Forum › Fandom › Sesje RPG, PBF i inne › Sesja RPG › zmiany w nowej bitwie
Inne torpedy:
Zwrotnosc 3000 - 8000; mozna wymanewrowac 25% torped
Zwrotnosc 8000 - 12000: mozna wymanwrowac 50% torped
Zwrotnosc 12000 - 18000: mozna wymanewrowac 75% torped
Zwrotnosc powyzej 18000: mozna wymanewrowac wszystkie torpedy
Oj, Coen, mi to wogole nie pasuje ❗ Oznacza to, ze torpedy beda wogole nieskuteczne wzgledem szybszych okretow ❓ Skoro "mozna wymanewrowac wszystkie". Jak dla mnie max. 80% - i to jeszcze przy duzym szczesciu (czyt. przychylnosci MG lub sytuacji wyjatkowych 8) ).
Proponuje tak:
2500 - 7000 - max. 10%
7000 - 12000 - max. 30%
12000 - 17000 - max. 50%
17000 - 22000 - max. 65%
22000 - ... - max. 80%
To włacz BC i ustaw walke z klingońskim BoP'em. Jesli zdolasz go trafic choc jedna torpedą, nie łapiac wiazka cholującą, i przy jego w pełni sprawnych silnikach to bede pod sporym wrażeniem
Oj, Coen, mi to wogole nie pasuje ❗ Oznacza to, ze torpedy beda wogole nieskuteczne wzgledem szybszych okretow ❓ Skoro "mozna wymanewrowac wszystkie". Jak dla mnie max. 80% - i to jeszcze przy duzym szczesciu (czyt. przychylnosci MG lub sytuacji wyjatkowych 8) ).
Proponuje tak:
2500 - 7000 - max. 10%
7000 - 12000 - max. 30%
12000 - 17000 - max. 50%
17000 - 22000 - max. 65%
22000 - ... - max. 80%
Co fakt to fakt tu Qbah masz rację, przecież nawet prom bądź co bądź da się torpedą trafić ale promy i myśliwce jednak ten współczynnik powinny mieć około 90%
Nie liczac tego przypadku w delcie co one byly chyba samo naprowadzane a Defek mial cos z silnikami to jakos nie pamietam aby go ktos torpedą trafił. Nawet klingońskie dezruptory koło niego przechodziły
To włacz BC i ustaw walke z klingońskim BoP'em. Jesli zdolasz go trafic choc jedna torpedą, nie łapiac wiazka cholującą, i przy jego w pełni sprawnych silnikach to bede pod sporym wrażeniem
To wlacz Sfc3 i sobie zobacz. Tam male okrety duzo czesciej unikaja torped, ale i tak wlasnie ok. 20% wchodzi (w porownaniu np. z takim Galaxy, w ktory wszystko wchodzi, az milo 8) ). Co gra to inny system...
W SFC3 to nieraz i fazery nie wchodzą, podczas gdy w takim BC wchodza zawsze
To włacz BC i ustaw walke z klingońskim BoP'em. Jesli zdolasz go trafic choc jedna torpedą, nie łapiac wiazka cholującą, i przy jego w pełni sprawnych silnikach to bede pod sporym wrażeniem
Prosty spoaób jest na to
ustwaisz jakąs mała i zwrotne jednostkę , dajesz 125 % mocy silników , jak podlecisz na pare kilosów to ognia
Pruboweałęm nawet innym BoP'em, ni cholery sie nei da
No to się mało starałeś mi się razjedną sztuką udało ( W demie ) BoP trafić i to z Galaxa
mówię ci tylko musisz sam manualnie torpedki odpalić. Ciężka sprawa ale założę się, że o porządną flachę mógłbym ten wyczyn powtórzyć
Ja się przychylam do zdania Qbaha i Tazmana. Nie może być tak, żeby jakiś okręt wymijał 'każdą' torpedę. Jakieś muszą trafić i tyle. Tak samo jak w promy, wahadłowce i myśliwce. W taki sposób batleH i Defiant byłyby całkowicie nie do trafienia i po jakimś czasie zostały by tylko one na polu bitwy.Może taki zastawienie:2000 - 3500 - 10% 3500 - 5000 - 20% 5000 - 6500 - 30% 8000 - 9500 - 40% 9500 - 11000 - 50%12500 - 14000 - 60%14000 - 15500 - 70%15500 - 17000 - 80%> 17000 - 90%
No to jak zrobić z tymi kadłubami jakieś propozycje muszą być na pewno silniejsze ale o ile czy czasem nie trzeba b
Moc głównej broni pokładowej Klingonów / Federacji ( Zrobione )
Ograniczenie Ilości jednostek ( Zrobione )
Moc Torped Trikobaltowych ( Do modyfikacji )
Wytrzymałość kadłubów ( Do modyfikacji )
Problem manewrowości okrętów ( Zrobione )
Wprowadzenie klas torped fotonowych Federacji ( Zrobione )
Ciągle można podawć sprzeciwy lubpropozycje
Klingonów poprosiłbym o zestawienie całej broni torpedy disruptory itp.
bo się pogubiłem
Disruptory rozpisane i uporządkowane w topicu KSO. Torpedy też tam będą, jeszcze dzisiaj, ale to będzie tylko powtórzenie starych danych.
Co do wytrzymalosci kalduba tozmona to zrobic wykorzystujać ST VI. Tam B'Rel wytrzymal trafienie 5 zdaje sie torpedami fedziów a wiec na bazie tego mozna rozpisac ile wytrzymaja inne
Tyle, że to były torpedy z czasów Kirka i spółki. Nie były czasem słabsze od "dzisiejszych" ?
Co do wytrzymalosci kalduba tozmona to zrobic wykorzystujać ST VI. Tam B'Rel wytrzymal trafienie 5 zdaje sie torpedami fedziów a wiec na bazie tego mozna rozpisac ile wytrzymaja inne
Ciekawe tyko trzeba przyjąć, że były to torpedy MK 2 Postaram się do jutra coś stworzyć ( Na razie trochę mogę bo szefostwa nie ma zaraz wchodzę na dilt 😀 )