Forum › Fandom › Sesje RPG, PBF i inne › Sesja RPG › Walka z Borg
Jezeli chodzi o bitwe, to wg mnie, z tego co czytalem wczesniej, to Q zrobil taki maly "Rewind" i wszystko zacznie sie od poczatku :)Troche zamieszania rzeczywiscie jest. Moze zrobmy tak: Vorth jest na tym swoim BoP'ie, ktory nie jest zniszczony, USS Corsair tez sie trzyma spoko i wogole tak, jakby nic nie bylo.Jezeli chodzi o statki, to np. w Sfc3 jest Sphere Prime, a na tej stronce Daystorma ani mru mru o tej odmianie Sfery, wiec ja, chcac wlasnie kierowac owa Sphere Prime, jak mam podac wspolczynniki? W Sfc3 taka sfera sam to na luzaka planety podbijam i stacje niszcze, a ta Sfera z Daystorma to slabiutka (oslonki ledwo ledwo, sila ognia tez jak u Galaxy, przynajmniej z wiazek, torpedki to SLABIUTKIE). Wiec mam sobie wziac te Sfere i ja "troszke" podpakowac, zeby ja bardziej jak Cube zrobic (oslonki, pancerz, sila ognia)?? Nie usmiecha mi sie skonczyc walki, jak we mnie jakis Sovek dwie-trzy Quantowki pusci i po sprawie (ST:FC). Ja nie chce leciec Cubem, bo mi sie Sfery bardziej podobaja (ale tylko troszke bardziej :P). Tylko to troche dziwne bedzie, bo przeciez np. taki Excelsior to tez ostrzalu Cube'a za dlugo nie wytrzyma (pare strzalow i po sprawie). Qrde, ciezka sprawa... A poza tym, tylko mi nie mowcie, ze "flota" zlozona z jednego-dwoch Sovkow, jednego NV, jednego BoP'a ( ❗ ❓ ), Excelsiora, i czegos tam jeszcze (Chell pewnie w Prometheusie, inni nie pamietam) ma jakiekolwiek szanse nawet z jednym Cubem ❗ ❗ No bo to przeciez smieszne. A jak ja jeszcze np. wezme Cube'a to po mydle, bo z dwoma na raz to se cala flota Federacji nie poradzi. Z taka sila ognia to bedzie krotka pilka przeciez ❗ Wiec wg mnie tu bedzie duzy problem. Chyba, zeby "oslabic" znacznie te Cube'y i jakos to bedzie... Zeby w miare rowna walka byla. Ale sie napisalem :PNo wiec ludzie i inni 😉 , czekam na pomysly... Bo ja zadnego dobrego nie mam...We are the Borg. Resistance is futile...
No taaak, Wy dwaj bedziecie wymyślać upgrade'y, a ja potem dostanę w zadek przy wdrażaniu tego na prototypie 🙂 Nieźle :)) Niemniej jednak -dobrze byłoby w końcu tę flotę zmontować... Oczywiście Coen jako głównodowodzący 🙂
To by calkiem fajnie wygladalo, Coen na czele grupy a za nim reszta zalogi, kazdy na wlasnym betleH 🙂
Wolf nie przejmuj sie jakos sobie poradzisz z tym wszystkim 😉 w koncu chyba poskladasz do kupy te kilka betleH, w kazdym razie przydalo by sie 😀
ciach
Qbah jak dla mnie to moglbys podrasowac troche ta swoja Sphere z Daystorma i bylo by ok, tylko bez przesady zeby kazdy nasz okret nie byl na jeden strzal 😉 ale to moze obgadaj jeszcze wszystko z Drupim, zdaje sie ze jest tu naczelna drona 🙂
Zapominacie o jednym w wojne miesza sie Continuum wiec wszystko jest mozliwe moge podrasowac troche wasze okrety zeby Krolowej Borg tak latwo nie poszlo czekam na pomysly oczywiscie nic nie moze byc lepsze od szescianu Borg ale mysle ze 2, 3 statki po modernizacji dadza mu rade i te przejscia fazowe to bron niesamowita z ktora nic nie moze sie rownac.
Qbah jak dla mnie to moglbys podrasowac troche ta swoja Sphere z Daystorma i bylo by ok, tylko bez przesady zeby kazdy nasz okret nie byl na jeden strzal 😉 ale to moze obgadaj jeszcze wszystko z Drupim, zdaje sie ze jest tu naczelna drona 🙂
Aktualnie Peter włączyła się jako królowa Brg więc ja już w tej sprawie nie mam nic do powiedzenia. Co do walki to proponuje z sześcianem, Qbah ze sferą, ewentualnie królowa ze swoim okrętem. Ze strony humanoidów każdy chętny jeden okręt uzbrojony standardowo dla wybranej klasy.
Drupi czyzby to oznaczalo ze betleH nie wchodzi w gre ??? Jesli tak to bede musial sie zdecydowac na cos ze standardowego arsenalu KSO
Drupi: to rozumiem. W końcu jakaś decyzja :)) Jedna osoba, jeden okręt. Zbierzmy jeszcze współczynniki - i go 😀 Dla zainteresowanych link do klasy K'Vort :
Opis (przetłumaczony z w/w strony) :
Klasa: K'Vort (BoP)
Nazwa: IKC Valda
Kategoria: krążownik
Wymiary:
- długość 327 m
- rozpiętość: 276 m
- wysokość: 60 m
- liczba pokładów: 15
Załoga: 375, możliwość powiększenia do 430
Systemy bojowe:
- dwa disruptory typu 12
- sześć disruptorów typu 6
- dwie wyrzutnie torped fotonowych (dziobowa i rufowa);zapas torped:360
- osłony
- podwójny duranowo-tytanowy kadłub; dodatkowo 9 centymetrowa warstwa pancerza
- silne pole integrujące
- urządzenie maskujące
Prędkość:
- przelotowa - warp 6
- maksymalna - warp 7,6
- awaryjna - warp 9,1 przez 10 godzin
Przewidywany czas służby: 50 lat
Wartość bojowa (dla porównania - klasa Galaxy 1000):
Wiązka holownicza: 285
Torpedy: 425
Osłony: 350
Kadłub: 700
Skuteczność broni: 400
Zasięg uzbrojenia: 425
Prędkość lotu: 794
Manewrowność: 2800
Całkowite porównanie: 385
Dane na podstawie: furryconflict.com
Kapitanie przepraszam za spóźnienie, ale remont okrętu mojego ojca odnaleźiony po zakończeniu wojny z Dominuim troche się przedłużył.
Niemniej jednak IKC Vornak krążownik klasy Vor`Cha jest gotowy do walki. Chętnie przyłączymy się do grupy udeżeniowej betleH.
Może niech każdy poda parametry swojego statku, ułatwi to walkę 🙂
IKC VORNAK
Parametry statku:
Klasyfikacja: Krążowanik bojowy
Klasa: Vor'Cha
Nazwa: IKC Vornak
Miejsce produkcji: Orbitalna Baza Gwiezdna Qo'noS
Załoga: 1000 osób
Transporter: 6 osobowy
Systemy napedowe: standartowy reakor M/ARA II + 4 fuzyjne reaktory impulsowe
Wymiary:
- długość 490 m
- rozpiętość: 240 m
- wysokość: 100 m
- liczba pokładów: 28
Heavy Duranium/Tritanium double hull plus 16.0 cm High Density armour.
High level structural support field
Maksymalna prędkość: Warp 9.6.
Uzbrojenie:
Dezruptory: 8 wieżyczek - rozmieszczone na całym statku
Działa Dezruptorowe:
- działo na dziobie statku - dysruptor wiązkowy
- po jednym na każdym skrzydle - dezruptory pulsowe
Wyrzutnie torped polaronowe/fotonowe : 2 na przodzie, 2 z tyłu
Zapas torped: 500
Dodatkowo: urządzenie maskujące
Wyjaśnienia:
- ECM: urządzenie o bardzo potęznej mocy, zagłuszające wrogą komunikację i sensory wykorzystując silne emisje zmodulowanego pola elektromagnetycznego.
- DSM: Ogromne działo dezrupcyjne zasilane z autonomicznych reaktorów fuzyjnych.
- FHM: Na dziobie zamontowany jest hangar dla myśliwców oraz 4 wyrzutnie mysliwców.
Uzupełnienie :
Wartość bojowa (dla porównania - klasa Galaxy 1000):
Wiązka holownicza: 1150
Torpedy: 900
Działo dezrupcyjne: 800
Działa pulsowe na skrzydłach : 800 (jedno 400)
Dezruptory: (8 wieżyczek): 700
Osłony: 1000
Kadłub: 2000
Skuteczność broni: 900
Zasięg uzbrojenia: 800
Prędkość lotu: 918
Manewrowność: 1700
Całkowite porównanie: 1100
Myśliwce 10 sztuki: Kah'Plakt Class Fighter
Wartość bojowa (dla porównania - klasa Galaxy 1000):
Wiązka holownicza: 50
Jedna wyrzutnia torped - Torpedy: 75 (zapas 10)
2 Mark 10 Rapid Fire Cannons
Osłony: 100
Kadłub: 10
Skuteczność broni: 50
Zasięg uzbrojenia: 75
Prędkość lotu: 106
Manewrowność: 150000
Całkowite porównanie: 100
Kurde wczoraj wysłałem tu wileki post dotyczący tego jak ja widze tą naszą zabawe ale go wcieło...bo nigdzie go nie moge znaleść - dziwne. No dobra ale widze że jednak Kronos Wolf mają podobny tok myślenia jak ja dotyczący podania opisu klasy jednostki tylko że zapomniał o podaniu wartości bojowej jednostki. Ja to widze tak...
Nie zapomnieliśmy. Tylko po prostu żaden z nas jej nie znał. Przydałaby się jakaś tabelka, gdzie można byłoby zerknąć, jak salwa z disruptorów K'Vort'a przekłada się na uszkodzenia osłon Borg lub Federacji. Jeśli ktoś mógłby podrzucić taki link, byłoby nieźle. Albo po prostu ustalić własne współczynniki.
...
USS James T. Kirk NCC 1710-E pod komendą kpt. Chell
Klasa: Sovereign
Typ: Ulepszony Krązownik Bojowy zmodyfikowana wersja do standardu
NCC 1710 !!-E USS Enterprise
Miejsce produkcji: Stocznia Utopia Planitia
Długość: 685 m
Zasięg wiązki trakcyjnej: 240 m
Wysokość: 87 m
Pokłady: 24
Masa: 3,500,000 ton
Załoga: 700
Uzbrojenie : 16 x Type XII phaser arrays, o mocy totalnej
100,000 TeraWatts
1 x Szybkoszczelna wyrzutnia torped kwantowych plus
50 torped
10 x Wyrzutni torped Typ 4 Burst Fire plus 300
torped fotonowych
Antimatter spread emitter
Systemy obronne: Auto modulacyjny system osłon, total capacity
5,737,500 TeraJoules
Kadłub z podwójnego ciężkiego stopu
Duranium/Tritanium plus 10 cm
pancerza Ablatywnego
Pole integrujące poziomu wysokiego
Silniki impulsowe: standardowe
Silniki warp: Mara
Prędkośc Warp(skala TNG)
Przelotowa : Warp Factor 8
Maksymalna : Warp Factor 9.9
Awaryjna : Warp Factor 9.99 przez 36 godzin
Wartość bojowa(dla porównania klasa Galaxy = 1,000)
Siła ogniowa Fazerów: 2,000
Siła ogniowa Torped: 8,700
Zasięg broni i celność: 1,420
Osłony: 2,125
Opancerzenia kadłuba: 1,900
Prędkość: 4,125
Zwrotność bojowa: 4,000
Wartość bojowa: 3,930
Stopień dyplomatyczny : 5
Przewidywalny czas służby : 120 lat
Standardowy czas bez zaopatrzenia: 1 rok
Maksymalny czas bez zaopatrzenia: 5 lat
Czas pomiędzy przeglądami: 10 lat
Yyyyy...czyli w koncu jak, konkretnie. Sa tylko kanoniczne czy też inne?
D'meg: prosze oto one: torpedy polaronowe sa wykonane podobinie jak klasyczne torpedy fotonowe, maja jednak o ok 50% wieksza moc, lecz ich głównym atutem jest przenikanie przez osłony wrogich okretów i uderzanie bezposrednio w kadłub.
Krusty kilka pytan jesli pozwolisz.
Po pierwsze: czy sowek nie ma gdzies koło 800m długosci? (ok 680 ma Galaxy)
Po drugie: zasieg fazerów 240 m? Chyba ze ci k uciekło i powinno byc 240km to sie zgodze
Po trzecie: jesli mozesz podawaj nazwy itd po polsku
Sfera 666 z 1313:Typ: SferaKlasa: Sfera Bojowa (Sphere Prime)Miejsce Produkcji: NieznaneSrednica: ok. 900mLiczba pokladow: ok. 240Masa: 320.000.000 tonZaloga: 1500Uzbrojenie:Wysokoenergeyczne wiazki holowniczePromienie tnace x 20Szacowana calkowita wydajnosc broni: 1.500.000 TerawatowSystemy obronne:Oslony adaptacyjne, szacowana wydajnosc oslon: 20.000.000 TeradzuliMacierz regenerujacaElektromagnetyczny system oslonGrubosc pancerza: 105cm duzej gestosciWysoce wydajne pola integracyjnePredkosci: Warp 9,9+200.000.000c w tunelach TransWarpWskazniki mocy: (Galaxy = 1000)Moc wiazek: 30000Moc torped: 0Zasieg i celnosc broni: 1750Moc oslon: 7400Pancerz: 11111Predkosc: 7000Manewrowosc: 700Ogolny wskaznik sily: 16000Zdolnosci dyplomatyczne: Zadne, glowny cel - asymilacjaPrzewidywalny czas zycia klasy: NieznanyCzas pomiedzy przegladami: Nieznany
ciach
Sorry małe problemy z tłumaczeniem, nie ten plik wysłałem.
ciach
Większośc lepszych stron zagranicznych ma wspólny system.
Krusty: może, ale nie te, na których info szukałem. Jak jednak widać, jakoś dałem sobie radę. 🙂 Po prostu do tej pory potrzebowałem nie danych porównawczych, tylko danych ogólnych. Może to po prostu przypadek, ale dzisiaj po raz pierwszy znalazłem odniesienie K'Vort'a do możliwości Galaxy. No ale jest już ok 🙂
Hmmmm..Qbah, w sumie przyczepic ci sie moge tylko do sil ognia i ogólnej oceny. Sądze ze sila ognia (wiazek) 30 000 i ogólna koło 15-18 000 powinno byc.
Aha i jako ze brak odpowidzi uwazam za zgode moga byc wszystkie klasy okretów klingonskich wypisanych w temacie o KSO, a wiec ja sie pojawie w prototypie IKC betleH oto dane:
Klasa: betleH
Typ: Drapieżny Ptak - Niszczyciel
Lata produkcji: 2376 - ciagle produkowany
Koszta budowy: mniej wiecej jak klasy K'Vort (na potrzebe armii budowane 6 okretów rocznie, dodatkowo 2 na potrzeby rodu Torleka). W wypadku wojny mozliwosc szybkiego potrojenia produkcji
Wymiary:
Długosc: 243 m
Szerokosc: 162 m
Wysokosc: 43 m
Pokłady: 16
Masa: ?
Załoga: 134 (w czasie wojny dodatkowo 60 wojowników)
Maksymalnie: ?
Uzbrojenie:
2 podwujne dezruptory pulsowe (na skrzydłach)
1 cięzki dezruptor wiazkowy (na dziobie)
4 lekkie dezruptory woazkowe okrecie)
1 siec dezruptujaca (na rufie)
3 wyrzutnie torped przystosowanych do strzelania torpedami fotonowymi/jonowymi/polaronowymi (2 strzelajace do prpzdu jedna do tyłu)
Systemy obornne:
System osłon o wysokiej pochłanailnosci i automatycznej modulacji
Podwujny pancez wysoko jakosciowego i powłoką reaktywna
Silne pola integrujace
Urzadzenie maskujace
Osiagi:
przelotowa: warp 7,4
maksymalmna: Warp 9,6
Maksymalna chwilowa: Warp 9,85 przez 14h
Poruwanie (klasa Galaxy=1000)
Moc Fazerów (dezruptorów): 1560
Moc torped: 960
Zasieg/celnosc broni: 1340
Wytrzymałosc osłon: 980
Wytrzymałosc panceza: 2620
Prędkosc: 1120
Zwrotnosc: 31000
W sumie: 2540
Przewidywany czas słuzby: 180 lat