Forum Trek.pl Newsy Fantastyka Wieżowiec zagłady

Wieżowiec zagłady

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • Cross
    Keymaster
    #244630

    Dobrych wieści dla fanów starego Fallouta ciąg dalszy. Otóż mod do F2 pt. Olympus 2207 jest już w wersji angielskiej. Rzecz dzieje się w wieżowcu, który przetrwał atomową destrukcję i nie ma głównego wątku fabularnego.

    Strona pobrania: https://olympus2207.com/en/o1-en/

    Q__
    Participant
    #244633

    Rzecz dzieje się w wieżowcu, który przetrwał atomową destrukcję

    B. fajne koncepcyjnie - zupełnie nowy typ lokacji, dotąd nieeksplorowany, a w sumie naturalny w wypadku postapo* (choć dotąd nikt na to jakoś nie wpadł 😛 ).

    * Przypominają się choćby ruiny Manhatu z Thundarra:

    https://thundarr.fandom.com/wiki/Manhat

    ps. Na zasadzie luźnych skojarzeń:
    https://english.radio.cz/post-apocalyptic-skyscraper-co-designed-david-cerny-set-be-countrys-tallest-8120026

    Cross
    Keymaster
    #244635

    Ja już zacząłem 🙂 Początkowo gra się dzieckiem, potem dorasta - też fajne, niestandardowe rozwiązanie. Spodziewam się dobrej zabawy.

    Q__
    Participant
    #244637

    Początkowo gra się dzieckiem, potem dorasta - też fajne, niestandardowe rozwiązanie.

    Ano. Swoją drogą - że tak spytam - czy to znaczy, że ten wieżowiec stanowi zamknięty, odizolowany, "świat", swoisty odpowiednik poszczególnych stacji z Metra i Hive Cities z Necromundy (tylko większy od tych pierwszych, i znacznie mniejszy od tych ostatnich).

    Cross
    Keymaster
    #244638

    Poniekąd tak, acz nie do końca. Najlepiej przytoczę opis z jednej z rosyjskich stron:

    Akcja gry toczy się w alternatywnym dieslowsko-punkowym uniwersum w 2207 roku na ruinach Doliny Krzemowej Wielkich Stanów Ameryki. Globalna wojna nuklearna o zasoby między Wielkimi Państwami a Imperium Rosyjskim miała miejsce w 2013 roku, niszcząc większość ludzkości i technologii, i tylko samotny stojący drapacz chmur „Olympus” był w stanie uniknąć zniszczenia podczas bombardowań nuklearnych. Nielicznym szczęśliwcom udało się w nim schronić podczas wojny i przeżyć, tworząc zamknięte społeczeństwo, składające się z „sług” i „bogów”. Służący dźwigają swoje ciężary w podziemiach drapacza chmur - "Tartarze", zapewniając funkcjonowanie mechanizmów wieży oraz uprawę warzyw i zwierząt gospodarskich. Przez kilka pokoleń propaganda Posłańców wmawiała sługom, że poza Tartarem nie ma życia, i tylko dzięki ich służbie i woli bogów ten świat jeszcze się nie zawalił. Z woli losu główny bohater gry znalazł się poza granicami swojego zwykłego Tartaru – na spalonych pustkowiach otaczających wieżowiec. Nazwa tego terytorium to „Promień”.

    • This reply was modified 1 year ago by Cross.
    • This reply was modified 1 year ago by Cross.
    Q__
    Participant
    #244641

    Poszli w kierunku paradyzyjno-seksmisyjnym w teokratycznym sosie (który znów kojarzy się z życiem ubogich ciurów z Navis Imperialis)? Też fajnie... 🙂

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram