Zapowiedź Sezonu 9.5

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 98 total)
  • Author
    Posts
  • Melnikor
    Participant
    #7898

    Dołączona grafika

    Cryptic ujawnił jeden z elementów na który nacelowany będzie najbliższy dodatek do sezonu 9, który ma wyjść w okolicach drugiej połowy lipca. Twórcy gry mają położyć nacisk na zaniedbany niemalże od początku gry system craftingu, czyli tworzenia przedmiotów przez graczy. 

     

    W skład zmian wejść mają między innymi:

    • sposób zdobywania materiałów,
    • zmiana "wartości" niektórych surowców,
    • dodanie umiejętności związanych z craftem, ma być kilka "szkół"
    • nowy tutorial w zakresie craftu
    • nowy interfejs dla craftu
    • włączenie systemu doff do mechaniki craftu
    • drobne zmiany w interfejsie doff

    Źródło: Season 9 Dev Blog #24

    Slawek
    Moderator
    #117595

    A w praktyce:

    - nowy grind/pretekst do grindu

    - przyblokowanie/spowolnienie wszystkiego sztucznymi timerami, zmuszającymi graczy do częstego/codziennego logowania

    - dilithium jako jeden z surowców craftingu, ewentualnie surowiec dostępny tylko za dilithium

    - nowe doffy z nowym traitem (Craftsman?), dostępne tylko w nowym Lock Boxie, ewentualnie nowym Doff Packu z C-Store

    - dodanie elementu losowego - np. "masz 10% szans na stworzenie tego itemu, w przypadku porażki surowce nie zostaną zwrócone"

    - wykorzystanie elementu losowego nowym typem itemu/boosta/premii sprzedawanego w C-Store/D-Store, zwiększającego szanse powodzenia craftu

    - do zdobycia nowe OP itemy pogłębiające już i tak komiczny power creep, ale stanowiące kuszący pretekst do grindu i craftowania

    - bugi KDF-only

     

    O czymś zapominam?

     

    Chciałbym powiedzieć, że się nabijam, ale będę naprawdę (mile...) zaskoczony, jeśli zrobią coś faktycznie user-friendly...

    FAB
    Participant
    #117599

    Czyli trzeba nagrindować teraz, żeby potem mniej grindować 😛

    Jamjumetley
    Participant
    #117600

    A wiesz co grindować?

    FAB
    Participant
    #117601

    Particles.

    domirex540
    Participant
    #117603

    A co jak particles to najmniejsza część tego grindu. I potrzebujesz jakiś np. jakiś modułów surowców teraz niedostępnych

    FAB
    Participant
    #117608

    To jak będa potrzebne, to się nałapie później.

    I. Thorne
    Participant
    #117612

    Komu sie nie podoba moze odinstaowac gre :>

    domirex540
    Participant
    #117617

    Czy ja na coś narzekam . Cieszę się że ulepszą crafting. Mam nadzieję że moje obawy się nie potwierdzą i nie będzie nowych materiałów.

    gordian76
    Participant
    #117618

    Pojawił się news na temat nowych materiałów: będą one podzielone na 3 kategorie - gazy, metale i cząsteczki o różnej jakości. Będą do znalezienia na mapach czy poprzez system Doffów. Cryptic zachęca do ponownej eksploracji znanych miejsc, co może być nagrodzone nawet very rare materials. Oczywiście będzie można nimi handlować, więc pewnie będzie działo się na exchange. Oczywiście nie mogło obyć się bez paczki materiałów w C-Store.

     

    Natomiast stare anomalie będzie można wymienić na nowe materiały, co ciekawe aby nie zajmowały miejsca w banku, ma powstać specjalna zakładka w inventory na te materiały i inne rzeczy związane z craftingiem.

     

    Źródło: http://community.arcgames.com/en/news/star-trek-online/detail/5008073

    petrus
    Participant
    #117698

    można obejrzeć jakieś filmiki z tribla na yt, no i to przypomina coś na kształt reputacji, czyli przedmioty niższego poziomu robią się szybciej na inne trzeba czekać o wiele dłużej. Można przspieszyć to wkładając diltium.

    Jestem ciekawy czy będzie się dało zrobić coś lepszego niż to co jest dostępnie obecne (flotowy gear, bronie z lockboxów) 

    W obecnej R&D przykładowy dual cannon kosztuję około 16.000dil bo trzeba mieć karteczki z dil store.

    Chyba, że będzie sprzęt flotowy ale mało realne

    Ugand
    Participant
    #117703

    Jestem ciekawy czy będzie się dało zrobić coś lepszego niż to co jest dostępnie obecne (flotowy gear, bronie z lockboxów) 

    W obecnej R&D przykładowy dual cannon kosztuję około 16.000dil bo trzeba mieć karteczki z dil store.

    Chyba, że będzie sprzęt flotowy ale mało realne

    generalnie całość systemu jest skonstruowana tak, by był możliwie jak najbardziej niesprawiedliwy dla gracza. oczywiście, możesz sobie zrobić fioletowe przedmioty MK12, ale uwaga

    a) dostanie on zupełnie losowe modyfikatory

    b ) ciężko_powiedzieć_jak_mała jest szansa na uzyskanie fioletu przy pierwszej próbie (sic!)

    c) bez płacenia dilitu (i są to bynajmniej symboliczne kwoty) na stworzenie przedmiotów mk12 czeka się 3 dni

    stary system był kiepski, ale nowy to dla STO droga zmierzająca ku urwisku oznaczonemu "kochasz albo nienawidzisz".

    I. Thorne
    Participant
    #117704

    Sprzet musi byc na 100% lepszy bo inaczej gracze to oleja. Cryptic o tym wie i bedzie pewnie nowy rodzaj rzadkosci z 5 modyfikatorami. A dawania dilitu by przyspieszac przypomina mi gry na tableta czy FB - wydaj diamenty by szybciej ci sie zbudowalo.

    Slawek
    Moderator
    #117706

    Tak, marchewka najważniejsza... Bo jeśli itemy będą warte zachodu, to owieczki grzecznie będą grindowały każdy, choćby najbardziej poroniony system, jeszcze rzucając kasą w monitor.

     

    A może by tak dla odmiany zrobić coś przemyślanego i przyjemnego w ogólnym kontekście gry? Coś co może i dałoby się spieniężyć dla zarobku, ale co nie będzie sztuką dla sztuki i ewidentnym pretekstem do wyciągania kasy od tych resztek wiernych graczy? Bo niestety obawiam się, że Cryptic o tym zapomina. Ba, jeszcze usuwa grywalną zawartość, ot tak po prostu.

     

    Podobno w podcascie Geko coś tam biadolił, że będzie się dało w przyszłości dobrać modyfikatory, ale nie na start S9,5. Aż chce się zadać (retoryczne) pytanie - dlaczego w takim razie Cryptic raz jeszcze wypuszcza niedorobiony system, zamiast przełożyć premierę sezonu i wydać wszystko kompletne i dokończone?

     

    Osobiście olewam ten crafting, nawet jeśli dodadzą do niego jakieś unikatowe przedmioty. Nie mam już po prostu sił i motywacji. Nawet ekwipunku z reputacji Undine nie tknąłem praktycznie, gdyż to co już posiadam nadal sprawdza się bardzo dobrze, jeśli nawet nie lepiej w już i tak banalnie prostych misjach PvE. Skoro crafting to nic innego jak gra mobile lub inny fejsbukowy potworek, to w ogóle nie widzę sensu zawracać sobie nim głowy, bo równie dobrze czas można zmarnować przy Cookie Clickerze.

    Ugand
    Participant
    #117707

    Sprzet musi byc na 100% lepszy bo inaczej gracze to oleja. Cryptic o tym wie i bedzie pewnie nowy rodzaj rzadkosci z 5 modyfikatorami.

    z całym szacunkiem iThorne, ale

    co z tego, jeżeli wszystkie będą wybierane losowo? jeżeli o mnie chodzi, to jestem || o dokładnie tyle od rage quit z STO, głównie przez

    a) misje doff oraz kryptodoff (R&D) przez najprawdopodobniej gateway, czyli zrównanie całości w dół, bo na co komu sterowanie myszką, skoro ekrany dotykowe są znacznie... bardziej... bezużyteczne

    b ) misje doff da się skrócić płacąc dilit

    do niedawna miałem Cryptic za twórcę gier mmo przyjaznych użytkownikowi, teraz widzę, że transformują się w drugie game forge z licencją od CBS i Czarodziejów z Wybrzeża (Neverwinter)

     

    edit: NAWET, jak będzie można ustalać modyfikatory, to w jakim celu istnieje sprzęt flotowy?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 98 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram