Forum › Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl › Newsy Star Trek Online › Nowy konkurs Star Trek Online
Rozpoczynamy zapowiadany kilka dni temu konkurs. Obiecaliśmy Wam wyjątkowo atrakcyjne nagrody - czas je wyjawić. Do wygrania są trzy ufundowane przez Cryptic Studios cyfrowe dystrybucje gry wraz z 30-dniowym abonamentem. Ale nie myślcie, że zostać kapitanem w Star Trek Online będzie łatwo. By sprawdzić czy się nadajecie na dowódcę okrętu, poddamy Was testowi, który w historii Gwiezdnej Floty zdał tylko jeden kapitan. Przed Wami test Kobayashi Maru.
[more]Przyszli kapitanowie, zostaniecie postawieni przed trudnym wyborem. Od Waszej decyzji i jej uzasadnienia będzie zależało Wasze powodzenie.
Oto co należy zrobić, by wziąć udział w konkursie:
Do wyboru dajemy Wam dwa scenariusze wydarzeń:
1. Jesteś kapitanem okrętu U.S.S. Olimpia znajdującego się na orbicie planety Atria. Twoją misją jest ochrona mieszkańców planety przed Alganami, religijnymi ekstremistami zamieszkującymi sąsiedni układ. Atria jest punktem strategicznym dla Federacji, gdyż jej mieszkańcy posiadają technologię przewyższającą federacyjną o całe setki lat, lecz - ku ich nieszczęściu - są zagorzałymi pacyfistami niezdolnymi do obrony. Pewne jest, że ich technologia, gdyby wpadła w niepowołane ręce, mogłaby uczynić wiele zła w galaktyce. Aktualnie toczą się rozmowy mające na celu podjęcie współpracy między Atrianami a ZFP. Niespodziewanie dostajesz wiadomość o sześcianie Borg zmierzającym w kierunku Andorii odległej o dwadzieścia lat świetlnych - twoja jednostka jest jedną z nielicznych, które mogą dotrzeć tam na czas - VII flota pilnująca Andorii aktualnie znajduje się na manewrach i niemal na pewno nie zdąży na czas. Wszystkie okręty z okolicy otrzymują priorytetowe wezwanie do obrony tego układu. Gdy oddaliłeś się na pięć lat świetlnych od Atrii, dostajesz wiadomość od kanclerza planety o kilku eskadrach Alganamów, które wykryły ich systemy wczesnego ostrzegania. Wciąż możesz zdążyć i rozgromić przeciwnika, jako że twój okręt nie powinien mieć problemów z prymitywnymi statkami przeciwnika. Jednocześnie, podejmując tą decyzję, niemal na pewno skażesz Andorię na zagładę. Co robisz?
2. Przybyłeś do układu Gelar po otrzymaniu wezwania pomocy od bliżej niezidentyfikowanego okrętu. Gelarianie od lat są sojusznikami Federacji, lecz znani są z restrykcyjnego przestrzegania prawa, które na ich terytorium jest bardzo surowe. Okazuje się, że niezidentyfikowana jednostka należy do Larian i jest to pierwszy zamieszkały system, do jakiego dotarli na pokładzie okrętu zdolnego do prędkości warp. Gelarianie traktują każde wtargnięcie do ich systemu bez zezwolenia za akt wojny. Bezzwłocznie przystępują do ataku na - jak się okazuje - wyjątkowo dobrze uzbrojoną jednostkę Larian. Jest jednak pewne, że dzięki przewadze liczebnej zniszczą ów okręt. Z jednej strony Galarianie to twoi sojusznicy, którzy na własnym suwerennym terytorium tylko przestrzegają prawa, z drugiej zaś, jeśli ich nie powstrzymasz, zginą niewinne istoty. Co robisz?
A oto szczegóły dotyczące konkursu i jego trwania:
Życzymy powodzenia![/more]
Czy można w jednej wiadomości odpowiedzieć na oba scenariusze?
Przypominam, że konkurs adresowany jest zarówno do tych, którzy jeszcze nie grali w STO i nie zasiedli w kapitańskim fotelu, jak i do tych, którzy brali już udział w potyczkach tam, gdzie nie dotarł jeszcze żaden człowiek.
Jeśli nie grałeś wcześniej w STO, wygrany klucz umożliwia rozpoczęcie przygody i 30 dni darmowego grania, z możliwością odpłatnego przedłużenia subskrypcji.
Jeśli masz już aktywne STO - możesz użyć klucza, który oznacza pełne darmowe 30 dn i przygód w świecie kapitanów Kirka, Picarda i Sisko!