Forum Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl Newsy Star Trek Online Zmiany w misjach STF plus system reputacji

Zmiany w misjach STF plus system reputacji

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • Slawek
    Moderator
    #108045

    Według nowych informacji wszyscy uczestnicy Fleet Action otrzymywać będą 960 dilithium, a osoba na pierwszym miejscu zamiast 2x tej wartości + 1 purple item dostanie 2x purple. Starbase 24 będzie dość popularny tym samym. Ciekawe tylko jak z cooldownem oraz już obecnymi w grze misjami daily polegającymi na ukończeniu poszczególnych FA za 1440 dilith (1440 + 960 za 10-20min zabawy to już nawet sensowna sumka).Normalne PvP metodą na dilith jest taką, co żadną. infernoav zapewne miał na myśli tak zwaną farmę. I tu się powtórzę raz jeszcze, że nie obchodzi mnie jak "efektowna" jest to metoda - ja nie po to się loguję do gry, aby gapić się w monitor klikając co chwila respawn i zmieniać w kółko instancje tylko celem zarobienia dilithium. To nie druga robota, a gra, gdzie osobiście już wolę zarobić mniej, ale się przy tym trochę pobawić (STF, Fleet Action, misje Daily, doffy), a nie tylko sztucznie grindować wirtualną walutę żeby POTEM sobie właściwie pograć...Dotychczas latało się głównie STFy. Były z nich przyzwoite ilości dilithium, a średnio co tydzień leciało się na DS9 wymieniać wszelkie salvage i techy na dilithium, co zapewniało zapas nierzadko nawet na parę tygodni. Niestety, teraz jedyne co zostanie, to wymiana tych całych Borg Neural Processorów, które mają taką samą wartość, co 2EDC (czyli 1000 dilithium za 5 sztuk).

    Melnikor
    Participant
    #108046

    PvP? To już chyba nie te czasy. Kolejki PvP nawet na VA niezbyt często odpalają, poza tym dilitowe misje PvP to dailies. Czasy gdy można było wlecieć na Arenę czy C&H i AFKować, albo siedzieć bez końca w Ker'rat i zarabiać dilit dawno temu się skończyły. Teraz za PvP można dostać razem 4320 za kosmiczne i drugie tyle za naziemne. Raz dziennie. I to jak ma się chęć czekania w kolejkach i szczęście żeby w miarę szybko odpaliły. Bo jak nie, to co najwyżej 2880 bez wysiłku (większego). Albo nawet połowę, bo nie wiem jak tam teraz lolground wygląda.

    Zar z dilithem za PvP masz tak samo jak kiedyś z Ker'rat. Są dwie misje: jedna daily za 1440 dili i druga nieograniczona też za 1440 dili. Tą drugą możesz powtarzać ile tylko sobie chcesz i zawsze dostaniesz za nią dilit, a farmisz nie przez publiczne kolejki, tylko prywatne challenge.

    Ugand
    Participant
    #108052

    Meritum: mniej dilithium + więcej możliwości jego wydania = większa pokusa na zakup dilu za realne pieniądze oraz większe wpływy dla Cryptica.

    dzisiaj w nocy zrobiłem z Jaremilusem 2stf na tribblu (jakoś się udało CSE, pomimo beznadziejnego teamu ; ISE poszło gładko), oba z Optionalami

    1. za zrobienie STF otrzymaliśmy 960 dilitu, (bodajże) 60 Omega marks i Jakiś-tam borgowy zapychacz plecaka

    2. diabli wiedzą, co jest nagrodą za wykonanie OPT, gdyż wyrzucili "kryształ", co wiąże się także z następnymi dwoma punktami

    3. nie dostaliśmy śmieciowego deflektora/silnika/osłon

    4. tym bardziej nie dostaliśmy szansy na dodatkowy sprzęt, np. konsole/bronie MK12 etc

    w skrócie: najzwyczajniej w świecie odechciewa się robić STF, gdyż za wykonanie 2 sztuk dostaliśmy 1980 dilitu i omega marks na kilka (przynajmniej) projektów. robiąc dziennie kilka stf, będzie można ich mieć po setki bilionów, jak na legendarnym banknocie z zimbabwe. będą one zupełnie bezwartościowe, by w pewnym momencie osiągnąć górny limit.

    druga sprawa: misje na defera invasion dają śmieszne ich ilości; walka w Borg Red Alert daje ich już AŻ 10.

    no i po trzecie: "nowoczesny" borgowy złom można zamienić na 5xp w rozwoju osobistym. jedna sztuka=5xp. misja trwa (jeżeli dobrze pamiętam) 15 sekund, ale nie to jest problemem, a ilość.

    wniosek: problemem nie będzie grind, a sztuczne ograniczenia w czasie, nałożone przez twórców. gracze sami się żalili, że jest trudno (co samo z siebie jest już kpiną, STFy w nawet trochę ogarniętej drużynie są niedorzecznie łatwe), więc po co równać do góry, jak można wszystkich uje.... uciąć równo przy łodydze, w szczególności tych wyróżniających się graczy?

    aż czasami miałbym ochotę, by zaprosić Stahla czy innych twórców, na STF w ustawionym z dobrymi graczami teamie. prawdopodobnie by nie wiedział, co na mapie dzieje, i dlaczego borg ginie tak szybko 😎

    Slawek
    Moderator
    #108053

    1. za zrobienie STF otrzymaliśmy 960 dilitu, (bodajże) 60 Omega marks i Jakiś-tam borgowy zapychacz plecaka

    W sensie, 960 za 1 STFa? To pół biedy, prawdę mówiąc, gdyż w planach było wspomniane 480, a tak jest "raptem" 140 mniej niż obecnie (nie licząc braku salvage).

    2. diabli wiedzą, co jest nagrodą za wykonanie OPT, gdyż wyrzucili "kryształ", co wiąże się także z następnymi dwoma punktami

    Za optional powinna być premia do omega marków, czyli 60 OM + bonus. Możliwe, że trafiły one do zapasu osobistego automatycznie, albo jakoś osobno po zakończonej misji.

    no i po trzecie: "nowoczesny" borgowy złom można zamienić na 5xp w rozwoju osobistym. jedna sztuka=5xp. misja trwa (jeżeli dobrze pamiętam) 15 sekund, ale nie to jest problemem, a ilość.

    5xp jest jedyną wypisaną nagrodą, ale w opisie projektu jest wspomniane przeze mnie wyżej 1000 dilithium. Może jeszcze tego nie podpięli poprawnie, w końcu to serwer testowy.

    Ugand
    Participant
    #108061

    być może te 960 wynikało z pozytywnego ukończenia Optionala, a bazą jest faktycznie 480.

    Slawek
    Moderator
    #108063

    Niekoniecznie, gdyż patch wyszedł po tym jak Stahl obiecał ponowne przyjrzenie się nagrodom za misje drużynowe, w tym STFy, a same optionale miały zwiększać tylko ilość omega marków, nie dilithium.

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram