Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG Walka z Borg

Walka z Borg

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 842 total)
  • Author
    Posts
  • Anonymous
    Guest
    #10147

    "IKC Valda do dowódcy floty. USS Corsair pod ostrzałem. Wychodzę z szyku i rozpoczynam podejście bojowe. Wolf out." Maksymalna impulsowa. Cel: najbliższy emiter. Torpedy - ognia! Disruptory - ognia! Rozpocząć manewry uniku! //W związku z brakiem sprzeciwów wobec modyfikacji zaproponowanych przez Coena - dzięki, dowódco - proszę o uwzględnienie przez rozgrywającego poprawionych współczynników. Hmmm...K'Vort Improved ? 🙂 Specjalnie dla Q, dane ułatwiające przeliczanie trafień: 2 ciężkie disruptory:6 450 uszkodzeń osłon/jeden, 12.900 łącznie ; 6 lekkich disruptorów: 2 150 /jeden, 12900 łącznie, sieć disruptorowa: 6 450pancerz: 486 000 (dla K'Vort'a po poprawkach)osłony: 1 876 500 (j.w.)Dziękuję za pomoc przy współczynnikach, Qbah 🙂 //

    Tazman
    Participant
    #10148

    Tu USS Corsair do Admirała RemiQ rozkaz przyjęto postaramy się wykonać.Do klingońskich okrętów demaskujących się na prawym skrzydle Rozkazy z Dowudztwa Floty : planowana zasadzka w głównym pasie asteroid, punkt zborny w pobliżu asteroidy IDY. Włączcie ponownie maskowanie i udajcie się we wskazane koordynaty, o i dziękuję za pomocale będę musiał sobie dać radę. prosiłbym tylko o eskortę jednego okrętu który wyciągnie Warp 9,4 w maskowaniu tak na wszelki wypadek.Do USS Livingston Rozkazy słyszeliście punkt zborny znacie dziękuję za chęci, do zobaczenia w pasie asteroid. Co do anomalji Nebula klasy MATURA - struktura podobna do klasy MUTARA Działa na psychikę ludzką parenastokrotnie zwiększa stres i ogólnie osłabia zdolność skutecznego podejmowania decyzji. Pojawia się średnio raz w roku. Na działanie człowiek uodparnia się średnio po pierwszym zetknięciu. Efekt na systemy statku niewielki - problemy z systemami łączności. ||-Taktyczny: Kapitanie Sfera wychodzi z Warp 50.000 km przed dziobem !!!otfiera ogień, ładuje wiązki holownicze.-Ja: Dziobowe wyrzutnie torped ognia cel emitery promieni trakcyjnych. -Taktyczny: Sześć torped kwantowych poszło !-Ja: Sternik wprowadzić kurs maximum Warp, Taktyczny szykuj rufowe rybki, Ochrona pełna gotowość !-Inżynier kapitanie mamy 108 % mocy-Ja:Sternik, Engage !||

    Anonymous
    Guest
    #10149

    "Dowódca IKC Valda do komandora Tazmana...Przyjąłem. Przewidywany czas przybycia do punktu zbornego? Jeśli mniej niż 12 godzin, osłonę Corsaira biorę na siebie. Wolf out."Odwołuję rozkaz ataku; zmiana kursu. Wchodzimy ponownie na prawą flankę federacyjnego okrętu... Podnieść maskowanie. Maszynownia - maksimum mocy. I chcę to mieć natychmiast! Kurs - wg koordynatów podanych przez dowództwo Floty.

    Kronos
    Participant
    #10150

    Tu Komandor D`meg z IKC Vornak. Właśnie wyszliśmy z warp, jesteśmy w odległości 2000 km od waszej burty USS Corsair .

    Przyjeliśmy współrzędne punktu zbornego. Nasze maskowanie nadal jest aktywne i Borg niewie o naszej obecności.

    Oferujemy naszą pomoc. Będziemy was eskortować do punktu zbornego. IKC Vornak out..................

    - Sternik , kurs równoległy do USS Corsair , dostosować prędkość do USS Corsair

    - Tak jest

    - Wszyscy w gotowości bojowej, przygotować się do awaryjnego opuszczenia maskowania i otwarcia ognia, mysliwce pełna gotowość do startu......................

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Dobra to ja ci też ułatwie robote Q:

    Uzbrojenie IKC Vornak

    Dezruptory: 8 wieżyczek = 35.000 łacznie (uszkodzeń osłon), 4375/wieżyczke

    Działa Dezruptorowe:

    - działo na dziobie statku - dysruptor wiązkowy = 40.000 DMG (uszkodzeń osłon),

    - po jednym na każdym skrzydle - dezruptory pulsowe = 20.000 DMG (jedno) (uszkodzeń osłon),

    - ECM: urządzenie o bardzo potęznej mocy, zagłuszające wrogą komunikację i sensory wykorzystując

    silne emisje zmodulowanego pola elektromagnetycznego = wpływ na sensory 20%

    Wyrzutnie torped polaronowe/fotonowe : 2 na przodzie, 2 z tyłu . Zapas torped: 500

    Moc torped :

    - torpedy fotonowe = 432.000 (uszkodzeń osłon), 216.000 (uszkodzeń kadłuba)

    - polaronowe = 324.000 (uszkodzeń kadłuba) - przenikają przez osłony

    Oslony: 2.700.000

    Kadlub: 540.000

    Uzbrojenie myśliwców : Kah'Plakt Class Fighter

    Myśliwce 10 sztuk:

    Skutecznosc broni:

    - dwa dysruptory pulsowe MARK 10 = łacznie 2.500 (uszkodzeń osłon),

    - torpedy fotonowe = 8.640 (uszkodzeń osłon), 4.320 (uszkodzeń kadłuba)

    Oslony: 270.000

    Kadlub: 27.000

    Dokładniejsze dane dotyczące pozostałych układów IKC Vornak są

    na stronie 6 forum TSS ( w tym temacie)

    >>Dziękuję za pomoc przy współczynnikach, Qbah << <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    Q
    Participant
    #10155

    Dzieki

    Pytanie czy ktos moze mi podac wspolczynniki klasy galaxy...

    I mysle ze po tym moge sobie poradzic bez problemu.

    Jesli cos nie bedzie grac to znaczy ze moc Q tu zadzialala 😉

    Damage bede podliczac dzis o 18 i potem dopiero w piatek 0k 16 bo wtedy dopiero bede

    drupi jak sie nie pojawi to niech Peter posteruje jego Qbem

    Qbah
    Participant
    #10156

    // Ludzie i inne istoty w tym watku ❗ Po bardzo dlugiej debacie z cmdr Wolf'em doszlismy do w miare konstruktywnych wnioskow nt. sily torped. Nie bede tu wszystkich argumentow przytaczal, ale jednym z nich jest atak BoP'a na Entka-D w Generations. Tam, jedna torpeda fotonowa udalo sie zniszczyc statek Klingonow (celowali w reaktor, ale to pominiemy, bo strasznie komplikuje sprawe 🙁 a ma byc milo i przyjemnie, tak?). I TUTAJ PIERWSZE ZALOZENIE: pancerz Galaxy posiada 1/10 "zycia" oslon, czyli 270.000. Dzieki tej liczbie, i znajac fakt, ze BoP posiada dwa razy slabszy pancerz niz Galaxy, doszlismy do wniosku, ze jezeli chodzi o uszkodzenia wzgledem pancerza, to wlasnie liczba 135.000 bedzie odpowiednia. Natomiast, jezeli chodzi o oslony, to pomnozylismy te liczbe razy 2, czyli wychodzi, ze vs. oslony jest 270.000 (10 trafien w oslony Galaxy i opadaja). Probowalismy roznych wartosci (ponad 3h) i te wydaja sie najodpowiedniejsze. Natomiast jezeli chodzi o torpedy kwantowe, to mnozymy te liczbe razy 2.7 (zrodlo http://www.ditl.org), i wychodzi nam 729.000. Jest to liczba w miare odpowiednia (zwazywszy na zniszczenie Sfery przez Entka-E w FC). Jezeli ktos ma jakies pytania, chetnie odpowiem (cmdr Wolf zapewne tez 🙂 ), jak propozycje, chetnie wyslucham (j.w.). Prosze wszystkich dowodzacych o napisanie statystyk swoich okretow w oparciu o dane z http://www.ditl.org . Najlepiej tak: Znajac "zycie" pancerza Galaxy - 270.000 (tak zalozylem u tych osob, ktorym pomoglem), patrzymy jaka jest jego sila w naszym statku w porownaniu do Galaxy i odpowiednio mnozymy. Z broniami podobnie. Znamy wydajnosc broni Galaxy - 50.000, wiec mozemy policzyc wydajnosc broni naszego statku (tu tez jest kilka zalozen potrzebne, ze np. 2 ciezkie dezruptory to 40% sily ognia naszego okretu). Moze to wszystko troche skomplikowane, ale prosciej nie dalo sie nam tego wymyslic. Jezeli sa jakies propozycje, to smialo. Aha, wartosc oslon dokladna podana jest, a jakze, na http://www.ditl.org . Najlepiej jakby to wszystko umiescic w jednym poscie. Uff, teraz to sie dopiero napisalem... ❗ ❗

    Oczywiscie podziekowania dla cmdr Wolf'a za wspoltworzenie tych wartosci, bez niego byloby ciezko, wrecz nawet niemozliwe ❗ Jeszcze troche i jakis systemik sie wymysli 😛

    I na koniec> Niestety, jezeli chodzi o torpedy polaronowe, to niestety nie mam zadnego punktu odniesienia (ani raz nie widzialem ich w akcji, wiec nie jestem w stanie ocenic ich sily. A strzelac na slepo nie chce. Tu czekam na propozycje. //

    Kronos
    Participant
    #10161

    Z torpedami polaronowymi to ci pomoge. Według tego co Coen podawał to są one :w porównaniu do torped fotonowych o 50% silniejsze. Dodatkowo mogą przenikać przez osłony i uderzać bezpośrednio w pancerz statku.Więc ich moc to 210.000 uszkodzeń kadłuba przy jednym trafieniuCo wy na to ?A Coen ma jeszcze torpedy jonowe, je też trzeba ustalić ?A braliście pod uwagę przy torpedach kwantowych, że sfera BORG nie miała osłon ?729000 - to dużo w porównaniu z torpedami fotonowymi. Ale niewiem właściwie o ile są mocniejsze od fotonówek,więc może i dobrze.

    Coen
    Participant
    #10162

    "Valda, obierz kurs na punkt zborny, max Warp, resza floty to samo, zadanie eskorty Corsira biore na siebie"

    'Taktyczny, załadowac do tylnej wyrzutni torpede polarnowa, przygotowac si do zdiecia kamuflarzu i otwarcia ognia w przypadku pochwycnia Excelsiora przz borg'

    'tak kapitanie'

    //Q, okret fedracji z kamuflarzem? Ni przesadzaj ok?

    Torpedy jonowe: 250% mocy fotonówk przy 1/2 zasiegu

    Czy ktos by mi pomugł z doklądymi terawatami itd na mojej jednostce?//

    Qbah
    Participant
    #10163

    //Z danymi jednostki to pod wieczor, Coen. Co sie zas tyczy wypowiedzi Kronosa, to podziel przez 2 i masz uszkodzenia na pancerz. Te 729.000 to na oslony.//

    Anonymous
    Guest
    #10164

    "Wolf do Coena: Zrozumiałem. Kurs na punkt zborny. Wolf out"Sternik - maximum warp. Engage!//D'meg: owszem, wzięlismy pod uwagę brak osłon Sfery...Co do wielkości zniszczeń...One są 2,7 raza mocniejsze od fotonówek.Kwantowe, znaczy. A w FC cztery kwantówki w Sferę poszły... Policzyłem :DNo i Qbah słusznie zauważył...Dla torped założyliśmy dwa razy mniejszą siłę zniszczenia, jeśli trafia w pancerz.Dane torped dla Klingonów:standardowa klingońska torpeda fotonowa jest 1,6 raza mocniejsza od standardowej federacyjnej (za Daystormem), więc...1. Torpeda fotonowa: 432 000 przy trafieniu w osłony/216 000 przy trafieniu w pancerz;2. Torpeda polaronowa: 1,5 raza mocniejsza od fotonowej, czyli:0 (ignorują osłony)/324 000;3. Torpeda jonowa: 2,5 raza mocniejsza od fotonowej, znaczy się:1 080 000/ 540 000Poprawione. Czy ktoś moze mi powiedzieć, o czym ja wtedy myślałem?? :/Uwaga dodatkowa: betleH ma disruptor wiązkowy, wstępnie założyłem, że on też zabiera 40 % mocy wyjściowej. Może tak być? //

    Qbah
    Participant
    #10166

    //Aha, bym zapomnial, na http://www.ditl.com jest napisane, ze torpedki promow maja 1/50 sile torped z "duzych" statkow. Qrde, laborki mam, a siedze na necie... Wracam do projektowania... 🙂 ////Wolf, 270.000x1.6=432.000, a nie 480.000!! Podobnie w kadlub: 135.000x1.6=216.000, a nie 240.000////Polaronowa i jonowa tez popraw, bo policzyles uzywajac zlych wartosci//

    Q
    Participant
    #10169

    Podsumowanie:

    10% spadek mocy oslon w sphere po salwie USS Corsair, zdeaktywowanie wiazki holowniczej na kilka sekund pozwala okretowi wejsc w nadswietlna

    Natomiast USS Corsair oberwal: 19% spadek mocy oslon

    uszkodzenie reaktora i spadek predkosci max do warp8

    uwagi prosze na priv

    W punkcie zbornym rozpocznie sie prawdziwa walka...

    Admiral RemiQ:

    Do calej floty:

    Borg leci w naszym kierunku za USS Corsair zgodnie z planem prosze zajac pozycje i przygotowac sie do ataku zaraz po tym jak zbliza sie do Idy, Klingonie odciac na wszelki wypadek droge powrotna Borgowi po jego wejsciu ale zdjac kamuflarz dopiero po rozpoczeciu akcji przez jednostki Federacjii.

    Do USS Corsair:

    za 10 minut zblizysz sie do krawedzi pasa do ktorego natychmiast po wyjsciu z warp wlec i ustaw sie miedzy Idą a Daktylem(satelita Idy).

    RemiQ Out.

    No to Panowie zaczynajcie walke ja pojawie sie w piatek i podsumuje wasze straty 😈 strzelajcie asymilujcie & przyjemnego

    Krusty
    Participant
    #10170

    Lecz tu nagle z nikąd zaczyna rozbrzmiewać dziwna muzyka tak to 11 utwór End Credits że ścieżki dżwiękowej do First Contact ... i po kilku sekundach z Warp wychodzi majestatyczny okręt klasy Sovereign USS James T. Kirk i odpala serie 10 torped fotonowych i plus 2 kwantowe z wyrzutni szybkostrzelnej w kierunku gyneratora promienia trakcyjnego i dodatkowo dając pełną moc fazwrów i grzejąc nim w kierunku sfery, po czym dołańcza do eskorty USS Corsair.

    P Peter
    Participant
    #10171

    Krolowa do sil inwazyjnych kwadrantu alfa:

    Pas Asteroid to pulapka.

    Sily w nim ukryte nie stanowia jednak dla nas zagrozenia.

    Kontynuuowac nadal poscig kursem jednostki Federacji.

    W przypadku kontaktu innych wrogich jednostek asymilacja lub zniszczenie.

    Naprawa wrot transwarp potrwa 1h

    Po czym moja jednostka was wesprze.

    Kronos
    Participant
    #10172

    Komandor D`meg do IKC betleH. Potwierdzam kurs na punkt zborny z max. prędkością warp.Nadal pozostajemy zamaskowani......... Czekamy na dalsze rozkazy.........D`meg out.............

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 842 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram