Forum › Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl › Uniwersum Gry, porady i taktyka › Drużyna do 'zadań niespecjalnych'
Moje ulubione ustawienie drużyny do 'zadań niespecjalnych' na planetach:
Tactical: Draw Fire I - Suppressing Fire I - Battle Strategies III - Target Optics III
Tactical: Draw Fire I - Battle Strategies II - Overwatch I - Target Optics III
Science: Tachyon Harmonic I - Tricorder Scan I - Medical Tricorder III - Vascular Regenerator III
Engineering: Quick Fix I - Reroute Power to Shields I - Shield Recharge III - Turret Fabrication III
Skile jakie daję jeżeli nie mam możliwości przetrenować oficera u innego gracza:
Tactical: Draw Fire I - Battle Strategies II - Target Optics II - Overwatch II
Science: Tachyon Harmonic I - Medical Tricorder II - Hyperonic Radiation I - Vascular Regenerator III
Engineering: Quick Fix I - Shield Recharge II - Turret Fabrication II - Reroute Power to Shields III
Odpuściłem granaty, miny, generatory tarcz i życia, bo oficerowie najczęściej używają ich tak że może to służyć jako przykład jak nie należy ich stosować. 😛
Staram się żeby oficerowie byli Very Rare, a z 'traitów' wybieram te które zwiększają obrażenia lub dają 'resisty'.
Opis 'traitów' ---> http://www.stowiki.org/Trait/boff
Opis skili ---> http://www.stowiki.org/Bridge_officer_abilities
Wyposażenie (zestaw dla biednych):
Armor: Polyalloy Weave Armor - z tego epizodu jest z dobrymi statystykami: http://www.stowiki.org/Mission:_Crack_in_the_Mirror
Tarcze: preferuję z dodatkiem Cap ta jest przyzwoita: http://www.stowiki.org/Personal_Mobility_Shield
Bron: 1-2 sztuki minigun reszta pulsewave assault. Rodzaj obrażeń: odkąd są dostępne hybrydy to: minigun - Polarised Disruptor i/lub Phased Polaron; pulsewave - Phased Tetryon.
Zestawu dla bogatych nie będę opisywał bo to jest znane: sety z reputacji lub armory/tarcze flotowe; broń z reputacji lub broń flotowa.
Poradnik po angielsku o wyposażeniu ---> http://sto-forum.perfectworld.com/showthread.php?t=224505
Z tak zrobioną drużyną radzę sobie bezproblemowo na misjach na planetach. Jeżeli wiem że jakaś misja jest trudniejsza zastępuję Tacticala drugim Science.
Ciekawy bulid jednego znajomego:
4x Engineering: Chroniton Mine Barrier I - Shield Recharge II - Quantum Mortar Fabrication I - Turret Fabrication III
W 'active grund' ma wrzucone duty: Armory Officer i Explosives Expert
Może ktoś używa innych bulidów i ma ochotę się nimi podzielić?
Ja używam prostego "builda" jeżeli można to tak określić. Korzystam z faktu, że AI w STO jest tępe (ujmując rzecz łagodnie) i oszczędzam, także na czasie, idąc taranem :)Jeżeli nie gram taktykiem, to drużyna składa się z czterech taktyków. Wyposażenie to common Mk X kupione w sklepiku na ESD albo to, co dostanę na misjach - nie przebieram specjalnie. W ESD kupuje im Energy Dampening, standardowe pola energetyczne. Broń to pół na pół Split Beam i Full Auto: dwa expliot, dwa expose, szansa, że jakiś pechowy mob się na do załapie. Ze zdolności to każdy dostaje identyczny zestaw: Battle Strategies I, Photon Granade II, Target Optics II, Plasma Granade II.Jeżeli gram taktykiem to jednego z nich zamieniam na inżyniera z: Weapons Malfunction I, Chroniton Mine Barrier II, Shield Generator II, Medical Generator II.To wystarcza do pokonania wszystkiego w dowolnej ilości nawet na Elite i to stosunkowo szybko. Na najtrudniejszych przeciwników jest pauza i ręczne pokazanie ciołkom z teamu gdzie mają rzucać granatami.
Osobiście nie przykładam do tego dużej wagi, bo epizody mam zaliczone, różne accolade naziemne również i w sumie wykorzystuję tylko Boffy do walki w kosmosie. Swoją drogą temat ciekawy 🙂
Ja tam zbyt duzo nie kombinowalem z roznymi buildami ground, ale lubie lazic z takowym.science - medical tricorder 1 oraz 2 i vascular regenerator 2 i 3 (choc powielanie tylu skilli leczacych czasami wymaga recznego odpalania - AI nie jest w tym zbyt dobre ;P)3x engineer - shield recharge 1, reroute power to shield 1, phaser turret fabrication 2 i 3 - do tego fioletowy doff od turretow.Z takim ustawieniem w misjach mozna spokojnie afk-owac podczas combatu, a team sam wybije pzeciwnika - czasami sie to przydaje. 😛
Sprzęt dawałem BOFFom jak najlepszy się znalazł albo dobry a tani z exchange 😉 No a dobór to: 'im więcej inżynierów tym lepiej'. Wieżyczki, mortary, i te leczące urządzonka i po sprawie. 🙂
Ostatnio zacząłem robić 'arcytrudne' misje Foundry o nazwie: "Boff ..." 😛
Ustawienie drużyny:
Engineering: Quick Fix I - Shield Recharge II - Turret Fabrication II - Reroute Power to Shields III (borg z Z-store)
Engineering: Quick Fix I - Shield Generator Fabrication I - Medical Generator Fabrication I - Turret Fabrication III
Engineering: Chroniton Mine Barrier I - Reroute Power to Shields I - Shield Recharge III - Turret Fabrication III
Science: Tachyon Harmonic I - Medical Tricorder II - Hyperonic Radiation I - Vascular Regenerator III (borg za acco)
W 'active grund' wrzucony: Armory Officer (szansa na dodatkowy turret)
Broń: 4x minigun.
Oczywiście wcale nie idę AFK na 10-15 minut podczas robienia tych misji: 😛