Forum › Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl › Uniwersum Gry, porady i taktyka › Gra od nowa. proszę o pomoc
WitamPo długiej przerwie wracam z powrotem do gry. Oczywiście trochę się pozmieniało więc proszę o parę rad/sugestiiMianowicie kogo lepiej stworzyć taktyka czy inżyniera? Mój styl gry jest zróżnicowany więc to nie będzie problemu. Potrafię też grać każdą klasą okrętów. I właśnie wybrać federację czy romulan?Z tego co widzę każdą radą ma własne specjalności czy coś w tym stylu Głównie właśnie rozchodzi mi się o pomoc przy stworzeniu/wybraniu klasy i rasyMam już 2 postacie ale jestem tak do tyłu, że nie potrafię tego wszystkiego ogarnąć. Podejrzewam, że też dużo się pozmieniało i mnie przez to ominęłoDziękuję za pomoc
Kazda postac moze latac dowolnym statkiem (ograniczenie jest tylko zwiazane z rasa, nie polecisz jak federak klingonskim zlomem 😛 ).Wybor zalezy od stylu gry: taktyk nastawia sie na jak najwieksze obrazenia, naukowy odwrotnie, moze miec tak potezne oslony na statku, ze dlugo potrwa nim sie przebijesz. Co do inzyniera, ja osobiscie jakos nie moge sie przyzwyczaic.Roznica miedzy kapitanem Federacji, a Romulaninem to tylko misje fabularne (zakladam, ze jako dlugouchy wezmiesz sojusz z UFP, a nie KDF). Oczywiscie beda inne statki do wyboru, ale jako romulak mozesz brac statki sojusznika, ale o 1 tier nizszy. Ale co to za przyjemnosc grania zielonokrwistym w sterylnym okreciku Terran?Najwazniejsza dla mnie roznica miedzy KDF, a FED to kwetia zdobywania kasy z misji doffow. Klingoni (i ich nieliczni sojusznicy z New Romulusa jak ja( maja takie multum misji, ktore daja po prostu kase pod postacia kontrabandy (ta wymieniamy na dilit(, wiezniow, bialych i zielonych dropow (te replikujemy na kase) i podobnych. Nawet jesli nie grasz zawodowo Klingonem to i tak warto miec kilku Klingonow-farmerow tylko po to by nie plakac widzac na przyklad Voth Bulwarka za 500 milionow EC. No chyba, ze jestes wariat i kupujesz ZENy...
A nadal mozna farmic pieniadze przy pomocy foundry czy jak to sie pisze ??Moze jednak sprubuje zagrac stara postacia ale czy jakos to wszystko ogarne. w sensie te zmiany ....
Za misje Spotlight jest okolo 1700 dilu jka pamietam, dodatkowo bierzesz misje Officer Report i wpada kolejne 960.
A zwykle pieniadze w grze? by moc poniej na aukcji kupowac Master Key ?
A zwykle pieniadze w grze? by moc poniej na aukcji kupowac Master Key ?
Tak, nadal można farmić EC na Foundry, zależnie od misji średnio wpada 500-800k na dzień.
To juz ostatnie pytanie i wszystkim z góry dziekuje za pomocMozna podac jakis dobry przyklad misji po stronie federacji?Jednak pogram stara postacia (za duzo tam osiaglem) a jak bede mial pytania to zadam je na TSJeszcze raz dzieki
Wrzuć sobie w wyszukiwarce Foundry: SFA Farm lub coś w ten deseń. Ja latałem ostatnio chyba coś od Luth (czy jakoś tak).
Witam po bardzo dlugiej przerwie 🙂
Zaczynam przygode z nowym okretem... na razie trakcie budowy
Teraz do setna czy taki build grajac taktykiem ma sens
STATEK
SHIP LOADOUT Component Notes
Fore Weapons:
Romulan Plasma Beam Array Mk XII [Acc][CrtD] [Romulan Plasma Beam Array Mk XII [Acc]x2] [Experimental Romulan Plasma Beam Array] [Romulan Hyper-Plasma Torpedo Launcher]
Aft Weapons:
[Romulan Plasma Beam Array Mk XII [Acc]x2] [Romulan Plasma Beam Array Mk XII [Acc]x2] [Kinetic Cutting Beam Mk XII [Dmg]x3]
Deflector:
[Assimilated Deflector Array Mk XII]
Impulse Engines:
[Assimilated Subtranswarp Engines Mk XII]
Warp Core:
[Elite Fleet Reinforced Warp Core Mk XII [Rep] [W->A] [ACap] [EWS] [SSS]]
Shields:
[Elite Fleet Adaptive Resilient Shield Array Mk XII [Cap]x2 [Reg] [Adapt]]
Devices: [Deuterium Surplus] [Subspace Field Modulator] [Red Matter Capacitor(jak dostac te cudo]
Engineering Consoles:
[Console - Zero-Point Energy Conduit] [Console - Engineering - Enhanced Neutronium Alloy Mk XII [+Turn]] [Console - Universal - Assimilated Module] [Console - Tachyokinetic Converter]
Science Consoles: [Console - Science - Emitter Array Mk XII [-Th] [Pla]] [Console - Science - Emitter Array Mk XII [-Th] [Pla]]
Tactical Consoles: [Console - Tactical - Plasma Infuser Mk XI] (Very Rare) [Console - Tactical - Plasma Infuser Mk XI] (Very Rare) [Console - Tactical - Plasma Infuser Mk XI] (Very Rare) [Console - Tactical - Plasma Infuser Mk XI] (Very Rare) Hangar: [Hangar - Elite Scorpion Fighters] [Hangar - Elite Scorpion Fighters]
BRIDGE OFFICERS Ability Notes:
Lieutenant Universal: Emergency Power to Weapons I Auxiliary Power to the Emergency Battery I
Commander Tactical: Tactical Team I Torpedo: Spread II Changed Beam Array: Fire at Will III Attack Pattern Beta III Lieutenant Tactical: Tactical Team I Torpedo: High Yield II
Lieutenant Commander Engineering: Emergency Power to Shields I Auxiliary Power to the Emergency Battery I Reverse Shield Polarity II
Ensign Science: Hazard Emitters I
DUTY OFFICERS Notes Technician (Very Rare) For A2B Technician (Very Rare) For A2B Technician (Very Rare) For A2B Warp Core Engineer (Very Rare) Flight Deck Officer (Very Rare)
POWER SETTINGS Base Modified Weapons 100 125 Shields 45 68 Engines 25 55 Auxiliary 30 63
REPUTATION PASSIVE ABILITY UNLOCKS
SPACE TRAITS
Prosze o opinie porady sugestie 🙂
Zastanawiam sie ogolnie nad flotowymi beam