Forum › Fantastyka › Star Trek › Ankieta do magisterki
Jestem Studentem Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie. Przeprowadzam ankietę w celu uzyskania informacji na temat znajomości Star Trek, środowiska fanów w Polsce oraz postrzegania tego świata w dzisiejszej rzeczywistości . Proszę o udzielenie szczerych odpowiedzi. Ankieta jest anonimowa i zostanie wykorzystana w celu naukowym, jakim jest praca magisterska. Odpowiedzi proszę przesyłać na adres florian26@op.pl - z góry dziękuję za wypełnienie ankiety.1. Kiedy po raz pierwszy zetknąłeś się z nazwą Sar Trek? 2. Która z serii zrobiła na Tobie największe wrażenie i dlaczego?3. Czy Star Trek wpłynął na Twoje życie prywatne lub zawodowe?TAK – W jaki sposób? ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................NIE4. Czy wartości wypływające ze ST realizowałeś również we własnym życiu?TAK – W jaki sposób? ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................NIE5. Które z postaci uważasz za wzory godne naśladowania? Jakie ich cechy za tym przemawiają?6. Czy któraś postać wywarła na Tobie szczególne wrażenie, wpłynęła na Twoje własne życie? TAK – W jaki sposób? ...............................................................................................................................................................................................................