W przeciwieństwie do kapitana Kirka gracze nie będą mogli oszukiwać, by wygrać w nowej wersji scenariusza "No Win". Kapitanowie będą mogli sprawdzić się i przekonać, jak długo będą mogli przetrwać kolejne - coraz mocniejsze - fale nadciągających przeciwników w nowym programie treningowym w Holodeku. Z każdym uruchomieniem symulacji siły wroga będą losowane, aby wszechstronnie sprawdzić przygotowanie graczy. Wprawdzie każda gra i fala przeciwników będzie wymagać innej taktyki, ale jedna rzecz pozostanie stała: konieczność zabezpieczenia i obrona bezbronnego transportowca.
Misja zakończy się, gdy transportowiec zostanie zniszczony lub gdy gracze pomyślnie pokonają ostatnią - dziesiątą falę. Nagrody dla graczy będą rosły z każdym udanym zwycięstwem nad kolejnymi falami wroga. Im dalej uda się dojść, tym większe będą profity. Dodatkowo przetrwanie szóstej i każdej późniejszej fali będzie nagradzane specjalnym tytułem.
Aby wziąć udział w misji, należy użyć kolejki PvE i dołączyć do publicznej lub prywatnej gry. Misja będzie dostępna przez cały czas, ale gra w trakcie pewnych określonych godzin (które będą ogłaszane w kalendarzu) pozwoli zdobyć więcej nagród. Misja "No Win" trafi na holodeck wraz z sezonem 6, będzie dostępna dla graczy Federacji oraz KDF i jest przeznaczona dla grup pięcioosobowych, dla osób z rangą Vice Admiral lub Lieutenant General.
Źródło: StarTrekOnline.com