Testowałem w nocy to ustawienie ponad dwie godzinki - spostrzeżenia poniżej. Na początek zestaw do zabawy:- Quantum Torpedo - do kupienia- Breen Transphasic Cluster Torpedo - misja Out in the Cold- Bio-neural warhead - statek Qorgh Raptor Refit- Hargh'peng Torpedo Launcher - misja duty - obtain prototype (1h)- Tractor Beam Mine Launcher - misja Cutting the Cord- Można jeszcze drugie miny - najlepiej te które wyłączają statek na kilka s- 2x konsola od stealt, konsola borgowa, 3x taktyczne od kinetycznych- można użyć konsoli rule 62 (dodatkowy dmg) i neutronium alloy (ogólna ochrona)- set KHG deflektor i osłona (bonus do torped), silniki borgowe- skille oficerów jak na filmikuPole testowe - oczywiście kerrat. Grałem na ustawieniu maks do broni i maks do silników. Po użyciu hy3 na qt pozostałe torpedy faktycznie mają 1s cd, dzięki czemu da się to wszystko ładnie wypuścić. Jam i Scramble sensor również ładnie wprowadza zamieszanie. Ale, jak zawsze są plusy i minusy. Da się ubić pojedyncze jednostki samemu (ale nie oszukujmy się nie są to pro gracze), w większości przypadków potrzebujemy pomocy kogoś innego do ruszenia osłon. Ciężko trafić też szybką eskortę, ale za to dobrze się spisuje w zamieszaniu (gracze dość szybko tracą nas z czujników).Podsumowując: całość jest może i efektowna, ale nie efektywna na dłuższą metę dla jednego gracza. Dlaczego? ponieważ użyte skille sci maja minutowy cd, co eliminuje nas z ciągłej walki, problemem są też osłony, same torpedy transfazowe nie są na tyle wydajne, miny wprawdzie podtrzymają gracza ale można je zestrzelić tj i bio oraz transphasic cluster. Więc niszczenia sensorów jest w zasadzie kluczowe. Prawdziwa zabawa zaczyna się w drużynie, już z jednym pomocnikiem w postaci guramby byliśmy wstanie "pozamiatać" ekipe 5 statków, a przy pełnej 5 osobówce ze sci i eng byliśmy praktycznie nie do ruszenia. Wychodzi na to że bez zamieszania ten build jest taki sobie.PS: build raczej do ogólnej zabawy i prędzej czy później się znudzi.