STO na Ubuntu

Tagged: ,

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Participant

Hejo,

już od roku gram w STO i od roku podkradam partnerowi komputer z Windowsem. Dziś powiedziałam sobie: dość, zapasowy laptopek właśnie dostał świeżutkie Ubuntu, odpalę sobie na nim STO!
    No to szukam jakiegoś przewodnika, jest: http://www.gamersonlinux.com/forum/threads/star-trek-online-guide.242/

Instaluję jak każą, Wine śmiga, PlayOnLinux śmiga, klikam Run.. No i dupka :/ Initializing update jeszcze okej, ale już niestety nie update'uje. Wyświetla 0KB non stop.
    Tak megabardzo chciałabym mieć STO na Ubuntu.
    Liczę na to, że są tu jakieś ogarnięte linuksowo osoby, które mogłyby mnie wesprzeć! Bo nie wiem, co robię źle, a sama jednak Ubuntu średnio rozumiem :/

Annitaill
    Participant

Nowy silnik STO śmiga na DX11 - nie wiem czy linux już emuluje DX11 więc może w tym leży problem?

Finka
    Participant

Jeżeli DX11 to chodzi o DriverX11 (sorry, jestem blondynką, faktycznie i metaforycznie), to może rzeczywiście, ponieważ w czasie instalacji Arc musiałam zaznaczyć jakąś paczkę, która mogła być DriverX9. Rozumiem, że STO nie pójdzie na wcześniejszym, jeżeli ma teraz 11, tak? Spróbuję w takim razie jeszcze raz Arc zainstalować z tym 11..

Slawek
    Moderator

STO działa też na DX9. Poza tym problemem zdaje się być nie grafika, a update w launcherze. Nie pomogę w tej kwestii, ale sprawdź jakieś zależności, które mogą blokować pobieranie plików - firewall, czy coś.

Annitaill
    Participant

Ewentualnie poszukaj na forum STO informacji o problemach z launcherem jest tam mozliwość ściągnięcia "starego" launchera ktory nie potrzebuje ARC do grania. Może pomoże.

Melnikor
    Participant

Jeśli dobrze rozumiem nie updateuje Ci się launcher? Tutaj masz link który powinien zassać najnowszą wersje lunchera.

Finka
    Participant

Wielkie dzieny! Jak tylko się dobiorę do tamtego Ubuntowego kompa, to popróbuję 🙂

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)