Forum Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl Newsy Star Trek Online Rozszerzenie systemu baz floty: ambasada

Rozszerzenie systemu baz floty: ambasada

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • Smiecho
    Participant
    #7031

    Dołączona grafika

    Z nadejściem sezonu 7. w Star Trek Online producenci gry planują rozszerzenie mechanizmu baz floty. Członkowie flot, oprócz baz będących w tej chwili jedynym obiektem rozbudowywanym przy pomocy projektów, otrzymają kolejną placówkę do opieki: ambasadę.

    [more]

    Dołączona grafika

    Lobby ambasady klingońskiej na poziomie 3

    Zasada działania ambasady będzie bardzo podobna do znanej już z baz flotowych. Partycypując w projektach będzie można zwiększać poziom zaawansowania w trzech ścieżkach rozwoju: ambasady, dyplomatycznej i rekrutacyjnej (po trzy poziomy w każdej ścieżce). Postępy w każdej ze ścieżek mają otwierać przed graczami nowe możliwości, np. otrzymania nagród, rekrutacji oficerów wśród Romulan i innych. Przewiduje się, że maksymalny rozwój ambasady pochłonie mniej więcej połowę czasu i zasobów potrzebnych do kompletnej rozbudowy bazy floty.

    Dołączona grafika

    Hangar promów w ambasadzie Federacji

    Źródło: Season 7 Dev Blog #7[/more]

    Slawek
    Moderator
    #107902

    Season 7 zapowiada się być jednym wielkim grindem.

    No ok, MMO i w ogóle, ale realizacja i efekt końcowy pozostawiają wiele do życzenia, gdyż całość wygląda mniej więcej tak, że grinduje się dilithium i setki odmiennych walut, aby wyrzucić je w projekty, które odblokują jakieś kolejne opcje wymagające płacenia, aby dopiero potem odblokować sobie właściwy sklepik czy unlock, w którym wreszcie zakupimy sobie pożądaną nowość - oczywiście za odpowiednio zawyżoną sumkę. To jest, zakładając, że wcześniej nie wydaliśmy wszystkiego co mieliśmy tylko aby do tego poziomu dobić...

    Już teraz jest tak z bazami. Do tego dojdą ambasady (z bezsensownym nowym surowcem potrzebnym tylko do nich, a który trzeba replikować za sumkę 750 FC), a dzisiaj zauważyłem, że ten cały system reputacji, to sztucznie rozciągnięty w czasie upośledzony system baz, który wymaga uruchamiania sterty osobnych projektów do poszczególnych unlocków w sklepie, a które wszystkie trwają 2 dni...

    Strasznie to irytujące prawdę mówiąc, bo tak naprawdę widać w tym wszystkim potencjał na nowe i wciągające rozwiązania, ale w ostateczności Cryptic robi zawsze jakieś głupstwo, które skutecznie rujnuje cały system czyniąc go albo męczącym, albo monotonnym, albo wręcz nieosiągalnym dla niektórych graczy (pay to play much?).

    A dilithium nadal ciężkie w zdobyciu i zablokowane na 8000 dziennie...

    Cóż, w przypadku ambasad przynajmniej nagrody będą jako tako pociągające - dodatkowe sloty na misje doff oraz romulańscy zarówno oficerowie mostka, jak i doffy. Kind of want.

    Flashbones
    Participant
    #107905

    A dilithium nadal ciężkie w zdobyciu i zablokowane na 8000 dziennie...

    Najgorszy jest ten limit 8000 eh 🙁

    mad
    Participant
    #107910

    z tym dilithem to grzyb.. ja nie rozumiem tej kolejnej waluty, jest już tego za dużo. a podstawowa tak jak mówimy ciężka do zdobycia i z limitem, nie profesjonalne to jest

    Zarathos
    Participant
    #107911

    Taka natura wschodnich MMO - grind, grind, grind jak mawiał towarzysz Mao. To i w STO tak jest - w końcu rządzą tam teraz azjaci.Jak obserwuję sobie wschodnie rynki gier i nie tylko to dla azjatów wieksze znaczenie ma kolejny kolor gaci, ściany czy jakiś gad który za nimi lata niż gra sama w sobie. Więc takie grind ma sens - kolejny rekrod czasu za kompem do pobicia. A STO zdaje się ma zamiar startować na rynkach wschodnich więc chce mieć coś, co tamtych graczy interesuje. Dla zachodnich ma markę ST, dla wschodnich będzie zaaaajjjjeeeeeebiiiistyyyyy GRIND.

    MnICH
    Participant
    #107912

    Do azjatyckich "standardow" grindu to jeszcze bardzo dluga droga. Poza tym moim zdaniem jedyna alternatywa dla grindu to pay to win, co jest raczej domena zachodnich gier. Chyba nikt nie chcialby by STO takie sie stalo.Osobiscie znacznie bardziej wole wolniejsze ale stopniowe dazenie do jakiegos celu anizeli farmienie czegos co ma niski % na drop. Dlatego osobiscie uwazam system reputacji za znacznie lepsze rozwiazanie. Natomiast co do samej jego oceny to bede mogl sie obiektywnie wypowieziec jak osiagne maksymalny jej poziom.Wracajac do tematu to dodatkowy "fleet grind" faktycznie troche mnie martwi.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram