Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG Polski odpowiednik BRAVO FLEET / The Furry Conflict

Polski odpowiednik BRAVO FLEET / The Furry Conflict

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • Reyden
    Participant
    #1912

    Jakieś 5 h temu w głowie zakołatał mi pomysł stworzenia poslkiego odpowienika tych systemów .

    Czy wg. was w Polsce uda się takie coś stworzyć

    P.S. W ciagu tych 5 godzin sporo wymyśliłem

    Linki :

    http://www.furryconflict.com/main.shtml - TFC

    niestety nie mam linku to BRAVO FLEET , z tego co pamiętam sytem ten nie działał od pewnego czasu

    Coen
    Participant
    #14209

    To Bravo Fleet?

    A jeśli tak to po prostu chcesz stworzyć PBEM czyli pomysł zrobienia tego już powstał i jest nawet w tym pod forum. Sam tam nawet pisałeś ale przestałeś.

    Reyden
    Participant
    #14212

    To Bravo Fleet?

    A jeśli tak to po prostu chcesz stworzyć PBEM czyli pomysł zrobienia tego już powstał i jest nawet w tym pod forum. Sam tam nawet pisałeś ale przestałeś.

    dzięki za link , to chyba to BF

    wg. moich zamysłów nie maił to być PBEM , a raczej cos na kształt naszych bitew , dodatkowo w grę wchodziły by czasie o statki z innych sagi filmów S-F ) - stworzona by była do tego osobna strona

    Coen
    Participant
    #14214

    Sposób pisania postów nie został jeszcze ustalony użyłem nazwy PBEM aby było wiadomo o co chodzi

    okręty niekanoniczne są brane pod uwagę jeśli 1- są dobrze wyważone, 2 - są potrzebne, 3 - są fajne - np Achilles.

    Inne rasy - jak najbardziej będą dodane, co do tych twoich to jak powiedziałeś musisz ich opisać, ja mam zamiar dodać kilka nowych z realiów ORP.

    Okręty i rasy z innych serii - to mi się za bardzo nie podoba, też by trzeba było dokładnie wybierać, tak rasy jak i okręty i nie mogły by

    Reyden
    Participant
    #14230

    oto próbka tego co mam na myśli :: :: Zasady walk w systemie Venari ( wersja alfa-beta) Osłony: Automodulacyjne i zwykłe – 15 % regeneracji na turę Regeneracyjne – 20 % na turęSamoregeneryjące – 25 % na turę , uszokodzenie zmniejszone o 15 % i 10 % mocy trafień z broni wiązkowej i pulsowej doładowuje osłonyAdaptacyjne -??Fazowe – regeneracja 35 % na turę, uszodznie zmniejszone o 25 % i 15 % mocy trafień z broni wiązkowej i pulsowej doładowuje osłony, żadna broń nie jest wstanie przebić osłon ( torpedy polaronowe i ich pochodne oraz adaptacje) Kadłub:Rasy bez nanotechnoligi: naprawa kadłuba do 20 % kosztem ośmiu tur ( jednorazowe, jednostka nie może walczyć)Rasy dysponujące nanotechnoligią oraz statki innych ras bez NT opartych na ich technologii – 20 % regeneracji na turę / 30 % regeneracji w czasie, gdy dana jedsotka nie walczy Rasy organiczne lub dysponujące statkami wykonanymi w tej technologii: 35 % na turę, zmniejszone obrażenia do kadłuba o 15 % Broń:Uzbrojenie Imperium Klingońskiego: ••1. Disruptory pulsowe. Mk 5 - 750 uszkodzeń osłon - jeden strzał daje tyle uszkodzeń Mk 6 - 5 000 Mk 8 - 7 000 Mk 10 - 8 000 Mk 12 - 11 250 Mk 14 - 20 000 Mk 16 - 30 000 Mk 18 - 65 000 uszkodzeń osłon - jeden strzał daje tyle uszkodzeń Mk 20 - 7 800 (5 strzałów w serii) - jest to dezruptor nowego typu i strzela 5 pociskami łącznie 7.800x5 = 39.000 Mk 22 – nowy ciężki disrutor pulsowy, w wyniku zastosowanie 3-krotnie mocniejszych baterii lądujących osiągnięto ogromna moc 180 000 DMG na jedno działko 2. Działa disruptorowe - wiązkowe Mk 7 - 2 500 Mk 8 - 5 000 Mk 10 - 10 000 Mk 12 - 20 000 Mk 14 - 30 000 Mk 16 - 32 000 MK 18 - 36.000 Mk 20 - 45.000 3. Sieć. 5 000 - 20 000 (w zależności od przydzielonej mocy) Torpedy: ••1. Fotonowe - 350.000 vs osłony/175.000 vs pancerz 2. Polaronowe - 648.000 vs osłony/324.000 vs pancerz - trafiony system nie działa przez jedną turę 3. Jonowe - 2.000.000 vs osłony/1.000.000 vs pancerz - zasady celności i użycia takie jak przy federacyjnych trikobaltówkach, ( Ale też ograniczenia w ilościach nie tak jak w trikobaltówkach, ale jednak żeby były) ••Torpedy myśliwców i promów: fotonowe 30.000 vs osłon/ 15.000 vs kadłuba **************************************** Uzbrojenie Federacji: ••Głowice Bojowe Typ Osłony Pancerz Mikro Torpedy Fotonowe 20.000 10.000 Torpedy Fotonowe MK 1 180.000 90.000 Torpedy Fotonowe MK II 220.000 110.000 Torpedy Fotonowe MK III 270.000 135.000 Torpedy Fotonowe MK IV 290.000 145.000 Torpedy Kwantowe 729.000 364.500 Torpedy warhammer 1.300.000 650 000 Torpedy Trikobaltowe 2.500.000 1.500.000 + Uszkodzenia podprzestrzenne ( Tu podobna skala co w jonówkach tylko mocne restrykcje i ograniczenia co do użycia, w końcu to broń podprzestrzenna no i spore ograniczenie ilościowe ) Fazery : Fazer Banks MK II 1.000 Fazer Banks MK III 2.500 Fazer Banks MK IV 3.500 Fazer Banks MK V 3.800 Fazer Banks MK VI 5.500 Fazer Banks MK VII 7.800 Fazer Banks MK VIII 9.200 Fazer Banks MK IX 9.600 Fazer Arrays MK VI 9.400 Fazer Arrays MK VII 9.800 Fazer Arrays MK VIII 12.000 Fazer Arrays MK IX 20.000 Fazer Arrays MK X 28.000 Fazer Arrays MK XI 30.000 Fazer Arrays MK XII 40.000 Farze kwantowy MK XV 75.000 – 100.000 ( w zależności od przydzielonej mocy) ••Fazery Pulsacyjne Klasy I - 50.000 DMG ( montowane na mniejszych jednostkach) Fazery Pulsacyjne Klasy II – 80 000 DMG ( montowane na większych jednostkach) No na razie tyle, część danych wziąłem z naszych bitew oraz próbka nowych jednostek:1. Klasa Batleth Typ: ciężki krążownik bojowy Rozmiary:Dł: 3 200 m Szerokość: 1580 m Wysokoscv: 865 m Liczba pokładów: 100 Załoga: 3500 osób + 8000 żołnierzy Uzbrojenie:2 x disruptor pulsowy MK22 – 150 000 – 200 000 DMG / 75 000 – 100 000 DMG na działko4 x disruptor pulsowy MK 14 3-strzałowy – 20 000 x 3 = 60 000 na serie * 4 = 240 000 DMG łącznie 4 x disruptor wiązkowy MK 20 = 180 000 DMG / 45 000 na działko 24 x disruptor wiązkowy MK 16 = 768 000 / 45 000 na działo 5 x siec disruptujaca ( 2 x przód , 1 x tył, lewa i prawa burta ) – 25 000 – 100 000 12 x wyrzutnie typu triple ( fotonowe/polaronowe/jonowe ) [ 4 x dziób, 4 x rufa , po 2 na lewe i prawe skrzydło ) 8 x wyrzutnie torped fotonowych ( na sródkokreciu i skrzydłach) Osłony: Automodulacyjne, metafazowe o mocy 12 000 000 TJ Kadłub: potrójny kadłub z Verethielu + 45 cm pancerza wysokojakościowego i 15 cm powłoki reakcyjnej = ~10 000 000 – 14 000 000 Ekstremalnie silne pola integrujące = 300 000 Zwrotność: 4 000 2. Bird of Death Typ. Lekki krążownik Rozmiary: Dł: 550 m Szerokość: 245 m Wysokość: 88 m Liczba pokładów: 12 Załoga: 65 osób Uzbrojenie:2 x disruptor pulsowy MK 18 3-strzałowy – 65 000 x 3 = 195 000 x 2 = 390 000 2 x podwójne Disruptory pulsowe MK12 3-strzałowe - 11 250 x 3 = 33 750 x 4 = 135 000 6 x Disruptory wiązkowe MK 12 = 120 000 DMG / 20 000 DMG na działko 5 x wyrzutnie typ triple ( jedna na dziobie, po jednej na lewym i prawym skrzydle, 2 x rufa) Osłony: Automodulacyjne, regeneracyjne dwuwarstwowe o mocy 4 000 000 / 4 000 000 Kadłub: podwójny ciężki duranowo-trytanowy + 25 cm pancerza wysokojakościowego = 3 500 000 Mocne pola integrujące = 150 000 Zwrotność: 6500

    Coen
    Participant
    #14242

    Osłony - za silna ta regeneracje robisz, osłony od Regeneracyjnych będą praktycznie nieprzebijalne a nie o to chodzi

    Kwestia pancerza - również za dużo regeneracji, tura trwa kilka sekund a wiec te mające nanotechnologie były by w stanie poskładać okręt z fragmentów w ciągu 5 minut, odiął bym po zerze albo i jeszcze mniej, zaś tym nie mającym nanotechnologi tez bym dał regeneracje ale nie tury tylko na czas ze np 1% na 20 minut

    Dezruptor pulsowy MK 22 - troszkę za silny moim zdaniem powinno być 90 000 na pocisk (3 pociski w salwie), nie licząc DM montowane tylko na stacjach bojowych i platformach obronnych do powiedzmy 2385-90 roku

    Dorzucił bym torpedy adv. fotnowe, 430 000/ 215 000, - ich plusem jest to ze mogą być odpalane z tych samych wyrzutni co torpedy fotnowe

    Torpedy Warhammer - jakieś restrykcje w końcu są prawie tak potężne jak torpedy jonowe, dlatego proponował bym ze mogą powodować uszkodzenie wyrzutni jak wystrzeli się ich za dużo w krótkim odcinku czasu

    Fazer Kwantowy – nie bardzo mi się to widzi, raczej jako obiekt wstępnych testów ale prototypu brak do co najmniej 2383-5,

    Zamiast tego fazer zwykły mk XIV - 55 000 - uzbrojenie baz i platform tak jak przedtem XII

    Fazer Pulsacyjny MK II - tu mam poważne wątpliwości, federacja ledwo wsadziła fazer MK I a i to o mało nie zniszczyło prototypu, ma jeszcze za mało doświadczenia z tego typu technologią, no chyba ze poproszą klingonów o pomoc w opracowaniu tej broni (klingoni maja bać co bać dużo większe doświadczenie w broni pulsacyjnej niż federacja), ale to i wtedy jako uzbrojenie okrętu dopiero po 2380 raczej.

    teraz okręty - batleh - odpada, nie mogą być dwa okręty o tej samej nazwie klasy, poza tym już DM był za durzy i za drogi aby na razie wejść do masowej produkcji

    bird- przydała by się klingonska nazwa, ale tez raczej nie, z braku zapotrzebowania na taka jednostkę, jej zadanie spełnia Negh'Var

    Kwestia osłon dwuwarstwowych, nie sadze aby maiły one taka sama moc, raczej jest to warstwa główna wokół okrętu i drugorzędna przy kadłubie tak gdzieś 10 razy słabsza

    Ale doceniam wkład w budowanie floty imperium ;]

    Reyden
    Participant
    #14243

    to dopiero wersja Alfa !!

    Osłony - za silna ta regeneracje robisz, osłony od Regeneracyjnych będą praktycznie nieprzebijalne a nie o to chodzi

    Kwestia pancerza - również za dużo regeneracji, tura trwa kilka sekund a wiec te mające nanotechnologie były by w stanie poskładać okręt z fragmentów w ciągu 5 minut, odiął bym po zerze albo i jeszcze mniej, zaś tym nie mającym nanotechnologi tez bym dał regeneracje ale nie tury tylko na czas ze np 1% na 20 minut

    Kwestai regeneracji osłon - tu można regenerację faktycznie zmniejszyc , osłony fazowe z założenia miały byc bardzo mocne i trudno przebijalne i montowane na wiekszych jednstkach / bazach

    co do regeneracji kadłuba - dla pierwszej grupy , te 20 % naprawy moze być , w końcu nie ma szansy pełnej regeracji kałuba na polu walki , nawet jak okret zamaskuje sie na 50-100 tur - takie coś można tylko zrobić w doku / specjalistycznych jednotkach

    Dezruptor pulsowy MK 22 - troszkę za silny moim zdaniem powinno być 90 000 na pocisk (3 pociski w salwie), nie licząc DM montowane tylko na stacjach bojowych i platformach obronnych do powiedzmy 2385-90 roku  

    Dorzucił bym torpedy adv. fotnowe, 430 000/ 215 000, - ich plusem jest to ze mogą być odpalane z tych samych wyrzutni co torpedy fotnowe

    Torpedy Warhammer - jakieś restrykcje w końcu są prawie tak potężne jak torpedy jonowe, dlatego proponował bym ze mogą powodować uszkodzenie wyrzutni jak wystrzeli się ich za dużo w krótkim odcinku czasu  

    Fazer Kwantowy – nie bardzo mi się to widzi, raczej jako obiekt wstępnych testów ale prototypu brak do co najmniej 2383-5,  

    Zamiast tego fazer zwykły mk XIV - 55 000 - uzbrojenie baz i platform tak jak przedtem XII

    Fazer Pulsacyjny MK II - tu mam poważne wątpliwości, federacja ledwo wsadziła fazer MK I a i to o mało nie zniszczyło prototypu, ma jeszcze za mało doświadczenia z tego typu technologią, no chyba ze poproszą klingonów o pomoc w opracowaniu tej broni (klingoni maja bać co bać dużo większe doświadczenie w broni pulsacyjnej niż federacja), ale to i wtedy jako uzbrojenie okrętu dopiero po 2380 raczej.  

    MK 22 - tu może faktycznie trochę przesadziłem z mocą tego disruptora

    ale w końcu to ma być ciezki disruptor i jego rzomairy waraz z modułem ładowania były by duuże

    adv. fotonówki - no nie wiem , mozna na tym pomyśleć - mogła być alternatymwa dla torped kwantowych , które sa podpbno trudne w produkcji

    fazer kwantowy - jego pomysł zaczerpnołem z TFC , ale mnozna go zastapić liną fazerów XIII-XVI itp.

    t. warhammer - w zamysle do maiły być torpedy protomateryjne , z teogco wiem protomateria jest bardszo niestabilna

    teraz okręty - batleh - odpada, nie mogą być dwa okręty o tej samej nazwie klasy, poza tym już DM był za durzy i za drogi aby na razie wejść do masowej produkcji

    bird- przydała by się klingonska nazwa, ale tez raczej nie, z braku zapotrzebowania na taka jednostkę, jej zadanie spełnia Negh'Var

    Kwestia osłon dwuwarstwowych, nie sadze aby maiły one taka sama moc, raczej jest to warstwa główna wokół okrętu i drugorzędna przy kadłubie tak gdzieś 10 razy słabsza

    Ale doceniam wkład w budowanie floty imperium ;]

    1. nie Batleh , tylko Batleth , sam idea okrętu jak i dział MK 22 wywodzi się z moda do Armady I pt. Millenium project , tam był okret o tej nazwie , conamniej o 3/4 wiekszy od N'V

    co do osłon dwuwarstowych - nie wiem , moze druga warstwa powinna miec 1/2-1/4 mocy pierwszej warstwy

    i wcale nie zamierzam budowac tylko floty KSO ,także GF, Romulan , Kardzajan , Borga itp ( tzn. projektując jednsotki dla ww. ras )

    Co do N'V , obiło mi sie kiedyś że istneije wersja N'V majaca 1700 m lub cos koło tego

    Reyden
    Participant
    #14716

    Zaczynam prace nad wstępną wersją stronki - za parę dni powinna byc już w necie wersja Alfa strony

    Co do regeneracji osłon to ją znacznie zmniejsze - powiedzmy do 5 % na turę a bonusy bedą rosnac o np. 1 %

    wkrótce powiem coś wiecej

    Update :

    pod tym adresem :

    http://www.venari.friko.pl

    znajduje sie pierwszy rys stronki i mojego systemu

    prosze zainterseowanych o wygłaszanie opinii

    zapraszam tez do aktywnego tworzenia systemu

    Reyden
    Participant
    #17590

    Obecnie system VENARI jest już bardziej rozbudowany , istnieje juz sporo jednostek którymi można walczyć ; forum juz działa , jak się zbierze jescze 5-6 ludzi to można przetestowac ząłożenia systemu ( mozę uda mi się sciagnąć fanów SG1 i SW ) ;

    Wszyscy sa mile widziani , im nas wiecej tym większe sznase na powodzenie projektu

    Riri
    Participant
    #23622

    Veni, vidi...pusto tam...riri

    Reyden
    Participant
    #23629

    no pusto , narazie nie pracuję na Venari , musze pirrw umieśić swoją stronę domową ( USS Excalibur ) w sieci , potem będę pracował nad Venari .

    Riri
    Participant
    #28947

    masz zamiar to jeszcze ciagnac?r1

    Reyden
    Participant
    #29487

    mam zamiar , narazie sie męcze z instalacja forum na nowym serverze ,

    A co do VBS , to zasady i częsciowo dane okretów powstawiam do forum ( jak już bedzie ) .

    Niestety teraz mam sesję i dużo nauki , wieć tak naprawdę zajmę się tym gdzieś w drugiej połowie czerwca albo nawet pod koniec .

    Reyden
    Participant
    #32126

    Forum USS Excalibur już jest aktywne i działa pod tym adresem .

    Narazie powoli pojaiwa się baza danych okrętów GF , potem KSO i reszty .

    Zapraszam

    Eric Keitel
    Participant
    #32127

    Do gry sie zgłosiłem - o ile w PBEM moje doswiadczenie jest nie wielkie, to co do PBB sam takowe prowadzę - z tym ze osadzone w realiach SW 😉

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram