Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG Traktaty, porozumienia i inne ugody – komentarze

Traktaty, porozumienia i inne ugody – komentarze

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • Zeal
    Participant
    #17576

    Tak wygląda to z prawnego punktu widzenia

    Dzisiejszego. W XXIV wieku może być inaczej.

    każdy taki przypadek trzeba rozpatrywać osobno na forum światowym. 

    Które jest za....ście szybkim środkiem reagowania oraz nacisku. I bardzo "skutecznym". Przykład? Afganistan w latach 80-tych. Rosjanie wycofali się nie ze wzgledu na naciski polityczne (bo mieli je głęboko w ...), ale po prostu odechciało im się.

    Poza tym cały kraj nie może odpowiadać z jedną osobę która z niewiadoych powodów rozwaliła parę jednostek z innego kraju.

    Nie? To dlaczego w takim przypadku bedą miały miejsce protesty dyplomatyczne? Nie powiesz mi chyba, że ktos złoży notkę protestacyjną na ręce ambasadora z prośba o przekazanie jej dowódcy danej jednostki... Jak sądzisz, kto będzie jej adresatem? Pojedynczy czlowiek czy rząd? A jeśli rząd, to też nie personalnie, tylko jako przedstawiciele narodu oraz państwa.

    To ostatnie to raczej juz nie może mieć miejsca w świecie Treka,

    Oj może. Roddenberry też nie chciał wpuścić wojen do Treka... Co szkodzi wymyśleć scenarzystom rasę, która stawia sobie za cel zycia nawracanie innych ras za pomocą ognia i miecza (albo ich ichnich odpowiedników)? Inna sprawa, że na chwilę obecną rzeczywiście byłoby o to trudno.

    Coen
    Participant
    #17582

    Hmm..co do naszej nie udolnosci to musze powiedziec ze to dośc ciekawe spostrzeżenie.

    fluor
    Keymaster
    #17583

    Hmm..co do naszej nie udolnosci to musze powiedziec ze to dośc ciekawe spostrzeżenie.

    To jest ironia czy gorzkie przyznanie racji oponentom?? 😉

    Coen
    Participant
    #17584

    Zobaczysz jak sie bitwa skonczy

    Reyden
    Participant
    #17585

    narazie widac że bitwa idzie nie po waszej myśli , wiec teoretycznie mozecie dostać łupnia ; gozej bedzię jak Seldon wymyśli że my bedziemy z wami walczyć - bo wtedy to pa pa klangoni 😀 😛 8)

    Zeal
    Participant
    #17586

    Na razie widac że bitwa idzie nie po waszej myśli

    Nie stracilismy zadnej jednostki, czego nie można powiedzieć o Romulanach. Chcę zawsze ponosić takie "klęski"...

    wtedy to pa pa klangoni

    ...o święta naiwności....

    Coen
    Participant
    #17587

    Reyden dokałdnie to samo pisałes przy poprzedniej bitwie 8)A swoja droga to moze w koncu na pbf odpisz czy znowu grac ci sie nei chce?

    fluor
    Keymaster
    #17588

    narazie widac że bitwa idzie nie po waszej myśli , wiec teoretycznie mozecie dostać łupnia ; gozej bedzię jak Seldon  wymyśli że my bedziemy z wami walczyć - bo wtedy to pa pa klangoni  😀  😛  8)

    Ależ Reyden, pamiętaj, że Klingoni są naszymi serdecznymi przyjaciółmi i najlepszymi sąsiadami, nie wspominając o naszym sojuszu 😉

    Kronos
    Participant
    #21820

    Witam......

    W tym temacie możecie przedstawiać swoje fachowe opinie na temat traktatów, porozumień itp. dokumentów zawartych pomiędzy zwaśnionymi niegdyś rasami. 😎

    Zarathos
    Participant
    #21829

    Nie prosciej bylo podac linki do odpowiednich dzialow w startrek.pl ?? Przynajmniej tam gdzie sie da

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram