No niestety, ale kolega przeklepał część tłumaczenia bez obrazka który był w oryginalnym temacie, tak troszkę bez ładu i składu. Niestety, ale ludziom, którzy nie mieli styczności z makrami w innych grach będzie ciężko cokolwiek z tego pojąć.
Podstawowa sprawa do wyjaśnienia tego co zostało napisane to obrazek:
Kolejna sprawa, może porzesortujmy to makro, bo bajzel ciężki do połączenia z opisem:
/bind # "+TrayExecByTray 1 2 $$ +TrayExecByTray 1 3 $$ +TrayExecByTray 2 3 $$ +TrayExecByTray 2 2"
Gdzie:
# - dowolny klawisz do którego chcemy przypisać makro (tu moze być np spacja "Space")
Cyfry żółte - numer skillbar'a poczynając od 0 jako pierwszego (skillbar, czyli jeden z trzech paskow ze skillami)
Cyfry czerwone - numer slotu na wybranym skillbarze poczynając od 0 jako pierwszego (sloty, to te okienka na które przeciągasz sobie skille. W tym przypadku pierwsze "okienko" jest opatrzone numerem 0)
Tak więc powyższy kod odpala skróty (skille) nr 3 (i) 4 umieszczone na 2 skillbarze i skróty nr 3 (i) 4 na 3 skillbarze.
Może takie oczyszczenie połączone z obrazkiem rozjaśni coś z tego opisu.
Mam nadzieję, że kolega Melnikor nie obrazi się za lekkie "przerobienie" jego postu 🙂
Temat makr w STO może być ciekawym wyzwaniem. Może warto by było opracować jakiś poradnik 🙂