Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG zmiany w nowej bitwie

zmiany w nowej bitwie

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 451 total)
  • Author
    Posts
  • Reyden
    Participant
    #17119

    własnie jestem po lekturze torped kwantowych na Ditl , tam pisze że torpeda fotonowa model uprated ma 21.8 izotony co daje ok. 2.3 x słabsza od kwantówki czyli model MK III lub IV można uznać za wersje uprated :biorąc te 450 000 DMG z twojego obliczenia wychodzi :MK IV : ~ 195 000 / 97 500MK III : ?MK II : ? MK I : ?dla torped MK I=III moge tylko przypuszcząć moc torped , albo taki rozkład :Lata 2369-78 = torpeda o mocy 195 000 / 97 500 DMG lata 2345-69 = t.p. o mocy 175 500 / 87 500 ( spadek o 10 % ) - 156 000 / 78 000 DMG ( spadek o 20 % ) lata 2280-2345 - moc torpedy = 136 500 / 68 250 lata 2280 i wczesniejsze ( TOS , TMP ) = 117 000 / 58 500 DMG ENT : fotonowe 97 500 / 48 750 DMG , pociski nuklearne - 1 Mega tona = narazie tyle wymyśliłem , jak wróce do domu to to dokończę ; mam też drugi sposób na wyliczenie , opiera się na zaleznosciach w mocy torped okretów z DITLbtw. patrząc na opis NX-01 ba DITL wychodzi że jego torpedy były by o ok 80-95 % s łąbsze od dzisziejszychUpdate :można tez połaczyć typ wyrzutni torped ( 2 klasy , podstawowe , burs I - IV i pulsacyjne ) z moca torped wzi.ęta z moich obliczeń kilka linijek wyzej ;próbowłąem tez obliczyc moc torped na podstawie zalożnosci z DITL , wiecie jakie błedy wychodzą 😯 😯 , np .Galaxy ma moc torped na poziomie 670 000 DMG co daje 167 500 DMG na torpedę Romulańska torpeda S2 (D'D ) ma 41 875 DMG ( sic !! ) , a S3 ma 376 875 ( sic 2 !!!!! ) Amasador ma moc torped na poziomie 469 000 co daje ok. 234 500 DMG na torpedę ;a o mocy torped klingońskich wg. DITL to nie mówię np . torpedy N'V mają 80 437 DMG ( sic 3 !!!!!!!!!!!!!!! ❗ ❗ ) albo Ditl ma az takie błedyalbo to jest prawda ( częsciowo ) 😕 😕

    Kruge
    Participant
    #17130

    tez tak chcialem zrobic, Reyden i wyszly mi duze roznice w mocy torped. dlatego uwazam ze sposob, jaki podalem, oparty na kanonicznych dowodach, jest jak najbardziej na miejscu...

    Coen
    Participant
    #17161

    Mi sie zdaje czy w tej bitwie torpedami mozna strzelac co 3 ture?

    Reyden
    Participant
    #17167

    raczej chyba nie Zeal i Kruge strzlelali torpedami w każdej turze i nie było zadnych protestów itp.

    Wolf
    Participant
    #17337

    Ja jeszcze powróce do tematu torped i ile tak naprawdę powinny zadawać one obrażeń. Standardowy głowica fotonowa zabiera 1,5kg ładunku, po 0.75kg antymaterii i materii. Dla porównania 2kg głowica wyzwala energię 9x10^12 J. Przyjmując że energia ta jest wyzwalana w przeciągu 1s J->W.Czyli standardowa głowica fotonowa wyzwala energię 6.75x10^12 W [67.500 TW].Teraz zamieniamy TW na DMG.32,500 TW z Nebuli czyli 8x28,000=224,000 DMGz przeliczenia 1TW to 6,9 DMG100,000 TW z Sovka uprated czyli 16x40,000=640,000 DMGz przeliczenia 1TW to 6,4 DMG, średnio daje to 6,65 DMGOstatecznie standardowa głowica zadaje około 450,000/225,000 DMG. Dla przykładu 1 standardowa torpeda z sovka to 70% mocy jego uzbrojenia wiązkowego i dopiero coś takiego nazywa się realizmem.Wiem że to dużo ale patrząc na ostatnie przeliczenie to torpedy powinny mieć większą moc niż całę uzbrojenie wiązkowe okrętu razem wzięte inaczej stosowanie torped mija się z celem skoro fazerami lub disruptorami mozna zdziałać więcej niż torpedami. Według mnie to mam wrażenie że są one tylko takim dodatkiem a nie głównym orężem walki.Torpedy są od niszczenie a fazery od unieszkodliwiania. Aby wszystko się zgadzało a walka potrwała dłużej proponuje obniżenie zdolności bojowych fazerów i disruptorów o połowe a torpedy standard UFP to 220,000/110,000 DMG. Czyli powrócić do tego co było na początku.

    Coen
    Participant
    #17340

    Hmm... nie moge siezgodzić z tobą. To własnie fazery/dezrutory są głowna bronia oketu a torpedy dodatkową i moim zdaniem tak jak teraz jest najlepiej.

    Surak
    Participant
    #17597

    Witam to muj wymyśleć jakąś intryge polityczną tak jak w bitwie w układzie mcartura i rozwinąć ją do pełnowymiarowej wojny a nie tylko do pojedynczej bitwy. Stworzyć jakąś mapke w której zmiany wynikały by z wyników poszczególnych bitew, wprowadzić jakiś maksymalnie uproszczony schemat bitew lądowych itp.

    Coen
    Participant
    #17599

    Hymm....cos takiego jest robione juz w PBF ale w sumie stworzenie całej takiej kampani nie jest złym pomysłem, co wy na to?

    Corvus
    Participant
    #17618

    Jestem całkowicie ZA pomysłem Suraka. Co nie znaczy że nie możemy organizować innych bitew.

    Reyden
    Participant
    #17620

    Pomysł jest ciekawy , sam chce na forum Venari zorganiowac cała serie bitwew ze wspólna fabułą , tu tez można to zrobić ;np . fragment wojny z dominium ew. wlaka z nowa rasa ( wymyśloną ) - które były by NPC-ami

    Reyden
    Participant
    #17960

    Wolf , tak sobie czytam twoje ostatnie wywody i widze kilka błędów .Po pierwsze - jak założyłeś 1j = 1W , wg. twojego wzoru 2 kg ( 1kg materii i 1 kg antymaterii) wyzwala 9x10^12 J = 9 TJ ( Tera to właśnie 10^12) standardowa torpeda fedków ma 1,5 kg materii i 1,5 kg antymaterii - 13,5x10^12 J = 13,5 TJ - potrzeba by aż 200 000 takich torped aby przebić osłony Galaxy ( wg. mnie J = J , czyli torpeda o mocy 13,5 TJ zabierze 13,5 TJ z osłon ) , zaś co do mocy fazerów - to popraostu zoastało urealnione , nie wiem na jakich zasadach się to zestawienie opiera .Juz bardziej pasuje wzór toadiego , gdzie 2 kg ( 1kg materii i 1 kg antymaterii) wyzwala 9x10^16 J = 90 000 TJ , torpeda fedków ma 135 000 TJ mocy , kwantówka ma 364 500 TJ , torpeda f. klingonów ma - 216 000 TJpozatym wg. mnie 1 J = 1 DMG


    Zgłaszam też poprawkę co do strzlania torpedami :wyrzutnia 2 klasy - 1 torpeda co 4 tury wyrzutnia standardowa - 1 torpeda co 3 tury burst typ 1 - 4 = ??? , ew. 1 torpeda co 2 tury pulsacyjne - 3 torpedy przez 3 tury ( 1 torpeda/turę ) , 4 tury przeładowywania szybkostrzelne - 4 torpedy przez 4 tury ( 1 torpeda/turę ) , 6 tur przełądowywania klingońskie :potrójne : 2 torpedy przez 2 tury , 3 tury przeładowania podstawowe, dużej mocy - 1 torpeda co 2 tury Romulańskie :S1,S2 - 1 torpeda co 3 tury S3,S4 - 1 torpeda co 2 tury

    Coen
    Participant
    #17962

    Wolf, Reyden - co do obliczan uszkodzeń to czy tak wam nie pasuje to co jest teraz? Przyjelo sięi sprawdziło, w miare dobrze oddaja możliwosci poszczególnych jednostek oraz ich wytrzymałośc. Więc po co zmieniac skoro pracuje?Zaś co do przeliczenia strzałow na wyrzutnie to pownie spytam po co? Teraz w miare dobrze to pasuje (poza tym nie chce mi sie przeliczac wszystkiego z mozliwosciach okretów na nowo a nawet nie wiedziałbym teraz jak to zrobic).Poza tym Pulsacyjne i szybkostrzelne waliły by torpede na ture

    Reyden
    Participant
    #17963

    Wolf, Reyden - co do obliczan uszkodzeń to czy tak wam nie pasuje to co jest teraz? Przyjelo sięi sprawdziło, w miare dobrze oddaja możliwosci poszczególnych jednostek oraz ich wytrzymałośc. Więc po co zmieniac skoro pracuje?

    Zaś co do przeliczenia strzałow na wyrzutnie to pownie spytam po co? Teraz w miare dobrze to pasuje (poza tym nie chce mi sie przeliczac wszystkiego z mozliwosciach okretów na nowo a nawet nie wiedziałbym teraz jak to zrobic).

    Poza tym Pulsacyjne i szybkostrzelne waliły by torpede na ture

    Wcale nie chce zmieńiać mocy torped , poprawiałem tylko obliczenia Wolfa

    Zaś tu opierałem się na możliowściach systemów przeładowywania , chociaż moze byc tak jak jest

    Coen
    Participant
    #17970

    Ja bym wolałaby zostało tak jak jesttrzeba jednak obgadac pewna sprawe co do nadchodzacej bitwy.Mi osobiscie oboecna bitwa sie najbardziej podoba, daje durzo czasu na rozwiniecie bohaterów i związków miedzy nimi (słynny przypadek pierwszych oficer:) ) i trzeba sie zdecydowac cze nastepna bitwa ma byc taka rozbudowana przygodą czy tylko nawalanką? Jak wolicie? Bo wiem ze niektózy sie nudzili na poczatku tej, niestety

    Zeal
    Participant
    #17989

    Nie samą łupanką człowiek żyje. Zresztą, kto bedzie chciał coś więcej wprowadzić to i tak znajdzie na to sposób... Niemniej jednak jestem za pierwszą opcją.

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 451 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram