Forum › Fantastyka › Star Trek › Najlepszy odcinek lub film Star Trek
Filmy:ST VIII - First ContactST IV - The Voyage HomeST X - NemesisOdcinki:TOS - The Omega Glory, Balance of Terror, Tommorow is Yesterday, Mirror Mirror, The Trouble With Tribbles, A Private Little War (wiem, ze to duzo, ale jakbym sie zastanowil pewnie byloby wiecej)TAS - Mam cały na dysku, ale sie jeszcze nie przemoglem zeby obejrzec wiecej niz kilka odcinkow, wiec nie oceniam.TNG - The Neutral Zone, Q Who, The Best of Both Worlds, First Contact, Disaster, The Game, The Outcast, Cause and Efect, The First Duty, I Borg, The Inner Phase, Rascals, Chain of Command, Suspicions, Lessons, Gambit, Lower Decks, All Good Things, oraz wiele innych, ktorych teraz sobie nie przypomne)DS9 - The Way of the Warrior (-Are you aware that there is a klingon on your bridge? / -He is not the one you should be warried about. :)), Call to Army, Sacrafice of Angels, What you Leave Behind, oraz wiele innych, ktorych tytulow akurat nie pamietam, ale pamietam odcinki.VOY - Learning Curve, Scorpion, Message in a Bottle, Someone to Look Over Me, Tinker Tenor Doctor Spy, oraz kilka innych, ktorych teraz nie pamietam)ENT - The Andorian Incident, Fallen Hero, Cease Fire, Carbon Creek, The Expance, North Star, Carpentare Street, i jeszcze kilka (slownie ze 3), wracam do tych odcinkow dosc czesto.Nie jestem fanem ENT. Wole TNG albo DS9, ale te odcinki, o ktorych napisalem sa naprawde swietne.
Z filmów z pewnością ST6 i First Contact(We are the Borg!)Z seriali na razie oglądałem przede wszystkim Voyagerawięc wszystkie odcinki z Doktorkiem w roli główneja przede wszystkim Message in a bottleoraz wszystkie z Borgiem i 8472(Może ktoś zrobi w końcu film z 8472)
Filmy :ST IV - The Voyage HomeST VIII - First ContactST X - NemesisSeriale :TOS : mało co pamietam TAS : Nie widziłemTNG : Best of Both World ( znowu mało co pamiętam ) DS9 : ostani odcinek s5 + kilka innych ( nazw nie pamiętam ) VOY : Future End's , Scorpion , Year of the Hell , Killing game ; Dark Frontier , Extreme Risk , Relativity , Endgame, Equinox , Message in a bottle .ENT : Regeneration , Forge , Kir'Shara , finał s3 ,
Oto moja lista "naj":Film: First Contact (widziałem wszystkie)Serial: zdecydowanie DS9 (nie widziałem TAS, Ent po łebkach)TOS: najlepszy: Balance of Terror; najweselszy: The Troubles with Tribbles; ulubiona postać: SpockTNG: najlepszy: Best of Both Worlds p1 i p2, Chain of Command p2; najweselszy: z Lwaxaną Troi i Alexandrem (nie pamiętam tytułu); ulubiona postać: PicardDS9: najlepszy: Call to Arms, Sacrifice of Angels, In the Pale Moonlight i wiaderko innych; najweselszy: wszystko, co dotyczyło Quarka i Brunta (The Bar Association, Body Parts itp.) oraz Let He Who Is Without Sin; ulubiona postać: QuarkVOY: najlepszy: Dark Frontier, Endgame, Memorial; najweselszy: Tinker, Tenor, Doctor, Spy , Life Line, Body and Soul; ulubiona postać: EMHEnt: nie lubię tego serialu (dzięki Bogu za kasację!)Najlepszy kapitan: Jean Luc PicardNajładniejsza aktorka: Terry Farrel (Jadzia Dax)Najlepszy okręt: Sovereign
Do niedawna uważałem że TNG jest najlepszy ale odkąd zasysam odcinki Voyagera to zmieniam zdanie. Niektóre odc. są ekstra, ale większość na dobrym poziomie. Pozatym ST rządzi 🙂
Film: exaequo The Undiscovered Country i First Contact.Odcinek: hmm...TOS: Balance of TerrorTAS: YesteryearTNG: ciężko, cały serial świetny... chyba RedemptionDS9: 6. i 7. sezon 🙂 Wybaczcie, nie potrafię wybrać np. między Sons and Daughters a In the Pale MoonlightVOY: Tutaj problem odwrotny - to tam był jakieś fajne odcinki? Chyba Killing Game, może Scorpion.ENT: Carbon Creek. Wolkańscy hydraulicy rządzą 😛
Film: First ContactTOS:City on the Edge of ForeverTAS:nie widziałemTNG:Time's Arrow, Yesterday's Enterprise, ParallelsDS9:Favor the Bold / Sacrifice of Angels, In The Pale Moonlight, The Die is Cast, Chimera, VOY:Year of Hell I/II, Dreadnought, ENT:hmm....może Cogenitor
Film: The Voyage Home, First ContactTOS i TAS: Nie widziałemTNG: Jakoś super to on nie był. Nie wiem co wybrać.VOY: Dark Frontier, In the Flesh, Massage in the Bottle, Future End's, Killing game.DS9: Sons and Daughters, The Way of Warrior, Trials and Tribble again, Soldiers of the Empire, Beyond the Stars, Little green man, Call to Arms,ENT: Andorian Incident, Shadows of P'Jem, Azati Prime, Forgotten, Comunicator, Carbon Creek
Odświeżam temat 😉 :DOstatnio znowu oglądałam TNG i musze dopisac kilka odcinków: "Frame of mind" - boski po prostu 😉 "Chain of command" "The chase" i "Skin of evil" - nie wiem dlaczego... tak mi się spodobał. Pozdrawiam...
Jak dla mnie:1. Film: bezapelacynie ST VI Undiscovred Country i First Contact no może jeszcze Nemezis2. Seriale:TOS: wszystkich nie widziałem ale z tego co oglądałem: Errand of Mercy i Cage a i niezapomniane Ballance of Terror..Voy: Hope and Fear , Message in the bottle, Scorpion I i II i Living WitnessTNG: nie będę orginalny; Best of both worlds I i II , Q Who, Chain of Command i Sins of Father a i All Good Things... , RedemptionDS9: tyle tego jest, ze nie wiem co napisać... więc ograbnicze sie do: Jem'Hadar, Sacrifice of Angels, Call to Arms, Apocalyps Rising, Tears of the Prophets, What you live Behind, Way of the Warrior ( za mase radochy, którą mi ten odcinek dostarczył 🙂 ), Dogs of WarENT: Prawie wogóle go nie widziałem 🙁 : Regeneration, In the Mirror Darkly , Mainfield ( ach te Rrromulańskie okręty)...
Film: ST IVTOS: A taste of armageddonTAS: marne popłuczyny po tosie, z ktorych wybija sie jedynie Yesteryear.TNG: The measure of a man i Frame of mind.DS9: nie jestem w stanie wybrac.VOY: Timeless, Bride of Chaotica (głownie za humor)ENT: HomeA ogolnie rzecz biorac to wybieranie jednego czy dwoch odcinkow ze 170 jest bez sensu ;P
Witam!Jeśli chodzi o filmy to bardzo często wracam do Generations, ale ogólnie bardzo lubię wszystkie fimy z nową załogą :)Co do seriali. Narazie jestem w trakcie TNG, a po DS9 i VOY. Co do Voyagera to bardzo ciężko wybrać jest jeden odcinek, który byłby najlepszy. Nie podobały mi się natomiast wszelkie odcinki, w których statek był porywany, załoga zniewalana itp. bo zakończenia były jasne. Podobały mi się zaś odcinki, w których przedstawione było człowieczeństwo i lęk przed tym, co będzie. Deep Space Nine. Zasiadając do tego serialu nie oczekiwałem zbyt wiele, na szczęście całe dla mnie zawiodłem się pozytywnie. Serial był dla mnie mistrzowski, mimo paru potknięć i usterek. Za najlepszy uważam sezon 7, a szczególnie odcinek 'The Siege of AR-558' oraz 'Inter Arma Enim Silent Leges'. Majstersztyk.Dziękuję za wyczytanie. piotr_p out
Film, First Contact bezapelacyjnie :DCo do seriali, to TOS i VOY znam z teori, z oglądaniem kruchutko, ale za to TNG i DS( to co innego. Jeśli chodzi o ten peirwszy to oczywiscie Best of Both Worlds I i II i Yesterday's Enterprise. Co do DS9 The Search I i II, Past Tense I i II [jak dla mnie najlepszy odcinek w całym Treku] , The Way of the Warrior, Apocalypse Rising, Doctor Bashir I persume?. Było by pewnie więcej gdybym preszedł dalej niż do 5 sezonu 😉
Film - First Contact( według mnie genialny)Seriale:DS9 - VOY - ScorpionTNG - ten w, którym Kardasjanie torturują PicardaENT - Trylogia wolkańska, w 4 sezonieTOS - jeszcze nie oglądałem
Film - Star Trek IV: Voyage Home Seriale:TOS - City on the Edge of Forever DS9 - Cały serial świetny, łatwiej by chyba było wymienić odcinki, które mi się nie podobają 🙂 ale z tych wg. mnie lepszych/nawiązujących do czegoś to oczywiście Trials and Tribble Actions, Siage of AR-558, In the Pale Moonlight - nie oglądałem jeszcze całego sezonu 7 🙂 zobaczymy co tam będzieVOY - Year of Hell I i II TNG - oj ten serial mi się nie podobał, wyróżniał się Chain of Command ENT - In a Mirror, Darkly I i II (chociaż ogólnie wszystkie odcinki o Mirror Universe, są świetne :D)