Deweloperzy ze studia Disruptor Beam ujawnili niedawno, że podczas gry w Star Trek Timelines toczyć będzie można kosmiczne pojedynki, zarówno te w wydaniu PvP, jak również PvE.
Mechanizm wspomnianych pojedynków jest niezbyt skomplikowany i ma charakter turowy. Przeciwnicy w każdej rundzie wydają jedną z dostępnych komend po czym oczekują na reakcję rywala itd. Liczbę dostępnych komend można zwiększyć obsadzając stanowiska bojowe okrętu odpowiednimi załogantami. Zawsze lubiłem proste rozwiązania i taka mechanika bardzo mi się podoba. 🙂 Należy oczywiście pamiętać, że przedstawione mechanizmy mogą do czasu premiery ulec mniejszym lub większym zmianom.
Za wzorowy sposób rozgrywania bitew uważam ten użyty w Bridge Commanderze (sterowanie energią, celowanie w podsystemy, przydzielanie ekip remontowych...). Co do zaprezentowanego - jeszcze nie wiem, czy mi się będzie podobał 😉
a włąsnie co do Trexels jakims dziwnym trafem zainstalowalem to jakis spory czas temu i moim oczom ukazalo sie ze od samego poczatku mam lvl około 36 i wszystkie surowce 99 milionow (odpalilem jakas wersje trial czy co?)
Turowy system walki był już w starusieńkim Star Trek Birth of the Federation , ale tam był dodatkiem do " Civilization " w świecie treka . Mimo ze był dość drewniany sprawdzał się .Na marginesie jestem ciekaw czy ktoś jeszcze ją poza mną pamięta i ktoś ją w ogóle ukończył , co mnie się nie udało.