Część okrętów w grze obok uzbrojenia energetycznego posiada także uzbrojenie torpedowe. Może ono być dwojakiego rodzaju: fotonowe lub plazmowe. Jest ono wymienione na karcie okrętu, wraz z parametrami. Parametry uzbrojenia to typ, liczba danego uzbrojenia, pola ostrzału, moc aktywacji, karta ostrzału i moc broni.
Typ uzbrojenia jest jego nazwą i pomaga w identyfikowaniu broni przy określaniu, która broń w co strzela.
Liczba danego uzbrojenia to ogólna liczba broni danego typu, jaka jest zamontowana na okręcie.
Pola ostrzału pokazują, jakie cele dana broń może ostrzeliwać. Są cztery pola ostrzału (dla uproszczenia) - przód (F), tył (A), sterburta (S) i bakburta (P). Przód obejmuje cele znajdujące się w przednich 60 stopniach od okrętu, tył w tylnych. Sterburta to prawe 30 stopni z przodu i prawie wszystko z prawego boku okrętu (oprócz celów bezpośrednio za okrętem), bakburta to lewe, przednie 30 stopni i prawie wszystko z lewej strony okrętu (oprócz celów bezpośrednio za okrętem).
Pola ostrzału mogą być łączone, np. f/s (przód i sterburta).
Liczba obok określenia pola ostrzału pokazuje, ile wyrzutni może ostrzeliwać cele w danym polu ostrzału. W przeciwieństwie do broni energetycznej broń torpedowa nie jest łączona w banki, dlatego każda broń z danego pola ostrzału może atakować inny cel.
Przód (niebieski) / tył (czerwony)

Przód (niebieski) / tył (czerwony)

Sterburta (niebieski) / bakburta (czerwony) - jak widać pola ostrzału z nakładają się bezpośrednio przed okrętem

Sterburta (niebieski) / bakburta (czerwony) - jak widać pola ostrzału z nakładają się bezpośrednio przed okrętem

Okręt ma 4 wyrzutnie torped: 2f, 2a
Oznacza to, że ma dwie wyrzutnie mogące atakować do dwóch celów w przedniej sferze ostrzału, i 2 wyrzutnie z tyłu mogące atakować do dwóch celów w tylnej sferze ostrzału.
Moc aktywacji to ilość punktów energii którą trzeba wydać, żeby załadować wyrzutnię. Jest ona stała - nie można przydzielić mniejszej (ani większej) ilości punktów do wyrzutni.
Karta ostrzału to informacja dla Mistrza Gry, mówiąca, z jakiej kolumny w odpowiedniej tabeli korzystać przy sprawdzaniu, czy strzał trafił, czy też nie. Można ją znaleźć pod tym LINKIEM
Moc broni pokazuje, ile pkt. uszkodzeń zadaje dana broń. Dla torpedo fotonowych i nowych (TNG+) torped plazmowych moc jest stała, dla torped plazmowych starszego typu (TOS) spada wraz z odległością celu i odczytuje się ją z tabeli znajdującej się pod tym LINKIEM
Romulański okręt klasy T-2 Talon (typ-3):
Typ: RPL-1
Liczba: 1
Pola ostrzału: f
Moc aktywacji: 10
Karta ostrzału: E
Moc broni: patrz tabela
Okręt ma jedną wyrzutnię torped plazmowych typu pierwszego, mogącą strzelać do przodu. Załadowanie wyrzutni kosztuje 10 pkt. energii, a uszkodzenia zadawane po trafieniu sprawdzane są w odpowiedniej tabeli.
Przy sprawdzaniu szansy trafienia Mistrz Gry korzysta z kolumny E.