Forum Rozmowy (nie)kontrolowane Mesa Co na początek z ST

Co na początek z ST

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Participant

Witam,jestem początkujący w tematyce ST i chciałbym prosić o poradę.Czy może mi ktoś podpowiedzieć, w jakiej kolejności oglądać seriale/filmy ?Czy wszystkie są fajne, czy może mam coś ominąć ?Do tej pory oglądałem StarGate, jestem ciekawy czy ST jest lepszy 😉

Tom_Logan
    Participant

Wiesz. Jeżeli naprawdę jesteś fanem seriali sci fi to polecam obejrzeć wszystko. Star Trek to temat rzeka. Każdy może Ci powiedzieć co najbardziej lubi. Ja dla przykładu zawsze będę polecał serię DS9 ale tak naprawdę żeby wyrobić sobie zdanie trzeba posmakować każdego z seriali. Dla przykładu mogę polecić Ci tą stronkę http://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_Star_Trek znajduje się tam linia czasu w ST na podstawie, której możesz obejrzeć wszystko co związane z tym universum chronologicznie. Generalnie polecę spróbować każdej serii po kilku odcinkach sam zdecydujesz co najbardziej przypada Ci do gustu a jak już złapiesz bakcyla resztę też zdecydujesz się obejrzeć. Ja np. nie przepadałem za TOS'em [sory Eviva 😉 ] ale swego czasu jak zaczęli puszczać go w tv zacząłem oglądać i nawet mi przypasował. Jedyna rada to odrzucić stereotypy starych seriali. Treki były kręcone w specyficznym czasie dlatego do pewnego momentu efekty specjalne są dosyć umowne ale i to można przełknąć. ST to epoka seriali gdzie historia górowała nad efektami a to jest wielka zaleta.

Lo'Rel
    Participant