Eskortowce / Escorts

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 135 total)
  • Author
    Posts
  • Dariusz
    Participant
    #112732

    Mała korekta buildu z powodu nowej konsoli

    MVAE

    Na didatek brakuje tych konsol w statku ale nie wiem dlaczego nie moglem ich umiescic. mam tam jeszcze oprócz plasmonic leeh konsole z setu temporalnego i point defens system

    mad
    Participant
    #112741

    tak jak wczesniej Ugand pisał. Ja zmieniałem swój build pod najbardziej typowe i idealnie dobrane dla escorty, co poszlo za tym że nie wpakowałem nic w driver coil i jest wolny jak ślimak w przestrzeni.. nie zawsze sama rozgrywka bitewna daje satysfakcje. Niektórzy latają, eksplorują, robia misje doff.

    Zarathos
    Participant
    #112758

    Nie gram na VA, ale gdybym miał sobie pograć w PvE i latać MVAE (prawdopodobieństwo spełnienia obu warunków poniżej zera 🙂 ) to latałbym czymś takim:

    http://skillplanner.stoacademy.com/?build=zaresc_0

    Jak widać nie ma żadnych konsol ani broni z reputacji i innych takich systemów - nigdy w nie nie grałem i nie zamieżam (jeszcze mniejsza szansa niż na grę w endgame'owe PvE). Dlaczego taki dziwny build? Z grubsza chodzi o to, co pisałem jakiś czas temu - składa się build pod takie latanie jakie komuś się podoba. W końcu to gra i trzeba mieć radochę. A ja na dodatek zawsze byłem samotnym wilkiem i taki snajper jest dla mnie bardzo ok. Wygląda dziwnie, ale jak zdążyłem to raz przetestować na Patrol Escorcie - działa. Można zastąpić torpedy plazmowe fotonówkami albo breenowymi rapid fire - miny wtedy zmieniamy na odpowiadający typ i pakujemy odpowiednie konsole taktyczne. Jak ktoś bawi się doffami i ma ich odpowiednią ilość żeby bawić się w skrócenie CD na torpedach to można ryzykować kwantówki.

    I tyle. Jeden strzał, jeden frajer mniej na mapie 😛

    Slawek
    Moderator
    #112764

    Nie bardzo wiem czym ty tego rzekomego "frajera" chcesz zdjąć jednym strzałem. No chyba, że w Ker'rat jakąś Mirandę. Plasma DOT wiele nie zdziałasz, tym bardziej jednym beamem używającym trzech skillów dzielących 15 sec cooldown, o minach czy torpedach nie wspominając.

    gordian76
    Participant
    #113903

    A jakie tarcze polecacie do eskorta? Używam takich o dużej pojemności lecz małym tempie regeneracji (Reman Prototype Covariant Shield Array). Dość szybko robią mi dziury w osłonach i zastanawiam się, czy zmiana tarcz na takie, o mniejszej pojemności, a większym tempie regeneracji nie byłaby lepsza?

    FAB
    Participant
    #113908

    Jako fed, najczęściej używam Adapted MACO. Rzadziej Borg.

    Damian
    Participant
    #114084

    Witam

    Teraz ja mam prośbę o ocenę, pomoc i sugestie co do mojego buildu 😉

    Statek to Kumari wersja ENG -> ale posiadam cały pack Kumari i wszystkie konsole z Tym związane.

    Mam też konsole za lobby i reputacji tylko nie wiem co bardziej opłaca się wrzucić.

    http://skillplanner.stoacademy.com/?build=arcadia_0

    myślałem nad pozbyciem się torped i wrzucenie kolejnego DHC (chociaż z dofami od torped spam też sporo robi zamieszania i nie wiem co lepiej się sprawdzi ) i zmianę broni na coś z parametrem CRTHx3 lub CRTDx3 obecnie zamontowane to ACCx2 DMGx2 flotowe.

    Prosiłbym też o sprawdzenie mojego drzewka skili -> może popełniłem jakieś rażące błędy.

    Nie ukrywam że moim celem jest maksymalny dps jaki można z tego statku uzyskać.

    Czekam na konstruktywne opinie i wskazówki - za które z góry dziękuje.

    LIBERTO
    Participant
    #114085

    tak na szybko to sugerował bym ci zostawić torpede i boffa ktoregoś przeszkolic w spreedzie do nich- przekonasz sie co to znaczy spam ;-). i szczerze to dziwi mnie twoje podjejście do skili postaci: za dużo masz powtykanych po 8 pkt. zrób albo max dla maksymalizacji statystyk albo na 6-tyle wystarczy na mniej ważnych cechach

    Slawek
    Moderator
    #114739

    Znalezione w sieci:Tania i przyzwoita eskorta dla początkujących, nie posiadających większych sumek pieniędzy/dilithium, lub dopiero zaczynających przygodę w STO.

    Jamjumetley
    Participant
    #114744

    Niektóre z moich okrętów nadal używają broni zdobytych w epizodach. Chociażby wiązki typu Polarized Tetryon z etapu The New Link, które osiągają maksymalnie Mk XI rare. Fajnie byłoby mieć wszystko wymaksowane, ale nie ma co szaleć z grindowaniem na gwałt fioletowych mark dwunastek.

    Slawek
    Moderator
    #114745

    Bo tak naprawdę więcej nie trzeba. 😉 Taki trwa szał na te wszystkie świecidełka flotowe czy z reputacji celem zwiększenia kilku cyferek, kiedy praktycznie wszystkie drużynowe misje PvE można spokojnie ukończyć posiadając zupełnie podstawowy sprzęt. Istota tkwi w nabyciu wprawy w samym pilotażu, gdyż ekwipunek to raptem cząstka całości. Zarazem też taki mniej doświadczony gracz może się dużo w ten sposób nauczyć, zanim rzuci się od razu na "najlepsiejszy" ekwipunek, który gdzieś ktoś mu tam podpowiedział, lub bardziej się błyszczał w opisie. 😉 Cała reszta to już tylko usprawnianie konfiguracji bazując na swoich własnych nawykach, a przynajmniej mnie się tak wydaje.Na marginesie, ja od kilku dni mam frajdę robiąc misje fabularne i daily Cell Shipem na postaci, której dotychczas wcale nie rozwijałem. 😛 Zdumiewające jak prosta się ta gra zrobiła, a zarazem szkoda, że te trudniejsze walki nie rozgrywają się w podobny sposób - bardziej taktyczny, gdzie manewrowanie i szukanie okazji do ostrzału padniętych osłon ma kluczowe znaczenie, aniżeli tylko stanie w miejscu i klepanie spacji strzelając z rapidów czy FAW...

    mad
    Participant
    #116330

    Miałbym prośbę do bardziej ogarniętych, aby pomogli mi uporządkować build. Latam fleet tact. escort - głównie PvE. ogień - flotowe fazery (DHC & turrents) + romulanska wyrzutnia torped z reputacji.

    Dołączona grafika

    Dołączona grafika

    Dołączona grafika

    pewnie jest namieszane i chciałbym skorygować. Chciałbym też poprawić prędkoć dodając do Driver coil ale najlepiej kosztem czego?

    Uchi
    Participant
    #116333

    Rom torpeda jest ok ale lepiej robić torpede i konsole z Voth drzewka, jak tylko je zrobisz.Tac:Maneuvers i Targeting podniusł bym na maksa.Eng:Wywalić Subsystem Repair, Electroplasma system też moża obniżyć lub się pozbyć. Za to Impulse Thrusters i Weapons Performance podnieść ile się da. Mniej w Core Efficiency więcej w Core Potential.

    krzysio4
    Participant
    #119890

    Jakby ktoś mógłby mnie nakierować w co inwestować tacticalem latającym na escortach abym mógł stworzyć jakiś konkretny bulid to byłbym wdzięczny. Jestem jeszcze zbyt "świeży" aby to wszystko ogarnąć. Jak ktoś gra ta sama klasą postaci i klasą okrętu to jak chce to może się ze mną podzielić swym bulidem:)

    ja z przodu mojego  escorta miałem 2X dual plasma beam i torpedy a z tyłu mam plasma turret.

    umiejętności jakie moge ci polecić to beam overlord i torpedo high yied, dla naukowego science team a inżynier powinien mieć np. emergency power to shields 🙂

    domirex
    Participant
    #119915

    Ja natomiast z przodu 4xantyprotonowe działka z tylu turret i beam z obeliska ( turrety z jakiejś misji na kobali dropłem) plus miny tricobaltowe. Fajnie się latało jednak bezużyteczne na PvP i tolian (miny są niszczone nim się aktywują). Przeszedłem już do klasycznego czyli działko protonowe zamiast dual beam torpeda z reputacji undin 2xphaser cannon z tyłu turet undin torpeda solane i omni phaser beam. Torpedy przemieniam zależy z kim walczę.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 135 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram