State of the Game: czerwiec 2012

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • Smiecho
    Participant
    #6822

    Dołączona grafika

    Z Dev bloga STO: "Jestem szczęśliwy mogąc po długiej przerwie ogłosić powrót cyklu "State of the Game". Dzięki temu będziecie mieli podgląd na bieżące prace zespołu oraz na to, czego będzie można się spodziewać po ciągle rozwijającym się i rosnącym sezon po sezonie Star Trek Online."

    [more]"Po ostatnim wielkim uaktualnieniu, a potem po starcie gry w trybie Free-To-Play, gra została uproszczona i nowi gracze stosunkowo łatwo przechodzili przez misje i epizody. Przed trybem F2P często zdarzało się, że aby przejść do następnego etapu, gry gracze musieli zaliczyć treści niezwiązane z główną linią fabularną. Teraz zostało to poprawione i jesteśmy szczęśliwi mogąc zakomunikować, że wielu graczy znajduje już sposoby na awans w grze i przejście na najwyższe poziomy. Ale skoro poprzednie sezony poprawiły ten aspekt gry i pozwoliły graczom na maksymalny rozwój postaci, to czego można się spodziewać w najbliższym czasie?

    Odpowiedzią jest następny, szósty sezon zatytułowany "Under Siege". ["Pod oblężeniem" - przyp. tłum.]

    Już wkrótce zostanie wydana aktualizacja uwzględniająca prośby ponad 8000 flot, oferując więcej funkcji i nowe mechaniki rozgrywki zaprojektowane właśnie specjalnie dla flot. Nowy system pozwoli na posiadanie i wykorzystanie przez floty wspólnych "posiadłości", które reprezentują różnorodną infrastrukturę w galaktyce. Pierwszą posiadłością będą bazy. Pogląd na to, jak bazy będą tworzone i wykorzystywane daje ten artykuł.

    Floty staną przed wyzwaniem ukończenia projektów, które odblokują nagrody i inne profity w miarę rozwoju baz. Dodatkowo dostępnych będzie wiele projektów drugorzędnych oferujących limitowane usprawnienia do wnętrza, wyglądu i funkcjonalności baz. W miarę rozwoju bazy będą coraz bardziej niepowtarzalne i unikalne dla każdej z flot.

    Pomimo tego, że wielkości flot wahają się od 5 do 500 graczy, to floty każdej wielkości znajdą wyzwania i nagrody w sam raz dla siebie i swoich członków. Nie jest niemożliwym, by flota tylko z 5 graczami osiągnęła maksymalny rozwój bazy. Będzie to większym wyznaniem, ale będzie możliwym do wykonania. A nagrody będą warte wysiłku.

    Razem z funkcjonalnością baz dodane będą nowe, niezwykle wymagające misje dla graczy, którzy osiągnęli już maksymalny poziom rozwoju swoich postaci i szukają nowych wyzwań. Misje takie jak "No Win Scenario" i "Starbase Defense" spowodują, że gracze będą musieli wspiąć się na wyżyny swoich umiejętności i wykorzystać do maksimum posiadany sprzęt w walce z wieloma przeciwnikami naraz.

    Dołączona grafika

    Kolejna aktualizacja wprowadzi również nowego przeciwnika: Tholian. Ci kultowi obcy - zapamiętani dzięki słynnemu odcinkowi Star Tek "Tholian Web" - są mistrzami wykorzystania energetycznych sieci, przez które niektórzy gracze będą mieli niezły orzech do rozgryzienia. Pułapka z nici z czystej energii będzie wymagać szybkich decyzji, zanim sieć się zamknie. Wprawdzie Tholianie zadebiutują w sezonie 6, ale więcej po tym tajemniczym gatunku obcych będzie można się spodziewać w sezonie 7, przygotowywanym jeszcze na ten rok.

    Skupiając się na misjach z końcowych etapów gry i wprowadzając nowe, wymagające sposoby zarabiania przy współpracy całej floty najbliższy sezon 6 dostarczy nowych wyzwań dla graczy zastanawiających się nad tym, co można jeszcze w grze zrobić.

    Podobnie jak z poprzednimi wielkimi uaktualnieniami, teraz też wprowadzonych do gry będzie sporo innych nowych dodatków. "Under Siege" zawierać będzie usprawnienia w działaniu Foundry poprzez uwzględnienie wielu próśb graczy, jak również poprzez dodanie nowych funkcjonalności i map.

    Krótko po uaktualnieniu, ale jeszcze przed sezonem 7, planujemy dodanie oficjalnych nagród i zmiany w interfejsie użytkownika dla misji Foundry Spotlight. Będziemy również uwzględniać głosy i obawy graczy związane z wydarzeniami (event timers) i skrzynkami (lockboxes). Nie chcemy do końca z tego rezygnować, ale będziemy wprowadzać zmiany, które pozwolą dostarczyć graczom większą frajdę, jak również na korzystanie z eventów poza wyznaczonymi okresami.

    Co do skrzynek: jesteśmy świadomi głośnego i wyraźnego głosu graczy i już zaczęliśmy usprawniać mechanizm lockboxów, by gracze częściej mogli zdobyć rzadkie i ekscytujące nagrody i statki, takie jak Jem'Hadar Attack Ship. Skrzynki ciągle będą się pojawiać w grze, ale staramy się tak je zmodyfikować, by ich otwieranie było w przyszłości bardziej ekscytujące i dawało więcej nagród. Będzie to iść w parze z przebudową sklepu Lobi.

    Dodatkowo, mając na uwadze nadchodzący sezon 7, możecie się spodziewać szeregu mniejszych usprawnień i udogodnień (np. rezygnacja z ciągłego przenoszenia się tam i z powrotem na statek podczas misji craftingu). Developerzy ciągle pracują nad tego typu zmianami, które mogą zawitać do was w cotygodniowych mniejszych uaktualnieniach.

    Dołączona grafika

    Zespół STO ciągle rośnie w siłę, a to oznacza, że z każdym tygodniem mamy możliwości mierzyć się z coraz większymi problemami. Jakby na to nie patrzeć, zawsze największym pytaniem będzie: kiedy dodamy do gry więcej "rzeczy do zrobienia". "Under Siege" jest właśnie tym, co zajmie graczom wiele miesięcy do rozgryzienia - wymagający system baz i kilka nowych misji zaprojektowanych do maksymalnego wykorzystania swoich statków.

    A co potem? W sezonie 7 skupimy się nad dodaniem nowych sektorów i zawartości do gry. Poza Tholianami będziecie świadkami powrotu kluczowych wątków fabularnych - otrzymacie zadanie rozwikłania jednych z najważniejszych konfliktów w galaktyce. Czy to oznacza Tholian Feature Episode? Niezupełnie. Chcemy wypróbować coś zupełnie nowego, co będzie skupiało się na fabule, ale jednocześnie pozwoli na dodanie większej ilości misji, niż w poprzednich Feature Episodes. Ostateczne szczegóły są dopracowywane i będziemy mogli rozpocząć budowę natychmiast po "Under Siege", ale można spodziewać się nowego sektora i nowych wyzwań przed zakończeniem roku. Czy to oznacza wzrost maksymalnego poziomu? Niewykluczone, ale nie mamy zamiaru powtarzać błędów z przeszłości, kiedy zwiększenie możliwości rozwoju postaci nie było związane z dodaniem nowych treści.

    Jesteśmy także w trakcie przebudowy od podstaw walk PvP, aby były one bardziej wiarygodnym doświadczeniem w grze. To obszar, nad których chcemy spędzić trochę czasu i możemy Was zapewnić, że wprowadzane rozwiązania maja pełne błogosławieństwo graczy zajmujących się PvP.

    Star Trek Online z roku na rok będzie rozwijać się i wzrastać. Jak w każdej wielkiej podróży mieliśmy niespodziewane zwroty akcji, ale pasja i entuzjazm w zespole są ciągle żywe i mają się dobrze. Przyszłość zapowiada się promieniście i - w miarę zbliżania się do wspólnej trzeciej rocznicy z grą - będziecie mogli zwiedzać galaktykę z coraz większą ilością lokacji i wypełnioną nowymi wyzwaniami oraz zapadającymi w pamięć spotkaniami."

    Źródło: StarTrekOnline.com[/more]

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram