Forum › Fandom › Sesje RPG, PBF i inne › Sesja RPG › zmiany w nowej bitwie
Nowa bitwa
******************************************
Uzbrojenie Imperium Klingońskiego :
1. Disruptory pulsowe.
Mk 5 - 750 uszkodzeń osłon - jeden strzał daje tyle uszkodzeń
Mk 6 - 5 000
Mk 8 - 7 000
Mk 10 - 8 000
Mk 12 - 11 250
Mk 14 - 20 000
Mk 16 - 30 000
Mk 18 - 65 000 uszkodzeń osłon - jeden strzał daje tyle uszkodzeń
Mk 20 - 7 800 (5 strzałów w serii) - jest to dezruptor nowego typu i strzela 5 pociskami łącznie 7.800x5 = 39.000
2. Działa disruptorowe - wiązkowe
Mk 7 - 2 500
Mk 8 - 5 000
Mk 10 - 10 000
Mk 12 - 20 000
Mk 14 - 30 000
Mk 16 - 32 000
MK 18 - 36.000
Mk 20 - 45.000
3. Sieć.
5 000 - 20 000 (w zależności od przydzielonej mocy)
Torpedy :
1. Fotonowe - 350.000 vs osłony/175.000 vs pancerz
2. Polaronowe - 648.000 vs osłony/324.000 vs pancerz - trafiony system nie działa przez jedną turę, dodatkowo uszkodzenie 50.000 kadłuba
3. Jonowe - 2.000.000 vs osłony/1.000.000 vs pancerz - zasady celności i użycia takie jak przy federacyjnych trikobaltówkach ( Ale też ograniczenia w ilościach nie tak jak w trikobaltówkach ale jednak żeby były )
Torpedy myśliwców i promów : fotonowe 30.000 vs osłon/ 15.000 vs kadłuba
*******************************************
Uzbrojenie Federacji :
Głowice Bojowe
Typ Osłony Pancerz
Mikro Torpedy Fotonowe 20.000 10.000
Torpedy Fotonowe MK 1 180.000 90.000
Torpedy Fotonowe MK II 220.000 110.000
Torpedy Fotonowe MK III 270.000 135.000
Torpedy Fotonowe MK IV 290.000 145.000
Torpedy Kwantowe 729.000 364.500
Torpedy Trikobaltowe 2.500.000 1.500.000 + Uszkodzenia podprzestrzenne ( Tu podobna skala co w jonówkach tylko mocne restrykcje i ograniczenia co do użycia, w końcu to broń podprzestrzenna no i spore ograniczenie ilościowe )
Fazery :
Fazer Banks MK II 1.000
Fazer Banks MK III 2.500
Fazer Banks MK IV 3.500
Fazer Banks MK V 3.800
Fazer Banks MK VI 5.500
Fazer Banks MK VII 7.800
Fazer Banks MK VIII 9.200
Fazer Banks MK IX 9.600
Fazer Arrays MK VI 9.400
Fazer Arrays MK VII 9.800
Fazer Arrays MK VIII 12.000
Fazer Arrays MK IX 20.000
Fazer Arrays MK X 28.000
Fazer Arrays MK XI 30.000
Fazer Arrays MK XII 40.000
Fazery Pulsacyjne 50.000 uszkodzeń osłon np. Defiant
*******************************************
Ogólne :
Zwrotność - wymijanie torped - torpedy fotonowe, polaronowe, kwantowe
2000 - 3500 - 10%
3500 - 5000 - 20%
5000 - 6500 - 30%
8000 - 9500 - 40%
9500 - 11000 - 50%
12500 - 14000 - 60%
14000 - 15500 - 70%
15500 - 17000 - 80%
> 17000 - 90%
Zwrotność - wymijanie torped - Torpedy jonowe i trikobaltowe
800 - 1000 - 70 %
1000 - 1500 - 80 %
2000 - 3000 - 90%
powyżej 0%
***********************
Osłony po staremu - ewentualne modyfikacje przy konkretnych statkach
Kadłub odnośnik klasa Galaxy kadłub 100% = 1.350.000 i z tego procent odpowiedni
*************************
Regeneracja: Ważne !!!!!!!!!!!!!!
Osłony 15% na turę - po staremu
Natomiast co do regeneracji kadłuba to : proponuje coś nowego długo nad tym myślałem i może niech jest tak :
Mamy dwa rodzaje pól integrujących :
Mocne pole integracyjne = 150.000
Normalne pola integrujące = 100.000
I teraz tak po zniszczeniu osłon pocisk uderza w kadłub. Uszkodzenie jest odejmowane od kadłub + pole integrujące. Sam kadłub może być prowizorycznie naprawiony przez załogi w 10% w czasie całej bitwy
( powiedzmy remont trwa 4 tury). Natomiast samo pole integrujące ciągle się regeneruje 15% na turę.
Co wy na taką koncepcję ?
Ewentualne poprawki i pomysły odnośnie regeneracji kadłuba mile widziane ;]
***********************
I ostatnia kwestia - sieci dezruptorów i fazerów nie mogą przechwytywać torped - służą jako zwykła broń
Ogólne zasady gry :
1. Co dziennie wyprowadza każdy atak i go opisuje.
2. Do Mistrza gry przesyła każdy dokładny opis kto strzela w co i czym żeby mógł określić szkody.
3. Na następny dzień jest zawsze podsumowanie i MG podaje wyniki i od nowa.
4. W trakcie tury możesz atakować raz, wykonać jakiś manewr przy tym ataku, (obrócić okręt o 180°) - ale nie strzelając już w tej samej rundzie z tylniego uzbrojenia. Odstępstwem jest tu przelecenie obok atakowanego celu i po minięciu go można odpalić rufowe uzbrojenie, no i oczywiście boczne.
5. Jedna tura odpowiada powiedzmy kilku minutom realnego czasu bitwy. Pozatym do woli można gadać z innymi kapitanami uzgadniać taktykę wspólny atak, proponować coś itp.
