Forum Fantastyka Gry Empire Universe 2 - The Revange

Empire Universe 2 - The Revange

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • Kahless
    Participant
    #6048

    Witajcie drodzy wojownicy!

    Przemierzając bezkres internetu namierzyłem tą grę Empire Universe 2 - The Revange, jako Klingon od razu końcówka nazwy zwróciła moje zainteresowanie. Wszak "Zemsta najbardziej smakuje na zimno", Tak więc rozpocząłem rozpoznanie w boju.

    Co piszą o sobie?

    Empire Universe 2: To jedna z najbardziej innowacyjnych gier opartych o przeglądarkę. Jako gracz masz wybór czy zostać wojownikiem czy żyć w pokoju jako międzygalaktyczny handlarz. Gra jest intuicyjna przez co początkujący gracz może łatwo odnaleźć się w swoim Imperium. Bądź otwarty na wszelkie możliwości: napadaj, plądruj, zajmuj opuszczone planety, a jeśli chcesz zajmij się tylko handlem. W grze dużą rolę odgrywają sojusze, dzięki czemu gra gwarantuje Ci długotrwałą rozrywkę w doborowym towarzystwie.

    ...bla, bla, bla. Następne Ogame - pomyślałem. Dobra zobaczymy...

    Zaczynając gre w Empire Universe 2 można wybrać jedną z dziesięciu ras.

    Każda z nich jest w czymś lepsza od innych.

    - no to wybieramy.

    Dołączona grafika

    Plantropy są prawdopodobnie najlepszym plemieniem na świecie. Ta funkcja jest ironicznie ich pasją. Małe, Plantropy mają nabyte już pierwsze umiejętności mechaniki, gdy nie umie jeszcze pisać. Każda strona ma swój główny atut, który może zostać obalony w regularnej walce. Który zachęca wrogów do ataków.

    Większość nowoczesnego napędu pochodzi z tej rasy. Ponadto, oni wiedzą, jak zoptymalizować budowę statków kosmicznych więc umieją zwiększyć ich ładowności. Wiele wielkich mocarstw zostało zbudowane przy użyciu ich ogromnych flot ładunkowych. Ale ta specjalność ma swoją cenę. Statki plantropów mają ograniczone możliwości walki są słabe i często bezbronny wobec innych ras.

    Dołączona grafika

    Wagnerzy są doskonałym przykładem woli przetrwania gatunku. Ich metabolizm jest całkowicie odmienny od innych ras. Wiele lat temu, choroba zaatakowała układ nerwowy która trafiła na planetę weganerów. Na skraju całkowitego wyginięcia udało im się pokonać chorobę, za pomocą cybernetycznych implantów. Weganer był w stanie zwiększyć swoje wyjątkowe zdolności intelektualnych dzięki znalezionemu lekarstwu.

    Do tej pory Wagnerowie są liderem w dziedzinie nauk medycznych i komputerów. Ich wiedza w tych dziedzinach przewyższają wszystkie inne rasy. Z drugiej strony, ich spostrzegliwość stwarza ogromne trudności.

    Dołączona grafika

    Mosoraner pochodzi z hałaśliwej planety Heyao VII. Już wcześniej Mosoraner zaczeli używać prymitywnych technologii, która pozwala na poruszanie się w powietrzu poprzez wykorzystywanie silnego wiatru. Silniki powietrzne które zostały w tamtych czasach skonstrułowane są wykorzystywane do tej pory w statkch floty Mosoranów .Rygorystyczne podejście do szkolenia i starannej selekcji pilotów, daje im doskonałą możliwość latania. Wysoki poziom dyscypliny ich oddziałów zynią z nich niebezpiecznych przeciwników. Mosoranie nakładali większy naciskać na cybernetycznych technologiiach lotu którą cały czas udoskonywali. Niestety, technologia implantatów którą sobie wszykiwali powodowały silny ból.. Do tej porty niktórzy piloci muszą zażywać sline sierodki bólowe.

    Dołączona grafika

    Jamozoidzi żyli w harmonii z naturą na ich planecie. Było to poparte symbolami ich najwyższego bóstwa. Kiedy jamozoidy osiągnęły progu ery industrialnej, powstałe napięcia między przemysłowcami i ekologami. To miało wpływ na podział jamozoidzkiej kultury: z jednej strony przemysłu agresywny, bardzo skuteczna w eksploatację surowców swoje światy, a z drugiej strony ekologów, którzy dążą do dobra natury i jej nie naruszenia. O dziwo, ekolodzy stosują nowoczesne metod recyklingu, które konkurują z metodami działania agresywnych braci. Dwie walki frakcji mają nadzieję, że Wielka Schizma da im pokój i duchowe uświęcenie.

    Dołączona grafika

    Niewiele wiemy o tej tajemniczej rasie, gdyż mieszka ukryta przed światem w podziemnych miastach Magumara. Wspólnota jest podzielona na różne klany, w których dwa najważniejsze są rolnikami i górnikami.

    W pierwszej konfrontacji z innymi narodami doprowadziło do powolnej świadomości militarnej rasy. Biorąc pod uwagę ich naturalną skłonność do badań swoich flot walki, nie należą do elity sił wszechświata. Jednak ze względu na ich podziemnego trybu życia, ich wrogowie drżą na myśl o ich tajemniczej plancie.

    Dołączona grafika

    Ozoid przedstawia ściśle określenie hierarchicznej kultury plemiennej, w której panuje lojalność. Ten autorytet robi z Ozoidów pradziwych wojowników. Filozofia ta znajduje odzwierciedlenie w ich statkach kosmicznych jak i odzwierciedla doskonałą obronę. Atak niestety jest trochę słabszy.

    Koncepcja handlu Ozoidów nie jest dobra. Transportery są bardzo żadko u nich spotykane i służą do pomocy statków militarnych. Ozoid ma problemy z dopasowaniem swoich surowców i to działa niekorzystnie dla ich fabryk.

    Dołączona grafika

    Cyborgi mają to samo pochodzenie, jak ludzie. Były one stworzeniami również z krwi i kości. Część ludzi została zmuszona do opuszczenia planety. Straszne zanieczyszczenie powietrza, które niszczyło życia na powierzchni planety. Eksperymentowali na biologicznych zmianach własnej fizjologii, aby przeżyć. Mimo tego rozwoju przez wiele lat nie udało się zastąpić większość ich narządów przez sztuczne odpowiedniki które pozwalają im żyć na Ziemi.

    Dołączona grafika

    Kultura Zuppa pochodzi z normandji. Grabież i naloty na inne plemienia stanowiły podstawę jej społeczeństwa. Wraz ze wzrostem mechanizacji Zuup chciał się wykształcać i pod władzami wielkiego mepratora utworzył się jako najwiekszy wojownik galaktyki. Do tej pory są z tego dumni z tego dziedzictwa i przekazać ją z pokolenia na pokolenie. Ten starożytny kodeks Zuupa obejmuje wszystkie dziedziny ich życia. Gospodarka, handel jak i wojownicza etyka robi wszystko by działać w odległej ich ojczyźnie.

    Dołączona grafika

    Pochodzenie człowieka jest utracone w mgle przeszłości. Tyle jest znane, że ludzie w trakcie ich rozwoju musieli się przystosować do bardzo trudnych warunków. W tym celu ludzie zakładali grupy w którch czuli się bezpiecznie i dzielili sobie pracę. Prowadziło to do bardzo elastycznych struktur.

    Korzyść ta jest również niekorzystna dla ludzi: Jako całość i zgrupowanie jest trudno skoncentrować się na jednym celu i ludzka cywilizacjia nie będzie osiągała w każdej dziedzinie wybitnych umiejętności. Istnieją dobrze ogólnie ale posiadają małe niedociągnięcia.

    Dołączona grafika

    O mniejszości narodowej praktycznie nic nie wiadomo.

    Krążą spekulacje jakoby był to projekt nowej rasy, której jeszcze do gry nie dodano.

    ...no i co podoba wam się, mi si spodobała. Dodam jeszcze tylko że, podczas badań odkrywacie 20 rodzai kadłubów i dowolnie sami budujecie z modułów statki kosmiczne, a jest w czym wybierać: lasery , blastery broń jonowa, pancerze ochronne, pola siłowe, wyrzutnie torped, moduły do transportu towarów lub wojsk desantowych, zbiorniki paliwa, silniki impulsowe i WARP, i wiele innych.

    W kosmosie też nie jest nudno, prócz zwykłych graczy możecie natknąć się na Piratów sterowanych przez kompa, asteroidy, a nawet tunele pod przestrzenne.

    Ciekawe? Podoba ci się?

    Nie zwlekaj twoja kosmiczna przygoda czeka!!!

    PS. Znajdziesz mnie oczywiście w sojuszu IMPERIUM KLINGOŃSKIE

    Empire Universe 2 - The Revange

    Galactica
    Participant
    #98320

    Mnie odrzucił od tej gry limit 5 planet (Kolonii Kobolu było 12 🙂 ) i ... mała liczba graczy.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram