Forum Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl Uniwersum Gry, porady i taktyka Uzbrojenie statku tylko w torpedy i miny

Uzbrojenie statku tylko w torpedy i miny

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • Galu
    Participant
    #6606

    Jak wyzej mam pytanie do bardziej obeznanych graczy. Chodzi mi o to czy jest sens ladowac cale uzbrojenie w torpedy i miny? Juz tlumacze o co mi chodzi, jako ze jestem bardziej suportem i mam na maxa axu to jakakolwiek bron energetyczna ma smiesne statystyki. To nie tyczy sie torped czy min, pomijajac kare kinetyczna od roznej rodzaju broni. Czy statek posiadajac 3 torpedy z przodu i 2 miny i torpede z tylu moze miec taki uklad? Troche to zakrecilem ale jestem ciekawy waszej opini na ten temat.

    Melnikor
    Participant
    #103523

    Według mnie torpedowiec to kiepski pomysł chociażby na wzgląd iż wszystkie wyrzutnie mają dzielony cooldown więc i tak nie postrzelasz z więcej niż jednej naraz.

    Zarathos
    Participant
    #103526

    Dla supporta? To i tak nie ma większego znaczenia bo DMG dla krążowników ustawionych na support jest tak czy tak mierne i mizerne. Problem wg mnie polega na czymś innym - krążowniki nieruchawe są. I o ile jedna wyrzutnia się przydaje "od czasu do czasu" czy żeby szturchnąć uciekającego eskortowca, to same torpedy pozbawiają krążownik w zasadzie większości możliwości ofensywnych.Jak chcesz sobie zwiększyć możliwości bojowe to używaj baterii do uzbrojenia i szukaj celu ze zdjętymi/osłabionymi polami. Poświęć umiejętność taktyczną jednego z oficerów taktycznych na Beam Overload albo Beam Target Subsystem. Jak koniecznie chcesz latać z uzbrojeniem kinetycznych to pakuj się w miny. I tylko w miny. Najlepiej chronitonowe albo transfazowe. Ustaw na autofire, albo po prostu co jakiś czas wciskaj ctrl-space i spamuj okolice. Z tym, że taki układ do PvE jest kiepski.

    Jamjumetley
    Participant
    #103763

    Właśnie sprawa z torpedami nie jest dla mnie do końca jasna. Jeżeli założyć, że wszystkie zamontowane wyrzutnie dzielą cooldown, oznaczałoby, że można odpalać tylko pojedyncze torpedy (pomijam dodatkowe umiejętności). Tymczasem w moim nowym, lśniącym Galaxy zamontowane są z przodu dwie tuby odpalające torpedy z (na oko) tylko sekundową przerwą: wyrzutnia 1 -- sekunda -- wyrzutnia 2. Dopiero wówczas następuje cooldown.

    Dr Bobaz
    Participant
    #103765

    Wg opisów wyrzutnie współdzielą 3 sekudnowy cd. i tak to mniej wiecej wyglada na mojej akirze. I na lunie tez.

    Zarathos
    Participant
    #103767

    Dzielą. Ale są wyrzutnie które strzelają szybciej (można zdobyć na którejś misji rapid fire), i są DOFFy które zmniejszają czas przeładowania. Może Jam ma coś takiego (jedna, drugie albo oba).

    Jamjumetley
    Participant
    #103768

    Raczej nie mam żadnych takich bonusów. Serio - nie wyglądało mi to na trzy sekundy odstępu między strzałami. Dzisiaj się jeszcze raz przyjrzę.

    LUCutus
    Participant
    #103779

    Co powicie na temat wieżyczek z dezruptorem? Miałem na lekkim krążowniku i nie zauważyłem róznicy w walce porównawszy z fazerem. Generalnie tylko torpedy fotonowe dają nalepsze rezultaty, no i kwantowe ale do tych mi daleko...O

    Reyden
    Participant
    #103780

    Co do broni - wierzyczki mają kąt ostrzału 360 stopni ale najmniejsze DMG , czasami przydatne ale ja gram bez tego .

    Gram eskortowcem ustawionym na zadawanie jak największego DMG .

    Stosuję ciężkie działa jak i podwójne działa .

    Do tego Skill Canon Rapid , zwiększa DMG dział i to czasami dość mocno .

    Więcej na temat uzbrojenia masz tutaj

    LUCutus
    Participant
    #103781

    Ale co to jest kill Canon Rapid?

    Zarathos
    Participant
    #103782

    Wieżyczki mają najmniejszy DPS ze wszystkich broni. Na dodatek mimo małego DPS nie da się go sensownie zwiększyć tak jak w wiązkach - Canon Rapid Fire wiele nie zmienia. Wiązki są najsensowniejszą bronią do wszystkiego poza eskortowcami.

    Reyden
    Participant
    #103783

    Canon Rapid to skill który możemy dać naszemu oficerowi taktycznemu - odpowiednik skilla Beam Overload dla wiązek , na 10 s zwiększa ilość strzałów . Stosuje je sie dla działek ( canon w grze ) - najsensowniej korzystać z nich na eskortowcach tak jak powiedział Zarathos .

    LUCutus
    Participant
    #103805

    Podpowiedzcie co jeszcze mogę zrobić, bo w nowym krążowniku, mimo podszkolenia oficerów często torpedy nie trafiają w przeciwnika. Na poprzednim okręcie tak nie bylo...

    Anonymous
    Guest
    #105965
    Jamjumetley
    Participant
    #105966

    Transfazowe torpedy teraz trochę zyskają. Zdaje się, że na Tribble'u zwiększyli ich przenikalność z 20% na 40%. Planuję BoPa, ale nie wiem jeszcze, czy nie będę musiał respecu zrobić.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram