Wczoraj pojawił się pierwszy z raportów inżynierskich. Dotyka on wielu spraw, o których niejednokrotnie już pisaliśmy, nakreślając mniej więcej zaawansowanie prac i terminy ich zakończenia. Kilka ze wspomnianych spraw zostało już rozwiązanych i zawartych w dzisiejszej aktualizacji.
W dalszej części zamieszczamy raport inżynierski z dnia 3 marca 2010.
[more]Testujemy
- Możliwość re-specjalizacji (respec)
- Dopasowanie poziomu anomalii naziemnych do poziomu gracza i misji.
- Poprawienie kolejek PvP
- Ograniczenie dostępu do Fleet Actions zależnie od poziomu gracza, co pozwoli na sprawiedliwe podliczanie punktów i rozstrzyganie zwycięstwa.
- Zmiana nazwy swojego konta (po @, np @mojanazwa)
- Poprawki w SI w zadaniu "Cage of Fire"
- Uniemożliwienie założenia więcej niż jednego danego unikalnego przedmiotu jednej postaci.
- Naprawienie klingońskich sklepów - ustawienie poprawnej waluty
- Poprawki do błędów związanych z awansowaniem
- Poprawki w klingońskim drzewku umiejętności - usunięcie odniesień do umiejętności Federacyjnych
- Dodatkowe mostki, zarówno dla okrętów Federacji, jak i klingońskich
- Klingońskie misje w gromadach gwiezdnych - eksploracje
- Dodatkowe rodzaje misji w gromadach
- Modyfikowanie wyglądu okrętów klingońskich
- Nowe Fleet Actions i poprawki do już istniejących (DS9 Invasion, Gorn Minefield, Breaking the Planet, Romulan Temple, Crystalline Entity)
- Epizody Special Task Forces
- Dostęp do sektorów Borg dla Klingonów
- Potyczki z Borg dla obu frakcji jednocześnie
- Więcej animacji emot
- Więcej wariantów okrętów na najwyższych stopniach
- Nowy krążownik dla Klingonów
- Efekty graficzne transportera specyficzny dla ras
- Stroje niesłużbowe
- Aktualizacja pomieszczeń wyboru statków
- Poprawienie błędów blokujących postęp niektórych misji.
- Ponowne udostępnienie map iPvP (PvP wewnątrz jednej frakcji)
- Poprawienie terenu w misji Trapped, gdzie gracze mogli utknąć.
Obserwujemy i szukamy rozwiązań:
- Zawieszanie klienta podczas ładowania map
- Napotykanie przez graczy przeciwników o znacznie większym poziomie w czasie Deepspace Encounters
- Poprawienie mylących opisów umiejętności
- Opóźnienie w czasie operacji na przedmiotach w inwentarzu
- Długi czas ładowania sektora Sol i Bazy Ziemskiej
- Niepoprawne działanie komendy /stuck
- Cele w zadaniu Borg Hunt
- Sprzedaż niewłaściwych przedmiotów przez klingońskich sprzedawców
- Błędy w wyświetlaniu efektów graficznych broni wiązkowej
- Problemy z Admirał Zelle w czasie misji Divide et Impera
- Problemy z ukończeniem misji Temple Offerings
- Poprawienie liczników czasu w powtarzalnych misjach dla Klingonów
- Poprawki w ustawieniach frakcji, by wyeliminować niepoprawne użycie umiejętności takich jak "Seduce"
- Możliwość obchodzenia założeń misji dzięki umiejętnościom ukrywania.
- Problemy z oznaczeniami rang na mundurach
Pracujemy nad:
- Możliwe kary za śmierć
- Crafting w Memory Alpha
- Łączenie się w drużyny graczy na różnych poziomach
- Neutralne wielofrakcyjne obszary socjalne
- Poprawki w interfejsie misji powtarzalnych
- Aktualizacja okna statusu - poprawne pokazywanie zarysów statku
- Poprawienie powiadomienia o zamianie punktów umiejętności w punkty oficerów, kiedy gracz osiągnie maksymalny poziom
- Większe zróżnicowanie misji nie powiązanych z walką (!!!)
- Opcję utrudnienia misji
- Więcej różnorodnych misji powtarzalnych
- Możliwość handlu oficerami (!!)
- Przekształcenie misji "towarowych"
Źródło: forum Star Trek Online[/more]