Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG Założenia kolejnych bitew

Założenia kolejnych bitew

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 823 total)
  • Author
    Posts
  • Reyden
    Participant
    #16670

    jest tylko jeden problem ; nigdzie nie widze rozpiski staków z B5 w stylu DITLjedyne bardzo wiarygodne zródło informacji to strona b5-techmanuala http://www.b5tech.com jedyna dobrze rozpisana saga poza ST to SW ( wspomniany http://www.furryconflict.com ) btw. ja chętnie przylecę białą gwiazdą ew. Excaliburem lub Sharlinem WS ma od 100 000 TW do 250 000 Tw ( po przekierowaniu mocy z napędu skokowego ) Excalibur ma ok. 5 exawatów mocy ( 5 x 10 do 18 wata , 1 TW to 100 000 000 000 000 watów , 1 exawat to 100 000 000 000 000 000 ) oraz pancerz zdolny pochłonac 80 % mocy ataku

    Wolf
    Participant
    #16674

    Dla B5 http://efni.org/ jedna z lepszych stron na której jest wyliczone ile mniej więcej zadaje broń ziemska. Są ta równiez opisy niektórych okrętów i myśliwców. Na tej podstawie i B5Tech mozna dorobic reszte. Coen co do grania w świecie Arkony to z miłą chęcią dopracuje szczegóły. W przyszłym tygodniu spisze moje pomysły i wrzuce na forum. Proponuje urzywać tylko okrętów EF a jesli chodzi o ograniczeni technologiczne, to żródło napędu reaktory fuzyjne, broń tylko kinetyczna, lasery i pociski, mozliwość poruszania się w hiperprzestrzeni coś koło 1ly na dobe, jest sztuczna grawitacja ale nic poza tym. Mam już niezłą wizję tego świata.

    Reyden
    Participant
    #16677

    Próbna rozpiska bronii EA :Lasery cząstkowe :MK V - 65 000 DMG / zasieg : 75 000 KM MK VI-A - 51 510 DMG / zasieg 75 000 KM MK XIII - 272 000 DMG / zasieg 75 000 KMfuzyjne działa pulsowe :M381 - 860 DMG , seria od 80 strzałów do 120 strzałow/ minute liczy // zasieg 1280 km lasery rendgenowskie ( ??) :QSL 2T - 64 DMG , 110 strzałow na minutę , zasieg 70 000 km QSL 3S - 31 DMG , 40-120 ształłow /m , zasieg 50 000 km Gad 16 U - 4.7 DMG , licbz strząow zalezna od okrętu , z rególy max 800 strzałow na minutę , zasieg : 40 000 km plazmowa broń wiazkowa / pulsowa :Raytheon OMEGA Heavy Particle Beam/Plasma Pulse Cannon :45 DMG na strzał , 350 stzałow na minutę cdn...

    Wolf
    Participant
    #16679

    Widze że kolega nie próżnował, jest tylko jedno małe ale po pierwsze lasery cząsteczkowe odpadają gdzyż jest do broń tylko i wyłącznie do satelitów obronnych, są po prostu za duże jak na okręty nawet wojenne. Pozostały arsenał czyli broń plazmowa, lasery X, pulsacyjna, i mass drivery oraz pociski zostaje. Po drugie HP okrętów bedzie zależało od ich wymiarów i grubości pancerza. Np. Okręt klasy Nova ma 1.5km długości oczywiście u nas będzie o połowe mniejszy, średnia grubość pancerza to 9 metrów, co daje około 1500x100x9x7870x1.600.000x20/10e12=1.000.000HP.Po kolei długość, wysokość (czyli razem tak zwana najwieksza powierzchnia boczna), grubosć pancerza, gęstość stali, energia na odparowanie 1kg stali i współczynnik wytrzymałości, zmianie ulegają tylko wymiary i wsp zależny od rodzaju pancerza.Z góry uprzedzam że tu nie ma osłon są tylko siatki rozpraszające które potrafią rozproszyć tylko i wyłącznie broń pulsową lecz nie promienistą i to też w pewnym ograniczonym zakresie. Tu nawet jeden strzał może doprowadzić do zniszczenia okrętu.

    Coen
    Participant
    #16680

    Hmm..ogólnie pomysł mi sie podoba z takim podziałe male proponował bym wprowadzic jedneka okrety obu frakcji, ziemskie i narnańskie. Dzięki temu bedzie mozna zarysowac podział na obie strony konfliktu, bo trudno aby dwie zwalaczajace się od wieków strony miały takie same jednostki.Zaś co do danych technicznych uzbrojenia to proponuje zmnijszyc liczby, aby dane juz nie szły w tysiace dla broni i miljoy dla pancerzy, bo dzieki temu MG było by prosciej obliczać.Co do napedu to proponuje jednak naped Warpowy ale ograniczony do max Warp 5, zaś co do pancerza to jednak proponuje jakos udpornic sie od zniszczernia jednym strzałem bo takto kazdy odrazu stwierdzi ze zna dokłądnie słabe mijsca wroga i dokładnie tam strzela.Natomiast mozna by zrobic tez tak iż beda 4 kraje, po dwa dla kazdej strony i takFrancuzi - mają kadłuby mimbarskieNiemcy - kadłuby ZiemskieLachici - kadłuby narnańskieRusini - kadłuby centaryjskiei średnio neutralni czesi na okretach drazyjskichCo wy na to?

    Wolf
    Participant
    #16688

    Dobra, dzieki temu liczba sprzętu do urzycia drastycznie spadnieNarn : G'Quan, Th'Nor, T'LothZiemia : Olympus, Hyperion, Nova, ew OmegaCentauri : Primus, VorchanMinbari : Tinashi, SharlinDrazi : Avioki, Sun HawkOdnosnie pancerza i obrażeń da się to przerobić.Co do napędu to zgadzam się na warp 5 jako max prędkość, a jesli chodzi o zniszczenie jednym strzałem to chodzi mi o taki sytuacje o skoncentrowany ostrzał powiedzmy w środek okrętu i okręt jest wyłączany z rozgrywki, np rozwalisz przeciwnikowi wszystkie działa i silniki i jest po zabawie. Koniec walki, abordaż i statek jest twój. Tu nie będzie możliwości naprawiania. Bez doku nic się nie zrobi.

    Reyden
    Participant
    #16690

    Ad 1 . Kadłuby i statki Coen , wolf nie zapominajcie że technologia minbari przewyższa ziemską o conajmniej 500-1000 lat pozatym staki sa zdziebko nie równe ; z jedej strony Wolf proponujszesz Hyperiona czy Novę a z drugiej Primusa i Sharlina - taka wałka jest łatwa do przewidzenia

    Wolf
    Participant
    #16698

    Reyden jak zwracasz komuś uwage to chociaż przeczytaj wcześniejsze posty, przecież napisałem jaki sprzęt jest dozwolony, a to że umieściłem w spisie statki Minbari to tylko i wyłącznie chodzi o rozmiary i sam wygląd, nie będzie czegos takiego jak działa neutronowe lub kwantowe, a tym bardzie reaktory Q. Dozwolone jest tylko napęd jonowy lub plazmowy, napęd warp 5Pancerz stalowy, nanorurki, wysokiej jakości i ablacyjny, żadnego organicznego.Działa plazmowe, laserowe, mass drivery i pulsacyjne, żadnych fusion guns, quantum discharge cannons lub neutron cannons. Wymiary statków max do 500 metrów, czyli bierzemy statek z listy odpowiednio go zmniejszamy i gotowe, HP max to do 5000 punktów, broń może maksymalnie zadawać 1 - 50 DMG w zależności od wielkości i typu, no 100 DMG jesli ktoś się uprze i zainstaluje sobie działa G.O.D na okręcie ale bedzie musiał się liczyć z tym że strzały będzie mógł oddawać co kilka tur a ponadto będzie ograniczona zdolność do przenoszenia pozostałego sprzętu, czas ognia ciągłego to 5 sekund lub w przypadku broni pulsacyjnej 1 - 5 strzałów, broń kinetyczna to serie po 50 pocisków ale i tak MG będzie określał jaki procent serii doszedł do celu. Każdy okręt będzie miał okreslone HP dla poszczególnych sekcjireaktor, silniki, broń, mostek i kadłub główny, jesli jakaś sekcja otrzyma więcej obrażeń niż połowa jej wytrzymałości to spadają o połowe jej możliwości, jest to do naprawienia, jesli obrażenia danej sekcji przekroczą max wytrzymałość uważa się ją za zniszczoną.A co do maskowania, okręt atakujący a będący pod maskowaniem w pierwszej rundzie nie otrzymuje obrażeń od przeciwnika po ujawnieniu się. Jesli stwierdza że chce się ponownie ukryć, otrzymuje obrażenia i dopiero się ukrywa. Oczywiście jeśli okręt posiada maskowanie uważa się to jako dodatkową sekcje, patrz wyżej.Jeśli jeszcze cos jest niejasne to pytać.

