Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG zmiany w nowej bitwie

zmiany w nowej bitwie

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 451 total)
  • Author
    Posts
  • Coen
    Participant
    #11917

    Na pisaży proponuję Wolfa, D'mega lub Tazmana

    Ale proponuję tez inną wersję histori:

    Po tym jak Shizon nie zdołał pokonać federacji, Romulańskie Imperium Gwiezdne doszło do wniosku iż pokonanie federacji w otwartej walce zwłaszcze przez ich sojusz z Imperium Klingońskim jest niemożliwe. Postanowili więc opracowac projekt dzialający na podobnej zasadzie jak federacyjny,nielegalny kamuflaż holograficzny, tyle ze pozwalajacy upodabniać jedna osobe do drugiej. Prace trwały niecały rok, a efekty przerosly najśmilsze oczekiwania romulańskiego wywiadu. Urządzenie nie tylko kopiowało czyjśc wyglad zewneczny,ale także glos i odczyt DNA jednioczesnie nei zostawiajc żadnych widocznych dla oczu czy skanerów sladów swojego działania. Jego jednyą wadą byly wysokie koszty produkcji. To spowodowalo iz podieto decyzje o inflitracji Rady Federacji i Wysokiej Rady klingońskiej. Szkolenie agentów i dostarczenie ich na miejsce zajeło romulanom pół roku. Dzieki doskonałosci romulańskiego wydiwadu informacje o przeszłosci osób które mieli zastapić ci agenci była nieomal zupełna. Jednocześnie romulanie szybko zainscenizowali kilka incydentów granicznych miedzy Gwiezdna Flota a Klingońskimi Silami Obronnymi, przez co romulańscy agenci majacy teraz sporą wiekszośc w rzadach obydwu narodów bardzo szybko dorpowadzili do wypowiedzenia wojny. Kapitanowie okretów niechcieli jednak z początku walczyć z sojusznikami, ale raporty i relacje z bestialskich i zdradzieckich ataków klinogńskich badź federacyjnych (inscenizowane przez romulan), szybko przekonały wszystkich iż druga strona ewidetnie daży do wojny. Romulanie chcieli poczekać aż obie strony osłabi dostatecznie ciagła wojna lecz obruciła się ona przeciw nim. Romulańscy agenci w Wysokiej radzie zgineli keidy budynek rady został zniszczony przez ostrzał stolicy prowadzony przez kilka okrętów federacji w czasie pierwszej bitwy nad Qu'noS. Na szczescie dla klingonów kancleż Martok i Imperator Kahless dowodzili w tedy swoimi okretami i przeżyli. Agenci zaś bedący w radzie federacji zgineli w kilka dni po drogiej bitwie nad Qu'noS kiedy to kontrofensywa klingońska odpychala linie frontu w strone przestrzeni federacji. Postanowili oni przenieśc sie głębiej w przestrzen federacji i dla niewzbudzania uwagi wyruszyli na nieeskortowanym Ambassadorze, jednak o dzien drogi za układem ziemskim został on zniszczony przez klingońskiego K'Vort'Cha wykonujacego ataki na cele głeboko w terytorium federacji. Wojna dosięgła również komurkę wywiadu romulańskiego odpowiedzialnej za cały projekt kiedy ich Warbird klasy Centurion miał awarie maskowania i został zniszczony przez świerzo zmodernizowany okręt klasy Negh'Var. Inne wiedzące o calym projekcie osoby w Romulańskim Imperium, zginely albo smiercia naturalną, w wypadkach, lub w skutek wewnecznej walki o wladze (to ostatnie najczęsniej) przez co obecnie nikt niema juz o calej sprawie pojęcia i Imperium Klingońskie oraż zjednoczona Federacja Planet pogązaja sie coraz bardziej w bratobujczej wojnie. Okrety romulańskie zaś co jakiś czas włanczają sie do walk po stronie federacji lub klingonów w zalezności od upodobań dowódców danych jednostek, lecz sympatja do obu stron udziela sie równiez innym osobom wsrud romulan, nawet w ich senacie i powoli zaczyna kiełkować groźba romulanskiej Wojny domowej miedzy stronnikami federacji a stronnikami imperium...

    Mam nadzieje ze to jest bardziej do przełkniecia.

    kasyno
    Participant
    #11924

    Mnie się podoba, może być, a ten super hologram mozna nazwac "syntezą czasteczkową" z serialu Voyager wynika że to bardziej zawansowany holograficzny obraz.

    Krusty
    Participant
    #11926

    Ja powiem tylko że jeśl iwam to odpowiada to i ja się dostosuje...............Mam małe pytanie czy z statki z DW MOD do sfc3 wchodzą w rachube.

    Coen
    Participant
    #11927

    Nie są. Liste okretów federacji podano wczesneij (sprawdz ten temat), ale macie dostep do teg oco na deystromie + klase Achilles (specjalnie pod ciebie ja zreszta dodałem:])

    Opis jest dokłądnie na 3 i 4 stronie tego tematu

    Seldon
    Participant
    #11929

    No cóż, Coen. Ja też proponowałbym Kronosa albo Tazmana na twórców otoczki fabularnej, ale mimo wszystko twoja historia jest do przyjęcia. Nie podoba mi się, że to jednak będzie się działo na prawdę, ale historia jest do przyjęcia. Jeżeli nie będzie jakichś lepszych pomysłów, to popieram twoją historię.

    Tazman
    Participant
    #11931

    Historia Coena mi się podoba. Czasem trochę z Face Off natchnienia nie brałeś ❓ Tylko mi się ogulnie też nie podoba, że to ma być na niby naprawdę ale zgoda. Hoć do Wolfa strzelać nie będę mógł bo mam z nim browara Rom..... to znaczy herbatkę wypić i Wolf pamiętaj jak jakaś twoja torpeda zapas Herbaty mi potłucze to będzie problem 😉 No to Oficrowie Floty przesyłać jakimi okręcikami chcecie latać i wasze propozycje co do modyfikacji TYLKO BEZ JAJ żeby mi tu MIRANDA z 10 wyrzutniami torped kwantowych alb coś w tym stylu się nie pokazało bo po wczorajszej imprezie mnie $#@%$@!#@ głowa boli i mam strasznego kaca 🙁 O i jeszcze jedna 🙁 Smutna sprawa, mianowicie pracuję do końca Lipca a jak kiedyś wspominałem dostępu do Internetu z chaty od jakiegoś czasu nie mam i narazie się nie zanosi a więc moja frekfencja na forum ostro spadnie i to bardzo, co może uniemożliwić mi ( Napewno 😥 ) branie udziału w jakiejkolwiek grze. Więc myślę że z tymi okrętami do końca tygodnia się uporamy.

    Reyden
    Participant
    #11932

    Jak juz napisałem , gram podstawową wersją Promka ( o ile ktos juz nie gra ) , dane masz kilka postów wczesniej ( wzięte z Deystroma )

    Coen
    Participant
    #11933

    No to obecnie skłąd floty wyglada tak:

    Federacja:

    1x Prometheus (opisane)

    Klingoni:

    1x betleH (nieopisany)

    1x Vor'Cha C (nieopisany)

    1x Fek'Ihr (nie opisany)

    Tazman
    Participant
    #11934

    Federacja:1x Prometheus - USS Arduria NCC 59651 ( Reyden )1x Excelsior / Lakota - USS Corsair NCC 3075-A ( Tazman ) Klingoni: 1x betleH - IKC betleH ( Coen )1x Vor'Cha C - IKC Vornak ( Kronos )1x Fek'Ihr - IKC chIS'jev ( Cmdr Wolf )Wolf to twoja łajba ? Tylko ty Fek'Ihrem leciałeś. Valda idzie w odstawkę ?Reyden numer NX zmieniony to już nie jest prototypCoen opisz i pokaż Kronosa sprzęta już widziałem 😉 No to zgłaszać się panowie zgłaszaćP.S. Klingońskie jednostki posiadają jakieś numery rejestracyjne ❓

    Anonymous
    Guest
    #11935

    Tazman, tak to moja łajba. Valda zniszczona :(. Co do numerów rejestracyjnych... Nie wydaje mi się, żeby jednostki klingońskie miały coś takiego...

    Coen
    Participant
    #11936

    Oto i moja jednostka:

    I.K.C. betleH

    Typ – Drapieżny Ptak/Niszczyciel Floty

    Klasa – betleH

    Załoga – 134 wojowników + 60 żołnieży

    Systemy ofensywne

    2 podwójne dezruptory pulsowe klasy 20 – 7 800 uszkodzeń na pocisk, 5 pocisków w serii – 39 000 x4 = ostateczne uszkodzenia 156 000

    1 działo dezruptorowe klasy 16 – 32 000 uszkodzeń

    4 działa dezruptorowe klasy 12 – 20 000 uszkodzeń x 4 = ostateczne uszkodzenia 80 000

    1 sieć dezruptorowa – 15 000 uszkodzeń

    Ogólna moc dezruptorów : 283 000

    3 wyrzutnie torped fotnowych/jonowych/polaronowych

    Torpedy fotonowe 350 000 uszkodzeń dla osłon / 175 000 uszkodzeń dla pancerza – 600 sztuk

    Torpedy polaronowe 648 000 uszkodzeń dla osłon / 324 000 uszkodzeń dla pancerza – 50 sztuk

    Torpedy jonowe 2 000 000 uszkodzeń dla osłon / 1 000 000 uszkodzeń dla pancerza – 4 sztuki

    Systemy defensywne

    System automodulacjnych osłon o wysokiej pochłanialności- 2 646 000

    Podwójny ciężki pancerz duranowow-trytanowy z 19cm warstwa pancerza wysokojakościowego – 3 537 000

    Powłoka reaktywna – zmniejsza uszkodzenia zadawane pancerzowi okrętu o 15% (do ustalenia)

    Urządzenie maskujące typ 3b (standardowy)/ 3c – system świeżo opracowany z wykorzystaniem informacji ze zdobytych okrętów dominium (to układ zapasowy na wypadek gdyby tym okrętem o którym wspominał Krusty nie był ten Atack Ship zdobyty przez Sisko)

    Uzbrojenie promów

    Promy K’Tah sztuk: 4

    Skuteczność broni:

    1 deztuptor pulsowy klasy 5 – 750 uszkodzeń

    Osłony: 75 000

    Kadłub: 40 000

    Manewrowość: 50 000

    Wahadłowiec K’pak sztuk: 1

    Skuteczność broni:

    - dwa dezruptory pulsowe klasy 6 = 1 500 uszkodzeń, 750 jeden

    - torpedy fotonowe = 350 000 uszkodzeń dla osłon, 175 000 uszkodzeń dla pancerza – 6 sztuk

    Osłony: 162 000

    Kadłub: 337 500

    Manewrowość: 40 000

    Tazman
    Participant
    #11938

    NCC 3075-A

    USS Corsair

    Data Włączenia do służby: 2295

    Data Modernizacji : 2378 ( Nadanie nowego numeru identyfikacyjnego )

    DANE PODSTAWOWE

    Typ Excelsior

    Podtyp Lakota / Ciężki Krążownik - Modyfikacja Bojowa

    Cele podstawowe : Detekcja i przechwytywanie zamaskowanych okrętów

    Cele drugoplanowe : Wsparcie ogniowe / Eksploracja / Dalekie patrole

    Data Rozpoczęcia Projektu: 2371 ( Obecnie zawieszony )

    Długość 467 m

    Szerokość 185 m

    Wysokość 100 m

    Masa 1,925,950 ton

    Ilość pokładów 28

    Poziom Statusu Dyplomatycznego : 5

    Załoga 565 / 635

    Hangar: 8 Promów Typ ?

    Przewidywalna żywotność kadłuba 100 Lat

    UZBROJENIE

    Fazery Typ IX ( Wieżyczki ) X 30

    Całkowita wydajność 40,000 Tera Watów

    Pulsacyjne wyrzutnie torped kwantowych X 4 ( Fotonowych MK II )

    Ilość torped 150 sztuk ( 50 Torped Kwantowych / 100 Torped Fotonowych MK II )

    System osłon o całkowitej wydajności 2,362,500 Tera Juli

    Standardowy podwójny kadłub Duranium/Tritanium plus 2.10 cm wysokiej jakości pancerza

    Standardowe Pola Integracyjne

    OSIĄGI

    Prędkość kursowa Warp 6

    Prędkość maksymalna Warp 9

    Prędkość awaryjna Warp 9,4 / 12h

    SKALA TNG ( 1000 = Galaxy )

    Siła Broni Promienistej ( Fazery, Promień Trakcyjny ) : 800

    Siła Torped : 2,700 Torpedy kwantowe / 500 Torpedy Fotonowe

    Zasięg i celność broni : 680

    Moc osłon : 875

    Wytrzymałość kadłuba : 315

    Prędkość : 917

    Zdolność manewrowa : 2,490

    Wartość ogólna 1,305 / 940 ( Załadowane Torpedy Fotonowe )

    NIESTANDARDOWE WYPOSAŻENIE

    ( Wprowadzone po pojawieniu się zagrożenia ze strony Imperium Romulańskiego w 2378 )

    ( Wprowadzone w celu zwiększenia zakresu funkcjonalności jednostki i obniżenia problemu zaopatrzenia w 2379 )

    Dodatkowe ponad standardowe systemy do wykrywania zakamuflowanych okrętów o podwyższonej wydajności.

    System automatycznego odpowiadania ognia do otwierających ogień zamaskowanych okrętów

    Lekko zmodyfikowany rdzeń napędu ( Wydajność + około 5% )

    Mostek obsadzony 0.5 cm warstwą pancerza ablacyjnego.

    Standardowy System remodulacji Osłon

    Wyrzutnie torped kwantowych przystosowane do odpalania torped fotonowych MK II

    Podwyższony standard zdolności dyplomatycznych do 5 Stopnia

    Pięć drużyn komandosów przeszkolonych do walk w każdych warunkach ( jedna drużyna dziesięć osób )

    Dane Taktyczne Uzbrojenia

    Wieżyczki Fazerów MK IX Siła 9.600

    Dziobowe X 10 sztuk Siła 96.000

    Prawa Burta X 8 sztuk Siła 76.800

    Lewa Burta X 8 sztuk Siła 76.800

    Rufowe X 4 sztuki Siła 38.400

    Ogółem X 30 sztuk Siła 288.000

    Torpedy Kwantowe Siła 729.000 / 364.500

    Wyrzutnie dziobowe X 2 sztuki Siła 1.458.000 / 729.000

    Wyrzutnie rufowe X 2 sztuki Siła 1.458.000 / 729.000

    Ilość Torped: 150

    Torpedy Fotonowe MK II ( Opcjonalnie ) Siła 220.000 / 110.000

    Wyrzutnie dziobowe X 2 sztuki Siła 440.000 / 220.000

    Wyrzutnie rufowe X 2 sztuki Siła 440.000 / 220.000

    Ilość Torped: W zależności od zapotrzebowania ( maksymalnie 100 zamiast torped kwantowych )

    Dane techniczne Systemów Obronnych

    Wytrzymałość Kadłuba 425.250 Stan 100%

    Wytrzymałość Osłon 2.362.500 Stan 100%

    Standardowy System Remodulacji Osłon

    System Grodzi Bezpieczeństwa

    Załoga 565 osób 15 Oficerów 160 Podoficerów 390 Kadetów

    Załoga Promów 16 osób 0 Oficerów 10 Podoficerów 10 Kadetów

    Komandosi 50 osób 5 Oficerów 45 Podoficerów 0 Kadetów

    Ogólny stan okrętu 635 osób 20 Oficerów 215 Podoficerów 400 Kadetów

    Maksymalna liczba miejsc do zakwaterowania 700

    Dodatkowo w sytuacjach krytycznych okręt wyposażany jest w torpedy Trikobaltowe - Obecnie 2 sztuki 2 x 3.000.000 / 2.000.000 + Uszkodzenia wywołane powstającymi rysami podprzestrzennymi

    Coen
    Participant
    #11939

    Ty zas Taz popacz na uszkodzenia od fazerów. Owszem maja mniejsza moc ale macie ich jak napierdział i w efekcie twój Corsir, który ma dwa razy mniejsza moc fazerów niz betleH dezruptorow zadaje wiecej uszkodzeń

    Reyden
    Participant
    #11940

    No to i opis mojego okretu jest :NCC 59651 USS Arduria Typ : okręt wojenny Systemy defensywne :Auto modulacyjne , samoregenerujące osłony o mocy 3 915 000Podwójny cięzki pancerz duranowo-trytanowy + 18 cm pancerza ablacyjnego - 4 195 000 Systemy ofensywne :(docket mode )12 x fazer typ XII - moc max. 480 000 DMG 😀 2 x pulsacyjne kwantowe wyrzutnie torped + 290 torped (separated mode ) Primary hull :6 x fazer typ XII - 240 000 DMG 2 x pulsacyjne kwantowe wyrzutnie torped + 115 torped Secondary Hull : 4 x fazer typ XII - 160 000 DMG 3 x pulsacyjne kwantowe wyrzutnie torped + 175 torped Tertiary Hull : 8 x fazer typ XII - 320 000 DMG łacznie :18 x fazer typ XII - 720 000 DMG 😀 😛 😛 5 x pulsacyjne kwantowe wyrzutnie torped + 290 torped Teraz mam kilka pytań :Czy mój okręt może strzelać torpedami fotonowymi ?Coen : Co to jest ten pancerz Reaktywny ❓ ❓ , z tego co wiem nie miało byc zadnych bonusów od technologii Co do wykrywania zamaskowanych okretów , to według mnie powinno dac sie wykryć taki okręt ( skany tachinowe + antyprotonowe ) [ w końcu teoretycznie bitwa rozgrywa sie po Nemesis ]

    kasyno
    Participant
    #11941

    Mam takie zasadnicze pytanie jaką ile wynosi wytrzymałośc tego kadłuba

    Heavy Duranium/Tritanium Double Hull plus 8 cm high density armour

    High level structural integrity field

    CZy jet tu ktoś kto zna sie na Startkach Romulan ?????

    A może znacie jakieś polskie działajace strony o romulanach lub chodzby zagraniczne oby tylko działały bo ja szukałem cały dzień wczorajszy i nic nie znalazłem co by działało wszędzie albo niema takiej strony albo jeszcze jakieś "404.html" którego ostanio nienawidzę bo się mi zaczesto pokazuje.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 451 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram