Forum Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl Uniwersum Gry, porady i taktyka Wydajność Broni Okrętu - Starship Weapon Performance

Wydajność Broni Okrętu - Starship Weapon Performance

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • FAB
    Participant
    #7333

    Umiejętność daje jednolitą premię do poziomu mocy Twojej Broni. Im więcej punktów znajduje się w Systemie Wydajności Broni Okrętu, tym premia jest większa.

    Kapitanowie inżynierowie, którzy opanują 6 poziom umiejętności, zyskują możliwość szkolenia Oficerów Mostkowych (BOFF) w Awaryjnej Mocy do Bronii III (Emergency Power to Weapon III).

    Mam pytanie na temat przedmiotowej umiejętności.

    Standardem jest, że lata się z maksymalną mocą przekierowaną do broni czyli 100. Maksymalną możliwą moc jaką można osiągnąć w dowolnym z systemów jest 125. „Górkę” ponad 100 czyli 25 pkt mocy możemy uzyskać dzięki konsolom, premiom z setów oraz zakładam, że także z tej umiejętności.

    Czy ktoś badał jaką premię dają poszczególne poziomy umiejętności i czy w szerszym spojrzeniu jest w ogóle sens wkładania punktów w Starship Weapon Performance? Z logicznego punktu widzenia można przyjąć, że warto włożyć kilka punktów tylko po to, by na pewno osiągnąć 125 mocy, gdyż cała reszta to para (punkty umiejętności) puszczone w gwizdek.

    LIBERTO
    Participant
    #111517

    tu http://www.stowiki.org/Skill:_Starship_Weapon_Performance masz odpowiedź na twoje pytanie

    Zarathos
    Participant
    #111518

    Z logicznego punktu widzenia można przyjąć, że warto włożyć kilka punktów tylko po to, by na pewno osiągnąć 125 mocy, gdyż cała reszta to para (punkty umiejętności) puszczone w gwizdek.

    Dlaczego? Mając stały nadmiar powyżej 125 możesz część pkt przekierować na inne potrzeby, np do osłon (zwiększa się bonus do odporności) czy silników jak latasz eskortą. Energii nigdy za mało, chociaż w STO jak ktoś się uprze to może latać z niemal stałym poziomem 125 w co najmniej dwóch, a zazwyczaj trzech podsystemach. W wypadku sci to po 125 do każdego z pięciosekundowym spadkiem o ile dobrze pamiętam.

    BTW - jak latałem sci, to w broni miałem 25 więc latanie ze 125 pkt w uzbrojeniu to nie jest "standard" 😛

    MnICH
    Participant
    #111519

    Proponuje pobawic sie Ship Power Calcualtorem (w formie .xls) z tego tematu: http://sto-forum.perfectworld.com/showthread.php?t=532731 . Mozna w nim podac wszystkie skille i przedmioty zwiekszajace energie i wykalkulowac czy warto dodac jeszcze jedna kreske w dany skill czy nie (sam sczerze mowiac go nie uzywam przy tworzeniu buildow ;P).

    Pozatym ponad 125 energi przy broniach to nie jest calkowte marnotractwo (chyba, ze cos ostatnio zmienili i o tym nie wiem). 125 to zawsze powinno sie osiagac, bo do tego poziomu zwieksza sie przelicznik obrazen do energetycznych broni. Natomiast warto miec ponad 125, poniewaz ta energia jest brana pod uwage przy pobieraniu mocy przez strzelajace bronie, czyli majac wiecej bedziesz mniej jej tracic i kojene bronie strzela przy wyzszym poziomem energi, wiec przelicznik ich obrazen bedzie lepszy. Oczywiscie jesli sie nic nie zmienilo; jakis czas temu tak jeszcze bylo - przynajmniej "na oko" wyraznie to bylo widac.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram