Forum Fantastyka Gry Gry Star Trek Bridge Commander: Enemies of Life - problem

Bridge Commander: Enemies of Life - problem

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • Slawek
    Moderator
    #18209

    Zainstalowałem u siebie i jak właczam MP i biore Host to niby są okręty i w ogóle. Tylko nie ma nazw plansz (jest "???") a niektóre obrazki okrętów się rypią (defiant ma obrazek BoP np.). Mam nadzieje, że grać w to można normalnie.

    Reyden
    Participant
    #18215

    tak jest na wszystkich modach , ale grać się da normalnie ( nie wiem czy w ten mod da się )

    Slayer
    Participant
    #22166

    polecam wszystkim (ktorzy jeszcze nie maja) mod: MVAM infinite, jest po prostu boski 😀

    Reyden
    Participant
    #22168

    niech zgadne - dodaję opcje separacji do Galaxy/Prometheusa ??

    O`mus
    Participant
    #22176

    Nie tylko Galaxy i Prometheusa. O ile się nie mylę, to jeszcze jest Romulański "Lotniskowiec" (posiada w sobie 4 mniejsze statki), oraz Fusion Cube z Armady II z możliwością rozłączenia :D:P:D

    Dreamweb
    Participant
    #23451

    Mam problem - zainstalowalem sobie Enemies Of Life w wersji deluxe (mod 1.2) i teraz nie moge grac po sieci - ciagle mam komunikat "version mismatch", czy ktos wie co na to poradzic? Czy po prostu nie natrafiam nigdy na nikogo z ta wersja? Wierzyc mi sie nie chce... Wczesniej gralem w zwykly STBC z patchem i bylo dobrze... A jak robie sie hostem sesji to wogole kaszana - czarny ekran, widac ramki, wyswietlaja sie tarcze itd, ale nic sie niedzieje, nie widac statku ani kosmosu 🙂 Czy ktos mial taki problem i wie co z tym zrobic?

    Lapharite
    Participant
    #28798

    Jako Modder BC z BCfiles com z Staff Forum powiem Ci jedno. Wszystko zalezy od Modeli i Twoich mozliwosci sprzetowych. Ja mam Athlona 2.0 i Radeon X800 na AGP. Mialem wczesniej gorszy sprzet.Zalozmy ze masz model okretu klasy Galaxy ktory ma 7500 poligonow tekstury 1024/1024 pikseli (bo BC nie ma ograniczen jako ze korzysta z plikow tga 😉 ) i wlatuja Ci na pole walki okrety klasy Galor w liczbie 18 ktore licza sobie 5000 Poligonow z teksturami 1024/1024 piskele to nic dziwnego ze jaka kolwiek karta graficzna nawet moja oparta na AGP X8 zaczyna ledwo zipiec.Pamietajcie zasada MODOW. One sa robione by uidealniac gre. Sa idealne, posiadaja idealne modele 3D. To nie sa modele Low_res lub mid_res wydawane przez Activision czy MadDog Software i z tym sie trzeba liczyc.

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram