Tribble już aktywny

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • Slawek
    Moderator
    #6443

    Serwer testowy Tribble poświęcony w pełni zmianom mającym zostać wprowadzonym wraz z wejściem gry w model Free-to-Play jest już aktywny dla wszystkich graczy posiadających obecnie wykupiony abonament. Wystarczy, że po uruchomieniu launchera wciśniecie ikonkę "Tribble", a po stosownej aktualizacji będziecie mogli wziąć udział w testach. Poniżej przedstawiamy najważniejsze aspekty tego co Was czeka. A wiedzcie, że z biegiem czasu będzie tego więcej.

    [more]

    Usprawniony Dziennik, UI oraz Tutorial

    Każdy gracz zaczyna na świeżo, bez możliwości importu postaci z Holodeku. Ma to na celu przetestowanie w praktyce nowego samouczka, domyślnie ustawionego na Shooter Mode, z nowymi wskazówkami. Co więcej, przemodelowany został przebieg poszczególnych misji, które teraz skalują się do poziomu graczy, a także zależne są od poprzednio ukończonych zadań, a nie rangi postaci. Postęp możecie śledzić w nowym dzienniku, zawierającym nie tylko dokładną rozpiskę epizodów, ale także kalendarz wydarzeń oraz możliwość łatwiejszego wejścia w kolejki PvP i PvE.

    Dołączona grafika

    Duty Officer System:

    Jak słusznie zauważyli zarówno gracze jak i developerzy, Star Trek to nie tylko kapitan, załoga i okręt, ale także setki załogantów pracujących na niższych pokładach, uczestniczących w misjach wypadowych, czy też czyszczących wyrzutnie torped od wewnątrz. Nowa "minigierka" poświęcona została właśnie nim, a gracz w niej uczestnicząc otrzyma nie tylko mniej lub bardziej rzadkie nagrody, ale także pewne pasywne bonusy - zarówno w kosmosie, jak i na powierzchni. Waszym zadaniem jest odpowiednie gospodarowanie poszczególnymi członkami załogi poprzez wysyłanie ich na dostępne misje w zależności od ich umiejętności i predyspozycji. Misje nie są liniowe i mogą zakończyć się zarówno sukcesem, z odpowiednimi korzyściami, jak i tragedią, w pewnych przypadkach nawet z możliwością utraty biorących w nich udział osób. A wiedzcie, że pośród oficerów znajdziecie przedstawicieli gatunków, których dotychczas w świecie STO nie uświadczyliście, a których prawdopodobnie kojarzycie z filmów i seriali. Aby tego było mało, wykonanie pewnych zadań i wspinanie się po kolejnych szczeblach określonych kategorii (takich jak handel czy dyplomacja) ma szanse przełożyć się na otrzymanie personelu i oficerów niedostępnych innymi metodami.

    Dołączona grafika

    Nowy system ekonomii:

    Koniec z niezliczoną ilością walut, które wraz z postępem stawały się bezużyteczne. Wszelkie odznaki, marki i emblemy przekonwertowane zostaną na Dilithium, które posłuży do zakupu wszelkich okrętów i lepszej jakości przedmiotów na przestrzeni całej rozgrywki. Dotychczasowe kredyty używane będą w Exchange, a także przyczynią się do zakupu powszechnie dostępnych usług. Co więcej, nowa waluta pozwoli graczom licytować się o wystawione przez innych na aukcje Cryptic Points, umożliwiając tym samym - przynajmniej teoretycznie - zakup produktów z C-Store bez inwestycji prawdziwych pieniędzy.

    Lore Missions:

    Raz na dzień każdy gracz będzie mógł otrzymać chip z danymi zawierający losowe fragmenty The Path to 2409. Oprócz elementu "kolekcjonerskiego" (~140 rozdziałów do zebrania) pomogą one przy okazji nowych misji dziennych rozgrywających się w Akademii Floty oraz Qo'noS, sprawdzających wiedzę gracza o świecie Star Trek Online.

    Nagrody za udział w testach:

    Jedni nowe zmiany sprawdzą z czystej ciekawości, inni woleliby wynieść z tego jakieś korzyści - szczególnie, że instalacja Tribbla wymaga dodatkowych 10GB miejsca na dysku. Cryptic jak zwykle zachęca graczy do udziału w testach perspektywą unikatowych nagród. I nie, tym razem nie będzie to kolejna wersja naszych ulubionych futrzaków.

    Jeden zestaw nagród zależny będzie od tego jak bardzo awansujecie nowo stworzone postacie na serwerze testowym. Jeśli osiągniecie poziom 11, to otrzymacie darmowy 8 hour XP boost. Za dobrnięcie do poziomu 31 dostaniecie pokaźną sumę Dilithium (dokładna ilość nie jest ustalona, ale twórcy zapewniają, że będzie to naprawdę opłacalna wartość), podczas gdy najbardziej wytrwali za awansowanie na 51 poziom otrzymają darmowy slot na okręt oraz unikatowy tytuł. Wszystkie nagrody przyznane zostaną w przeciągu trzech tygodni od uruchomienia F2P.

    Drugi zestaw nagród zależny jest od postępów w testowaniu Duty Officer System. Misje w nim występujące podzielone są na kilka kategorii w trzech poziomach zaawansowania. Ukończenie którejkolwiek kategorii pierwszego poziomu przełoży się na otrzymanie rzadkiego oficera dyżurnego (rare, niebieski). Za poziom drugi gracze otrzymają oficera bardzo rzadkiego (very rare, fioletowy), a za trzeci bardzo rzadkiego oficera ze specjalną zdolnością pasywną, niedostępną nigdzie indziej w całej grze. Podobnie jak wyżej, nagrody te zostaną udostępnione w przeciągu trzech tygodni od startu F2P.

    Powyższa rozpiska to jedynie drobna część wszystkich zmian i nowości, zarówno tych obecnych już na Tribblu, jak i tych mających zostać wprowadzonych lub udostępnionych na przestrzeni tygodni. Pełną listę znajdziecie na oficjalnym forum gry.[/more]

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram