszystko jasne, że to pay2win, a nie jakieś hocki klocki z graczami.

     

    Hmm, dokładnie tak zamierzałem zrobić 🙂 - kupić z giełdy mk 1-3 z interesującymi mnie proc i przerobić do mk 14 🙂 Dlatego chcę wiedzieć ile czasu i surowców to zabierze 😉

     

    Jest już news ze wstępną listą umiejętności wywiadowczych:

    http://www.arcgames.com/en/games/star-trek-online/news/detail/7004643-intelligence-officers

     

     

    Ground:

    • Feign Disintegration
      • Convince the enemy of your untimely demise by simulating the effects of a being vaporized by incoming fire, similar to the technique employed by Section 31 operative Luther Sloan (DS9 7x16). Masked by this ruse, you will gain an impenetrable short-duration Stealth, increased speed, and an Ambush bonus.
    • Frictionless Particle Grenade
      • Lob an explosive that will cover the area in an extremely slippery substance. Enemies hit by the substance will have their damage resistance debuffed, and any foes entering the area have a periodic chance to be knocked prone.
    • Harmless
      • The targeted foe is no longer able to target you for a decent duration. While in effect, the user also generates no threat toward the foe (if an NPC).
    • Incite Chaos
      • By scrambling the target’s neurological inputs, you can force them to fire upon their allies. Any allies they strike will subsequently become confused, thus spreading the chaos.
    • Neurolytic Hypo Injection
      • This volatile chemical compound must be injected from melee range, and will completely incapacitate any foe for a short duration. When they emerge from their stupor they will remain confused for some time after. These effects are enhanced if applied from a Flanking position.
    • Photonic Decoy
      • Spawn a duplicate in a flanking position near your foe. Nearby NPCs will be taunted into attacking this new target.
    • Resonant Tachyon Stream
      • A tachyon carrier beam allows the shield capacity of the targeted enemy to be stolen and applied to your own defenses.
    • Site-to-Site Ensnare
      • Fire a long-distance tagger that will then initiate a site-to-site transport, bringing your foe to your location. Because of the sudden unexpected transport, they will be disoriented for a very short duration, but damaging them may break this effect.
    • Sonic Suppression Field
      • You are able to muffle the sounds generated by your actions, causing you to appear less threatening to nearby combatants to the point that they may ignore you entirely. While active, you will also deal additional damage to enemies you are Flanking.
    • Subspace Anesthizine Mine
      • Deploy a stealth mine near your current location, nearly imperceptible to foes. If triggered, it will release a cloud of anesthizine gas, slowing and reducing the damage output of any nearby foes. Those unfortunate enough to be caught in the cloud also have a chance of being thrown into a coughing fit, unable to act or move.
    • Tripwire Drone
      • A small drone is deployed toward the targeted foe’s location, whipping out with energy tendrils in all directions as it moves. These have a chance to trip and ensnare any foes they encounter. Upon reaching its destination, or maximum distance, the drone will explode and deal additional kinetic damage.

         

    Space:

    • Electromagnetic Pulse Probe
      • This slow-moving probe will travel toward your target’s current location. The probe emits a debilitating field as it moves, periodically disabling any foes it comes in contact with. Upon reaching its destination, it will explode in a shockwave of electromagnetic energy, damaging and disabling nearby foes.
    • Energy Weapons : Surgical Strikes
      • Activating this ability will cause your beam and cannon weapons to fire more accurately for the duration of the buff, benefit from increased Accuracy and Critical Hit Chance. However, they will also fire more slowly while this is in effect.
    • Evade Target Lock
      • The victim of this ability will have their accuracy drastically reduced against the user. Additionally, the ship that uses this ability will be seen as an invalid target for all nearby mines and targetable torpedoes.
    • Intelligence Team
      • Intelligence Team grants the target (or yourself) a short duration Cloak, while simultaneously reducing the amount of threat the target generates against all nearby enemies. It will also remove the "Expose Vulnerability" debuffs that can be inflicted by enemy Intelligence starships.
    • Ionic Turbulence
      • Create a hazardous cloud at the targeted location. Foes caught in this hazard will have their damage resistance reduced, as well as their movement capabilities. Additionally, lingering in the cloud has a chance to cause affected ships to briefly spin out of control.
    • Kinetic Magnet
      • Resonate the enemy’s hull, causing them to take greater damage from all kinetic sources. This resonance will also draw in all nearby mines and targetable torpedoes, regardless of their allegiance.
    • Override Subsystem Safeties
      • Temporarily increase the maximum power thresholds on all subsystems. The bonuses gained by this ability fade quickly over the duration. Once the effect ends, a random subsystem will be shut down for a short duration. Higher ranks of this ability will reduce the offline time.
    • Subnucleonic Carrier Wave
      • This ability is capable of removing beneficial effects from nearby foes and playing havoc with their ability cooldowns. The effects of this power are far weaker than those of Subnucleonic Beam, but it is capable of affecting up to 5 nearby foes simultaneously.
    • Torpedo : Transport Warhead
      • Upgrade your next torpedo attack, and beam a warhead directly to the command decks of your targeted foe. After a short fuse timer, the explosion will occur, completely bypassing shields and granting a small chance for a random subsystem to go offline.
    • Viral Impulse Burst
      • Multiple nearby foes will receive a speed increase, but their turn rate and throttle controls will be disabled. The culmination of these effects is that foes will end up "running away" from the user, giving them an opportunity to regroup.
    • Subspace Beacon
      • Place a beacon at your current location. As long as you remain within a limited distance of this beacon, you may trigger the ability a second time to instantly jump to its location. Activating a jump, or moving more than the maximum distance away, will cause the beacon to expire. Although the beacon is destructible, it has a high stealth value.

     

    W PvP namiesza, w PvE wielkich zmian nie widzę.

     

    Za to dobrą wiadomością jest to, że zamierzają w przyszłości wprowadzić więcej specjalizacji i pozwolić wybierać specjalizacje dla swoich boffów. A to może oznaczać, że nie tylko statki T6 będą miały hybrydowe sloty boffów. Więc kto wie, może szykuje się kolejny upgrade dla statków do konkretnej specjalizacji 😉

     

    Ps. Przepraszam Melnikor, czytałem o Snowdenie i mi się pomieszało 😉

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram