Hmm...nie mogę się zgodzić z Twoją oceną Tuvoka Madame. Nader często widać u niego emocje, od cynizmu po arogancję i pogardę. Głownie właśnie Neelix jest jej ofiarą, co zostało Tuvokowi powiedziane w twarz w odcinku z windą. Nie zauważono po tym znaczącej poprawy jego zachowania. Dodatkowo określanie jakiejś kultury tylko przez pryzmat jej odmienności od jego, jako prymitywnej również można uznać za przejaw arogancji i pogardy. A tak kiedyś Tuvok określił kulturę Klingońską podczas jednej rozmowy z B'Elaną
Czasami okazuje emocje ale to chyba dobrze, że nie jest robotem. Nie tylko takie emocje okazuje, obejżyj "Prime Factors"
(1s 10odc) poza tym kiedy Neelix odchodził zatańczył dla niego ;P
Fizyka też nie jest potrzebna - każdy wie, że gdy skoczy z dachu, to się zabije. Matematyka? Policzy się na palcach. Język polski to "tesz pszeciesz nic warznego". Kolego, bzdury pleciesz. ;>
Każdy przedmiot jest potrzebny ale do pewnego poziomu a dalej (w gimnazjum) żaden przedmiot nie powinien być obowiązkowy, tylko dla chętnych
Przyznam, iż ciekawi mnie stwierdzenie
Po czym wnosisz, iż tak jest?
Jak dla mnie okręty Fed są uzbrojone całkiem do rzeczy. Ostatecznie pałętają się po kosmosie podczas kilkuletnich misji, natrafiając na inne rasy - i mimo uzbrojenia w - jak to nazywasz - nie wiadomo co - wracają do baz. Więc jak to jest? 🙂
Bardzo słuszna uwaga, weź se na to voyagera 🙂 Polecieli na drugi koniec galaktyki gdzie zmierzyli się z dość spora ilościa przeciwników z czego na koniec borg ( a voyager to naukowy statek 😉 )
Próbujesz przenieść z ekwipunku? Przeciągnij z listy umiejętności którą masz po wciśnięciu "P".
okej juzm działa, automatycznie przeniosło mi się na pasek kiedy przeszedłem na nwy okręt;D
Próbujesz przenieść z ekwipunku? Przeciągnij z listy umiejętności którą masz po wciśnięciu "P".
No właśnie z tej listy to brałem a nie z ekwipunku
Wciśnij najpierw "P" otworzy Ci się okno z dostępnymi umiejętnościami. Tam na dole musisz odznaczyć opcję Lock Tray która umożliwi Ci dokonywanie zmian na paskach i wtedy będziesz mógł przenieść Nimbus Pirate na pasek. Po wszystkim warto z powrotem zablokować paski żebyś przypadkiem nie ściągnął sobie czegoś podczas walki.
no właśnie tak robiłem i mi nie działa ;(
morze przejde te misje jeszcze raz bo jakiś lewy ten kod dostałem ;P
Mam pewien problem mianowicie zdobyłem ostatnio kod na piratów i chce go załorzyć na pasek szybkiego uzycia ale się nie da ( tak mam go zamontowanego w użądzeniach)
czy ktoś wie jak moge go użyć ( w ekwipunku jak klikne use to też nie działa) za odpowiedzi serdecznie dziękuje:)
Pod minimapką jest rozwijane meni i tam znajduje się przekierowanie na pokład okrętu
ale zresztą można też zajrzeć na pierwsze kroki na stonline.pl 😛
Dzięki i szczęśliwego nowego roku dla wszystkich graczy STOnline ! 🙂
Cześć,
w STO gram od wczoraj i mam jedno zasadnicze pytanie: jak ważny na początku jest wybór klasy? Wybralem naukowca, po czym przeczytałem, że jest to taki healer/debuffer, a mi zależy, żeby być w stanie samemu zawalczyć z innymi okrętami i aby nie trwało to wieki. Czy da się więc z taką klasą osiągnąć w miarę sensowny damage, czy lepiej zmienić na inżyniera? Wiem, najlepszy do tego jest tactican, ale nigdy nie podobały mi się czerwone mundury:P.
A.. i co się dzieje, jak rozwalą mi statek? 🙂
No nie wiem ja jestem taktykiem i mam super umiejetności bojowe, inzynier jest pół na pól ( obrona, atak) a naukowiec to taki medyk chciaż ma pewnie bonusy do osłon itp. ale ja nie wiem bo nim nie grałem ( inzynierem też ale o nim czytałem) PS. Mój nastepny statek będzie się nazywać Czerwona koszulka na cześć wszystkich ludzi którzy byli dość odwarzni by ją załorzyć 😉
Jakby ktoś mógłby mnie nakierować w co inwestować tacticalem latającym na escortach abym mógł stworzyć jakiś konkretny bulid to byłbym wdzięczny. Jestem jeszcze zbyt "świeży" aby to wszystko ogarnąć. Jak ktoś gra ta sama klasą postaci i klasą okrętu to jak chce to może się ze mną podzielić swym bulidem:)
ja z przodu mojego escorta miałem 2X dual plasma beam i torpedy a z tyłu mam plasma turret.
umiejętności jakie moge ci polecić to beam overlord i torpedo high yied, dla naukowego science team a inżynier powinien mieć np. emergency power to shields 🙂
Hejka Jako ze gram juz chwile cruserem(zarowno beta jak i retail) i mialem okazje popelnic pare bledow przy doborze ekwipunku i skilli wiec dziele sie moimi spostrzezeniami: 1. Cruser jest wolny i posiada prawie zerowa manewrowosc wiec: -przy wyborze silnikow szukamy bonusow do turn rate i olewamy speed -pierwsze skille jakie trenujemy to te zwiazane ze statkiem - cruser captain itd..( dodaja hull oraz manewrowosc czyli wszystko co nam trzeba) 2.Zeby Tank byl Tankiem: -postac najlepiej wybrac inzyniera z oczywistych wzgledow.(rotate shield freq, brase for impact itp) -swoim oficerom dajemy skille takie jak emergency power to shields. engenering crew , extend shields - mozemy to uzyskac kupujac oficerow w sol i trenujac nimi swoich(tracimy wtedy nabytek ale zmieniamy skilla ktorego domyslnie ma nasz oficer). Te skille zapewniaja nam przezywalnosc i umozliwiaja naprawianie statkow przyjaciol oraz regeneracje ich oslon. 3. Uzbrojoenie -Generalnie jako ze nawet z wszystkim w manewrowosci - nie bedziemy zwrotni wiec bronie o malym kacie ognia odpadaja. -Mamy do wyboru dwie drogi w przypadku broni albo ladujemy wszystko w fazery i dysruptory i nie wkladamy zadnych torped ani min(wtedy walka bokiem do wroga) lub tez zostawiamy sobie po jednej torpedzie z przodu i z tylu i wtedy od czasu do czasu musimy nawrocic do wroga. Pamietajcie zanim wybierzecie ta klase ze walka takim statkiem trwa stosunkow dlugo i w czasie gry dobry escort rozwali 2-3 statki wy konczycie dopiero pierwszy, ale za to spokojnie przetrzymacie 5 statkow wroga o podobnym lvlu na sobie (nie liczac pvp ) Ktos jeszcze jakies uwagi sugestie do tej klasy?
No nie wiem, ja jestem technikiem i mam heavy cruisera. Super się na nim gra a bronie mam takie: (fore) dual plasma beam III i II, photon torpedo IV. (aft) tetryon turret VI, 2Xphaser beam V i IV.
I z tym uzbrojeniem radze sobie świetnie (chciaż jeszcze je zmieniam bo szukam lepszego połączeni), poza tym ten statek wcale nie ma zerowej zwrotności.
Szkolenie R&D jest w okienku gdzie ustawiasz misje doffow, na prawo. Na razie interesuja Cie tylko projekty dajace 6000 doswiadczenia w wybranje szkole. Wraz z postepem bedziesz mogl miec 5 projektow jednoczesnie.
Projekt naukowy trwa 20 godzin i mozesz go przyspieszyc placac 18 000 (tak, osiemnascie tysiecy) dilitu. Co 5 sekund koszt maleje o 1 dilit. Chyba nie musze wspominac, ze szybkie konczenie projektu jest wariactwem (by osiagnac 20 poziom szkoly trzeba zebrac ponad 2 miliony XP)? Samo szkolnie wszystkich szkol zajmie ponad rok. Ale warto juz teraz wlaczac te projekty boo kosztuja grosze.
Serdecznie dziękuje za wyjaśnienie 🙂 i dobrą rade 😉
R&D - to system wytwarzania i upgrade wyposażenia, gdzieś o tym pewnie jest na forum. A ta zakładka R&D w inventory to poprostu oddzielny magazyn na rzeczy związane z craftingiem i upgrade (wspominane tech upgrade, catalyst ale również inne elementy jak np. materiały zbierane podczas skanowania anomalii). Kiedyś materiały szły do jednej "kieszeni" z resztą wyposażenia.
Dzięki teraz rozumiem i poszperam na forum 🙂
Przedmioty ulepsza sie tak:
1. Wlaczasz okno inventory i klikasz na Upgrade na lewym dole okna.
2. W otwarty okineku przeciagasz przedmiot jaki chcesz ulepszyc, odpowiedni tech upgrade (sa trzy rodzaje basic, improved i superior, uzywaj tego ostatniego, czasami wbija krytyk) i klikasz do dole zgode (kosztuje ilestam dilitu). Ewentualnie mozesz dorzucic catalyst, ale nie oplaca sie go kupowac.
3. Powtarzasz drugi punkt tyle razy az osiagniesz granice dla danego poziomu, wtedy czekasz do kilku godzin (mozesz skrocic czas dilitem) i maz wyzszy poziom przedmiotu, a czasami nawet rzadszy.
4. Mozesz ulepszac do poziomu 14 i rzadkosci Epic. Jesli przed Epikiem osiagniesz 14 to mozesz wciaz probowac podnosic rzadkosc, a za kazda probe szanse na podniesienie rzadkosci wzrasta.
Teraz moja uwaga. Jak zauwazylem masz niski poziom. Ignoruj teraz ulepszanie. Kosztuje to niemalo, a i tak zaraz wbijesz wyzszy poziom. Jedni lubia podnosic od bialych mk II, ale ja to robie tylko z setowymi i flotowymi XIV. Zajmij sie tym jak osiagniesz 50 poziom i zrobisz reputacje, a wtedy bedziesz na tyle doswiadczonym graczem, ze zdobywanie pieniedzy (koszt zrobienia zlotej 14 moze wynosic nawet do 50-100m EC i kilkuset tysiecy dilitu) bedzie latwe, a Ty bedziesz wiedziec jaki sprzet najbardziej Ci odpowiada.
Auxiliary to energia zapasowa. Sa umki przenoszace ta energie do innych systemow, a ataki naukowych oficerow sa uzaleznione od jej wysokiego poziomu. W skrocie, warto miec ja wysoko. Inne poziomy energii tez 😛
dzięki ( nie dzienki ^_^ ) wszystko mi super wyjaśniłeś 😀
Zanim zaczniesz cokolwiek ulepszać to musisz zebrać doświadczenie w każdej ze szkół Research&Development. Im wyższy poziom tym lepsze upgrade możesz robić. Wyszkolenie wszystkich szkół na maxa to robota na parę miesięcy. Warto skupić się najpierw na tych, które dotyczą rzeczy jakie chcesz ulepszać. I jak powiedział I.Throne, lepiej zająć się ulepszaniem porządnych rzeczy. Od lvl 5 R&D możesz robić odpowiednie tech upgrade, te podstawowe (basic) można kupić u odpowiedniego sprzedawcy, szkoda kasy na nie ma exchange. A sam proces craftingu jest dilitożerny, ja się zniechęciłem, szczególnie jak były bugi i miałem problem z upgradowanymi konsolami.
A swoją drogą, czy mamy tutaj gdzieś dobry artykuł opisujący dokładnie (tak dla nowicjusza) całą procedurę craftingu?
Aux jest szczególnie ważna dla oficerów naukowych.
Równierz dziękuje ci za pomoc ale nie wiem co to jest szkoła R&D wiem, że jest cos takiego w ekwipunku ale nie wiem do czego to służy