6. Gracze nie opisują skutków przeprowadzonych ataków, robi to MG gracz w raporcie zawierającym opis ataku może zasugerować MG co chciał uzyskać.
7. Do gry dopuszczone są statki kanoniczne z niewielkimi modyfikacjami uzgodnionymi z resztą graczy i MG.
8. Po zniszczeniu okrętu gracz nie powraca do gry żadną nową jednostką, nie dotyczy promów i itp.. Śmierć gracza kończy jego grę.
*************************************************
Okręty biorące udział w bitwie :
Przewidywany skład flot następnej bitwy:
Zjednoczona Federacja Planet:
USS Corsair NCC-3075-A - Excelsior podtyp Delta (Tazman)
USS Arduria NCC-59651 - Prometheus (Reyden)
USS Livingston NCC-34099-A - Nebula zmodernizowana (Seldon)
USS James T. Kirk NCC-??? - Sovereign zmodernizowany (Krusty)
Imperium Klingońskie:
IKC betleH - batletH (Coen)
IKC Vornak - Vor'Cha typ C (Kronos)
IKC chIS'jev - Fek'Ihr (cmdr Wolf)
IKC Krel - K'Vort'Cha (Eddie_GcT)
IKC May'Duj - K’T’Inga typ III (Qbah)
Imperium Romulańskie :
Norexan Class - Warbird Equinius - kasyno
Romulan Warbird D`deridex class - Thengel
**********************************************
USS Arduria NCC59651 klasa Prometheus - Reyden
Dane:
Uzbrojenie :
Cały okręt :
- 12 fazerów typu XII
- 2 x wyrzutnie torped kwantowych (290 szt.)
Po rozłączeniu :
Sekcja pierwsza :
- 6 fazerów typu XII
- 2 x wyrzutnie torped kwantowych (115 szt.)
Sekcja druga:
- 4 fazery typu XII
- 3 x wyrzutnie torped kwantowych (175 szt.)
Sekcja trzecia :
- 8 fazerów typu XII
Systemy defensywne :
Okręt połączony :
Auto modulacyjne , samoregenerujące osłony o mocy 3. 915. 000
Podwójny cięzki pancerz duranowo-trytanowy + 18 cm pancerza ablacyjnego - 4 195 000
Manewrowość : 8,500
Mocne pole integracyjne = 150.000
Okręt po separacji :
Moc kadłuba sekcji I: 1.300.000
Moc kadłuba sekcji II: 1.200.000
Moc kadłuba sekcji III: 1.300.000
Wytrzymałość osłon każdej z sekcji : 1.305.000
Manewrowość każdej z sekcji : 12,500
Bonus do osłon - obrażenia zmniejszone o 10%
Regeneracja osłon na poziomie 20%
Bonusy obowiązują w wersji połączonej i rozłączonej
Promy : uzbrojenie :
Typ 9 - 2 sztuka
2 x Type IV Phaser arrays = 7.000/3.500 jeden
1 x Type IV Phaser emitter = 3.500
2 x Standard micro torpedo tubes + 60 torpedoes
Mikro Torpedy Fotonowe 20.000 10.000
manewrowość : 70.000
Osłony : 13.500
Kadłub : 42.200
Typ 11 - sztuk 1
3 x Type IV Phaser arrays = 10.500/3.500 jeden
2 x Standard micro torpedo tubes + 60 torpedoes
Mikro Torpedy Fotonowe 20.000 10.000 ]
manewrowość : 35.000
Osłony : 67.500
Kadłub : 42.200
**********************************************
Norexan Class - Warbird Equinius - kasyno
Type Warbird - general attack ship
Uzbrojenie :
8 średnich dezruptorów - 28.000 (jeden)
4 ciężkich dezruptorów - 40.000 (jeden)
6 x S3 Wyrzutni torped fotonowych - Fotonowe - 300.000 vs osłony/150.000 vs pancerz (300 szt.)
Osłony : 3,240,000
Kadłub : 2.835.000
Manewrowość : 3.900
Mocne pole integracyjne = 150.000
Bonus do kadłuba - obrażenia zmniejszone o 10%
Bonus do osłon - obrażenia zmniejszone o 10%
******************************************
Romulan Warbird D`deridex class - Thengel
Uzbrojenie :
6 x Class 21 Disrupter cannon = 168.000/28.000 jeden
12 x S2 photon torpedo tubes + 800 torpedoes = 290.000/ 145.000
Osłony : 2,700,000
Kadłub : 1.620.000
Manewrowość : 680
Normalne pola integrujące = 100.000
****************************************
Nazwa: USS Livingston klasa Nebula - Seldon
Numer rejestru: NCC-34099-A
Data włączenia do służby: 2360
Stocznia macierzysta: San Francisco Shipyards. Ziemia
Data modernizacji: 2378 (nadanie nowej nazwy oraz numeru identyfikacyjnego)
Uzbrojenie :
8 fazerów typu X - 224.000./28.000 jeden uszkodzeń osłon
Umiejscowienie:
4 pasy - dziób
1 pas - prawa burta
1 pas - lewa burta
2 pasy - rufa
Wyrzutnie torped fotonowych :
3 wyrzutnie Mk III zamontowane w kadłubie dwie do przodu jedna do tyłu - 180 szt.
8 wyrzutni Mk I zamontowanych na bojowej gondoli (weapon pod)
- 6 skierowanych do przodu
- 2 do tyłu
Zapas torped 300 szt.
Torpedy Fotonowe MK I 180.000/ 90.000
Torpedy Fotonowe MK III 270.000 /135.000
Systemy defensywne :
Wytrzymałość Kadłuba 1.350.000 Stan 100%
Wytrzymałość Osłon 2.565.000 Stan 100%
Manewrowość : 1.500
Normalne pola integrujące = 100.000
*********************************
IKC May'Duj - Qbah
Typ: Lekki krążownik (zmodernizowany)
Klasa: K’T’Inga – C
Załoga: 310 plus 150 żołnierzy
Dlugość:250
Szerokość:160
Wysokość:70
Uzbrojenie:
1 siec dezruptujaca – 20 000 uszkodzeń
2 dezruptory pulsowe klasy 12 = 22 500 uszkodzeń, 11 250 na jeden
10 dział dezruptorowych klasy 12 = 200 000 uszkodzeń, 20 000 na jeden
Całkowita moc dezruptorów : 242.500
2 wyrzutnie torped fotonowych/jonowych/polaronowych
Fotonowe - 350.000 vs osłony/175.000 vs pancerz – 250 sztuk
Polaronowe - 648.000 vs osłony/324.000 vs pancerz – 30 sztuk
Jonowe - 2.000.000 vs osłony/1.000.000 vs pancerz – 2 sztuki
Systemy obronne:
System automodulacyjnych oslon o wysokiej pochłanialnosci – 1 906 200
Podwójny ciężki kadłub duranowo/trytanowy z powłoką reaktywną oraz 8 centymetrowa warstwą pancerza wysokojakościowego – 2 160 000
Manewrowosc: 11 360
Silne pola integrujące = 150.000
Silne pola integrujące
Urządzenie maskujące typ 3c
Bonus do kadłuba - obrażenia zmniejszone o 15%
Bonus do osłon : obrazenie zmnijszione o 5%
Uzbrojenie promów
Promy K’Tah sztuk: 5
Skuteczność broni:
1 deztuptor pulsowy klasy 5 – 750 uszkodzeń
Osłony: 75 000
Kadłub: 40 000
Manewrowość: 50 000
Wahadłowiec K’pak sztuk: 1
Skuteczność broni:
- dwa dezruptory pulsowe klasy 6 = 10 000 uszkodzeń, 5000 jeden
- torpedy fotonowe = 30.000 vs osłon/ 15.000 vs kadłuba – 6 sztuk
Osłony: 162 000
Kadłub: 337 500
Manewrowość: 40 000
************************************
I.K.C. betleH - Coen
Typ – Drapieżny Ptak/Niszczyciel Floty
Klasa – betleH
Załoga – 134 wojowników + 60 żołnieży
Systemy ofensywne
2 podwójne dezruptory pulsowe klasy 20 – 7 800 uszkodzeń na pocisk, 5 pocisków w serii – 39 000 x4 = ostateczne uszkodzenia 156 000
1 działo dezruptorowe klasy 16 – 32 000 uszkodzeń
4 działa dezruptorowe klasy 12 – 20 000 uszkodzeń x 4 = ostateczne uszkodzenia 80 000
1 sieć dezruptorowa – 15 000 uszkodzeń
Ogólna moc dezruptorów : 283 000
3 wyrzutnie torped fotnowych/jonowych/polaronowych
Torpedy fotonowe 350 000 uszkodzeń dla osłon / 175 000 uszkodzeń dla pancerza – 300 sztuk
Torpedy polaronowe 648 000 uszkodzeń dla osłon / 324 000 uszkodzeń dla pancerza – 50 sztuk
Torpedy jonowe 2 000 000 uszkodzeń dla osłon / 1 000 000 uszkodzeń dla pancerza – 4 sztuki
Systemy defensywne
System automodulacjnych osłon o wysokiej pochłanialności - 2 646 000
Podwójny ciężki pancerz duranowow-trytanowy z 19cm warstwa pancerza wysokojakościowego – 3 537 000
Powłoka reaktywna
Urządzenie maskujące typ 3c – system świeżo opracowany z wykorzystaniem informacji ze zdobytych okrętów dominium
Bonus do pancerza : zmniejsza uszkodzenia zadawane pancerzowi okrętu o 15%
Mocne pole integracyjne = 150.000
Bonus do osłon : obrazenie zmnijszione o 5%
Uzbrojenie promów
Promy K’Tah sztuk: 4
Skuteczność broni:
1 deztuptor pulsowy klasy 5 – 750 uszkodzeń
Osłony: 75 000
Kadłub: 40 000
Manewrowość: 50 000
Wahadłowiec K’pak sztuk: 1
Skuteczność broni:
- dwa dezruptory pulsowe klasy 6 = 10 000 uszkodzeń, 5000 jeden
- torpedy fotonowe = 30.000 vs osłon/ 15.000 vs kadłuba – 6 sztuk
Osłony: 162 000
Kadłub: 337 500
Manewrowość: 40 000
*******************************************
NCC 3075-A USS Corsair - Tazman
Data Włączenia do służby: 2295
Data Modernizacji : 2378 ( Nadanie nowego numeru identyfikacyjnego )
DANE PODSTAWOWE
Typ Excelsior
Podtyp Lakota / Ciężki Krążownik - Modyfikacja Bojowa
Cele podstawowe : Detekcja i przechwytywanie zamaskowanych okrętów
Cele drugoplanowe : Wsparcie ogniowe / Eksploracja / Dalekie patrole
NIESTANDARDOWE WYPOSAŻENIE
( Wprowadzone po pojawieniu się zagrożenia ze strony Imperium Romulańskiego w 2378 )
( Wprowadzone w celu zwiększenia zakresu funkcjonalności jednostki i obniżenia problemu zaopatrzenia w 2379 )
Dodatkowe ponad standardowe systemy do wykrywania zakamuflowanych okrętów o podwyższonej wydajności.
System automatycznego odpowiadania ognia do otwierających ogień zamaskowanych okrętów
Lekko zmodyfikowany rdzeń napędu ( Wydajność + około 5% )
Mostek obsadzony 0.5 cm warstwą pancerza ablacyjnego.
Standardowy System remodulacji Osłon
Wyrzutnie torped kwantowych przystosowane do odpalania torped fotonowych MK II
Podwyższony standard zdolności dyplomatycznych do 5 Stopnia
Pięć drużyn komandosów przeszkolonych do walk w każdych warunkach ( jedna drużyna dziesięć osób )
Dane Taktyczne Uzbrojenia
Wieżyczki Fazerów MK IX Siła 9.600
Dziobowe X 10 sztuk Siła 96.000
Prawa Burta X 8 sztuk Siła 76.800
Lewa Burta X 8 sztuk Siła 76.800
Rufowe X 4 sztuki Siła 38.400
Ogółem X 30 sztuk Siła 288.000
Torpedy Kwantowe Siła 729.000 / 364.500
Wyrzutnie dziobowe X 2 sztuki Siła 1.458.000 / 729.000
Wyrzutnie rufowe X 2 sztuki Siła 1.458.000 / 729.000
Ilość Torped: 150
Torpedy Fotonowe MK II ( Opcjonalnie ) Siła 220.000 / 110.000
Wyrzutnie dziobowe X 2 sztuki Siła 440.000 / 220.000
Wyrzutnie rufowe X 2 sztuki Siła 440.000 / 220.000
Ilość Torped: W zależności od zapotrzebowania ( maksymalnie 100 zamiast torped kwantowych )
Dane techniczne Systemów Obronnych
Wytrzymałość Kadłuba 425.250 Stan 100%
Wytrzymałość Osłon 2.362.500 Stan 100%
Standardowy System Remodulacji Osłon
System Grodzi Bezpieczeństwa
Zdolność manewrowa : 2,490
Silne pola integrujące = 150.000
Dodatkowo w sytuacjach krytycznych okręt wyposażany jest w torpedy Trikobaltowe - Obecnie 2 sztuki 2 x 3.000.000 / 2.000.000 + Uszkodzenia wywołane powstającymi rysami podprzestrzennymi
**************************************
Klasa Sovereing : USS James T. Kirk - Krusty
Uzbrojenie :
16 x Fazer Typ XII - 640.000, 40.000/fazer
1 x Torpedy kwantowe (50 sztuk ) - 729.000 vs oslony/364.500 vs pancerz
10 x Torpedy fotonowe (300 sztuk) - 290.000 vs oslony/145.000 vs pancerz
Oslony: 5.737.500
Pancerz: 2.565.000
Manewrowość : 4.000
Bonus do osłon - obrażenia zmniejszone o 10%
Regeneracja osłon na poziomie 20%
Mocne pole integracyjne = 150.000
*************************************
K’Vort’Cha - Eddie
Typ: Drapieżny Ptak – Lekki Krążownik
IKC Kerl
Produkcja: 2374 – ciągle produkowany
Uzborjenie:
2 dezruptory pulsowe na skrzydłach = Mk 16 = 60 000/ 30.000 jeden
7 lekkich dzruptorów wiązkowych rozmieszczonych na kaldubie = Mk 12 = 140.000 /20 000 jeden
4 wyrzutnie torped fotonowych/jonowych
Wyrzutnie torped fotonowe/jonowe : 2 na przodzie, 2 z tyłu . Zapas torped: 300
Moc torped :
- torpedy fotonowe = 350.000 (uszkodzeń osłon), 175.000 (uszkodzeń kadłuba) - 294 szt.
- Jonowe = 2.000.000 vs osłony/1.000.000 vs pancerz - 6 szt.
Systemy obronne:
System automodulacyjnych oslon
Podwójny panceż Duranowo/Trytanowy z dodatkowa 17cm warstwa pancrza wysokojakosciowego
Silne pola intgujace = 150.000
Wytrzymałosc osłon: = 2.214.000
Wytrzymałosc panceza: = 2.835.000
Manewrowosc: 10 000
Urządzenie maskujące typ 3b
Uzbrojenie promów
Promy K’Tah sztuk: 4
Skuteczność broni:
1 deztuptor pulsowy klasy 5 – 750 uszkodzeń
Osłony: 75 000
Kadłub: 40 000
Manewrowość: 50 000
Wahadłowiec K’pak sztuk: 1
Skuteczność broni:
- dwa dezruptory pulsowe klasy 6 = 10 000 uszkodzeń, 5000 jeden
- torpedy fotonowe = 30.000 vs osłon/ 15.000 vs kadłuba – 6 sztuk
Osłony: 162 000
Kadłub: 337 500
Manewrowość: 40 000
*****************************************
IKC Vornak - klasa Vor'Cha C
Parametry statku:
Klasyfikacja: Krążownik bojowy
Klasa: Vor'Cha C
Nazwa: IKC Vornak
Załoga: 1000 osób w tym 300 komandosów
Uzbrojenie :
Dezruptory pulsowe : 10 wieżyczek Mk 14 = 200.000 łącznie (uszkodzeń osłon), 20.000/wieżyczke
Działa Dezruptorowe:
- działo na dziobie statku - dezruptor wiązkowy Mk 20 = 45.000 DMG (uszkodzeń osłon),
- po jednym na każdym skrzydle - dezruptory pulsowe Mk 16 = 30.000 DMG (jedno) (uszkodzeń osłon),
Łącznie moc dezruptorów = 305.000 uszkodzeń osłon
- ECM: urządzenie o bardzo potężnej mocy, zagłuszające wrogie sensory wykorzystując
silne emisje zmodulowanego pola elektromagnetycznego = wpływ na sensory 20% - jednostki posiadające moduł ECM odporne na jego działanie - system utrudnia namierzenie i celny ostrzał statku posiadającego moduł.
Wyrzutnie torped polaronowe/fotonowe/jonowe : 2 na przodzie, 2 z tyłu . Zapas torped: 400
Moc torped :
- torpedy fotonowe = 350.000 (uszkodzeń osłon), 175.000 (uszkodzeń kadłuba) - 340 szt.
- polaronowe = 648.000 (uszkodzeń osłon) ,324.000 (uszkodzeń kadłuba) - unieszkodliwiają trafiony system na dwie tury = 50.000 uszkodzenie kadłuba - 54 szt.
- Jonowe = 2.000.000 vs osłony/1.000.000 vs pancerz - 6 szt.
Podwójny ciężki pancerz duranowo/trytanowy z 24 centymetrową warstwą pancerza wysokojakościowego
System automodulacjnych osłon o wysokiej pochłanialności
Urządzenie maskujące typ 3c
Osłony: 3.500.000
Kadłub: 3.780.000
Pole integrujące :
Manewrowność: 6.400
Mocne pole integracyjne = 150.000
Bonus do osłon : obrazenie zmnijszione o 5%
***********
Uzbrojenie myśliwców : Kah'Plakt Class Fighter
Myśliwce 10 sztuk:
Skuteczność broni:
- dwa dysruptory pulsowe MARK 10 = łącznie 16.000 (uszkodzeń osłon), 8.000 jeden
- torpedy fotonowe = 30.000 (uszkodzeń osłon), 15.000 (uszkodzeń kadłuba) - 15 szt.
Osłony: 270.000
Kadłub: 135.000
Manewrowność: 150.000
Uzbrojenie promów
Promy K’Tah sztuk: 2
Skuteczność broni:
1 deztuptor pulsowy klasy 5 – 750 uszkodzeń
Osłony: 75 000
Kadłub: 40 000
Manewrowość: 50 000
Wahadłowiec K’pak sztuk: 1
Skuteczność broni:
- dwa dezruptory pulsowe klasy 6 = 10 000 uszkodzeń, 5000 jeden
- torpedy fotonowe = 30.000 vs osłon/ 15.000 vs kadłuba – 6 sztuk
Osłony: 162 000
Kadłub: 337 500
Manewrowość: 40 000
***********************************
Typ: Ciężki Krążownik - Wolf
I.K.C. chlS’jev
Uzbrojenie:
3 dezruptory pulsowe klasy 16 = 90.000/30.000 jeden
11 dział dezruptorych klasy 12 = 220.000/20.000 jeden
5 wyrzutni torped fotnowych z zapasem 300 torped (4 dziób, jedna rufowa, nieprzystosowane do innego rodzaju torped)
System osłon
Podwójny ciężki pancerz duranowo/trytanowy z 15 centymetrową warstwą pancerza wysokojakościowego
Silne pola integrujące
moc oslon : 3.000.000
kadłub : 3.400.000
manewrownosc: 5 700
Normalne pola integrujące = 100.000
Uzbrojenie promów
Promy K’Tah sztuk: 5
Skuteczność broni:
1 deztuptor pulsowy klasy 5 – 750 uszkodzeń
Osłony: 75 000
Kadłub: 40 000
Manewrowość: 50 000
Wahadłowiec K’pak sztuk: 2
Skuteczność broni:
- dwa dezruptory pulsowe klasy 6 = 10 000 uszkodzeń, 5000 jeden
- torpedy fotonowe = 30.000 vs osłon/ 15.000 vs kadłuba – 6 sztuk
Osłony: 162 000
Kadłub: 337 500
Manewrowość: 40 000
Urządzenie maskujące typ 3b
************************************
Po tym jak Shizon nie zdołał pokonać federacji, Romulańskie Imperium Gwiezdne doszło do wniosku iż pokonanie federacji w otwartej walce zwłaszcza przez ich sojusz z Imperium Klingońskim jest niemożliwe. Postanowili więc opracować projekt działający na podobnej zasadzie jak federacyjny nielegalny kamuflaż holograficzny, tyle ze pozwalający upodabniać jedna osobę do drugiej. Prace trwały niecały rok, a efekty przerosły najśmielsze oczekiwania romulańskiego wywiadu. Urządzenie nie tylko kopiowało czyjś wygląd zewnęczny, ale także glos i odczyt DNA jednocześnie nie zostawiając żadnych widocznych dla oczu czy skanerów śladów swojego działania. Jego jedyną wadą były wysokie koszty produkcji. To spowodowało iż podjęto decyzje o infiltracji Rady Federacji i Wysokiej Rady klingońskiej. Szkolenie agentów i dostarczenie ich na miejsce zajęło romulanom pół roku. Dzięki doskonałości romulańskiego wywiadu informacje o przeszłości osób które mieli zastąpić ci agenci była nieomal zupełna. Jednocześnie Romulanie szybko zainscenizowali kilka incydentów granicznych miedzy Gwiezdna Flota a Klingońskimi Siłami Obronnymi, przez co romulańscy agenci mający teraz sporą większość w rządach obydwu narodów bardzo szybko doprowadzili do wypowiedzenia wojny. Kapitanowie okrętów nie chcieli jednak z początku walczyć z sojusznikami, ale raporty i relacje z bestialskich i zdradzieckich ataków klinogńskich bądź federacyjnych (inscenizowane przez Romulan), szybko przekonały wszystkich iż druga strona ewidentnie dąży do wojny. Romulanie chcieli poczekać aż obie strony osłabi dostatecznie ciągła wojna lecz obróciła się ona przeciw nim. Romulańscy agenci w Wysokiej radzie zginęli kiedy budynek rady został zniszczony przez ostrzał stolicy prowadzony przez kilka okrętów federacji w czasie pierwszej bitwy nad Qu'noS. Na szczęście dla klingonów kanclerz Martok i Imperator Kahless dowodzili wtedy swoimi okrętami i przeżyli. Agenci zaś będący w radzie federacji zginęli w kilka dni po drogiej bitwie nad Qu'noS kiedy to kontrofensywa klingońska odpychała linie frontu w stronę przestrzeni federacji. Postanowili oni przenieść się głębiej w przestrzeń federacji i dla nie wzbudzania uwagi wyruszyli na nie eskortowanym Ambasadorze, jednak o dzień drogi za układem ziemskim został on zniszczony przez klingońskiego K'Vort'Cha wykonującego ataki na cele głęboko w terytorium federacji. Wojna dosięgła również komórkę wywiadu romulańskiego odpowiedzialnej za cały projekt kiedy ich Warbird klasy Centurion miał awarie maskowania i został zniszczony przez świeżo zmodernizowany okręt klasy Negh'Var. Inne wiedzące o całym projekcie osoby w Romulańskim Imperium, zginęły albo śmiercią naturalną, w wypadkach, lub w skutek wewnętrznej walki o władze (to ostatnie najczęściej) przez co obecnie nikt nie ma już o całej sprawie pojęcia i Imperium Klingońskie oraz zjednoczona Federacja Planet pogrążają sie coraz bardziej w bratobójczej wojnie. Okręty romulańskie zaś co jakiś czas włączają się do walk po stronie Federacji lub Klingonów w zależności od upodobań dowódców danych jednostek, lecz sympatia do obu stron udziela się również innym osobom wśród Romulan, nawet w ich senacie i powoli zaczyna kiełkować groźba romulanskiej Wojny domowej miedzy stronnikami federacji a stronnikami imperium...
*********************************
Ok to na razie wszystko możliwe że gdzieś walnałem byka więc posprawdzajcie proszę. Wszelkie sugestie mile widziane. 😀
Brawo, jeszcze raz brawo jestem pod wielkim wrażeniem, ale ma taką małą uwage dotyczącą opisu mojego okrętu wszystkie sa taki fajne długi i przyjrmnie się je czyta, tylko mój Sovek ma taki mizerny opis 😥 .
Pieknie, pieknie ❗ A Krusty, nie jestes sam 😛 Jeszcze Thengel i kasyno maja krotkie opisy... i promy i wahadlowce 😛
Co sie tyczy usterek, to u samej gory jest napisane, ze dezruptory pulsowe Mk5 robia 750 DMG, natomiast Mk6 5000 DMG, ale w moim wahadlowcu sa dwa Mk6, a Ty, Kronosie, napisales, ze kazdy robi 750 DMG w jego opisie 🙂
A teraz do zasad:
9500 - 11000 - 50%
12500 - 14000 - 60%
A co, jezeli ktos ma zwrotnosc 11500 (np. ja 🙂 ) ❓
800 - 1000 - 70 %
100 - 1500 - 80 %
2000 - 3000 - 90%
Podobnie tutaj, jak to jest przy zwrotnosci np. 1800 ❓ I brakuje jednego zera w "1000" przy "80%" 😛
(...)
Co sie tyczy regeneracji, to dobry pomysl, ze kadlub max sie o 10% podniesie (4 tury) i zeby odejmowac najpierw od pola integrujacego... Ale regeneracja tego pola powinna byc ciut wieksza, moim zdaniem. Proponuje 30% na ture. Co Wy na to ❓
Poza tym, pare literowek w przedstawieniu zarysow sytuacji w tej czesci galaktyki, ktore jednak nie obnizaja przyjemnosci z czytania tego tekstu. To chyba wszystko...
hmmm..Q'baH, z tymi torpedami to jest tak ze jak masz zwrotnosc 11 500 to wymanewrowywujesz 60% torped bo to zwrotnosc w przedziale 11500 - 14000...chyba Tak samo w wymijaniu trikobaltówek.
Co do tych 30% to chyba za duzo, bo tak to były by one praktycznie niezniszczalne. Aha i jeszcze jedno. W Czasie poprzedniej bitwy były okresy wzglednego spokoju bez walki, moze dopuscic wtedy regeneracje panceza na jakims marginalnym poziomie 1-3%?
Co do literówek to chyba niepoprawiana kopia mojej wersji wiec literówki są czyms normlanym
w przedizlae 11500 - 14000...chyba Tak samo w wymijaniu trikobltówek.
Ale tam nie ma takiego przedzialu 😕 Jeden jest do 11000 (ten 50%), a drugi zaczyna sie od 12000 (ten 60%). A co jest pomiedzy ❓ 55% ❓ 😛
Co do tych 30% to chyba za duzo, bo takt obyły by one praktycznie niezniszczalne.
No ale to jest 30% pola integrujacego, czyli de facto ok. 50000 w silnym (do maksimum 150000 - po trzech turach by pole integracyjne wracaloby do normy), a w normalnym - 33333 (i tez po trzech turach "naladuje" sie na maxa pole). O to mi chodzi. Nie o regeneracje kadluba 🙂 Bo takowej nie bedzie (oprocz jednorazowego 10%).
Aha i jeszcze jedno. W Czasie poprzedniej bitwy były okresy wzglednego spokoju bez walki, moze dopuscic wtedy regeneracje panceza na jakims marginalnym poziomie 1-3%?
Mi sie pomysl podoba... 2%/ture, jezeli nie bedzie walki... Tylko jak ma nie byc walki, skoro tu nie ma pola asteroidow... no ale sa planety, korony slonc, gazowe giganty, pierscienie wokol tych gigantow... Eeee... czyli jednak moze byc spokoj 😛
Co do literówek to chyba niepoprawiana kopia mojej wersji wiec literówki są czyms normlanym
Co wcale nie przeszkadza w poprawieniu ich 🙂 W koncu to wstep 🙂
Tak opisy statków Krusty zawierają tylko w większości przypadków główne dane potrzebne MG do naliczania uszkodzeń. Ale jak mi daci dodatkowe specyfikacje to dorzuce je do opisu. Zebrałem wszystko co było na forum i tak to wyglada.Qbah, dezruptory poprawiłem a co sę tyczy wymijania torped to jak jakiś okręt ma inną manewrowiość niż przedziały to będzie MG brał średnią mniej więcej. Więc powinno być ok............Co do promów to niewszędzie je podałem bo nie wiem jakie chcecie mieć, klingońskie znałem dlatego są. Reydenowi narzuciłem żeby nie było niedomówień. A reszta ufam iż rozsądnie sobie je dobierze.Krusty ty latasz Sovereingem więc masz na pewno nowe promy klasy 11Teraz co do pola integrującego to może rzeczywiście można by je było podnieść do 30% to już od was zależy. Remoncik 2% na turę przy chwilowym spokoju też jest możliwy.Tak więc panowie jeśli w poniedziałek mamy ruszać to prosiłbym o spokojne przejrzenie wszystkiego, wybranie promów itp.A i ostatnia sprawa jaki tytuł nadamy nowej bitwie ???????????Słucham propozycji 😈
Tak sobie siedzialem i rozmyslalem nad ta bitwa i mam pewna propozycje:Kto latwiej trafi z torped BoP'a ❓ Galaxy, czy drugi BoP ❓ Biorac nasz system wymijania torped wychodzi, ze Galaxy... Bo BoP ze swoja jedna wyrzutnia nie ma szans trafic jedna torpeda w tak zwinny okret... Natomiast Galaxy tak (bo ma wiecej, niz jedna wyrzutnie)... A czy tak jest w "rzeczywistosci" ❓ Wg. mnie jest wlasnie odwrotnie. To wlasnie BoP'owi, dzieki jego bardzo duzej zwrotnosci, duzo latwiej jest trafic w inny, rownie zwinny obiekt ❗ Wiec proponuje zmiane w podejsciu do pojecia zwrotnosci: celnosc torped bedzie ustalana na podstawie roznicy (badz stosunku) miedzy zwrotnoscia okretu atakujacego, a okretu atakowanego... Co Wy na to ❓ Wiem, ze jest juz troche pozno na zmiany, ale wg. mnie ta zmiana doda "realizmu" do naszej bitewki 🙂 I bardziej "urealni" nasze okrety, manewry/ataki przez nie wykonywane...
Hmmm... Romkowie chyba mają klingońskie promy... Ale nie wiem więc pytam się mądrzejszych.
Q'baH, no nie wiem czy tak łatwiej trafić BoP'owi, w koncu jak tylko wystrzeli to cel, doruwnujący mu zwrotnośćią moze skrecic zwolnic itd, zaś, Galaxy moze po prostu ostrzelac wiekszy obszar, dlatego sadze ze nalezłoby pozostac z tym jak to jest teraz. Aby uniknąc jakichś niedomówień co do trafień proponuje aby MG rzucał koscią k10 i na bazie tego ustala czy torpeda trafiła czy nie.
Thengel, nie romulaki maja własne promy, tu masz link do opisu takiego promu:
Q'baH, no nie wiem czy tak łatwiej trafić BoP'owi, w koncu jak tylko wystrzeli to cel, dorownujacy mu zwrotnoscia moze skrecic zwolnic itd, zas Galaxy moze po prostu ostrzelac wiekszy obszar
Owszem, ale przeciez ostrzal nie jest z duzej odleglosci, tylko z malej... A taki BoP, jak atakuje Galaxy, to przeciez nie bedzie mu na dziobie siedzial, w miejscu skad najwiecej "rzeczy" moze wystrzelic 🙂 A mala zwrotnosc Galaxy prawie uniemozliwia mu obranie dogodnej pozycji do strzalu, natomiast BoP'ek spokojnie sobie moze miejsce znalezc... A jak BoP atakuje BoP'a to te statki sa rowne (nie biorac pod uwage umiejetnosci/doswiadczenia zalogi). I dzieki ich zwrotnosci moga obierac dogodne pozycje do strzalu. A w naszej bitwie to taki BoP'ek to drugiego BoP'a nie zniszczy, bo dezruptory ma za slabe, zeby przebic oslony, a jedna torpeda go nie trafi (w przeciwienstwie do sytuacji "rzeczywistej", gdzie jednak trafi, i to w miare czesto, z tej jednej torpedki 🙂 ),
Thx Coen więc podaję te dane Kronosowi:Rozmiary: długość: 24,2 m, szerokość 16 m, wysokość 6,6 m.Uzbrojenie:Na przodzie 2 dezruptoryLewa burta, rufa, prawa burta: 2 wyrzutnie torped fotonowych, 3 dezruptoryKil: 1 dezruptordezruptor Prom Imperium jest trochę mniejszy od statku zwiadowczego, choć posiada takie samo uzbrojenie. Taka siła bojowa potrzebna jest tej małej jednostce, gdyż została ona stworzona do transportowania na krótkie dystanse wysoko postawionych romulanskich oficjeli. Prom, którego duże ilości możemy znaleźć na pokładach Warbirdów typu C można łatwo porównać do Federacyjnych promów klasy Danube.
Thengel :
tu masz dane romulańskich promów ( dokłądniejsze ) :
http://www.ditl.org/ships/hedromshuttle.htm
Biorąc pod uwagę rozmiary twojej jednostki mozesz ich wsadzić na pokład z 15-20
=/=
Kronos, nie podoba mi się to że w tej bitwie polaronówki zadaja uszkodzenia do osłon .
Według mnie pownno to zastac po staremu , tylko pancerz uszkadzają
=/=
Pomysł z rzucaniem kostką przez MG jest lekko dziwny , bo tu było by losowe ustalenia trafień i mogło by wyjśc np. tak :
Bop ( Coena lub Eddiego ) ew. K'Tinga atakuję topredami D' dedirexa
Warbird nie ma prawa ich uniknąc, ale jeżeli na kostce wypadnie że 90 % topred go nie trafi , to biedzie to dzienie wyglądąć .
To samo jak bedzie odwrotność
=/=
Pokrycycie rozłaczonej Ardurii pancerzem Ablacyjnym :
Górna sekacja : 18 cm u góry , reszta powiedzmy 3-5 cm
Srodkowa sekcja : ok 40-55 % pokryte 18 cm pancerzem , reszta np. 4 cm
Dolna sekcja : od dołu pełny 18 cm pancerz ablacyjny , góra powiedzmy 3 - 5 cm
Mam tez pytanie ziazane z grubościa pancerza ablacyjnego :
czy topredy polaronwe zadza egazmin przy pełnym , 18 cm pokryciu pancerzem ❓ ❓
ew. zamaist ciejkiego pancerza ablacyjnego ok. 6-12 cm wyskojoakościowy
W DS9 podczas walki USS Lakota z USS Defiant fazery lakoty nie skutkowały , dopiero użycie topred naruszyło pancerz , czy podpobnie miejsca okrętu pokryte 18 cm pancerzem bea odpaorne na ogień desruptórów myśliwców i lekkich desrutorów na mniejszych jednostkach ( K'Tinga i obydwa BoP-y )
=/=
Nawracanie jdensotek o 180 % i atak w jednej turze jest możliwe ( w przypadku gdy jednostka np. leci do przodu, nie u zbrojienia na rufie i ma za soba okret przeciwnika ) ❓ ❓
=/=
Chwilowy przyrost zwrotnosci przy rozłączniu promka jest możliwy ❓
Pozatym chyba zapomnieliścmy o torpedach plazmowych romulan , które są smiertlenie groźne w walce z jednostkami bez osłon .
=/=
Czy moc pola integrujące ma osobną wytrzymalość , czy te 100 000 / 150 000 dodaje się do pancerza
50.000 DMG od polaronówek to tylko tyle czy dodaje się do tych 300 iluś tysiecy ❓
Kronos, nie podoba mi się to że w tej bitwie polaronówki zadaja uszkodzenia do osłon .
Wg. mnie powinna byc duza szansa, ze przenikna oslony... A nie, z przenikaja ZAWSZE. Np. 60% szans na przenikniecie oslon (do ustalenia). I tutaj moze Kronos kosta rzucac 🙂 1k10 akurat bedzie (1-6 przechodzi, 7-10 w oslony)
W DS9 podczas walki USS Lakota z USS Defiant fazery lakoty nie skutkowały , dopiero użycie topred naruszyło pancerz , czy podpobnie miejsca okrętu pokryte 18 cm pancerzem bea odpaorne na ogień desruptórów myśliwców i lekkich desrutorów na mniejszych jednostkach ( K'Tinga i obydwa BoP-y )
Tyle, ze ta Lakota ma Phaser banks MkIX, a to jest strasznie slaba i stara bron. Natomiast dziala dezruptorowe Mk12 to standardowe, DUZO mocniejsze uzbrojenie jednostek klingonskich... Kazdy z nas to ma (i oprocz tego inne uzbrojenie tez... konczac na Mk20 u Coen'a). A BoP'y, ktore biora udzial, to sa twarde sztuki, a nie B'Rele... Przeczytaj sobie ich opis... K'Vort'Cha Eddiego to jest nowiutki projekt, podobnie Coen. Jedyne bronie, slabsze od Phaser banks MkIX to sa te, ktore sa na promach/mysliwcach/wachadlowcach. Wiec wynika, ze jezeli juz, to na ich ogien jestes odporny (oczywiscie kadlub).
Chwilowy przyrost zwrotnosci przy rozłączniu promka jest możliwy ❓
A czemu ❓ Jakies specjalne okolicznosci towarzysza rozlaczeniu ❓ A zwrotnosc to kazdy z poszczegolnych czlonow i tak ma wieksza (12500 zamiast 8500 calego Promka), wiec po co chcesz cos zwiekszac jeszcze ❓
Pozatym chyba zapomnieliścmy o torpedach plazmowych romulan , które są smiertlenie groźne w walce z jednostkami bez osłon .
Ano fakt 😛 Tylko, jakie one uszkodzenia zadaja ❓ Poza tym, nie ma w opisie tych dwoch jednostek NIC o torpedach plazmowych... Wiec w tej bitwie raczej nie beda uzywane...
Czy moc pola integrujące ma osobną wytrzymalość , czy te 100 000 / 150 000 dodaje się do pancerza
Mozna na to patrzec, jak na takie mini-oslony, ktore regeneruja sie z sila 1/3 maksimum na ture (do ustalenia).
50.000 DMG od polaronówek to tylko tyle czy dodaje się do tych 300 iluś tysiecy ❓
Tego tez nie rozumiem 😕 Trzeba sie bedzie Kronosa spytac... 🙂
Ano fakt 😛 Tylko, jakie one uszkodzenia zadaja ❓ Poza tym, nie ma w opisie tych dwoch jednostek NIC o torpedach plazmowych... Wiec w tej bitwie raczej nie beda uzywane...
To samo się tyczy waszych jonówek i polaronówek . Nigdzie na DITL nie ma o nich mowy , a opisy jesdnostek w bitwie bazują na DITL
Update , te torpedy były by bardzo potężne ( ok 2-3 silniejsze niż jonowe ) tak wyczytałem na DITL w ich opisie
Warbird nie ma prawa ich uniknąc, ale jeżeli na kostce wypadnie że 90 % topred go nie trafi , to biedzie to dzienie wyglądąć
Osobiście kostek nienawidzę i je zwalczam, ale... Dlaczego niby nie? Jak mi to ktoś kiedyś wyjaśnił, kostka odpowiada za zdarzenie losowe. A to torpedy mogły być wadliwe, a to system namierzania zakłóciło jakies promieniowanie, a to w końcu takktyczny się zagapił i nie tak odpalił... Różnie może być. Tak samo w drugą stronę: może dowódca kazał w złą stronę unik zrobić, może nastąpiła fluktuacja energii w rdzeniu i chwilowy spadek mocy w silnikach... Prosty przykład: dzisiejsze okręty podwodne. Mimo bardzo dokładnych badań elektroniki zdarzają się wadliwe torpedy.
Więc jeśli MG zdecyduje się korzystać z kości, to będzie z nich korzystał i tyle.
Pozostaje kwestia uczciwości rzucającego, żeby wyniki nie były przekłamane... A tak się składa że znam Kronosa również w realu i mogę ręczyć za jego uczciwość.
Aha, jeszcze jedno.
Nie prosiłem o dodanie promów na krążownik. MG sam o tym zdecydował. I jestem mu szczerze za to wdzięczny. Pamiętam jednak, ile było zamieszania z promami w poprzedniej bitwie... I dlatego oficjalnie rezygnuję z ich używania w bitwie. Dla mnie promy i wahadłowce służą tylko do przewozu personelu i zaopatrzenia. Nie do działań bojowych. Jakoś sobie nie przypominam sceny z ST, gdzie dowódca atakowanej jednostki wrzeszczałby " Launch all shuttles". To nie lotniskowiec. Promy mogę mieć. W hangarze. Przez całą bitwę. Jedyny moment ich użycia to ewakuacja załogi. Żadnego innego ich wykorzystania nie przewiduję.