    Wolf
    Participant
    #16701

    A teraz ile jaki statek ma HPSun Hawk 1500Olympus 2000Vorchan 2500T'Loth 3000Tinashi 3500Hyperion 4000Th'Nor 4500Avioki 5000Nova 5500G'Quan 6000Omega 6500Primus 7000Sharlin 7500Brakuje jeszcze kliku okrętów ale podstawa jest.Bonusy od rodzaju pancerzastalowy 250wzmocniony 500ablacyjny 750nanorurki 1000

    Coen
    Participant
    #16720

    A ja dorzuce jedna kwestie, mianowicie nazwy jednostek, bo dośc trudno aby klasy nazywały sie Th'Nor itd prawda? A więc proponuje takSun Hawk > DagaOlimpus > PątnikVorchan > SzarkaT'Loth > TarczownikTinashi > MuszkieterHyperion > PosłaniecTh'Nor > PyrunAvioki > GladiusNova > KżyrzowiecG'Quan > BogowitOmega > InkwizytorPrimus > WelesSharlin > Karol MłotCo wy na to?

    Wolf
    Participant
    #16722

    😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 coolowe nazwy.

    Coen
    Participant
    #16723

    Dobrze ze ci sie podobają:)A więc jak, robimy rozpiskę okrętówJa moge wziąśc na siebie jednostki Władźtwa i Cesarstwa (Narneskie i ziemskie)A i co robimy z myśliwcami z B5?

    Reyden
    Participant
    #16726

    na stronie podanej przez wolfa sa opisy 2 typów Starfury , aurora i ThunderBolt :

    TB

    Uzbrojienie :

    1 x szybko sztrzelne działko plazmowe systemu Gatlinga , 0,002 DMG [ 2000 MJ ] / sztrzał , 30 strzałow na sekunde

    10 zaczepów do rakiet ( http://efni.org/Images/Thunderbolt.gif )

    2 x 27 mm railguns = 2 x 0,14 DMG ( ~ 14 GJ )

    natomist Aurora jesty tak uzbrojona :

    Weapons: (SA23 G/N)

    2*Copeland JCR-266 revolver plasma pulse cannons (fwd firing) (or Copeland IKR 916 Ion revolver cannons)

    2*Copeland-Westighouse CWD-205 Plasma Discharge Cannons (fwd firing)

    2*Copeland PBRK-107 revolver plasma pulse cannons (rear firing)

    6*under wing Frazer-Nash MER missile ejector racks

    2*Under fuselage hardpoints (usually, one of the hardpoints is equipped with a Caterpillar Tru-Grip grappling claw)

    Max external payload:12,500 Kgs.

    Typical antiship payload: 6*HIVAM Anti ship missiles or 6*HIVAT torpedoes,1*LARK-III Anti radiation missile,1*SLAC-188 ECM pod.

    Typical interceptor payload: 6*Viper antifighter missiles, 2*1200 Kilograms gel-KD propellant auxiliary tanks.

    niestety nie ma danych dot. mocy bronii

    Wolf
    Participant
    #16727

    Myśliwce odpadają, nie mam zamiaru przeliczać 48 mysliwców bo tyle moga zabrać najwieksze okręty, poza tym byłoby z nimi więcej kłopotu niż są warte. Jest jeszcze jedna sprawa jeśli już mielibyśmy je brać to tylko i wyłącznie 1 - 5 sztuk na okręt, ich broń zadawałby obrażeniaTB 1x 1 - 30 DMG, 10 pociskówAurora 4x 1 - 2,5 DMG, 2x 1 - 5 DMG, 6 pocisków Frazi 2x 1 - 5 DMG, 4 pociskiSentri 4x 1 - 5 DMG, 4 pociskiPociski 50 lub 500 DMG, a jeśli chodzi o rozpiske okrętów to zabiore się za nie w piątek, ew w sobote będzie rozpiska po jednym okrecie z każdego państwa. zastanawiam sie nad systemem walk, przy takiej mnogości dział i ich róznorodności + myśliwce + podział na sekcje, to coś mi się zdaje że przeliczenia to będzie piekło. Trzeba będzie wprowadzić ograniczenia liczby dział na okrętach.

    Reyden
    Participant
    #16728

    Btw. jak bedzie wygladac sprawa uzbrojenia okretów , niektóre okręty ( m.in Omega , Primus . Sharlin ) moga wźąść na pokład kupe bronii ( sam tylko Sahrlin moze wżaść od 60 150 dział )

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 823 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram